Jong AZ 2017-2018

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16021
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 30 mar 2018, 19:29Typisch AZ.
Met dit verschil dat AZ 1 al tijden niet van de koploper wint. Wie weet komende topper tegen PSV??
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 30 mar 2018, 19:34 Met dit verschil dat AZ 1 al tijden niet van de koploper wint. Wie weet komende topper tegen PSV??
De jonge Goudmijn moet om één of andere reden veel kansen krijgen. Terwijl zijn vader een jeugdteam traint. Dit hele gebeuren volg ik al lange tijd met verbazing. Ook de vervanging van Goudmijn bij Jong AZ door Landzaat heb ik nooit begrepen. Met het afzwaaien van Martin Haar heeft Jong AZ volgend seizoen een groot probleem.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Een schandalige overtreding van Goudmijn op Venema trouwens. Had een regelrechte rode kaart kunnen zijn. Hij komt er met een gele kaart genadig vanaf. Idioot.
Glory Hunter
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Jack schreef: 30 mar 2018, 19:48 De jonge Goudmijn moet om één of andere reden veel kansen krijgen. Terwijl zijn vader een jeugdteam traint. Dit hele gebeuren volg ik al lange tijd met verbazing. Ook de vervanging van Goudmijn bij Jong AZ door Landzaat heb ik nooit begrepen. Met het afzwaaien van Martin Haar heeft Jong AZ volgend seizoen een groot probleem.
Gewoon belachelijk, die jongen kan zich niet eens staande houden in onder 17. Ik ben net zo verbaasd als jij, Jack. Dit is pure ‘inteelt’ en vriendjespolitiek binnen de de jeugdopleiding van AZ. Waar is die Paul Brendenburg toch allemaal mee bezig?
On topic; Jong AZ maakt er een potje van, afscheid nemen van Church, Bakker en Springer, die bakken (Bakker) er echt niets van.
En die jongen van Goudmijn, eerst maar eens in onder 17 wat laten zien, dit is echt belachelijk.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Josje schreef: 30 mar 2018, 20:21 Gewoon belachelijk, die jongen kan zich niet eens staande houden in onder 17. Ik ben net zo verbaasd als jij, Jack. Dit is pure ‘inteelt’ en vriendjespolitiek binnen de de jeugdopleiding van AZ. Waar is die Paul Brendenburg toch allemaal mee bezig?
On topic; Jong AZ maakt er een potje van, afscheid nemen van Church, Bakker en Springer, die bakken (Bakker) er echt niets van.
En die jongen van Goudmijn, eerst maar eens in onder 17 wat laten zien, dit is echt belachelijk.
Van Gaal heeft als enige kanttekening bij de jeugdopleiding een opmerking over de kwaliteit van de medewerkers gemaakt. En de focus van de directie lijkt te liggen bij de faciliteiten. Verbouwen in plaats van verbeteren.

Nu Jong AZ in de Jupiler League speelt wordt het probleem van de doorstroming omvangrijker. Vanuit O19 moet Jong AZ gevoed worden.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10974
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 30 mar 2018, 19:34 Met dit verschil dat AZ 1 al tijden niet van de koploper wint. Wie weet komende topper tegen PSV??
En ook al tijden niet van de nummer laatst verliest. Eigenlijk is de opmerking ‘typisch AZ’ dus volledig misplaatst :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16021
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 30 mar 2018, 20:52 En ook al tijden niet van de nummer laatst verliest. Eigenlijk is de opmerking ‘typisch AZ’ dus volledig misplaatst :wink:
Tja, Jack hè :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Jack schreef: 30 mar 2018, 20:44 Van Gaal heeft als enige kanttekening bij de jeugdopleiding een opmerking over de kwaliteit van de medewerkers gemaakt. En de focus van de directie lijkt te liggen bij de faciliteiten. Verbouwen in plaats van verbeteren.

Nu Jong AZ in de Jupiler League speelt wordt het probleem van de doorstroming omvangrijker. Vanuit O19 moet Jong AZ gevoed worden.
Roep ik al jaren, sinds het vertrek van Wijnker is de invulling van met name de jeugdopleiding er niet op vooruit gegaan.
Kun je wel de beste school (faciliteiten) hebben, maar met een slechte kwaliteit van de medewerkers (hoofd jeugdopleiding, trainers) lever je toch een slecht(er) product (leerlingen/spelers) af.
1keerraken
Seizoenkaarthouder
Berichten: 282
Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

Jack schreef: 30 mar 2018, 19:48 De jonge Goudmijn moet om één of andere reden veel kansen krijgen. Terwijl zijn vader een jeugdteam traint. Dit hele gebeuren volg ik al lange tijd met verbazing. Ook de vervanging van Goudmijn bij Jong AZ door Landzaat heb ik nooit begrepen. Met het afzwaaien van Martin Haar heeft Jong AZ volgend seizoen een groot probleem.
Amen !! Die jongen zelf kan er waarschijnlijk ook helemaal niks aan doen, maar is nog helemaal niet toe aan dit niveau en heeft bij o17 en o19 nog voldoende te leren. AZ gaat nu voorbij aan talenten als Oosting, Koopmeiners , en zelfs nog van der Wacht ( geen toptalent) die momenteel allemaal al beter en verder zijn dan Goudmijn.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Jack schreef: 30 mar 2018, 20:44 Van Gaal heeft als enige kanttekening bij de jeugdopleiding een opmerking over de kwaliteit van de medewerkers gemaakt. En de focus van de directie lijkt te liggen bij de faciliteiten. Verbouwen in plaats van verbeteren.

Nu Jong AZ in de Jupiler League speelt wordt het probleem van de doorstroming omvangrijker. Vanuit O19 moet Jong AZ gevoed worden.
Geef eens de bron waarin van Gaal een opmerking maakt over de kwaliteit van de medewerkers.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

~AZ~ schreef: 31 mar 2018, 06:36 Geef eens de bron waarin van Gaal een opmerking maakt over de kwaliteit van de medewerkers.
In nieuwsberichten naar aanleiding van het doorlichten van de jeugdopleiding. Het is wel te vinden.

Op AZ.nl een kort stukje: Van Gaal: ‘AZ zet nieuwe standaard neer’

Maar daar wordt niet inhoudelijk op aandachtspunten ingegaan (..). Er zijn andere stukjes waarin het genoemd wordt.

hm. Hier wordt al iets meer gezegd over dat punt.. :

Van Gaal diep onder de indruk na bezoek aan Alkmaar: "Ongelooflijk indrukwekkend"

Wellicht dat het in een video wordt gezegd. Maar Van Gaal geeft duidelijk aan dat de kwaliteit van de trainers en coaches zeer belangrijk is. En daar ziet hij verbetermogelijkheden.
Laatst gewijzigd door Jack op 31 mar 2018, 07:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Jack schreef: 31 mar 2018, 06:59 In nieuwsberichten naar aanleiding van het doorlichten van de jeugdopleiding. Het is wel te vinden.

Op AZ.nl een kort stukje: Van Gaal: ‘AZ zet nieuwe standaard neer’

Maar daar wordt niet inhoudelijk op aandachtspunten ingegaan (..). Er zijn andere stukjes waarin het genoemd wordt.
Ik vraag het omdat ik het niet terug heb gelezen, niet toen en niet nu. Zijn enige aandachtspunt was het niet doorslaan in het gebruik van innovatie in de opleiding. Dat heeft helemaal niets met de kwaliteit van de medewerkers te maken. Sterker nog, volgens mij gaf hij de medewerkers een dikke pluim.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

~AZ~ schreef: 31 mar 2018, 07:05 Ik vraag het omdat ik het niet terug heb gelezen, niet toen en niet nu. Zijn enige aandachtspunt was het niet doorslaan in het gebruik van innovatie in de opleiding. Dat heeft helemaal niets met de kwaliteit van de medewerkers te maken. Sterker nog, volgens mij gaf hij de medewerkers een dikke pluim.
Dat klopt. Maar hij gaf zeer duidelijk aan dat de kwaliteit van de opleiding sterk medebepaald wordt door de kwaliteit van de trainers en coaches. En dat hij daar nog verbeter mogelijkheden zag.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Josje gaf in een post aan dat Koen Stam waarschijnlijk Jong AZ onder zijn hoede gaat krijgen. Landzaat is op dit moment assistent van Martin Haar. Het zou kunnen dat Landzaat en Stam samen Jong AZ gaan doen. O19 komt dan vrij. En bij O19 moet je denken aan doorstroming van spelers naar Jong AZ. Aangezien Koen Stam op dit moment O19 doet, kent hij die spelers al. Daarnaast zit het in de denkwijze van de directie van AZ het optimaal benutten/ontwikkelen van de eigen medewerkers. Dat heeft ook met vertrouwen en zekerheid te maken. Dus, het scenario Jong AZ (Stam/Landzaat) lijkt mij realistisch. En vanwege het vertrek van Martin Haar komt er dus een plekje bij O19 vrij. Logisch zou zijn dat er wordt gekeken binnen de club naar opvulling van die positie. O19 moet goede Jong AZ spelers gaan leveren. Wie kan ervoor zorgen dat Jong AZ na volgend seizoen sterker wordt ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Jack schreef: 31 mar 2018, 07:31 Dat klopt. Maar hij gaf zeer duidelijk aan dat de kwaliteit van de opleiding sterk medebepaald wordt door de kwaliteit van de trainers en coaches. En dat hij daar nog verbeter mogelijkheden zag.
"De vele aspecten die moeten leiden tot een succesvolle jeugdopleiding zijn hier aanwezig. Deze moderne accommodatie speelt daarin een rol, maar het is vooral heel belangrijk dat AZ mensen aanstelt die verstand van zaken hebben. Daar valt of staat alles mee", vervolgde hij.

"Er lopen hier mensen rond met stuk voor stuk een duidelijke visie. Een visie die bij AZ past. Hier wordt een nieuwe standaard neergezet. Ik ben trots dat ik bij deze club heb mogen werken."
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16021
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Interpreteren heet zoiets. :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Volgens mij is begrijpend lezen wel een dingetje met Nederlands, tenminste in mijn schootijd wel :lol:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12048
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Geest van Dirk schreef: 31 mar 2018, 11:12 Volgens mij is begrijpend lezen wel een dingetje met Nederlands, tenminste in mijn schootijd wel :lol:
Evenals spelling en foutloos schrijven. :wink:
we can come an end
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Zo stom hé, ik dacht dat het schootijd was i.p.v. schooltijd :roll:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5352
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Geest van Dirk schreef: 31 mar 2018, 17:07 Zo stom hé, ik dacht dat het schootijd was i.p.v. schooltijd :roll:
:D :D :D
Gesloten