Jong AZ 2017-2018

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Jack schreef: 31 mar 2018, 07:38 Josje gaf in een post aan dat Koen Stam waarschijnlijk Jong AZ onder zijn hoede gaat krijgen. Landzaat is op dit moment assistent van Martin Haar. Het zou kunnen dat Landzaat en Stam samen Jong AZ gaan doen. O19 komt dan vrij. En bij O19 moet je denken aan doorstroming van spelers naar Jong AZ. Aangezien Koen Stam op dit moment O19 doet, kent hij die spelers al. Daarnaast zit het in de denkwijze van de directie van AZ het optimaal benutten/ontwikkelen van de eigen medewerkers. Dat heeft ook met vertrouwen en zekerheid te maken. Dus, het scenario Jong AZ (Stam/Landzaat) lijkt mij realistisch. En vanwege het vertrek van Martin Haar komt er dus een plekje bij O19 vrij. Logisch zou zijn dat er wordt gekeken binnen de club naar opvulling van die positie. O19 moet goede Jong AZ spelers gaan leveren. Wie kan ervoor zorgen dat Jong AZ na volgend seizoen sterker wordt ?
Intern zijn er geen geschikte kandidaten voor de invulling van trainer voor onder 19, komt iemand van buiten. Landzaat wil geen eigen groep. En de rest van de jeugdtrainers is te onervaren en onbekwaam voor onder 19.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Josje schreef: 01 apr 2018, 05:17 Intern zijn er geen geschikte kandidaten voor de invulling van trainer voor onder 19, komt iemand van buiten. Landzaat wil geen eigen groep. En de rest van de jeugdtrainers is te onervaren en onbekwaam voor onder 19.
Is dat zo?
Bij Alkmaar begint de victorie!
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Last Scout schreef: 01 apr 2018, 20:21 Is dat zo?
Is wat zo?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Josje schreef: 02 apr 2018, 07:01Is wat zo?
Is het zo dat er Intern geen geschikte kandidaten voor de invulling van trainer voor onder 19 zijn, dat iemand van buiten komt?. Is het zo dat Landzaat geen eigen groep wil? Is de rest van de jeugdtrainers te onervaren en onbekwaam voor onder 19?

:D
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

Net gebeld naar Volendam, 5 euro een kaartje en kan gewoon bij de kassa kaart halen.
Das beter dan de verplichte paasbezoekjes naar de familie.
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

salmonyappi schreef: 02 apr 2018, 08:08 Is het zo dat er Intern geen geschikte kandidaten voor de invulling van trainer voor onder 19 zijn, dat iemand van buiten komt?. Is het zo dat Landzaat geen eigen groep wil? Is de rest van de jeugdtrainers te onervaren en onbekwaam voor onder 19?

:D
Dat van Landzaat niet zeker; hopen maar dat hij onder 19 gaat doen. Hij weet wat er van spelers verwacht wordt om de stap van onder 19 naar Jong en het 1e te kunnen maken.
De rest van de jeugdtrainers heeft daar geen enkele notie van en ervaring in.
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Zijn er nog kaartjes te koop?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Josje schreef: 30 mar 2018, 20:21 Gewoon belachelijk, die jongen kan zich niet eens staande houden in onder 17. Ik ben net zo verbaasd als jij, Jack. Dit is pure ‘inteelt’ en vriendjespolitiek binnen de de jeugdopleiding van AZ. Waar is die Paul Brendenburg toch allemaal mee bezig?
On topic; Jong AZ maakt er een potje van, afscheid nemen van Church, Bakker en Springer, die bakken (Bakker) er echt niets van.
En die jongen van Goudmijn, eerst maar eens in onder 17 wat laten zien, dit is echt belachelijk.
Alsjeblieft zeg, Goudmijn is een onwijs groot talent. Als je dat niet ziet dan is er echt wat mis met je ogen. Zette bij zijn debuut in tien minuten tijd al drie man vrij voor de keeper. Bakker kan je er trouwens wel bij houden, dat is een talentvolle verdediger. Van Kaandorp, Springer, Church en Hardijk moet je gewoon afscheid nemen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Jack schreef: 30 mar 2018, 19:53 Een schandalige overtreding van Goudmijn op Venema trouwens. Had een regelrechte rode kaart kunnen zijn. Hij komt er met een gele kaart genadig vanaf. Idioot.
Schandalige overtreding? Die jongen gleed gewoon uit... Ik weet niet wat jij tegen Goudmijn hebt maar dit is een beetje lachwekkend.
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

AZ 4 Life schreef: 02 apr 2018, 11:58 ..... Van Kaandorp, Springer, Church en Hardijk moet je gewoon afscheid nemen.
Gaat ook gebeuren, en van Van Rhijn ook ajb.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Josje schreef: 02 apr 2018, 13:21 Gaat ook gebeuren, en van Van Rhijn ook ajb.
Dachten we vorig jaar ook, Furkan Kurban is ondertussen ook al 20 trouwens, die mag van mij toch wel in dat rijtje.

Maar als je die jongens weg stuurt moet er wel ook iets voor terug gaan komen.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Vet verlies tegen Volendam. Drama.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Sommige zaken vertrouw ik niet. Landzaat, Goudmijn zijn daar twee van. Ik heb niks tegen die jongen, integendeel. Maar ik vertrouw de gang van zaken omtrent hem niet. Net als de gang van zaken rond Landzaat telkens. Had ik overigens ook met Dos Santos.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

.
Laatst gewijzigd door Jack op 02 apr 2018, 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Last Scout schreef: 02 apr 2018, 13:36 Dachten we vorig jaar ook, Furkan Kurban is ondertussen ook al 20 trouwens, die mag van mij toch wel in dat rijtje.

Maar als je die jongens weg stuurt moet er wel ook iets voor terug gaan komen.
Eigenlijk wel te verwachten dat alle spelers zonder contract weg moeten: Roggeveen, Church, Groot, Springer, Kurban en Hardijk. Allemaal erg tegen gevallen en niet geschikt voor AZ niveau.
Of dat er nog een paar mogen blijven als amateurspeler ter opvulling voor de trainingen en de bank.
Misschien alleen Kramer nog verlengen.

Houd je over: Bucker, Opdam (verhuurd aan GAE), Regeling, Bakker, Kramer (?), Hoedemakers, Reijnders, Jacobs, Einarsson, Druif, Duin, Koreniuk.
Aanvullen met nieuwe talenten uit onder 19 (Goudmijn, Schendelaar, Aarts, vd Wacht, Kunst, Jonsson) en uit het 1e (reserves en de blessure herstellers, Stengs, Boadu).
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

We komen gewoon fatsoenlijke verdedigers tekort zowel in het eerste als bij de jeugdelftallen, echt ik vreet mijn schoen op als Regeling het ooit schopt tot een hoog niveau, zeker nu met zijn blessure.
Om een team op niveau met goede doorstroming voor het eerste op poten te houden en ook gewoon kwalitatief goed spel op de mat te leggen kan het investeren in een paar talenten wat dat betreft geen kwaad.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Last Scout schreef: 02 apr 2018, 15:12 We komen gewoon fatsoenlijke verdedigers tekort zowel in het eerste als bij de jeugdelftallen, echt ik vreet mijn schoen op als Regeling het ooit schopt tot een hoog niveau, zeker nu met zijn blessure.
Om een team op niveau met goede doorstroming voor het eerste op poten te houden en ook gewoon kwalitatief goed spel op de mat te leggen kan het investeren in een paar talenten wat dat betreft geen kwaad.
En dat heb ik nu met Spinger 😂😂😂
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

Jack schreef: 02 apr 2018, 14:52 Sommige zaken vertrouw ik niet. Landzaat, Goudmijn zijn daar twee van. Ik heb niks tegen die jongen, integendeel. Maar ik vertrouw de gang van zaken omtrent hem niet. Net als de gang van zaken rond Landzaat telkens. Had ik overigens ook met Dos Santos.
Hoe dat zo?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Last Scout schreef: 02 apr 2018, 15:12 We komen gewoon fatsoenlijke verdedigers tekort zowel in het eerste als bij de jeugdelftallen...
Dat is al jaren zo helaas. Met name een probleem in het centrum. Van de winter is geprobeerd Sandler te halen, dus AZ/Huiberts c.s. zien dat denk ik ook wel in.

Voor het eerste volgend jaar Wuytens, Hatzidiakos en misschien Vlaar als ie de rest van dit seizoen fit blijft ook nog wel een jaar er bij.

Van Rhijn mag van mij vertrekken. Slappe verdediger. Vandaag ook weer bij eerste goal van Volendam. Bakker heeft geweldig linker been maar speelt ook te vaak zo slap. Regeling is een jaar klaar. Wie dan? In Onder 19 zie ik zo gauw ook nog geen aanvulling van de A-selectie.

Dus minimaal één centrumverdediger en een rechtsback is gewenst. Hopen dat Svensson iig nog een jaar blijft.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

ForzAZ schreef: 02 apr 2018, 16:05 Dat is al jaren zo helaas. Met name een probleem in het centrum. Van de winter is geprobeerd Sandler te halen, dus AZ/Huiberts c.s. zien dat denk ik ook wel in.

Voor het eerste volgend jaar Wuytens, Hatzidiakos en misschien Vlaar als ie de rest van dit seizoen fit blijft ook nog wel een jaar er bij.

Van Rhijn mag van mij vertrekken. Slappe verdediger. Vandaag ook weer bij eerste goal van Volendam. Bakker heeft geweldig linker been maar speelt ook te vaak zo slap. Regeling is een jaar klaar. Wie dan? In Onder 19 zie ik zo gauw ook nog geen aanvulling van de A-selectie.

Dus minimaal één centrumverdediger en een rechtsback is gewenst. Hopen dat Svensson iig nog een jaar blijft.
Ik vond wat betreft Sandler wel grappig dat het verhaal nu naar buiten komt dat Van 't Schip doelbewust contact heeft opgenomen met de city group betreffende Sandler toen er een bod van AZ binnen kwam.
Zelf geloof ik ook niet zo in Sandler maar misschien is hij dan gewoon niet een verdediger naar mijn smaak, (Kanon was transfervrij vorige zomer en was het in dat opzicht voor mij wel ,die zou nu in de belangstelling staan van Europese subtoppers).

Vlaar kun je er wel bij hebben, maar hij is gewoon echt blessuregevoelig geworden, van Ron Beton naar Ron die niet meer rennen kon.
Daarnaast zijn Hatzidiakos en Wuytens voor in een Europa League bijvoorbeeld gewoon verdedigers die compleet onder doen, ook in Nederland behoren beiden niet tot de top.
Niet dat ik ontevreden ben over Wuytens bijvoorbeeld, maar als AZ aankoopt dan hoop ik gewoon nu consistent op aankopen van het niveau Svensson/Midtsjo/Idrissi. koop je voor het eerste elftal iemand dan moet je dus iemand hebben die er gelijk staat.

Voor Jong AZ moet/kan er naar mijn mening ook gekocht worden, maar daar moet dan wel ontzettend veel potentie in zitten.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gesloten