De muziek in het stadion

Dé plek voor alle supporterszaken. Sfeer, de SV, alles komt aan bod
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Zelfde liedjes gebruikt voor de intro als vorige keer. Loopt voor geen meter. Paste dus prima bij de rest van de avond...
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Volgens mij hadden ze het intro wel iets verkort t.o.v vorige keer. Maar het was nog steeds verschrikkelijk.
mAgNaVoX oDySsEy
jantje-AZ
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 19 feb 2004, 12:21
Locatie: alkmaar

Gister thuis voor de buis de wedstrijd gekeken, op het einde van de rust zegt de verslaggever, de tweede helft gaat zo beginnen, en dan stopt eindelijk ook de muziek.
azmo3(vak-S)
Seizoenkaarthouder
Berichten: 440
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:24
Locatie: De Goorn

Intro net zo rommelig als de wedstrijd en wat een boutmuziek in de rust Phill Collins lekkere opzwepende muziek.
Dit kan toch nie meer what do you say to the DJ fuck you
AZ supporter ben je in goede, maar vooral in slechte tijden.
Voor tijd naar huis, blijf lekker thuis

Stewart rot op
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik had de indruk dat de muziek bij AZ-PEC wel doorkwam bij de opkomst van de spelers.
Hebben ze nieuwe versterkers ?

Ik zat naar Hélène Henriks te luisteren lolol en toen ineens hoorde ik niks meer.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

De muziek voor de wedstrijd was best aardig, maar die bij de opkomst zelf is echt k*t. Verkeerde keuze, niet klapper-/meeapplaudiseerbaar, geen climax... Zo ingewikkeld is het toch niet om twee minuutjes knap in elkaar te mixen vooraf en dat dan gewoon op tijd in te starten?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

MO7 schreef:De muziek voor de wedstrijd was best aardig, maar die bij de opkomst zelf is echt k*t. Verkeerde keuze, niet klapper-/meeapplaudiseerbaar, geen climax... Zo ingewikkeld is het toch niet om twee minuutjes knap in elkaar te mixen vooraf en dat dan gewoon op tijd in te starten?
De intro zoals deze nu is, is toch in overleg met de spelers gemaakt?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Geen idee. Maar nu verslechteren we dus iets omdat "de selectie" dat leuk vind? De huidige tune heeft het ritme van Viktor Elm. In plaats van opzwepend werkt het alleen maar ongemakkelijk frustrerend. Los zand. Net onze voorhoede.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

MO7 schreef:De muziek voor de wedstrijd was best aardig, maar die bij de opkomst zelf is echt k*t. Verkeerde keuze, niet klapper-/meeapplaudiseerbaar, geen climax... Zo ingewikkeld is het toch niet om twee minuutjes knap in elkaar te mixen vooraf en dat dan gewoon op tijd in te starten?
Okee, okee. Gaat de goede kant op dus... =D>
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Opkomst muziek is inderdaad zwaar ruk. Kunnen we niet weer gewoon terug naar de Golden Earring die we nog hadden in De Hout? Dat was top. Of Marco Borsato, die vond ik ook niet verkeerd. Dit is echt verschrikkelijk, evenals die goaltune.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

tenenkrommend inderdaad
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
DeVoetbalRomanticus
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2014, 10:45

Ik denk dat het goed is om het laatste nummer in de pauze altijd hetzelfde te houden. Bij deze een suggestie:

Bijvoorbeeld: 'The Beatles - Hey Jude'. Niet dat ik fan ben van dit lied, maar de gemiddelde liedjes bij AZ komen toch niet verder dan 'Je-Le-Le', 'Ole, Ole' of melodieën waar spelersnamen op worden gezongen.

Het laatste gedeelte nummer: la la la jalalala hey Jude, kan je veranderen in AAA ZET. En dat kan je net zo lang volhouden als het Red White Army etc. Dan zit de sfeer er ook gelijk in. Plus bijkomend voordeel: Ik heb het nog niet eerder gehoord op de Nederlandse velden.
Geld maakt meer kapot dan voetbal lief is...
azmo3(vak-S)
Seizoenkaarthouder
Berichten: 440
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:24
Locatie: De Goorn

Hoorde bij Man City bij opkomst spelers Fatboy Slim- Right Here. Lekker nummer met een lekkere beat en een treffende tekst. Beter als een kindelijke mix die kant noch wal slaat bij opkomst, daar moeten ze direct mee kappen.
AZ supporter ben je in goede, maar vooral in slechte tijden.
Voor tijd naar huis, blijf lekker thuis

Stewart rot op
Gebruikersavatar
Pickel
Supporter
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 nov 2005, 07:49
Locatie: Limmen
Contacteer:

DeVoetbalRomanticus schreef:Ik denk dat het goed is om het laatste nummer in de pauze altijd hetzelfde te houden. Bij deze een suggestie:

Bijvoorbeeld: 'The Beatles - Hey Jude'. Niet dat ik fan ben van dit lied, maar de gemiddelde liedjes bij AZ komen toch niet verder dan 'Je-Le-Le', 'Ole, Ole' of melodieën waar spelersnamen op worden gezongen.

Het laatste gedeelte nummer: la la la jalalala hey Jude, kan je veranderen in AAA ZET. En dat kan je net zo lang volhouden als het Red White Army etc. Dan zit de sfeer er ook gelijk in. Plus bijkomend voordeel: Ik heb het nog niet eerder gehoord op de Nederlandse velden.
[-X [-X
Je denkt toch niet dat we "Hé Jood" gaan zingen in het Victorie Stadion
retteketetteketet_____________________________AZ
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

DeVoetbalRomanticus schreef:Ik denk dat het goed is om het laatste nummer in de pauze altijd hetzelfde te houden. Bij deze een suggestie:

Bijvoorbeeld: 'The Beatles - Hey Jude'. Niet dat ik fan ben van dit lied, maar de gemiddelde liedjes bij AZ komen toch niet verder dan 'Je-Le-Le', 'Ole, Ole' of melodieën waar spelersnamen op worden gezongen.

Het laatste gedeelte nummer: la la la jalalala hey Jude, kan je veranderen in AAA ZET. En dat kan je net zo lang volhouden als het Red White Army etc. Dan zit de sfeer er ook gelijk in. Plus bijkomend voordeel: Ik heb het nog niet eerder gehoord op de Nederlandse velden.
Is al geprobeerd vorig seizoen bij ADO-AZ. Alleen is deze er al in een versnelde versie waardoor mensen denken dat de versnelde ingezet wordt, Hey Jude is inderdaad een fijne!
Glory is for the moment. Pride is forever!
azmo3(vak-S)
Seizoenkaarthouder
Berichten: 440
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:24
Locatie: De Goorn

Wanneer stopt AZ een met de opkomst tune, sindsdien spelen we als de tune rommelig en onbehouden.
Ik dacht dat de oude DJ ontslagen was, maar tegen Excelsior werd eer weer aardige baggermuziek gedraaid.
Als AZ meer jongeren wil trekken , moet je geen bejaardenmuziek voor de wedstrijd en in de rust draaien.
Ook wel lekker sfeerverhogend die kutmuziek not.
AZ supporter ben je in goede, maar vooral in slechte tijden.
Voor tijd naar huis, blijf lekker thuis

Stewart rot op
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Hey Jude heb ik trouwens wel gehoord in de rust.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Misschien wat meer muziek van deze knakker draaien, gezien de overeenkomst in de naam en gewoon een aantal lekkere nummers !
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... =0&ndsp=31" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

salmonyappi schreef:Misschien wat meer muziek van deze knakker draaien, gezien de overeenkomst in de naam en gewoon een aantal lekkere nummers !
Jason Mraz

Neh.. da's een gloryhunter. Die probeert goedkoop te scoren door aan te haken bij het succes van AZ.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bij Burnley speelden ze vandaag Wake Up van Arcade Fire voor de aftrap. Wat een originele en fantastische keuze.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie