Competitieprogramma 2017/18

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

Perry schreef: 13 jun 2017, 08:39 Waar wij afgelopen seizoen na onze Europese wedstrijden veelal uit speelde en thuis tegen ajax en Feyenoord, mag Vitesse van de 6 wedstrijden 4 keer thuis en spelen ze o.a. tegen VVV, Zwolle, ADO en Sparta. :roll:
Ja, en nu had AZ 5 x thuis gemogen...

:o
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

salmonyappi schreef: 13 jun 2017, 19:16 En als je de eerste wint?
Wat als we de eerste wedstrijd uit tegen PSV winnen? Met Brom op de bank? Wat heb jij gesnoven?
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Vrijdag 16 februari FC Eindhoven - Jong AZ
Zaterdag 17 februari NAC - AZ

Welk hotel zitten jullie? :wink:
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

~AZ~ schreef: 13 jun 2017, 20:59 Wat als we de eerste wedstrijd uit tegen PSV winnen? Met Brom op de bank? Wat heb jij gesnoven?
0-3 met een keer Rienstra en twee voor Dos Santos!

Opvallend :
  • dat AZ wel het programma voor het tweede en nog niet voor het eerste heeft vrijgegeven.
    • dat nergens staat waar het tweede zijn wedstrijden gaat spelen
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Lecompte schreef: 15 jun 2017, 06:48
Opvallend :
  • dat AZ wel het programma voor het tweede en nog niet voor het eerste heeft vrijgegeven.
http://www.AZ.nl/nieuws/AZ-start-erediv ... indhoven/1
Lecompte schreef: 15 jun 2017, 06:48 Opvallend :
  • dat nergens staat waar het tweede zijn wedstrijden gaat spelen
AZ op Facebook: Een overzicht van de duels van onze beloften, die komend seizoen thuis voornamelijk op het AFAS Trainingscomplex blijven spelen.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Het competitie programma is nu definitief: http://www.knvb.nl/downloads/bestand/11 ... -dd-150617

Voor AZ zijn er 3 wijzigingen:
19 aug: AZ-ADO Den Haag om 19.45u ipv 20.45u
18 maa: AZ-Groningen om 12.30u ipv 17 maa 18.30u
7 apr: AZ-PSV om 19.45u ipv 8 apr 14.30u

Het is in totaliteit niet verbeterd of verslechterd. De onnodige zondagwedstrijd tegen PSV gaat naar zaterdag, maar daar tegenover gaat de wedstrijd tegen Groningen juist onnodig naar zondag.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef: 13 jun 2017, 20:59 Wat als we de eerste wedstrijd uit tegen PSV winnen? Met Brom op de bank? Wat heb jij gesnoven?
Het gaat hier op dit forum toch in 90% van de gevallen om hypotheses?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Wanneer komen de posts beschikbaar van de eerste wedstrijden van 2017/2018? O.a. PSV-AZ mag er wel eens op komen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef: 19 jul 2017, 09:25 Wanneer komen de posts beschikbaar van de eerste wedstrijden van 2017/2018? O.a. PSV-AZ mag er wel eens op komen.
Relax! Forza heeft ook een beetje vakantie!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DiepeMast schreef: 19 jul 2017, 09:25 Wanneer komen de posts beschikbaar van de eerste wedstrijden van 2017/2018? O.a. PSV-AZ mag er wel eens op komen.
Normaal zet ik een wedstrijd online 3 weken van te voren, maar speciaal voor jou zal ik 'm zo vast openen. ;)
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Forza AZ schreef: 19 jul 2017, 12:06 Normaal zet ik een wedstrijd online 3 weken van te voren, maar speciaal voor jou zal ik 'm zo vast openen. ;)
Thanks! Verder lekkere vakantie?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
duellthfc1882
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2017, 12:23

Hello from England!

I'm in Amsterdam September 29th for a weekend and I really want to attend AZ v Feyenoord. AZ is a ground I've not yet ticked off and when I saw I could get to it this time round I was delighted.

However, I've signed up with the official site and applied for a membership but they won't allow me to buy a ticket for the game :(

I've been advised that season ticket holders can buy a ticket for a guest for this game. Is there any season ticket holders willing to do this for me? Beers would be on me :D

I could also help with Tottenham tickets in the future and I may arrange for Vincent Janssen to go back to AZ :)
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

subtopb.png
subtopb.png (18.71 KiB) 4148 keer bekeken

Vorig seizoen zaten we in het begin in een dipje. Daarna werd AZ heel stabielig.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef: 15 aug 2017, 20:08 subtopb.png


Vorig seizoen zaten we in het begin in een dipje. Daarna werd AZ heel stabielig.
De eerste weken zorgen winst- en verliespartijen voor relatief grotere puntenverschillen en ranglijst posities (tov de al vergaarde punten)
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Na drie wedstrijden tekent zich al een beeld af van hoe de competitie gaat verlopen. De traditionele drie, ajax draait nog moeizaam, hebben een veel hoger doelsaldo dan de rest. Staan ook gewoon bovenin en de rest bungelt er al weer onder.

Het doelsaldo is een goede indicator voor de stand op de ranglijst.

En met een Weghorst die een bescheiden 20 goals als doelstelling voor zichzelf ziet, lijkt het erop dat de spelers van AZ middelmaat wel prima vinden. Hebben ze dat van John van den Brom ?

Weghorst zou meer dan 7 goals in één wedstrijd moeten willen maken. Het record van Afonso Alves uit de boeken spelen. Dan ben je een kerel.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 27 aug 2017, 12:44 Na drie wedstrijden tekent zich al een beeld af van hoe de competitie gaat verlopen. De traditionele drie, ajax draait nog moeizaam, hebben een veel hoger doelsaldo dan de rest. Staan ook gewoon bovenin en de rest bungelt er al weer onder.

Het doelsaldo is een goede indicator voor de stand op de ranglijst.

En met een Weghorst die een bescheiden 20 goals als doelstelling voor zichzelf ziet, lijkt het erop dat de spelers van AZ middelmaat wel prima vinden. Hebben ze dat van John van den Brom ?

Weghorst zou meer dan 7 goals in één wedstrijd moeten willen maken. Het record van Afonso Alves uit de boeken spelen. Dan ben je een kerel.
Verstandige jongen die Weghorst. 20 is heel reëel. Kijk naar het aantal goals wat de topscorer van de eredivisie de laatste jaren heeft gemaakt en naar wat de topscorer van AZ de laatste jaren heeft behaald, dan is 20 haalbaar. Weghorst is geen Janssen. Mounir maakte er in het kampioensjaar 23. Natuurlijk kan ie roepen "ik ga er 35 maken !", dan ben jij tevreden, Jack, en de rest glimlacht hem toe met "tuurlijk joh!".....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef: 27 aug 2017, 14:55 Verstandige jongen die Weghorst. 20 is heel reëel. Kijk naar het aantal goals wat de topscorer van de eredivisie de laatste jaren heeft gemaakt en naar wat de topscorer van AZ de laatste jaren heeft behaald, dan is 20 haalbaar. Weghorst is geen Janssen. Mounir maakte er in het kampioensjaar 23. Natuurlijk kan ie roepen "ik ga er 35 maken !", dan ben jij tevreden, Jack, en de rest glimlacht hem toe met "tuurlijk joh!".....
Zo veel mogelijk zou ik een prima uitspraak vinden. Je moet jezelf niet beperken als spits.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Omdat Roda JC op 1 februari in de beker speelt tegen Willem II, is AZ-Roda JC verplaatst van zaterdag 3 naar zondag 4 februari (14.30u). Hierdoor is ook Twente-AZ verplaatst van dinsdag 6 naar woensdag 7 februari (18.30u).
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Lijkt het nu zo dat wij altijd verplaatsingen ten nadele hebben?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

dirkjan schreef: 24 dec 2017, 11:23 Lijkt het nu zo dat wij altijd verplaatsingen ten nadele hebben?
Hoezo? Van zaterdag naar zondag is toch prima?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gesloten