PEC Zwolle-AZ (di 12 dec, 20.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

teveel onnodige gele kaarten
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 12 dec 2017, 21:29 Wie zij ook alweer dat Hitler op de hand van AZ was? Wat een lul zeg. Elke overtreding van AZ geel en die Bakker kreeg niks.
Ik kom net thuis. Ik heb de aanleiding van de penalty gemist. Was het er eentje?

En Langedijk: doe eens normaal met je snorremans [-X
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Als Higler niet onterecht buitenspel gaf vlak coor het einde of in de 1e helft niet onterecht een vrije trap gaf omdat iemand van Zwolle uitglijdt, dan hadden we wellicht gewonnen.

Erg fijn trouwens dat Van Polen die penalty niet binnen schoot.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Best wel een mooie lob van Seuntjens trouwens, omdanks dat hij alleen in de herhaling op tv kwam.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 12 dec 2017, 21:38 Ik kom net thuis. Ik heb de aanleiding van de penalty gemist. Was het er eentje?

En Langedijk: doe eens normaal met je snorremans [-X
Hatzidiakos had een arm om iemand van Zwolle.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 12 dec 2017, 21:38 Ik kom net thuis. Ik heb de aanleiding van de penalty gemist. Was het er eentje?
Ja, Hatzidiakos hield een pec-er lang vast.

Bram van Polen zojuist bij het interview aangegeven dat hij ging twijfelen doordat het lang duurde; bravo dus voor het spel van Bizot en Til.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Nou, als ik alles zo teruglees was het helemaal ruk vanavond?!
Dus het zal wel weer meevallen.... :wink:

De commentator voor de radio vond AZ duidelijk sterker.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 12 dec 2017, 21:44 Nou, als ik alles zo teruglees was het helemaal ruk vanavond?!
Dus het zal wel weer meevallen.... :wink:

De commentator voor de radio vond AZ duidelijk sterker.
AZ was gemiddeld wel sterker ja. Eerste helft was behoorlijk matig, tweede helft levendig, maar meer een gevecht dan goed zuiver spel.
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Zwolle heeft een trainer met een 020 verleden. Alle spelers vallen om wanneer er iemand in de buurt is.

Mensen, AZ staat weer veel te hoog. Daarom krijgen we weer discutabele beslissingen tegen. Twee weken die sukkel van een blom. Nu weer deze engerd die drie punten in de slotfase probeer af te snoepen. Ik hou mijn hart vast voor zondag welke geflipte schijtsrechter er dan weer fluit.

Voor de rest een volwassen AZ gezien met iets teveel fouten op het middenveld.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

sister of mercy schreef: 12 dec 2017, 21:46 Ik hou mijn hart vast voor zondag welke geflipte schijtsrechter er dan weer fluit.
Danny Makkelie
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 12 dec 2017, 21:48 Danny Makkelie
Maak je borst maar nat dan.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

sister of mercy schreef: 12 dec 2017, 21:46Ik hou mijn hart vast voor zondag welke geflipte schijtsrechter er dan weer fluit.
Makkelie.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Volgens mij was John vandaag een beetje overmoedig, dit was weer ouwerwets Bromiaans wisselen.
Seuntjens had in de rust al mogen komen.
Weghorst en Til waren er ook niet bij, dan had ik Til misschien nog laten staan en naar voren geschoven als valse 9 i.p.v Weghorst als je dan iemand anders het veld in stuurt voor Weghorst (als je dus niet voor Friday kiest).

We komen hier vandaag goed weg met een punt, maar het hadden er even goed 3 kunnen zijn.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 12 dec 2017, 21:51 Volgens mij was John vandaag een beetje overmoedig, dit was weer ouwerwets Bromiaans wisselen.
Seuntjens had in de rust al mogen komen.
Weghorst en Til waren er ook niet bij, dan had ik Til misschien nog laten staan en naar voren geschoven als valse 9 i.p.v Weghorst als je dan iemand anders het veld in stuurt voor Weghorst (als je dus niet voor Friday kiest).

We komen hier vandaag goed weg met een punt, maar het hadden er even goed 3 kunnen zijn.
Of 0......die penalty........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 12 dec 2017, 21:46 AZ was gemiddeld wel sterker ja. Eerste helft was behoorlijk matig, tweede helft levendig, maar meer een gevecht dan goed zuiver spel.
Maar weer niet verloren!
Ik blijf wel uitermate angstig voor dat we zondag “gewoon “ weer 3 punten achter staan op die kloteclub.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 12 dec 2017, 21:54 Of 0......die penalty........
Achja karma he, we zijn een keer teruggefloten voor noppes, flink wat gele kaarten gekregen en daar had echt nog wel een penalty voor AZ in gezeten.

Maar goed, we hebben PEC niet van ons af kunnen werpen, en mogelijk krijgen we van ajax een jantje, door de afgelopen reeks + dit gelijkspel kunnen we ons dat permitteren.

Winnen van ajax zie ik natuurlijk graag, maar die zijn aan hun wederopstanding bezig, als je van ze gaat winnen dan moet dat deze week gebeuren, de tweede seizoenshelft ziet er helaas minder rooskleurig uit als ze in Amsterdam blijven investeren.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Alkmaar/Zaanstreek schreef: 12 dec 2017, 21:36 Pfff, wedstrijdje hoor.
Mooie pot. Veel strijd. Wat een verschil met de slappe uitwedstrijden van de laatste jaren. Bizot begint me steeds beter te bevallen. Nu nog een keer een knappe scheidsrechter...
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Hier een nederlaag verkondigen tegen ajax is blijkbaar gunstiger dan winst of een gelijkspel.
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 12 dec 2017, 22:08 Hier een nederlaag verkondigen tegen ajax is blijkbaar gunstiger dan winst of een gelijkspel.
Verklaar je nader....... :shock:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

differentcook schreef: 12 dec 2017, 22:08 Hier een nederlaag verkondigen tegen ajax is blijkbaar gunstiger dan winst of een gelijkspel.
Winnen van ajax is altijd gunstig, maar het is geen eindeloos drama als het een gelijkspel of verlies wordt.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Plaats reactie