https://www.telegraaf.nl/nieuws/2741747 ... rs-duurder
Nu heb ik zelf een godsgruwelijke hekel aan het OV in Nederland en dus raakt het mij niet (wel de toenemende files). Maar dit is toch bizar, en de overheid grijpt niet in. Voor de prijs van een retourtje Alkmaar - Amsterdam kun je nu al 2 keer met de auto en 8 keer als er 4 man in je auto zit. Dat wordt straks nog gekker. En masr lullen over het milieu die linkse idioten
Nieuws Topic II
- salmonyappi
- Harde Kern
- Berichten: 16052
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
- Locatie: Heiloo
Leg jij nou eens uit wat het verhogen van het treinkaartje met lullen over het milieu van linkse “idioten” te maken heeft.Langedijk schreef: ↑30 okt 2018, 14:22 https://www.telegraaf.nl/nieuws/2741747 ... rs-duurder
Nu heb ik zelf een godsgruwelijke hekel aan het OV in Nederland en dus raakt het mij niet (wel de toenemende files). Maar dit is toch bizar, en de overheid grijpt niet in. Voor de prijs van een retourtje Alkmaar - Amsterdam kun je nu al 2 keer met de auto en 8 keer als er 4 man in je auto zit. Dat wordt straks nog gekker. En masr lullen over het milieu die linkse idioten
Je roept ook maar wat af en toe, rechtse mafkees.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
De trein nemen is normaliter minder slecht voor het milieu dan de auto nemen (mits een benzine/dieselauto, hoe dat met elektrische auto's en auto's op LPG zit, durf ik niet in te schatten). Als die trein-optie dan buitensporig veel duurder is, dan is de keuze voor de meeste mensen snel gemaakt. Dat bedoelt Langedijk volgens mij en dat had je ook zelf kunnen verzinnen.
Het woord ‘links’ werkt echt als een rode lap voor je. Je mag er ook trots op zijn hoor. Maar dan ven jij degene die iets uit te leggen heeft. Want onbetaalbaar OV druist tegen alles in wat de groene rakkers in ons land zo graag willen.salmonyappi schreef: ↑30 okt 2018, 15:39 Leg jij nou eens uit wat het verhogen van het treinkaartje met lullen over het milieu van linkse “idioten” te maken heeft.
Je roept ook maar wat af en toe, rechtse mafkees.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
- salmonyappi
- Harde Kern
- Berichten: 16052
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
- Locatie: Heiloo
Begrijp ik het niet goed en is het zo dat de groene rakkers die prijs omhoog willen brengen? Als dat zo is houd ik mijn mond.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
- salmonyappi
- Harde Kern
- Berichten: 16052
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
- Locatie: Heiloo
Dat snap ik ook, maar kan jij mijn reactie begrijpen als ik lees dat Langedijk daar de linkse rakkers de schuld van geeft?pAZcal schreef: ↑30 okt 2018, 17:08 De trein nemen is normaliter minder slecht voor het milieu dan de auto nemen (mits een benzine/dieselauto, hoe dat met elektrische auto's en auto's op LPG zit, durf ik niet in te schatten). Als die trein-optie dan buitensporig veel duurder is, dan is de keuze voor de meeste mensen snel gemaakt. Dat bedoelt Langedijk volgens mij en dat had je ook zelf kunnen verzinnen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
- salmonyappi
- Harde Kern
- Berichten: 16052
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
- Locatie: Heiloo
Ik stel vragen als mensen rare dingen zeggen.zeekomkommer schreef: ↑30 okt 2018, 17:36 Salmonyappi is het vragende type. Aan de ene kant is zo'n open houding fijn, aan de andere kant zou wat meer eigen processing ook wel fijn zijn (hoeft dan alsnog niet persee met ongepaste stelligheid of bombarie gebracht te worden)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
- salmonyappi
- Harde Kern
- Berichten: 16052
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
- Locatie: Heiloo
Klopt !
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Misschien zitten er veel linkse mensen in de directie van de NS.salmonyappi schreef: ↑30 okt 2018, 21:48 Dat snap ik ook, maar kan jij mijn reactie begrijpen als ik lees dat Langedijk daar de linkse rakkers de schuld van geeft?
- salmonyappi
- Harde Kern
- Berichten: 16052
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
- Locatie: Heiloo
Nee, dat lijkt me niet. Maar ze maken er geen speerpunt van om dat tegen te gaan. Te druk met geleuter over toerisme in Amsterdam, zomertijd/wintertijd, commentaar leveren op rechts en andere onzinnige prioriteiten. Als ze nu eens echt iets willen bereiken...salmonyappi schreef: ↑30 okt 2018, 21:47 Begrijp ik het niet goed en is het zo dat de groene rakkers die prijs omhoog willen brengen? Als dat zo is houd ik mijn mond.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
- Geest van Dirk
- Goalscorer
- Berichten: 3867
- Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51
...... and that's what we mean by honey
Nou, dit heeft meer te maken met de BTW-verhoging. Een cadeautje van de VVD lijkt me.Langedijk schreef: ↑30 okt 2018, 14:22 https://www.telegraaf.nl/nieuws/2741747 ... rs-duurder
Nu heb ik zelf een godsgruwelijke hekel aan het OV in Nederland en dus raakt het mij niet (wel de toenemende files). Maar dit is toch bizar, en de overheid grijpt niet in. Voor de prijs van een retourtje Alkmaar - Amsterdam kun je nu al 2 keer met de auto en 8 keer als er 4 man in je auto zit. Dat wordt straks nog gekker. En masr lullen over het milieu die linkse idioten
En de gemiddelde spitsreiziger reist sowieso op een relatief goedkoop abonnement dat vaak door de werkgever vergoed wordt. Het valt aldus allemaal wel mee. Uiteraard klopt De Telegraaf (het clubblad van de wakkere automobilist) dit soort nieuwsfeitjes buitenproportioneel op.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Ze gooien er zelf los van de BTW-verhoging 1,8% op. En de abonnementhouders worden misschien vergoed maar de doelstelling (minder auto's en meer OV) wordt zo natuurlijk niet gehaald. Met 4 personen een dagje Amsterdam kost straks bijna 65 euro met de trein of voor een vermogen parkeren met de auto. Wat willen ze daarmee bereiken?vriend schreef: ↑07 nov 2018, 12:21 Nou, dit heeft meer te maken met de BTW-verhoging. Een cadeautje van de VVD lijkt me.
En de gemiddelde spitsreiziger reist sowieso op een relatief goedkoop abonnement dat vaak door de werkgever vergoed wordt. Het valt aldus allemaal wel mee. Uiteraard klopt De Telegraaf (het clubblad van de wakkere automobilist) dit soort nieuwsfeitjes buitenproportioneel op.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Niet meer naar Amsterdam gaan.Langedijk schreef: ↑07 nov 2018, 16:48 Ze gooien er zelf los van de BTW-verhoging 1,8% op. En de abonnementhouders worden misschien vergoed maar de doelstelling (minder auto's en meer OV) wordt zo natuurlijk niet gehaald. Met 4 personen een dagje Amsterdam kost straks bijna 65 euro met de trein of voor een vermogen parkeren met de auto. Wat willen ze daarmee bereiken?
- salmonyappi
- Harde Kern
- Berichten: 16052
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
- Locatie: Heiloo
7,50 voor een hele dag parkeren in Noord en met de Noord-Zuidlijn ben je in 10 minuten in hartje Amsterdam. Beetje creatief denken hoor!Langedijk schreef: ↑07 nov 2018, 16:48 Ze gooien er zelf los van de BTW-verhoging 1,8% op. En de abonnementhouders worden misschien vergoed maar de doelstelling (minder auto's en meer OV) wordt zo natuurlijk niet gehaald. Met 4 personen een dagje Amsterdam kost straks bijna 65 euro met de trein of voor een vermogen parkeren met de auto. Wat willen ze daarmee bereiken?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Dan vergeet je de kosten voor kogelvrije vesten, pepperspray en stroomstootwapens...salmonyappi schreef: ↑08 nov 2018, 08:45 7,50 voor een hele dag parkeren in Noord en met de Noord-Zuidlijn ben je in 10 minuten in hartje Amsterdam. Beetje creatief denken hoor!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
- salmonyappi
- Harde Kern
- Berichten: 16052
- Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
- Locatie: Heiloo
- Geest van Dirk
- Goalscorer
- Berichten: 3867
- Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51
In China is er nou eenmaal een andere belevingswereld. Helaas kun je daar als het westen weinig aan doen. Het enige wat men hier kan doen is niet de eigen agenda (christelijke partijen) misbruiken om nu hier de wetenschap te passeren op basis van een gedachte van morele superioriteit door d.m.v. ondoordachte wetten door te drukken.
De huidige restricties op bijv. stamcel onderzoek zijn dramatisch en kunnen op lange termijn wel eens desastreus blijken uit te vallen.
De huidige restricties op bijv. stamcel onderzoek zijn dramatisch en kunnen op lange termijn wel eens desastreus blijken uit te vallen.
...... and that's what we mean by honey