Trommels

Dé plek voor alle supporterszaken. Sfeer, de SV, alles komt aan bod

Trommel?

Ja
83
81%
Nee
19
19%
 
Totaal aantal stemmen: 102
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Trommel is zeker een aanwinst, liederen worden nu langer gezongen als voorheen.
Ook mijn complimenten voor de gene die op de trommel slaat, doet het op de goede manier, niet irritant aanwezig maar wel voldoende als ondersteuning.

=D> =D> =D>
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
LeonAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 291
Lid geworden op: 25 mar 2008, 20:35
Locatie: 072

Ik denk inderdaad dat niemand nu meer anti trommel is. Het moest ffies wennen in het begin maar ik vind hem nu al moeilijk weg te denken:D topinitiatief van ome slinger en consorten!
Dirk Scheringa, gezellig hé!

''AZ Alkmaar Landskampioen 2008\2009''
nandooo
Steward
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 feb 2008, 15:19
Locatie: enkhuizen

De sfeer is fantastisch verbeterd. Veel meer mensen zingen inderdaad mee. TOP! zeer mooi,goed en leuk lied is AZ Alkmaar olé olé olé , olé olé olé word heerlijk ingezet samen met de trommel en klinkt heerlijk in het stadion! top bezig mensen!
AZ ZAL BLOEIEN EN NOOIT VERGAAN!!
Gebruikersavatar
DennAZ
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 apr 2005, 16:22
Locatie: Alkmaar

De trommel is zeker een aanwinst en dit had veel eerder moeten gebeuren. Het geeft de ingezette liederen namelijk veel meer body en de liederen gaan nu ook langer door.

Dus ik zeg; houden zo!!!
Oh, wat is het toch fijn, om AZ-er te zijn!!!
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

Daar gaan we weer!

Waar was de trommelman gister mee bezig? Het begint al bij de positie waaruit er getrommelt werd, voorin vanuit de hoek, lekker centraal! Verder een hoop 'Duracelkonijn-getrommel' (getrommel op niks af) en totaal uit de maat getrommel. En als er getrommeld moet worden, zoals in de laatse 4 minuten bij de spreekoren word er niet getrommeld.. (steward censuur??) Kanslooze-avond voor de trommelaar gisteravond, net als de selectie van AZ..
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
JayB
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 31 mar 2004, 18:54
Locatie: KOEDIJK !
Contacteer:

HHW Schilderswijk schreef:Daar gaan we weer!

Waar was de trommelman gister mee bezig? Het begint al bij de positie waaruit er getrommelt werd, voorin vanuit de hoek, lekker centraal! Verder een hoop 'Duracelkonijn-getrommel' (getrommel op niks af) en totaal uit de maat getrommel. En als er getrommeld moet worden, zoals in de laatse 4 minuten bij de spreekoren word er niet getrommeld.. (steward censuur??) Kanslooze-avond voor de trommelaar gisteravond, net als de selectie van AZ..
Hetzelfde beeld kreeg ik bij de wedstrijd tegen Bate Borisov, waarbij ik eenmalig in vak X3 plaatsnam. Jij zoekt de hel van Alkmaar? Neem dat ook eens plaats op X3. Wat verschrikkelijk als je de hele wedstrijd bij de trommel in de buurt moet staan.

Please, trommel alleen als de sfeer erom vraagt...!
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

JayB schreef:[..]


Hetzelfde beeld kreeg ik bij de wedstrijd tegen Bate Borisov, waarbij ik eenmalig in vak X3 plaatsnam. Jij zoekt de hel van Alkmaar? Neem dat ook eens plaats op X3. Wat verschrikkelijk als je de hele wedstrijd bij de trommel in de buurt moet staan.

Please, trommel alleen als de sfeer erom vraagt...!
Het toeval treft dat ik daar al sta. :wink:
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

D'r werd weer lekker ritmisch getrommeld gisteravond! Prima!
Het verleidde een cynicus achter me in vak W tot de uitspraak: tering hé, het lijkt wel een surinaamse begrafenis! :lol:
...-
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Kees Vooijs schreef:D'r werd weer lekker ritmisch getrommeld gisteravond! Prima!
Het verleidde een cynicus achter me in vak W tot de uitspraak: tering hé, het lijkt wel een surinaamse begrafenis! :lol:
Zure Kees ............ Ouderwetsch op dreef gister ............

de topper was bij de laatste wissel van Vitesse. `Ja hoor.... Die hebben ze gewoon ook nog´ !!

Heerlijk avondje gangpad gister !
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
maart-az
Teletext-supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 nov 2010, 12:10
Locatie: Den helder

De trommel is gewoon een aanwinst en voor mensen die niet van sfeer houden ga dan niet op de benside zitten! :D
Gebruikersavatar
jorMO2
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jul 2007, 11:24
Locatie: alkmaar

maart-AZ schreef:De trommel is gewoon een aanwinst en voor mensen die niet van sfeer houden ga dan niet op de benside zitten! :D
#-o
AZ ROELS
Gebruikersavatar
maart-az
Teletext-supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 nov 2010, 12:10
Locatie: Den helder

vanwaar die emoticon dan? mensen die niet van de trommels houden zitten toch ook lijkt mij? de rest die er wel van houdt die staat!
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

Ben ik de enige die zich afgelopen zondag heeft ge-ergerd aan de trommel? Vooral het vele 'trommelen om het trommelen'. Er was volgens mijn afgesproken om met de sfeer mee te gaan ipv op niks af te trommelen.. Helaas gebeurde dat niet... [-X
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Nee, maar ik sta ietsje verderop. Overigens mag de trommel soms best wat initiatief nemen, want dat is soms gewoon nodig om iets op gang te krijgen. Maar niet met monotoon geram uiteraard.
_________________
"I don't know that!"
Bodhi_AZ
Teletext-supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 mar 2013, 18:39

Heb me er in het stadion niet echt aan geërgerd, maar toen ik de samenvatting aan het kijken was besefte ik me eigenlijk dat een kleinere trommel (of twee) veel beter zijn dan één grote. Hoorde tijdens de samenvatting namelijk alleen de trommel en amper supporters.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Dat komt omdat er later in de wedstrijd een klein groepje onderin ging staan samen met de trommel. Als er dan wat door de trommel ingezet wordt is dat boven amper te horen.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Alkmaar/Zaanstreek schreef:Dat komt omdat er later in de wedstrijd een klein groepje onderin ging staan samen met de trommel. Als er dan wat door de trommel ingezet wordt is dat boven amper te horen.
Ja, en dat kleine groepje was aardig bezig het publiek achter hen op te zwepen. Ik vond wel prima. Sfeer was goed, trommel was niet storend, vaak goede aangever van een liedje. Beetje overdreven reacties hier.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Ik reageerde op Bodhi's laatste zin. Wat mij betreft mogen ze het vaker doen. Zag toen bijv. tegen Methalist thuis ook leuk uit.
HHW Schilderswijk
Supporter
Berichten: 244
Lid geworden op: 16 jan 2004, 21:36
Locatie: Wat denk je zelf
Contacteer:

Wat was die trommel weer goed tegen Heerenveen voor de beker!!
Elke keer als de sfeer iets opbloeide werd dit wel neergeslagen door een veeeel te langzame trommelaar.

En als er dan commentaar komt van een aantal mede-supporters., of ga dan wel normaal trommelen of stop ermee.
Nu is naar mijn mening de proef van de Ben-side op vak W voor de extra sfeer mislukt door 1 iemand met 2 stokken en een te langzaam ritme gevoel.
Waar is nou die hel van Alkmaar??? :?

Wannabe Kees Vooijs look-a-like 8)
TrotsvanAlkmaar
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 okt 2017, 12:50

Wat is jullie mening van de trommel afgelopen maanden? Naar mijn mening mogen we best een wat zwaardere trommel aanschaffen op het vak om zo meer sfeer te creeren. Ik zat afgelopen zaterdag in het midden (Vak B) en hoorde meer de trommel van de lampies dan van onze BEN Side. Komt met name vanwege de luidheid van de trommel zelf, aan de supporters lag het niet!
Plaats reactie