Trommels

Dé plek voor alle supporterszaken. Sfeer, de SV, alles komt aan bod

Trommel?

Ja
83
81%
Nee
19
19%
 
Totaal aantal stemmen: 102
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

AKA MO8 schreef:[..]
Ik stem voor P10! Voor zowel thuis als uit wedstrijden.
Ook met Gene Hoglan als gasttrommelaar? =P~
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

NAKZ schreef:[..]

Gewoon bovenin gaan staan, tussen X2 en X3 bijvoorbeeld. Zie je vanzelf wat de reactie is en of het werkt.
Ja lekker wel. Ik vraag dan meteen aan de dienstdoende stewards of ze de trommel in beslag willen nemen. Dat m'n ogen pijn doen van het spel van AZ is nog daar an toe, maar ik hoef ook nog niet eens pijn aan mijn oren te krijgen.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

vriend schreef:[..]


Ja lekker wel. Ik vraag dan meteen aan de dienstdoende stewards of ze de trommel in beslag willen nemen. Dat m'n ogen pijn doen van het spel van AZ is nog daar an toe, maar ik hoef ook nog niet eens pijn aan mijn oren te krijgen.

Oh ja, we zitten natuurlijk in een voetbalstadion, daar hoort natuurlijk een doodse stilte te heersen om de oortjes van vriend niet te veel te belasten. :?
...-
alkmaar90
Reservespeler
Berichten: 1748
Lid geworden op: 19 okt 2009, 21:12

Kees Vooijs schreef:[..]



Oh ja, we zitten natuurlijk in een voetbalstadion, daar hoort natuurlijk een doodse stilte te heersen om de oortjes van vriend niet te veel te belasten. :?
Het zal denk ik meer te maken hebben, dat die trommel vlak naast hem/haar komt dan.
Laten we eerlijk zijn, het merendeel wil misschien wel een trommel (proberen), maar bijna niemand wil hem naast zich of in de buurt... logisch..
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:[..]

Oh ja, we zitten natuurlijk in een voetbalstadion, daar hoort natuurlijk een doodse stilte te heersen om de oortjes van vriend niet te veel te belasten. :?
Na de thuiswedstrijd tegen Newcastle had ik last van suizende oren veroorzaakt door de klereherrie in het stadion. Dat was prima nagenieten.
Maar ik zit niet te wachten op trommels in een stadion en zeker niet op één meter afstand. Ik vind dat niks, het trekt de aandacht weg van de wedstrijd.
En als het dezelfde ondeskundige trommelaar is als laatst bij NEC-AZ in het uitvak, dan hoeft het helemaal niet.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
westside072

Kortom Waneer gaat het van start?
Waar gaat het beginnen?
Vak W/X/X2 ? laat je horen,

Trommels of niet Herrie hoort erbij,

Of was dit maar slechts een onderzoekje?
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

vriend schreef:[..]


.
En als het dezelfde ondeskundige trommelaar is als laatst bij NEC-AZ in het uitvak, dan hoeft het helemaal niet.
Kan wel weer merken dat je je goed verdiept hebt in dit topic. :roll:
...-
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:[..]

Kan wel weer merken dat je je goed verdiept hebt in dit topic. :roll:
Ik sluit inderdaad niet uit dat ik hier en daar een post heb gemist in dit topic. Zoals je begrijpen zal is "Trommels" niet mijn favoriete onderwerp en ik heb er ook spijt van dat ik gereageerd heb. Mijn derde post inmiddels over dit vermaledijde onderwerp. Maar als ik lees dat er getrommeld moet worden tussen vak X2 en X3 dan raak ik, geheel begrijpelijk, enigszins in paniek.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
alkmaar-fanatic

ik zeg doen de kans dat de sfeer verhoogt wordt via begleiding van een trommel is best wel hoog!!
boven in x1 lijkt me de beste plek mooi in het midden maar wel iemand met een ritme gevoel moet er oplos rammen!!
ik zeg test het tegen kiev





A.C.O.D
Gebruikersavatar
Neil Henry
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 sep 2010, 13:37
Locatie: waarland

alkmaar-fanatic schreef:ik zeg doen de kans dat de sfeer verhoogt wordt via begleiding van een trommel is best wel hoog!!
boven in x1 lijkt me de beste plek mooi in het midden maar wel iemand met een ritme gevoel moet er oplos rammen!!
ik zeg test het tegen kiev





A.C.O.D

Ik zeg niet testen tegen Kiev, omdat de sfeer met europese wedstrijden al veel beter is dan met een competitiewedstrijd. Als je morgen een trommel inzet geeft dit geen objectief beeld. Test dan maar tegen Willem 11.
Trommelen doe je bij de fanfare
Zuid-Scharwoude
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 13 apr 2009, 13:53

Is het al duidelijk bij welke wedstrijd de trommel voor het eerst gebruikt gaat worden? Ik ben er juist voorstander van om de trommel er tegen Kiev in te gooien. Des te eerder wordt het duidelijk dat een trommel sfeerverhogend werkt \:D/
Gebruikersavatar
ome_slinger
Dagjesmens
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 mar 2005, 17:44
Locatie: regio 072

Neil Henry schreef:[..]



Ik zeg niet testen tegen Kiev, omdat de sfeer met europese wedstrijden al veel beter is dan met een competitiewedstrijd. Als je morgen een trommel inzet geeft dit geen objectief beeld. Test dan maar tegen Willem 11.
Neil ik ben dit met je eens. De sfeer die zo'n wedstrijd meebrengt moet je niet op de proef stellen.
Supporters = slachtoffer van de commercie
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

Hopenlijk blijft de trommel zondag thuis.. [-o<
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
AZ1987
Herry en/of Berry
Berichten: 65
Lid geworden op: 29 mar 2006, 16:53
Locatie: Alkmaar

Gister was de trommelaar geen toegevoegde waarde hij moet met zijn trommel de songs inzetten gister was alleen maar mee aan het trommelen als er al een song bezig was en vaak ff te laat.
Come on super AZ 1
Gebruikersavatar
ome_slinger
Dagjesmens
Berichten: 40
Lid geworden op: 04 mar 2005, 17:44
Locatie: regio 072

AZ1987 schreef:Gister was de trommelaar geen toegevoegde waarde hij moet met zijn trommel de songs inzetten gister was alleen maar mee aan het trommelen als er al een song bezig was en vaak ff te laat.
Goed dat dit gemeld word. Het is namelijk prettig te weten wat er mis gaat. Zowiezo moet interactie tussen publiek en trommelaar gevonden worden. Je kan niet alles meteen goed doen. Hoop dat er meerdere van dit soort posts komen om in te zien wat de verbeterpunten zijn. Uiteindelijk kunnen we over een wedstrijd of 4 wel duidelijk merken wat t wel of niet toevoegd.
Supporters = slachtoffer van de commercie
Gebruikersavatar
Don vito corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 15 feb 2006, 19:30
Locatie: alkmaar

Sfeer creeer je niet met een trommel, de supporters moeten dat doen, een trommel kan de sfeer wel helpen/beinvloeden, positief en negatief.
Gister vond ik de sfeer nou niet echt je van het, te weinig supporters zingen en klappen, maar dat is een bekend probleem/fenomeen in het victorie stadion, maar de trommelaar deed gister ze best.
Soms te laat maar vaak ook op de maat!
Gewoon nog een paar wedstrijden proberen zeg ik, maar ik zit ook niet naast de trommelaar dus ik kan ook begrijpen dat de mensen naast hem zeggenopzouten met de trommel...
DONS TIP HEINEKEN'S BIER
martijn S
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 11 feb 2004, 22:22

Vond de sfeer wel goed gisteren.
Voetbal is een mannensport.
JayB
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 31 mar 2004, 18:54
Locatie: KOEDIJK !
Contacteer:

AZ1987 schreef:Gister was de trommelaar geen toegevoegde waarde hij moet met zijn trommel de songs inzetten gister was alleen maar mee aan het trommelen als er al een song bezig was en vaak ff te laat.
Conclusie juist, argumentatie onjuist. Sowieso kan je maar weinig songs met een trommel inzetten, maargoed. Als die trommelaar vanaf het begin van een nummer al trommelt zingen de mensen niet mee omdat ze overstemd worden. De trommelaar moet er juist voor zorgen dat een nummer wordt doorgezet. Blijf maar een paar potjes oefenen.
LeonAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 291
Lid geworden op: 25 mar 2008, 20:35
Locatie: 072

Ik vond de trommel juist WEL van toegevoegde waarde!!! Je merkte duidelijk dat liederen langer doorgingen. Een tip; gooi er wat meer beats in, het werd nu af en toe een beetje eentonig maar goed, het bracht tenminste wat reuring in de zaak! Ik denk dat men over het algemeen ook wel vrij enthousiast was hoor, itt wat ik hierboven lees. Keep up the good work!
Dirk Scheringa, gezellig hé!

''AZ Alkmaar Landskampioen 2008\2009''
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

O ja, de trommel waar ik zo niet voor ben. Ik heb 'm geloof ik 1x bewust gehoord en verder is ie me helemaal niet opgevallen.
Dus als het zo blijft vind ik een trommel prima ! :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie