AZ-Heracles Almelo (za 9 dec, 19.45u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Koopmeiners! Ook zo’n kanjer. Wat een schot!

En dan de 5-0 door Svenson!! Lekker hoorrrrrrr!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Heracles bevestigt weer haar naam als favoriete tegenstander
we can come an end
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Wat zei ik ook alweer over de cijfers van Jahanbaksh?
Jammer dat het schot waar een eigen doelpunt uit valt niet telt als een assist.
Of telt dat wel?

Koopmeiners was het deze avond eigenlijk ook wel gegund om te scoren.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 09 dec 2017, 20:28 is dit geen scorebord beoordeling? De eerste helft was niet minder, maar dat was allemaal niks volgens jou?
Wat? Waar zeg ik dat de eerste helft niks was?
Ik zei alleen “teleurstellende 0-0” en dat klopt toch?
Zit je nou met opzet de confrontatie te zoeken, óók als ik alleen maar positief ben?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 09 dec 2017, 20:26verdient doelpunt
Brrrrr. :wink:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 09 dec 2017, 20:39 Wat? Waar zeg ik dat de eerste helft niks was?
Ik zei alleen “teleurstellende 0-0” en dat klopt toch?
Zit je nou met opzet de confrontatie te zoeken, óók als ik alleen maar positief ben?
Nou, je was niet alleen maar positief, eerder wat kritisch, maar inderdaad niet zo negatief als ik je had afgeschilderd. Ik heb soms de neiging het gemiddelde van de posts te nemen en Jack had dat naar het negatieve getrokken. Sorry, het had beter aan Jack gericht kunnen worden (na de goals was het ineens super => koe in dekont)
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 09 dec 2017, 20:41 Brrrrr. :wink:
Ik bedoelde “ verdient een doelpunt” :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ze maken er gelukkig nog 5 want 1-0 was wel erg pover geweest tegen deze abominabel slechte tegenstander. Hoe kunnen hier nog clubs onder staan :shock:

Reuze benieuwd naar de komende 2 potjes tegen echt serieuze tegenstanders. Dan mag het iets effectiever.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 09 dec 2017, 20:52 Ze maken er gelukkig nog 5 want 1-0 was wel erg pover geweest tegen deze abominabel slechte tegenstander. Hoe kunnen hier nog clubs onder staan :shock:

Reuze benieuwd naar de komende 2 potjes tegen echt serieuze tegenstanders. Dan mag het iets effectiever.
Ja, PEC en ajax is different cook......Als we die nou toch ook allebei winnen.......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ze zijn er snel bij met de verzorging van de grasmat. Die gaan ook voor de max! =D>
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wat een dramatische corners weer trouwens. Wie verzint al die kansloze varianten. En de vrije trappen lijken ook nergens op. Daar valt echt nog dikke winst te behalen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Heerlijke pot. Het middenveld met Koopmeiners, Midtsjø en Til was weer ijzersterk vandaag. Leuk voor Weghorst dat hij z'n doelpuntje meepikte. Belangrijk met het oog op de komende twee wedstrijden waar we niet zoveel kansen gaan krijgen als de afgelopen wedstrijden.

Ook complimenten naar de goed gevulde Ben-Side die 90 minuten lang aanwezig was.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 09 dec 2017, 20:44 Nou, je was niet alleen maar positief, eerder wat kritisch, maar inderdaad niet zo negatief als ik je had afgeschilderd. Ik heb soms de neiging het gemiddelde van de posts te nemen en Jack had dat naar het negatieve getrokken. Sorry, het had beter aan Jack gericht kunnen worden (na de goals was het ineens super => koe in dekont)
Nou, ok dan.
Trouwens: misschien moet je Langedijk ook eens meenemen in dit soort berichten; als je het nou over “het glas is altijd halfleeg” hebt...........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 09 dec 2017, 21:58 Wat een dramatische corners weer trouwens. Wie verzint al die kansloze varianten. En de vrije trappen lijken ook nergens op. Daar valt echt nog dikke winst te behalen.
Kan je nou echt nooit eens louter iets positiefs posten? Het was 5-0........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Scorebordforumistiek.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 09 dec 2017, 22:20 Kan je nou echt nooit eens louter iets positiefs posten? Het was 5-0........
Nee, vanavond niet. Als de spelers zelf al reppen over misschien wel de minste wedstrijd van het seizoen dan hoef ik niet ‘louter positief’ te zijn. De spelhervattingen waren dramatisch, daar kan ik niets anders van maken. De eerste helft was ronduit saai en slordig en na de rust worden ze in het zadel geholpen door Castro. Het middenveld was uitstekend, de verdediging bleef eenvoudig overeind maar aanvallend was het niet bijzonder. Vergeet ook niet dat Heracles 2 jonge debutanten centraal achterin had staan. Dinsdag moeten ze echt aan de bak.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 09 dec 2017, 22:35 Nee, vanavond niet. Als de spelers zelf al reppen over misschien wel de minste wedstrijd van het seizoen dan hoef ik niet ‘louter positief’ te zijn. De spelhervattingen waren dramatisch, daar kan ik niets anders van maken. De eerste helft was ronduit saai en slordig en na de rust worden ze in het zadel geholpen door Castro. Het middenveld was uitstekend, de verdediging bleef eenvoudig overeind maar aanvallend was het niet bijzonder. Vergeet ook niet dat Heracles 2 jonge debutanten centraal achterin had staan. Dinsdag moeten ze echt aan de bak.
Nooit niet!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 09 dec 2017, 22:34 Scorebordforumistiek.
Na 7 overwinningen op rij en 4 clean sheets mag je toch wel eens denken: we zijn leuk bezig?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Jack schreef: 09 dec 2017, 19:34 De voorhoede van AZ is waardeloos. Allemaal vervangen in de rust.
Allemachtig. Genomineerd voor de domste post van deze maand!!
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Voltreffer Vick schreef: 09 dec 2017, 22:44 Allemachtig. Genomineerd voor de domste post van deze maand!!
Welnee, hij heeft er nog veel meer!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie