De identiteit van AZ

Dé plek voor alle supporterszaken. Sfeer, de SV, alles komt aan bod

Ik wil een AZ-stadion...

met een andere naam
17
10%
met echt bier
26
15%
zonder klappers
36
21%
met supporters die tot het laatste fluitsignaal op hun plaats blijven
89
53%
 
Totaal aantal stemmen: 168
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Kees Vooijs schreef:Alsof hij dat blad überhaupt leest! Dit is natuurlijk ingefluisterd door de persvoorlichter.
Verbaast me niks.
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Stelling van de week:

De naam van het restaurant in het stadion moet gewijzigd worden.

Nou jongens, zeg het maar.
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

Cruz Azul schreef:Stelling van de week:

De naam van het restaurant in het stadion moet gewijzigd worden.

Nou jongens, zeg het maar.
Gewoon effe dat naampje afplakken.
:evil:
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Cruz Azul schreef:Stelling van de week:

De naam van het restaurant in het stadion moet gewijzigd worden.

Nou jongens, zeg het maar.
Nee, feit blijft dat hij ons (met anderen natuurlijk) kampioen heeft gemaakt. Dat is het enige positieve wat mij nu ff te binnen schiet. Voor de rest is het een geweldige egoistische blaaskaak die zich uitgebreid liet uitnodigen (020-AZ), plotseling hart voor AZ had ( we zijn toch kutsupporters en dat was toch 1 vd redenen dat hij wegging bij AZ), en nu naar die kutclub gaat. Zou in mijn ogen gezichtsverlies zijn om dat restaurant nu opeens anders te noemen. Ze hadden het nooit naar hem moeten vernoemen.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ze hadden het inderdaad nooit moeten vernoemen. Sinds de naamwijziging ben ik dan ook (bewust) niet meer binnen geweest. Volwassen? Vast niet, maar ik maak mijn eigen keuzes. Dit lijkt me dus een prima moment om die eerdere vergissing te herstellen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Dan moeten we nog maar eens kampioen worden, dan noemen we het Gert Jan Verbeek restaurant. Maar serieus zou ik dat pas over een paar jaar heroverwegen. Je weet nooit hoe snel van Gaal weer weg is uit Amst... Ouderkerk a/d Amstel.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Restaurant Kees Vooijs lijkt me wel wat... =P~
...-
the_loner
Supporter
Berichten: 115
Lid geworden op: 16 jul 2009, 22:04

Plien schreef: Nee, feit blijft dat hij ons (met anderen natuurlijk) kampioen heeft gemaakt. Dat is het enige positieve wat mij nu ff te binnen schiet. Voor de rest is het een geweldige egoistische blaaskaak die zich uitgebreid liet uitnodigen (020-AZ), plotseling hart voor AZ had ( we zijn toch kutsupporters en dat was toch 1 vd redenen dat hij wegging bij AZ), en nu naar die kutclub gaat. Zou in mijn ogen gezichtsverlies zijn om dat restaurant nu opeens anders te noemen. Ze hadden het nooit naar hem moeten vernoemen.
Doe effe normaal zeg. Die blaaskaak heeft het er wel voor over gehad om 4 jaar lang bij een of ander provincieclubje voor dat langgehoopte kampioenschap te gaan.
Gebruikersavatar
boer
Supporter
Berichten: 202
Lid geworden op: 16 apr 2009, 06:12

Die paar miljoen die hij daarvoor kreeg zal het hem erg zwaar hebben gemaakt. Kom op zeg die kerel is toch niet meer serieus te nemen na al het negatieve wat hij over die club heeft uitgekraamd. Net zoals ik al is in een andere topic heb geplaatst, gewoon alleen namen geven aan mensen met een hart voor de club. Noem een Martin Haar, of die materiaal/klusjes man van het lood. Die mensen verdienen een beloning niet die gasten die hier voor een miljoen of meer in 3/4 jaar een keer een succes halen.
Het jaar der jaren 2008/2009
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Toch vind ik het Haar Restaurant niet zo smakelijk klinken.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
'81
Seizoenkaarthouder
Berichten: 377
Lid geworden op: 18 dec 2008, 10:36

Er zit een Haar in mijn glas.
Landskampioen '81 , '09
the_loner
Supporter
Berichten: 115
Lid geworden op: 16 jul 2009, 22:04

boer schreef:Die paar miljoen die hij daarvoor kreeg zal het hem erg zwaar hebben gemaakt. Kom op zeg die kerel is toch niet meer serieus te nemen na al het negatieve wat hij over die club heeft uitgekraamd. Net zoals ik al is in een andere topic heb geplaatst, gewoon alleen namen geven aan mensen met een hart voor de club. Noem een Martin Haar, of die materiaal/klusjes man van het lood. Die mensen verdienen een beloning niet die gasten die hier voor een miljoen of meer in 3/4 jaar een keer een succes halen.
Volgens mij dringt het niet tot je door dat er talloze clubs zijn waar hij meer had kunnen verdienen? Ik vind het een beetje lafjes om de beslissende schakel in ons tweede landskampioenschap ooit zo te denigreren. Heel dom ook.

Maargoed, dit is vechten tegen de bierkaai want bij de meeste mensen hier is het zo dat als ze eenmaal iets negatiefs in hun botte koppie hebben er weinig meer op in te praten valt.

Uiteraard is Haar een icoon, maar wel op een andere manier.
Gebruikersavatar
Playboy
Supporter
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 dec 2009, 13:53
Locatie: Alkmaart

the_loner schreef:Volgens mij dringt het niet tot je door dat er talloze clubs zijn waar hij meer had kunnen verdienen? Ik vind het een beetje lafjes om de beslissende schakel in ons tweede landskampioenschap ooit zo te denigreren. Heel dom ook.

Maargoed, dit is vechten tegen de bierkaai want bij de meeste mensen hier is het zo dat als ze eenmaal iets negatiefs in hun botte koppie hebben er weinig meer op in te praten valt.

Uiteraard is Haar een icoon, maar wel op een andere manier.
Inderdaat want Haar is wel een AZ-er in hart en nieren!!!
Broodje Vooijs klinkt wel goed inplaats van broodje bal. Zullen we antti er tussen uit laten? Dat klinkt zo negatief :mrgreen:
Sorry voor mijn spelfouten maar ik heb wat last van dislectie
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Broodje Vooijs zal wel een kaal bolletje worden dan :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Kees Vooijs schreef:Restaurant Kees Vooijs lijkt me wel wat... =P~
Sorry, maar ik heb toch iets meer met Gerrit Vooijs.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

t' Van Gaal restaurant past perfect hoor, want na de maaltijd schijt je het toch weer uit!
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Ik vind AZ Restaurant wel wat. Waarom moet iedere ruimte vernoemd worden... Een vergaderzaal oid kan ik nog inkomen maar een restaurant of een persruimte? Hou het lekker bij de vier tribunezijden en klaar.

Niet te druk over maken dus. Wat als Van Gaal het vuurtje nog meer aanwakkert in amsterdam en ze daardoor ook op het veld de punten laten liggen? Moet de naam Van Gaal dan weer terug in het restaurant?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Joostess schreef:Waarom moet iedere ruimte vernoemd worden... Een vergaderzaal oid kan ik nog inkomen maar een restaurant of een persruimte? Hou het lekker bij de vier tribunezijden en klaar.
:? Beetje mosterd na de maaltijd, niet?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Kilkenny schreef: :? Beetje mosterd na de maaltijd, niet?
:? Een reactie op een stelling van gisteren kun je geen mosterd na de maaltijd noemen.
Laatst gewijzigd door Joostess op 18 nov 2011, 16:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Geen mosterd na de maaltijd? Een aantal AZ ruimtes hebben al een naam sinds de opening van het stadion. Dat noem ik geen stelling van gisteren. En dan ga jij er nu nog eens vraagtekens bij zetten? Nou, je doet je best maar. =;
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie