Stewarddiscussie

Dé plek voor alle supporterszaken. Sfeer, de SV, alles komt aan bod
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Volgens mij boycotten zo'n 16 miljoen Nederlanders deze wedstrijd onbewust. Je kunt alleen je punt maken door ergens te zijn. Solidariteit met je 4 maten is prima maar nu geef je jezelf een stadionverbod.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

RULEAZ schreef: 07 sep 2017, 14:26 Ik las denk ik op FB reacties dat het AZ heel pijnlijk zal raken, want nu drinken ze pp een tientje in de kroeg op ipv het AZ stadion.
Nou dan heb ik nieuws voor ze, dat tientje wordt gewoonlijk niet bij AZ uitgegeven maar bij de sv. :lol:
Is dat zo? Volgens mij zijn alleen na de wedstrijd de inkomsten voor de SV, en om dan het home in te komen moet je lid zijn.
Als ik mezelf even kijk, ik geef meer uit dan een tientje per wedstijd, zeker als ik zelf niet hoef te rijden, en kom nooit in het home na de wedstrijd.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

dirkjan schreef: 08 sep 2017, 06:14 Is dat zo? Volgens mij zijn alleen na de wedstrijd de inkomsten voor de SV, en om dan het home in te komen moet je lid zijn.
Als ik mezelf even kijk, ik geef meer uit dan een tientje per wedstijd, zeker als ik zelf niet hoef te rijden, en kom nooit in het home na de wedstrijd.
Ook voor de wedstrijd zijn de inkomsten voor de SV. Ze moeten dan wel dezelfde prijzen rekenen als de rest van het stadion, opgelegd door AZ omdat het anders oneerlijke concurrentie is.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Forza AZ schreef: 08 sep 2017, 07:36 Ook voor de wedstrijd zijn de inkomsten voor de SV. Ze moeten dan wel dezelfde prijzen rekenen als de rest van het stadion, opgelegd door AZ omdat het anders oneerlijke concurrentie is.
Ow, dat wist ik niet. Nu bestel niet in het home, maar in het hok ernaast, puur omdat ik daar kan pinnen/contactloos kan betalen.

Maar we dwalen af
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

dirkjan schreef: 08 sep 2017, 09:51 Ow, dat wist ik niet. Nu bestel niet in het home, maar in het hok ernaast, puur omdat ik daar kan pinnen/contactloos kan betalen.
Dat kan vanaf dit seizoen ook in het supportershome.

Maar we dwalen nu inderdaad af, terug naar de discussie over de Stewards e.d.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 08 sep 2017, 10:36 Dat kan vanaf dit seizoen ook in het supportershome.

Maar we dwalen nu inderdaad af, terug naar de discussie over de Stewards e.d.
Dat kon vorig seizoen al hoor!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie