Dat heet dan dweilen met de kraan open.
Staan op de Ben-Side
- salmonyappi
- Harde Kern
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Want een beker bier is het enige wat je op het veld/ naar een speler kunt gooien. Of wilde je ook alle aanstekers, muntgeld en voorbinddildo’s door AZ laten personaliseren?
It is better to light a candle than to complain about the dark
- salmonyappi
- Harde Kern
Gewoon helemaal niet gooien. Hoe moeilijk kan het zijn………..
Familievakken zijn dan ook nog doder dan m'n oma

Van Alkmaar begint de victorie
-
- Fanatic
AZ heeft uiteraard al camera's hangen en die worden ook gebruikt voor de opsporing van deze biergooiers. Er zijn ook meedere sv's uitgedeeld voor biergooien. Ook hebben meedere jongens een flink geldbedrag moeten betalen omdat AZ de opgelegde boetes (deels) wilde verhalen.
Het zal simpelweg niet mogelijk zijn om ze er allemaal uit te pikken. Buiten dat er met vlaggen gezwaaid wordt en er veel mensen op een hoopje staan, hebben ze ook bijna allemaal een zwarte jas met capunchon aan en/of een pet op.
Overigens is de sfeer enorm verbeterd, dat eeuwige gezeik op die gasten mag ook wel eens wat minder. Wees blij dat de harde kern wat groter is geworden. En ja, dan gebeuren dit soort dingen. So be it.
Het zal simpelweg niet mogelijk zijn om ze er allemaal uit te pikken. Buiten dat er met vlaggen gezwaaid wordt en er veel mensen op een hoopje staan, hebben ze ook bijna allemaal een zwarte jas met capunchon aan en/of een pet op.
Overigens is de sfeer enorm verbeterd, dat eeuwige gezeik op die gasten mag ook wel eens wat minder. Wees blij dat de harde kern wat groter is geworden. En ja, dan gebeuren dit soort dingen. So be it.
-
- Fanatic
Was weer gezellig vandaag, kon naast het voetbal gratis genieten van wat vechtsport. Lekker onderling matten. Werd er nog ff een over de traprailing geflikkerd. Leuk hoor, voetbal kijken
- salmonyappi
- Harde Kern
Waarom werd er eigenlijk gevochten? En dan ook nog eens onderling…..DonnyDelano schreef: ↑16 mar 2023, 23:00 Was weer gezellig vandaag, kon naast het voetbal gratis genieten van wat vechtsport. Lekker onderling matten. Werd er nog ff een over de traprailing geflikkerd. Leuk hoor, voetbal kijken
Ga toch lekker voetbal kijken, daar kom je toch voor?………
-
- Fanatic
Ik heb geen idee, zal vast iets superergs zijn geweest. Een duwtje, of 3 druppels bier op iemands jas ofzo. Na de wedstrijd bij de pendelbus gedroeg een flinke groep zich ook weer voorbeeldig, m'n kinderen durfden de bus niet meer in.salmonyappi schreef: ↑17 mar 2023, 09:18 Waarom werd er eigenlijk gevochten? En dan ook nog eens onderling…..
Ga toch lekker voetbal kijken, daar kom je toch voor?………
Dat net viel gelukkig erg mee. Ik ging uit van een net dat aan het dak zou zijn bevestigd. Dit net kon je gewoon grotendeels overheen kijken als je bovenaan de Ben Side stond.
Vanaf Vakkie R zag je alleen de palen het net zelf was amper te zien. Hoe het fijnmazige net van tribune kijkt weet ik niet maar het leek mij wel mee te vallen.
Ik hoefde alleen het doel en de rand van het veld door het net te bekijken. Daar had je eigenlijk nauwelijks last van.