De muziek in het stadion

Dé plek voor alle supporterszaken. Sfeer, de SV, alles komt aan bod
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ fanatic 4-life schreef: 02 aug 2021, 11:47 Eens. Maar ook zure mannetjes hebben wel eens gelijk...
Was de wind weer irritant? Of zat Leo op de verkeerde plek?
(Volgens mij zit die altijd gewoon thuis, onderuit in z’n Stressless……..)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Leo was het vooral niet eens met de muziekkeuze en het volume. :lol:
benside97
Glory-hunter
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 okt 2020, 17:59

AZ fanatic 4-life schreef: 02 aug 2021, 09:05 Ik kon zaterdag helaas niet heen maar heb gelukkig wel de wedstrijd op de televisie kunnen volgen. Maar wat vreselijk irritant dat er een of ander hardstyle nummer veel te hard en veel te lang door de speakers knalt. Commentator had het er steeds over en hij had gelijk ook. Teun probeerde na de wedstrijd een interview te geven maar die kon de vragen ook niet verstaan door de veel te harde muziek.

Sfeer creëer je niet door harde muziek uit de speakers.
Nou zijn er wel heel veel mensen die van hardstyle houden. Je kan niet alleen maar Nederlandstalig, rock, pop of dance draaien. Er moet een mix gevonden worden. Nou wordt er maar minder dan 1.5 minuut hardstyle gedraaid en men begint te mopperen. Blijf lekker voor de tv zitten aub.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

benside97 schreef: 03 aug 2021, 20:19 Nou zijn er wel heel veel mensen die van hardstyle houden. Je kan niet alleen maar Nederlandstalig, rock, pop of dance draaien. Er moet een mix gevonden worden. Nou wordt er maar minder dan 1.5 minuut hardstyle gedraaid en men begint te mopperen. Blijf lekker voor de tv zitten aub.
En onder heel veel versta jij een paar honderd supporters op de Ben-Side? Maar even zonder dollen. Het gaat mij voornamelijk om het volume. Dat kan wel even minder. Je hoort geen supporters meer ook...
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Keiharde kutmuziek om de sfeer te verhogen……….🤔
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Metal ontbreekt, dus niet zo zeuren allemaal. :P
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Lekker stukje Opeth zou niet misstaan. :lol:
benside97
Glory-hunter
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 okt 2020, 17:59

AZ fanatic 4-life schreef: 04 aug 2021, 13:46 En onder heel veel versta jij een paar honderd supporters op de Ben-Side? Maar even zonder dollen. Het gaat mij voornamelijk om het volume. Dat kan wel even minder. Je hoort geen supporters meer ook...
Die Ben-Side (met omringende vakken) is wel altijd als eerste uitverkocht. Met je paar honderd supporters. Hoeveel zitten er in vak J of de molenaar dan? Overigens ben ik het eens over het volume. Mag minder, alleen met opkomst mag het wel hard.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 05 aug 2021, 15:19 Lekker stukje Opeth zou niet misstaan. :lol:
Helemaal eens.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik weet niet wie de boxen heeft geplaatst, maar ik hoop dat ze het bonnetje nog hebben :lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Perry schreef: 27 aug 2021, 06:41 Ik weet niet wie de boxen heeft geplaatst, maar ik hoop dat ze het bonnetje nog hebben :lol:
Je vond het geluid niet goed?
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 08:35 Je vond het geluid niet goed?
Dramatisch. Als de stadionspeaker wat riep kraakte het aan alle kanten en na de wedstrijd kwam er helemaal geen geluid meer uit. Ze zijn van Bose dus je verwacht dat het goed is, maar het was niet best. Voor de wedstrijd kwamen er wel een paar goede beukers uit, dus ik weet niet of het aan de aansluiting ligt of aan de boxen zelf.
Compete to complete
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZSander schreef: 27 aug 2021, 10:36 Dramatisch. Als de stadionspeaker wat riep kraakte het aan alle kanten en na de wedstrijd kwam er helemaal geen geluid meer uit. Ze zijn van Bose dus je verwacht dat het goed is, maar het was niet best. Voor de wedstrijd kwamen er wel een paar goede beukers uit, dus ik weet niet of het aan de aansluiting ligt of aan de boxen zelf.
Vooral als de stadionspeaker wat riep, was het niet te horen aan mijn zijde (Vak G). Bijvoorbeeld bij de opstelling. Verder waren de beukplaten wel te goed te horen inderdaad - wat een smaak.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Wel pijnlijk, de boxen vielen uit tijdens de grand opening.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Sir Robbert schreef: 11 sep 2021, 22:35 Wel pijnlijk, de boxen vielen uit tijdens de grand opening.
Ja dat zorgde wel een beetje voor een anticlimax. Die lichshow was wel geinig.

Het leek trouwens ook wel alsof de helft van de vlammenwerpers haperde. Kwam bij een aantal alleen maar een lullig beetje rook uit.
Cetero censeo birrum bibendum esse
popeye
Dagjesmens
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 apr 2004, 11:23
Locatie: H'waard

Was een leuke show van de opening maar ben ik de enige die de DJ echt een aanfluiting vind? Met als toppunt het nummer I will survive dat word gedraaid bij een doelpunt van feyenoord. Hak op de tak en totaal geen binding met het publiek. Geef mij maar dan gewoon de stadionspeaker die een nummer opzet. Laat een kind van 10 een playlist maken op spotify en dat is nog beter dan die bagger van de dj....
Het is weer feest...
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

popeye schreef: 13 sep 2021, 11:34 Was een leuke show van de opening maar ben ik de enige die de DJ echt een aanfluiting vind? Met als toppunt het nummer I will survive dat word gedraaid bij een doelpunt van feyenoord. Hak op de tak en totaal geen binding met het publiek. Geef mij maar dan gewoon de stadionspeaker die een nummer opzet. Laat een kind van 10 een playlist maken op spotify en dat is nog beter dan die bagger van de dj....
+1
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Bombaman schreef: 12 sep 2021, 08:35 Ja dat zorgde wel een beetje voor een anticlimax. Die lichshow was wel geinig.

Het leek trouwens ook wel alsof de helft van de vlammenwerpers haperde. Kwam bij een aantal alleen maar een lullig beetje rook uit.
Ja, ze deden het niet allemaal en het waren ook maar lullige vlammetjes. Samen met het geluid dat uitviel was dat wel een beetje knullig.

Overigens hoeven die vlammenwerpers van mij helemaal niet. Maak dat stadion donker, zet de opkomende spelers in de spotlight en laat ze op de Ben-Side wat fakkeltjes afsteken. Als wij dan met het gehele stadion nog wat geluid maken dan ben je er wel. :D
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Wat was dat, Karlsson scoort en dan...... Waardeloos zeg, is er geen herkenbare tune te vinden. Avici cardigans, ABBA haha the winner takes...
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Het geluid is nog steeds slecht trouwens, ik hoor de stadionspeaker amper, en bij de muziek hoor je met name de bass, maar de rest niet.
Plaats reactie