Willem II-AZ (zo 28 jan, 16.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 239
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

Wat lult die Kraay nou weer over Jahanbaksh? Stemmingmakerij?
Vakkie P
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

Heb weer een middaggie genoten.
Til die vreselijk sterk speelde. Vooral hoe hij van achter de bal elke keer oppikte, ben wel benieuwd hoeveel km hij gelopen heeft.

Jammer trouwens dat gezever over Weghorst hier op het forum.

Jahanbakhsh werd vreselijk opgehemeld door de tv commentatoren btw. beste speler van de eredivisie etc.etc. ( Zie ik het toch anders)

De aankomende 7 wedstrijden winnen. Dan staan we in de finale en eindigen we in de top 3.

ps. Ben toch wel trots op onze jeugdopleiding.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

tja. Trots op de jeugdopleiding. Maar Jong AZ gaat niet lekker en Martin Haar stopt. En dan dringt zich direct de vraag van de doorstroming na dit seizoen op.
Glory Hunter
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

ForzAZ schreef: 28 jan 2018, 17:49 Waardeloze wissel van Brom. Koopmeiners sparen vanwege hamstringklachten deze week verstandig. Maar haal Seuntjes terug naar het middenveld en laat Til staan die met zijn loopacties Willem II heel veel problemen bezorgde. Bovendien had Brom twee spitsen op de bank. Doe dan een logische wissel en breng Mihalik of Ferdy Druyf.
Exact, ik zag tegen dit Willem 2 ook niet echt in waarom je niet gewoon nog een speler naar voren zou sturen, Midtsjo er achter houden en druk blijven houden, dan kun je later alsnog een middenvelder terug er bij zetten, Seuntjens terug halen kan natuurlijk ook gewoon.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Sanctify schreef: 28 jan 2018, 18:01 Wat lult die Kraay nou weer over Jahanbaksh? Stemmingmakerij?
Beetje zoals Perez die AZ naar beneden het praten was (hij gaf ook complimenten, maar meer halve complimenten, hij had zijn tafelgenoot nodig om te zeggen dat AZ misschien toch wel gelijkwaardig als niet beter dan PEC en Feyenoord is dit seizoen).
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16018
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Sanctify schreef: 28 jan 2018, 18:01 Wat lult die Kraay nou weer over Jahanbaksh? Stemmingmakerij?
Hoezo? Wat zei hij?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
1keerraken
Seizoenkaarthouder
Berichten: 282
Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

Veruit de leukste wedstrijd van het weekeinde , bij vlagen echt zeer goed voetbal gezien ! Jahanbakhsh was prima op dreef , Til speelde een goede partij en Idrissi toont aan een directe versterking te zijn. Verder zie je ook hoe belangrijk zo een Koopmeiners is voor het team , Overeem ziet er in vergelijking uit als een jeugdspeler en liep iets wat verloren over het veld. De wissel zal waarschijnlijk te maken hebben met de bekerwedstrijd van aankomende woensdag , leuk dat Mihalik en Druijf hun debuut hebben gemaakt. Al met al een prima weekend met de verliespunten voor Zwolle en ajax.
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Last Scout schreef: 28 jan 2018, 17:24 Van Overeem bewijst vandaag in ieder geval waarom Brom hem niet in de basis zet.
Niet alleen vandaag toch? Het mag toch zo onderhand wel algemeen bekend worden dat Joris een prima speler is, maar toch echt te kort komt voor dit AZ.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Erg genoten van vooral de rechterkant van AZ. Wat een voetbal. En buiten al die kwaliteit ook nog eens dat onverzettelijke op vooral; het middenveld. Felicitaties voor het hele elftal en bedankt voor een mooie middag. =D> =D> =D>
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 239
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

salmonyappi schreef: 28 jan 2018, 18:15 Hoezo? Wat zei hij?
Hij had gehoord dat Jahanbaksh misschien weleens weg zou kunnen gaan de komende week.
Vakkie P
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16018
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Sanctify schreef: 28 jan 2018, 20:14 Hij had gehoord dat Jahanbaksh misschien weleens weg zou kunnen gaan de komende week.
En zei hij ook van wie en waar naar toe?
Ik mag toch hopen dat AZ dit op alle manieren tegenhoud !
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 239
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

salmonyappi schreef: 28 jan 2018, 20:20 En zei hij ook van wie en waar naar toe?
Ik mag toch hopen dat AZ dit op alle manieren tegenhoud !
Nee verder zei hij niks,JvdB keek hem ook met grote ogen aan. (vandaar ook mijn opmerking over stemmingmakerij)
Vakkie P
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Als er iemand vertrekt dan is het Weghorst in een last-minute rodeo met Feyenoord waarbij we dan waarschijnlijk meer voor hem krijgen dan je normaal zou mogen verwachten.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1226
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ted_AZ schreef: 28 jan 2018, 18:04 Heb weer een middaggie genoten.
Til die vreselijk sterk speelde. Vooral hoe hij van achter de bal elke keer oppikte, ben wel benieuwd hoeveel km hij gelopen heeft.

Jammer trouwens dat gezever over Weghorst hier op het forum.

Jahanbakhsh werd vreselijk opgehemeld door de tv commentatoren btw. beste speler van de eredivisie etc.etc. ( Zie ik het toch anders)

De aankomende 7 wedstrijden winnen. Dan staan we in de finale en eindigen we in de top 3.

ps. Ben toch wel trots op onze jeugdopleiding.
Statistisch, goals + assists behoort Alireza met Neres en van Ginkel tot nu toe inderdaad tot de bestre 3 vande eredivisie
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13901
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Sanctify schreef: 28 jan 2018, 20:14 Hij had gehoord dat Jahanbaksh misschien weleens weg zou kunnen gaan de komende week.
Het is wat.. Zo heel raar is die opmerking ook niet lijkt me. Er is al wat interesse voor hem, alleen wil hij zelf nog niet weg. Ik verwacht ook niet dat AZ zou gaan meewerken.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13901
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 28 jan 2018, 18:14 Beetje zoals Perez die AZ naar beneden het praten was (hij gaf ook complimenten, maar meer halve complimenten, hij had zijn tafelgenoot nodig om te zeggen dat AZ misschien toch wel gelijkwaardig als niet beter dan PEC en Feyenoord is dit seizoen).
Perez was juist heel complimenteus en zei gewoon terecht dat de top twee iets beter is en dat wij zeker niet minder zijn dan Feyenoord en verder dan Zwolle. Wat is er raar aan die opmerkingen?
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

salmonyappi schreef: 28 jan 2018, 20:20 En zei hij ook van wie en waar naar toe?
Ik mag toch hopen dat AZ dit op alle manieren tegenhoud !
Ik denk dat AZ vol voor de tweede plaats gaat en dat de aankopen deze winterstop ook grotendeels gedaan zijn om de kans hierop te vergroten. ajax is beter maar zoals gewoonlijk gebeurd daar wel weer iets waardoor ze zichzelf tegen gaan werken. Die gasten weten het altijd voor zichzelf te verpesten. Als PSV de komende wedstrijden verder uit gaat lopen zie ik de boel daar nog wel instorten. Daarnaast doen we nog steeds mee in de beker. Geen enkele reden voor Jahanbakhsh om weg te gaan.

Ik weet zeker dat je voor Jahanbakhsh in de zomer na nog een goed halfjaar, WK en een tweejarig contract evenveel, zo niet meer, gaat krijgen als nu.
Aalll
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 05 nov 2013, 12:56
Locatie: Blaricum

Oppermachtig waren we


Link: http://www.youtube.com/watch?v=84vwBiYbACc
Plaats reactie