AZ-Heracles Almelo (za 9 dec, 19.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 10 dec 2017, 11:22 Ik begrijp niet waarom je ze plaatst.......
En dan is het eerste wat in je opkomt dat het niet goed kan zijn.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16018
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 10 dec 2017, 11:23 En dan is het eerste wat in je opkomt dat het niet goed kan zijn.
Het is niet zinvol. Het is geen prentenboek hier.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 10 dec 2017, 11:38 Het is niet zinvol. Het is geen prentenboek hier.
Dat vind jij. Maar je begrijpt niet waarom ze geplaatst worden.

Waarom denk je dat een regisseur van een voetbalwedstrijd ze laat zien. Er wordt gezocht naar dit soort beelden.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3387
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Hap er niet zo gewillig op Yappi.

Heracles overigens onthutsend zwak. De een na de andere pass naar niemandsland. Na half uur passnauwkeurigheid van 54%, versus 85% van AZ. 1 op de twee passes komt dan dus niet aan. Ongekend.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16018
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 10 dec 2017, 11:49 Dat vind jij. Maar je begrijpt niet waarom ze geplaatst worden.

Waarom denk je dat een regisseur van een voetbalwedstrijd ze laat zien. Er wordt gezocht naar dit soort beelden.
Nou, waarom worden ze geplaatst? En waarom moet jij dat reproduceren? En waarom hier?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16018
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef: 10 dec 2017, 11:51 Hap er niet zo gewillig op Yappi.

Heracles overigens onthutsend zwak. De een na de andere pass naar niemandsland. Na half uur passnauwkeurigheid van 54%, versus 85% van AZ. 1 op de twee passes komt dan dus niet aan. Ongekend.
Ik erger me eraan.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3387
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

salmonyappi schreef: 10 dec 2017, 11:57 Ik erger me eraan.
Echt waar? Niets van gemerkt... :roll:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16018
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef: 10 dec 2017, 12:01 Echt waar? Niets van gemerkt... :roll:
O, gelukkig.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3387
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

salmonyappi schreef: 10 dec 2017, 12:02 O, gelukkig.....
:lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10972
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 10 dec 2017, 12:02 O, gelukkig.....
Je bent zelf ook lekker bezig om met korte oneliners je aantal posts omhoog te werken. Dan zie ik liever een kritisch doch langer verhaal van mezelf :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

DiepeMast schreef: 10 dec 2017, 10:51 Mbt Helmer op linksbuiten: in de tien minuten dat hij speelde, heb ik 'm daar niet niet gezien. Hij bleef op tien hangen (was mss ook de bedoeling). Niet echt iets noemenswaardigs kunnen doen, net als Bel Hassani.
Volgens mij gaf Helmer de pré-assist bij het doelpunt van Svensson.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16018
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 10 dec 2017, 12:34 Je bent zelf ook lekker bezig om met korte oneliners je aantal posts omhoog te werken. Dan zie ik liever een kritisch doch langer verhaal van mezelf :wink:
Met dit verschil: daar gaat het mij natuurlijk niet om.......

Die laatste zin van je....mmmm.....daar ga ik graag een keer met je over in discussie. :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1411
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Ik ben blij dat er aanvallend en met passie wordt gespeeld. Had ik in het begin van het seizoen niet verwacht. Ik hoop dat ze dit kunnen volhouden, dan zal je zeker hoog eindigen in deze competitie.

Wat ik alleen jammer vindt is dat AZ nog steeds voorin erg slordig is. Daarom duurt het in mijn ogen vaak te lang voordat er een goal valt. De eindpass moet veel beter. Het rendement van corners en vrije trappen is vrij laag.

Toch ben ik tevreden dat het aanvallende voetbal teruggekeerd is. Want AZ is niet de club die op de nul moet en kan gaan spelen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Welke randdebielen liepen er trouwens te fluiten gisteren bij rust en toen een bal terugging naar Bizot?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12047
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DiepeMast schreef: 10 dec 2017, 11:51 Hap er niet zo gewillig op Yappi.

Heracles overigens onthutsend zwak. De een na de andere pass naar niemandsland. Na half uur passnauwkeurigheid van 54%, versus 85% van AZ. 1 op de twee passes komt dan dus niet aan. Ongekend.
Is misschien ook het gevolg van druk zetten en onderscheppen door AZ.
we can come an end
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Rjansen17 schreef: 09 dec 2017, 22:49 Ik blijf vinden dat Weghorst afhaakt bij dit niveau, technisch te weinig, snelheid ondermaats. Dat compenseer je niet met inzet. Verder blijft Overheem te kort komen op links, vIel Helmer goed in en is hj het alternatief. Ricardo speelde foutloos. Misschien echt een alternatief en waren Mitsjo en koopmeijers erg goed. Verder snap ik echt niet waarom er twee spelers bij een corner gaan staan. Wie kan mij dat uitleggen? Aanvaller minder in het strafschopgebied en wie denk je nu te foppen. Op naar pec. Totaal niet bang voor.
Ricardo, oh Ricardo, ik word zo geil van je
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Alkmaar/Zaanstreek schreef: 10 dec 2017, 13:20 Welke randdebielen liepen er trouwens te fluiten gisteren bij rust en toen een bal terugging naar Bizot?
Geen idee, maar het begon volgens mij met een corner, dus als je dan je keeper in balbezit komt is dat vaak geen goed teken. In deze wedstrijd was het echter niet exemplarisch.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3387
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Alkmaar/Zaanstreek schreef: 10 dec 2017, 12:57 Volgens mij gaf Helmer de pré-assist bij het doelpunt van Svensson.
Pre-assist? Wat een onzin. Van Rhijn speelt die bal goed in en Svenson kan afmaken.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3387
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

differentcook schreef: 10 dec 2017, 14:33 Is misschien ook het gevolg van druk zetten en onderscheppen door AZ.
Natuurlijk hielp dat mee. Daarnaast echter ook genoeg breedtepasses gezien zonder druk die over de zij-/achterlijn gingen. Nee, was niet best van Heracles.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5352
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

galblazer schreef: 10 dec 2017, 14:48 Ricardo, oh Ricardo, ik word zo geil van je
Excuseer me, maar uh: WHAT THE FUCK?
Plaats reactie