Hoe ga je het liefst naar een uitwedstrijd?

Dé plek voor alle supporterszaken. Sfeer, de SV, alles komt aan bod

Hoe ga je het liefst naar een doorsnee uitwedstrijd?

Combi-bus
19
13%
Wildenbus
7
5%
Auto
63
42%
Trein
46
30%
Hoi, ik ben Jozef!
16
11%
 
Totaal aantal stemmen: 151
Gebruikersavatar
Limbo Lei
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 dec 2006, 13:45
Locatie: Venlo

Een thuiswedstrijd is in mijn geval al een uitwedstrijd, dus ik hou het gewoon op mijn auto, laat staan dat ik eerst naar Alkmaar zou moeten reizen om bijv Roda-AZ te kunnen bezoeken !
Er is maar EEN Noordhollandse topclub en das AZ !!!
daniel94
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 14 okt 2008, 21:41

Wie gaan er zaterdag met de trein naar 010.Wij gaan met een leuke groep even een biertje halen in het centrum.Rond half vijf zijn wij in het centrum.Het cafe is wel bekend ooit het feyenoord shirt meegenomen tijdens de wedstrijd SPARTA-AZ 0-1 perez.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

daniel94 schreef:Wie gaan er zaterdag met de trein naar 010.Wij gaan met een leuke groep even een biertje halen in het centrum.Rond half vijf zijn wij in het centrum.Het cafe is wel bekend ooit het feyenoord shirt meegenomen tijdens de wedstrijd SPARTA-AZ 0-1 perez.
Hmmmm ik heb een vermoeden wie daniel94 is. :lol:
Aldus de papegaai van de media
daniel94
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 14 okt 2008, 21:41

Wil je het niet bekend willen maken maar je ben scherp =D>
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Ik hou mijn mond over zowel kroeg als dader. 8)
Aldus de papegaai van de media
daniel94
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 14 okt 2008, 21:41

Ben je zelf die dag nog in die bewuste kroeg
FCTsupporter

Heren,
Misschien het verkeerde topic, maar aangezien deze wat meer bekeken wordt dan andere topics die misschien meer relateren toch maar hiervoor gekozen.
FC Twente is, zoals jullie ongetwijfeld weten, door naar de volgende ronde in Europees verband.
Graag wil ik mij voorbereiden op de europese uitwedstrijd die ons daar te wachten staat, ik heb van elk mogelijke speelstad (ervan uitgaande dat wij 2e eindigen) al een boekje klaar liggen, behalve van Shaktar Donetsk uit.
Daar jullie in de afgelopen jaren de nodige europese successen hebben behaald (waarvoor dank ivm de uefa coeff.) wil ik jullie vragen wat de beste manier is om richting Donetsk te reizen. Jullie hebben daar ook gespeeld toch?
Vliegen is volgens mij geen optie (450 euro naar wat ik heb gezien).
Hoe zit het met de treinreizen? Iemand ervaring?
Hopelijk hebben jullie nuttige tips, alvast bedankt en een klein beetje succes dit seizoen;).

Mvg..
daniel94
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 14 okt 2008, 21:41

Moet je BILL,VENNIE,ELLI en onze grasmaaier YOURI even opzoeken op het Forum
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

daniel94 schreef:Moet je BILL,VENNIE,ELLI en onze grasmaaier YOURI even opzoeken op het Forum
Wie :wink:
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
daniel94
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 14 okt 2008, 21:41

Op de gene waar jij zoveel commetaar ophad in de ski-hut in 010 bij de wedstrijd SPARTA-AZ 0-1(K.P). [-X
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

daniel94 schreef:Op de gene waar jij zoveel commetaar ophad in de ski-hut in 010 bij de wedstrijd SPARTA-AZ 0-1(K.P). [-X
De klepel en de klok schieten weer uit hun schulp.

Ik had geen commentaar, ik had een vraag !
En bovenstaande namen aangeven als forummerts ?? lijkt me
dat je de knipoog vergeten was.

En K.P. staat niet in me afkortingen woordenboek.
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
My Style
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 14 dec 2006, 19:03

FCTsupporter schreef:Heren,
Misschien het verkeerde topic, maar aangezien deze wat meer bekeken wordt dan andere topics die misschien meer relateren toch maar hiervoor gekozen.
FC Twente is, zoals jullie ongetwijfeld weten, door naar de volgende ronde in Europees verband.
Graag wil ik mij voorbereiden op de europese uitwedstrijd die ons daar te wachten staat, ik heb van elk mogelijke speelstad (ervan uitgaande dat wij 2e eindigen) al een boekje klaar liggen, behalve van Shaktar Donetsk uit.
Daar jullie in de afgelopen jaren de nodige europese successen hebben behaald (waarvoor dank ivm de uefa coeff.) wil ik jullie vragen wat de beste manier is om richting Donetsk te reizen. Jullie hebben daar ook gespeeld toch?
Vliegen is volgens mij geen optie (450 euro naar wat ik heb gezien).
Hoe zit het met de treinreizen? Iemand ervaring?
Hopelijk hebben jullie nuttige tips, alvast bedankt en een klein beetje succes dit seizoen;).

Mvg..
Uit me hoofd was het toen iets van 50 uur treinen. En een treinticket was tussen de 250 en 300 euro! Als je de tijd hebt, moet je het zeker doen. Fantastische ervaring....

Let op: Niets gaat zoals hier onderweg!
FCTsupporter

Dank jullie voor de tips.
Heb ondertussen wat handige informatie gekregen.

Succes verder.

Mvg
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Met de trein is nog altijd de meest veilige manier van reizen:


Link: http://www.youtube.com/watch?v=emM2p-dqkTY
Aldus de papegaai van de media
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

jantje-AZ schreef: Hahaha

1 klein voorbeeldje over Kras.
De halve finale tegen Sporting zaten wij toevallig in het zelfde hotel als de kras reis voor de bobo's, we vlogen met dezelfde maatschappij als hun, wij verbleven alleen een dag langer, wat trouwens wat vliegen betreft het zelfde koste.

Op onze tweede dag arriveerde ook de krasclub.
Tot de verbazing van de kras man(die ons kon omdat wij ook enkele keren met kras waren geweest)kwamen wij hem bij de receptie tegen, waarop hij vroeg hoe wij in dat hotel waren gekomen, waarop ik antwoordde dat het een zeer mooi 4 sterren hotel was die toevallig in die periode een mega aanbieding hadden.
Waarop de kras man verschrikt 'sssst" riep, er waren immers ook bobo's in de buurt :)

S'avonds aan de bar met een paar bobo's hadden we het onder andere over het hotel, waarop enkele vroegen wat wij nu voor zo'n reisje betaalde, en toen bleek dat hun dus voor het zelfde 200 euro meer hadden betaald voor ook nog een nacht minder.

Hun waren met een man of 50, dus je praat over een verschil van ongeveer 12.000 euro !!!
hiervoor hadden ze dus 3 dagen een reisleider(wat moet je ermee) en vervoer van/naar de luchthaven (wat ook gratis kon via het hotel) en van/naar de wedstrijd.

Nou vind ik het niet erg dat ze er geld aan verdienen, het is tenslotte een bedrijf, maar 10.000 euro vind ik best veel.

Ik heb trouwens niks tegen een reis partner, er zijn tenslotte altijd mensen die geen tijd en/of zin hebben om het zelf te regelen, als het maar niet ten koste gaat van kaarten voor eigen vervoer. En dat gebeurt een enkele keer helaas wel.
Je geeft zelf al aan dat je een superaanbieding te pakken had, hoeveel had je meer betaald als je die aanbieding niet had gehad? Ga nou is uit van dat bedrag en reken dan het verschil uit. Waarbij de kras medewerker ook de volle tijd betaald moet worden inclusief zijn reis en verblijfskosten. Is het verschil opeens een stuk kleiner, en ja ze pakken een paar duizend euro winst erop. Logisch toch dat is het doel van een bedrijf, winst maken. 100 euro meer voor een georganiseerde reis in mijn ogen niet meer dan normaal en begrijpelijk.

En dat het ten koste gaat van eigen vervoer kaarten is natuurlijk niet goed, maar als er pakweg 2500 kaarten te verdelen zijn begrijp ik best dat AZ in eerste instantie de reispartner de mogelijkheid geeft voor een x aantal mensen een reis te organiseren. Een inschatting die lastig te maken is, zeker over die periode waar we het nu over hebben omdat we toen nog weinig Europese ervaringen hadden. Een reispartner zal nooit alle kaarten krijgen danwel opeisen. Bij AZ weten ze ook wel dat zodra de loting bekend is supporters een reis gaan boeken.
jantje-AZ
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 19 feb 2004, 12:21
Locatie: alkmaar

Johannes schreef:
De aanbieding gold voor het hotel, en was omdat het een puur zakelijk hotel was, en er die week geen grote congressen etc waren.
Wat het hotel normaal gesproken kost maakt verder niet uit, aangezien kras er in dezelfde periode zat.
Als het goed is betalen ze zelfs nog minder per pp,grote groep kan je nog korting bedingen.

Zo als ik zelf aan gaf is het normaal dat ze geld verdienen, maar 200 euro per persoon(x50)
op een tripje van als ik het goed herinner 300 euro vind ik nog al wat.
Vooral als jij dan loopt te beweren dat ze niet duur zijn.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:Mochten we na de winter de Spurs loten waarbij ATP het alleenrecht krijgt en dan reizen aanbiedt vanaf 500 euro, dan spreken we elkaar verder.
Mag jij eerst even duidelijk uitleggen waarom ze alleenrecht zouden krijgen?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Johannes schreef: Je geeft zelf al aan dat je een superaanbieding te pakken had, hoeveel had je meer betaald als je die aanbieding niet had gehad? Ga nou is uit van dat bedrag en reken dan het verschil uit. Waarbij de kras medewerker ook de volle tijd betaald moet worden inclusief zijn reis en verblijfskosten. Is het verschil opeens een stuk kleiner, en ja ze pakken een paar duizend euro winst erop. Logisch toch dat is het doel van een bedrijf, winst maken. 100 euro meer voor een georganiseerde reis in mijn ogen niet meer dan normaal en begrijpelijk.

En dat het ten koste gaat van eigen vervoer kaarten is natuurlijk niet goed, maar als er pakweg 2500 kaarten te verdelen zijn begrijp ik best dat AZ in eerste instantie de reispartner de mogelijkheid geeft voor een x aantal mensen een reis te organiseren. Een inschatting die lastig te maken is, zeker over die periode waar we het nu over hebben omdat we toen nog weinig Europese ervaringen hadden. Een reispartner zal nooit alle kaarten krijgen danwel opeisen. Bij AZ weten ze ook wel dat zodra de loting bekend is supporters een reis gaan boeken.
Ik denk dat Kras met zijn know how van de reiswereld de reis voor hetzelfde bedrag moet kunnen aanbieden.
De winst die ze willen moeten ze niet over de rug van hun klanten halen maar uit de zak trekken van het hotel of uit de zak van de vervoerders.
Oke dan je mag natuurlijk ook wel wat aan de luiheid van je klanten verdienen maar 75% vind ik asociaal.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Inclusief een plaatje van het AZ-uitvak in Groningen:

Uitsupporters: Gerichte aanpak relschoppers

Onderzoek is onder andere gebaseerd op de enquête die een tijdje geleden ook op de website van Victoria heeft gestaan. Het hele rapport staat nog niet online, hopelijk komt dat nog.
Plaats reactie