Geloof, Politiek & Racisme II

Het forum waarin men naar hartelust kan discussieren op een hoogstaand niveau.

Provinciale Statenverkiezingen in maart 2019:

Peiling eindigde op 02 jul 2019, 18:21

CDA
1
4%
PvdA
0
Geen stemmen
VVD
6
21%
SP
2
7%
PVV
4
14%
FvD
8
29%
Groen Links
4
14%
ChristenUnie
0
Geen stemmen
D66
3
11%
DENK
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 28
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Bolmi schreef:[..]


Bij deze alsnog mijn antwoord:in het algemeen hoef ik hier geen moskeen en al zitten die in een lelijk gebouw of villa ik hoef ze hier niet.
En zoals ik eerder aangaf maar dat is meer aan de Gemeente, de moskee( oude school of weet ik wat het was) aan bv Willem de Zwijgerlaan in Alkmaar daar zie ik liever appartementen/woningen.
Dus het is wel iets tegen de Islam. Dat is prima, maar ga er dan niet omheen draaien. Het heeft dus vrij weinig met het aanzicht van de gebouwen te maken. Het aanzicht van de gebouw is te divers om daar iets tegen te hebben en je hebt dus niks tegen andere lelijke gebouwen in de stad.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

LeonAZ schreef:Ik zie in dit topic vaak het begrip 'onderbuikgevoelens' langskomen als het om de PVV en de kiezers van de PVV gaat. Ik heb eens de betekenis van onderbuikgevoelens opgezocht, en dat was de volgende:

Onderbuikgevoel
Het begrip `onderbuikgevoel` (meervoud: `onderbuikgevoelens`) wordt in negatieve zin gebruikt voor gevoelens en emoties die men als negatief ervaart.

Als ik deze definitie lees kom ik tot de conclusie dat IEDEREEN onderbuikgevoelens heeft, of je nou links of rechts stemt. Een onderbuikgevoel voor een SP'er of PvdA'er zullen de (grote) inkomensverschillen zijn en voor een Groenlinkser zal een onderbuik gevoel milieuvervuiling of de bio industrie zijn. Worden deze mensen dan ook gelijk in een hoekje gezet als domme mensen die we maar niet serieus moeten nemen? Want daar komt het nu wel vaak op neer. Het lijkt me dat iedereen onderbuikgevoelens heeft, waarom zou je anders gaan stemmen.
Jij doet dus ook al mee aan die stemmingmakerij. Jij gaat er dus van uit dat als mensen zeggen dat je beter geen PVV kan stemmen jou meteen als "dom" kwalificeren. Ik, en vele andere in deze discussie, zeg nergens dat PVV-stemmers dom zijn, echter de manier waarop op de kritiek gereageerd wordt is dat wel. Dat zijn twee verschillende dingen. Keer op keer weten jullie elke kritiek om te draaien in "wij zijn dus dom".

Ik luister de laatste weken veel radio, zit veel in de auto, en elke keer weer als er een PVV-stemmer aan het woord komt gaat het maar over 1 ding : buitenlanders en veiligheid. Precies datgene wat Wilders zegt dus. Ik hoor NOOIT iets anders als het over deze partij gaat. Dat zegt genoeg. Als je dus op een partij stemt die maar 1 speerpunt heeft vind ik dat niet zo handig om op te stemmen. Er zijn nog zoveel andere belangrijke zaken die ook iedereen aan gaat maar dat raakt volledig op de achtergrond door Wilders' uitspraken : vandaar "onderbuikgevoelens". En dan weer zo'n aanname : als dit woord wordt gebezigd in samenhang met de PVV wil dat inderdaad niet zeggen dat andere partijen geen issues hebben waarbij dat ook speelt, maar het gaat om de polarisatie van zijn belangrijkste onderwerp.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

AZ 4 Life schreef: Ik zou het niet weten, ik heb ze namelijk niks misdaan. Maar goed andersom mag het dus blijkbaar wel.
Jij verwijt mij van het feit dat ik ergens omheen draai.

Als jij hier nu neerzet, omdat *90% van de allochtonen het verspest in NL word ik er ook op aan gekeken terwijl ik ze niks misdaan heb en gvd nog Hollander ben ook.

Kijk dan ben jij eerlijk, nu heb ik ( denk niet de enige op dit forum)vaak het idee dat jij het altijd voor kleurlingen op wil nemen terwijl jij zelf, zoals je hierboven zelf ook beweer door *90% van die ettertjes zelf in een kwaad daglicht gesteld word of word aangekeken #-o

*90% is puur een fictief getal.
Vak S
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

rogier schreef:In een eerder discussie zei jij dat Wilders niet discrimineert. Dat doet hij wel, hij sluit mensen uit op grond van hun religie.
Dat vind ik nog steeds. Wilders heeft deze week nog aangegeven dat welwillende Islamieten zich geen zorgen hoeven te maken, hoe discrimineert hij dan op religie?
rogier schreef:Maurice de Hond
Ik heb Maurice nog nooit gezien op straat. Ik heb geen idee waar hij zijn respondanten zoekt, hoe deze groep qua opbouw in elkaar steekt. Misschien dat jij dat kunt uitleggen.
rogier schreef:Typerend voor jouw redenaties. Je gaat hier in op een punt dat ik niet voordraag, maar jijelf. Je gaat dus in discussie met jezelf.. ? :roll:
Ik kan je effe niet volgen. Het ging om het feit of voetbalsupporters op een forum reperesentatief zijn voor de hele bevolking. Ik vind op zich van wel en geef daar redenen voor, jij vindt van niet, en dan ga ik in discussie met mezelf?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
rogier
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 21 sep 2007, 13:44

Dat vind ik nog steeds. Wilders heeft deze week nog aangegeven dat welwillende Islamieten zich geen zorgen hoeven te maken, hoe discrimineert hij dan op religie?
Omdat hij 'niet-willende' Islamieten wel uitsluit en niet-willende joden bijvoorbeeld niet.
Ik heb Maurice nog nooit gezien op straat. Ik heb geen idee waar hij zijn respondanten zoekt, hoe deze groep qua opbouw in elkaar steekt. Misschien dat jij dat kunt uitleggen.
Hij selecteert volledig willekeurig. Aan de hand van eerder afwijkingen van andere peilingen, berekent hij wat het ongeveer moet zijn.

Over fanatieke fans ben ik het ook neit met je eens. Brave huisvaders, advocaten, leraren, criminelen, ze misdragen zich allemaal rondom de stadions en hebben toch een andere achtergrond en belevingswereld.
rogier schreef:Fanatieke fans hebben heel andere interesses dan mooiweer-golfers, niet-sporters of holbewoners.
Ik kan je effe niet volgen. Het ging om het feit of voetbalsupporters op een forum representatief zijn voor de hele bevolking. Ik vind op zich van wel en geef daar redenen voor, jij vindt van niet, en dan ga ik in discussie met mezelf
Dat klopt.
Mooiweer-golfers stemmen ook rechts, maar dat terzijde. Over fanatieke fans ben ik het ook neit met je eens. Brave huisvaders, advocaten, leraren, criminelen, ze misdragen zich allemaal rondom de stadions en hebben toch een andere achtergrond en belevingswereld.
En vervolgens ga je eropin dat verschillende groepen zich misdragen, terwijl ze verschillende achtergronden en belevingswerelden hebben. Met toch suggereer je dat ik iets anders heb gezegd, terwijl ik het daar niet eens over heb gehad. Dan begin je dus een discussie aan de hand van suggesties die je zelf doet.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

rogier schreef:Omdat hij 'niet-willende' Islamieten wel uitsluit en niet-willende joden bijvoorbeeld niet.

Noem jij eens 1 voorbeeld van niet-willende Joden? En begin niet over 020, dat zijn geen echte Joden.
rogier schreef:Met toch suggereer je dat ik iets anders heb gezegd, terwijl ik het daar niet eens over heb gehad. Dan begin je dus een discussie aan de hand van suggesties die je zelf doet.
Met het woordje 'toch' suggereer ik niets anders dan dat ook hooligans niet over 1 kam te scheren zijn, net zo min als Islamieten en gewone voetbalsupporters in het algemeen. De poll is volgens jou niet representatief vanwege het gebrek aan diversiteit, ik probeer slechts aan te geven dat die diversiteit best aanwezig is.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Om mijn eerdere opmerking over PVDA en allochtonen nog maar eens te onderbouwen

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6212 ... html?p=7,1
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
PANC-CITY
Seizoenkaarthouder
Berichten: 421
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:59

Langedijk schreef:Om mijn eerdere opmerking over PVDA en allochtonen nog maar eens te onderbouwen

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6212 ... html?p=7,1
Waarschijnlijk spreken die mensen nog niet eens goed Nederlands.
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

PANC-CITY schreef:[..]

Waarschijnlijk spreken die mensen nog niet eens goed Nederlands.
Lekker om dat te roepen he? Je mag toch aannemen als men lid wordt van een Nederlandse politieke partij dat ze heus wel Nederlands spreken hoor? Een aanname van het niveau 0 dus van jouw kant. Zeg dan niks! Het is nog steeds zo zoals het artikel zegt dat bijna 60% wel van Nederlandse afkomst is. Die man is gewoon zuur dat ie zijn plekje kwijt is en dan gaat men kennelijk rare dingen roepen. Tuurlijk vanwege de afkeur van Wilders gaan mensen partijen stemmen die wat tegen die man kunnen doen. Zou erg raar zijn als die mensen op Wilders stemmen toch?
Gebruikersavatar
PANC-CITY
Seizoenkaarthouder
Berichten: 421
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:59

DefJK schreef:[..]


Lekker om dat te roepen he? Je mag toch aannemen als men lid wordt van een Nederlandse politieke partij dat ze heus wel Nederlands spreken hoor? Een aanname van het niveau 0 dus van jouw kant. Zeg dan niks! Het is nog steeds zo zoals het artikel zegt dat bijna 60% wel van Nederlandse afkomst is. Die man is gewoon zuur dat ie zijn plekje kwijt is en dan gaat men kennelijk rare dingen roepen. Tuurlijk vanwege de afkeur van Wilders gaan mensen partijen stemmen die wat tegen die man kunnen doen. Zou erg raar zijn als die mensen op Wilders stemmen toch?
Nee gast,het is diep triest en droevig dat ik dat moet roepen.Nederland is ook echt het enige land waar allochtonen in de regering kunnen komen.Nog wel dan.
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

PANC-CITY schreef:[..]

Nee gast,het is diep triest en droevig dat ik dat moet roepen.Nederland is ook echt het enige land waar allochtonen in de regering kunnen komen.Nog wel dan.
Dat jij dit wil roepen slaat gewoon werkelijk helemaal nergens op. Het zijn allen goed geintegreerde Nederlanders die met een buitenlandse afkomst op een kieslijst zijn komen te staan. Dankzij hun goed flyeren en mensen overhalen zijn zij democratisch verkozen door NEDERLANDERS (want buitenlanders mogen over het algemeen niet stemmen). Dat dit mensen zijn met een buitenlandse afkomst is gelukkig een normale weerspiegeling van de samenleving. Ook in andere landen gebeurt dit. 1/16de van onze multiculturele samenleving bestaat uit mensen met een alochtone afkomst ook die mensen hebben een identiteit en staat vrij om te stemmen op deze partij. Triest om dit soort berichten hier uit te lichten en zeggen dat het niet normaal is. Ronduit discriminatie natuurlijk wat neigt naar rascisme, want jij beoordeelt die mensen puur en alleen op hun afkomst, je kent ze niet eens, en hebt meteen een oordeel klaar dat zij geen Nederlands kunnen spreken.
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

Nog even over het feit dat 'langedijk' beweert dat de gebruikers hier op het forum, dus de gemiddelde AZ suporter representatief staat voor de samenleving klopt natuurlijk helemaal niet. Het feit dat 40% hier op de PVV stemt, waar blijkt dat maximaal in een stad 21.6% op de PVV stemt zegt al genoeg. Wellicht een wat simpeler niveau van de meeste PVV stemmers, daar de meesten niet eens een serieus antwoord kunnen geven op vraagstukken. Hier doel ik niet op jouw Langedijk, jij probeert het tenminste nog. En een gros die alleen maar een bericht komt met verwijten dat ik cijfers zou moeten overleggen. Doe ik dit.....zegt men helemaal niks meer hierop. Verder wordt er inhoudelijk niet zo heel veel ingegaan op dingen die de PVV beweert die door de anti wilders mensen worden weerlegd en ter discussie worden gesteld. Alles komt op hetzelfde neer, en dat is het neerknuppelen van een bepaalde bevolkingsgroep, terwijl het kleine groepen toevallig Islamtische mensen zijn die het voor de rest verpesten. Was het 10 jaar terug de Turken.......zijn het nu de Marokanen...zijn het over 10 jaar de Oostblokkers........
LeonAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 291
Lid geworden op: 25 mar 2008, 20:35
Locatie: 072

salmonyappi schreef:[..]


Jij doet dus ook al mee aan die stemmingmakerij. Jij gaat er dus van uit dat als mensen zeggen dat je beter geen PVV kan stemmen jou meteen als "dom" kwalificeren. Ik, en vele andere in deze discussie, zeg nergens dat PVV-stemmers dom zijn, echter de manier waarop op de kritiek gereageerd wordt is dat wel. Dat zijn twee verschillende dingen. Keer op keer weten jullie elke kritiek om te draaien in "wij zijn dus dom".

Ik luister de laatste weken veel radio, zit veel in de auto, en elke keer weer als er een PVV-stemmer aan het woord komt gaat het maar over 1 ding : buitenlanders en veiligheid. Precies datgene wat Wilders zegt dus. Ik hoor NOOIT iets anders als het over deze partij gaat. Dat zegt genoeg. Als je dus op een partij stemt die maar 1 speerpunt heeft vind ik dat niet zo handig om op te stemmen. Er zijn nog zoveel andere belangrijke zaken die ook iedereen aan gaat maar dat raakt volledig op de achtergrond door Wilders' uitspraken : vandaar "onderbuikgevoelens". En dan weer zo'n aanname : als dit woord wordt gebezigd in samenhang met de PVV wil dat inderdaad niet zeggen dat andere partijen geen issues hebben waarbij dat ook speelt, maar het gaat om de polarisatie van zijn belangrijkste onderwerp.
Het gaat erom dat je gelijk wordt weggezet als een gefrustreerde domme havenarbeider met onderbuikgevoelens tegen moslims in het algemeen. Dat veiligheid en buitenlanders steeds in het nieuws komen is natuurlijk PUUR een selectie van de media op aandacht\kijkcijfers. Waarom een item maken over de plannen van de PVV voor de gezondheidszorg als je met een item over integratie\islam véél meer kijkers en aandacht trekt? Lees het partijprogramma van de PVV maar eens door en ik ben benieuwd of je daarna nog steeds spreekt van een one-issue partij.
Dirk Scheringa, gezellig hé!

''AZ Alkmaar Landskampioen 2008\2009''
LeonAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 291
Lid geworden op: 25 mar 2008, 20:35
Locatie: 072

DefJK schreef:Nog even over het feit dat 'langedijk' beweert dat de gebruikers hier op het forum, dus de gemiddelde AZ suporter representatief staat voor de samenleving klopt natuurlijk helemaal niet. Het feit dat 40% hier op de PVV stemt, waar blijkt dat maximaal in een stad 21.6% op de PVV stemt zegt al genoeg. Wellicht een wat simpeler niveau van de meeste PVV stemmers, daar de meesten niet eens een serieus antwoord kunnen geven op vraagstukken. Hier doel ik niet op jouw Langedijk, jij probeert het tenminste nog. En een gros die alleen maar een bericht komt met verwijten dat ik cijfers zou moeten overleggen. Doe ik dit.....zegt men helemaal niks meer hierop. Verder wordt er inhoudelijk niet zo heel veel ingegaan op dingen die de PVV beweert die door de anti wilders mensen worden weerlegd en ter discussie worden gesteld. Alles komt op hetzelfde neer, en dat is het neerknuppelen van een bepaalde bevolkingsgroep, terwijl het kleine groepen toevallig Islamtische mensen zijn die het voor de rest verpesten. Was het 10 jaar terug de Turken.......zijn het nu de Marokanen...zijn het over 10 jaar de Oostblokkers........
Als de oostblokkers zich net zo schandalig gaan gedragen als een vrij groot deel van de Marokkanen nu doen zijn het inderdaad de oostblokkers over 10 jaar en dat hebben ze dan volledig aan zichzelf te wijten :wink:
Dirk Scheringa, gezellig hé!

''AZ Alkmaar Landskampioen 2008\2009''
Gebruikersavatar
PANC-CITY
Seizoenkaarthouder
Berichten: 421
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:59

DefJK schreef:[..]


Dat jij dit wil roepen slaat gewoon werkelijk helemaal nergens op. Het zijn allen goed geintegreerde Nederlanders die met een buitenlandse afkomst op een kieslijst zijn komen te staan. Dankzij hun goed flyeren en mensen overhalen zijn zij democratisch verkozen door NEDERLANDERS (want buitenlanders mogen over het algemeen niet stemmen). Dat dit mensen zijn met een buitenlandse afkomst is gelukkig een normale weerspiegeling van de samenleving. Ook in andere landen gebeurt dit. 1/16de van onze multiculturele samenleving bestaat uit mensen met een alochtone afkomst ook die mensen hebben een identiteit en staat vrij om te stemmen op deze partij. Triest om dit soort berichten hier uit te lichten en zeggen dat het niet normaal is. Ronduit discriminatie natuurlijk wat neigt naar rascisme, want jij beoordeelt die mensen puur en alleen op hun afkomst, je kent ze niet eens, en hebt meteen een oordeel klaar dat zij geen Nederlands kunnen spreken.
Hoho rustig,ik zei "goed"Nederlands.
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Radio fragment van Radio 1. Van Santen duid de PVV stemmer en de reacties daarop.
Van Santen woedend over ‘elektronisch ruiten in gooien’
5 maart 2010

Rutger van Santen, oud-politiek verslaggever van de Wereldomroep, gaat juridische stappen ondernemen tegen de hoofdredacteur van HP/De Tijd, Jan Dijkgraaf. Dat zei hij in de vrijdaguitzending in Lunch!. Van Santen is boos omdat Jan Dijkgraaf zijn mobiele telefoonnummer op internet heeft gezet en heeft hem via zijn advocaat gesommeerd het nummer van de site te halen. Van Santen spreekt van een ‘elektronische vorm van ruiten ingooien’ en noemt het bekend maken van zijn nummer ‘een laffe actie’.
geluidsfragment waarover het artikeltje gaat:
http://download.omroep.nl/portal/radiom ... 795437.mp3

Dit is het eerste radio fragment waaraan gerefereerd wordt:
http://download.omroep.nl/portal/radiom ... 695605.mp3
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Deze column van van Bert Vuijsje (ook op radio 1) vond ik ook wel sterk. :P

http://download.omroep.nl/portal/radiom ... 784941.mp3
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

PANC-CITY schreef:[..]

Hoho rustig,ik zei "goed"Nederlands.
Inhoudelijk nog wat te melden...of blijft het bij zo'n rare assumptie dat jij er meteen vanuit gaat dat die mensen niet eens goed Nederlands spreken, terwijl je ze waarschijnlijk zelfs nog nooit gezien/gehoord hebt??
LeonAZ schreef:[..]


Als de oostblokkers zich net zo schandalig gaan gedragen als een vrij groot deel van de Marokkanen nu doen zijn het inderdaad de oostblokkers over 10 jaar en dat hebben ze dan volledig aan zichzelf te wijten :wink:

Lekker dan.....lees even dit forum gedeelte goed door, en kom dan met de conclusie dat het om een groot deel van de marokanen gaat die zich hier misdragen........diepe zucht! Lees je uberhaupt de posts van anderen wel??
rogier
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 21 sep 2007, 13:44

Noem jij eens 1 voorbeeld van niet-willende Joden? En begin niet over 020, dat zijn geen echte Joden.
Dit was een voorbeeld. Ik ken geen probleem met wat voor Joden, het was alleen om aan te geven dat hij één bepaalde religie uitsluit. Dat is discriminatie, dat is een feit. Ik snap niet dat je dit nog steeds wilt ontkennen.

Voorbeeld:
Ali, ouders zijn geboren in Turkije, doet stout. Hij wordt het land uit gezet, omdat hij moslim is.
David, ouders zijn geboren in Kazachstan, doet ook stout. Hij wordt niet het land uit gezet, omdat hij Joods is.

Definitie discriminatie:

dis - cri - mi` na - tie
[-(t)sie]
(«Frans«Latijn)
de -woord (vrouwelijk)
discriminaties (= onderscheid, meestal ten ongunste van anderen; vooral verschillende behandeling van naties in het handelsverkeer en van bevolkingsgroepen in het maatschappelijk leven (zoals rassendiscriminatie ); het meten met twee maten;)

Leg nou alsjeblieft eens uit waarom dit geen discriminatie zou zijn, zonder feiten om te draaien.
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

rogier schreef: Dit was een voorbeeld. Ik ken geen probleem met wat voor Joden, het was alleen om aan te geven dat hij één bepaalde religie uitsluit. Dat is discriminatie, dat is een feit. Ik snap niet dat je dit nog steeds wilt ontkennen.

Voorbeeld:
Ali, ouders zijn geboren in Turkije, doet stout. Hij wordt het land uit gezet, omdat hij moslim is.
David, ouders zijn geboren in Kazachstan, doet ook stout. Hij wordt niet het land uit gezet, omdat hij Joods is.

Definitie discriminatie:

dis - cri - mi` na - tie
[-(t)sie]
(«Frans«Latijn)
de -woord (vrouwelijk)
discriminaties (= onderscheid, meestal ten ongunste van anderen; vooral verschillende behandeling van naties in het handelsverkeer en van bevolkingsgroepen in het maatschappelijk leven (zoals rassendiscriminatie ); het meten met twee maten;)

Leg nou alsjeblieft eens uit waarom dit geen discriminatie zou zijn, zonder feiten om te draaien.
Het begint een beetje landradig te worden daar er hier geen duidelijk antwoord op gegeven kan worden. Ik heb meer dan eens hele staatjes van uitspraken van Wilders hier weergegeven en gevraagd wat er geen discriminatie aan is. Het enige antwoord wat ik kreeg, is dat er inderdaad 2-3 tussenuit werden gepikt, en omschreven als niet echt discriminatie. De rest werd gewoon weggewuifd. :(
Plaats reactie