Geloof, Politiek & Racisme II

Het forum waarin men naar hartelust kan discussieren op een hoogstaand niveau.

Provinciale Statenverkiezingen in maart 2019:

Peiling eindigde op 02 jul 2019, 18:21

CDA
1
4%
PvdA
0
Geen stemmen
VVD
6
21%
SP
2
7%
PVV
4
14%
FvD
8
29%
Groen Links
4
14%
ChristenUnie
0
Geen stemmen
D66
3
11%
DENK
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 28
Langedijk
Barry

pAZcal schreef: 19 nov 2020, 23:46 Kies lekker wat je wil kiezen. Gekkigheid.
Ik vind het wel een goed idee hoor. Als salmonyappi dan belooft om niet op Groen Links, PVDA, D66 of SP te stemmen :wink:
Kilkenny
Moderatort

salmonyappi
Algemeen directeur

Langedijk schreef: 20 nov 2020, 07:11 Ik vind het wel een goed idee hoor. Als salmonyappi dan belooft om niet op Groen Links, PVDA, D66 of SP te stemmen :wink:
Zal ik dan PvdD doen? 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Langedijk
Barry

salmonyappi schreef: 20 nov 2020, 08:19 Zal ik dan PvdD doen? 😉
Als je dat op verjaardagen durft te vertellen :wink:
Langedijk
Barry

Het valt me nog mee dat de foto van een volwassen vrouw is en niet van een jongetje van 12
salmonyappi
Algemeen directeur

Baudet trekt zijn conclusies en geeft de pijp aan Maarten.
Het zal ongetwijfeld met het twittergedrag van zijn JFvD te maken hebben.
Wat dat betreft kan ik ‘m geen ongelijk geven........
We gaan vast nog wel een uitleg krijgen 🦉
Langedijk
Barry

Het maakt de keuze wel makkelijker. Geert for president! 8)
salmonyappi
Algemeen directeur

Langedijk schreef: 23 nov 2020, 20:38 Het maakt de keuze wel makkelijker. Geert for president! 8)
Toch niet Mark? 😉
Langedijk
Barry

salmonyappi schreef: 23 nov 2020, 21:18 Toch niet Mark? 😉
Als alternatief ja. Ik denk trouwens dat Baudet nog wel de nodige voorkeursstemmen gaat halen want hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk. Niet van mij overigens want dat geflirt met psychopaten als Willem Engel en Lange Frans bevalt me niet.
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller

salmonyappi schreef: 23 nov 2020, 17:35 Baudet trekt zijn conclusies en geeft de pijp aan Maarten.
Het zal ongetwijfeld met het twittergedrag van zijn JFvD te maken hebben.
Wat dat betreft kan ik ‘m geen ongelijk geven........
We gaan vast nog wel een uitleg krijgen 🦉
De JFvD is juist het paradepaardje van Baudet en zijn maatje Freek Jansen. Ik denk dat je oorzaak en gevolg niet helemaal op orde hebt. Baudet staat zijn plek niet af vanwege het gedrag van de JFvD, maar juist omdat andere prominenten hem een ultimatum hebben gesteld vanwege het gedrag van de JFvD. Oftewel een coup. Echter, Baudet staat gewoon nog op de lijst, is partijvoorzitter en zou in theorie een coup binnen de coup kunnen plegen.
Hij is echt nog niet weg...
salmonyappi
Algemeen directeur

Alkmaar/Zaanstreek schreef: 24 nov 2020, 09:05 De JFvD is juist het paradepaardje van Baudet en zijn maatje Freek Jansen. Ik denk dat je oorzaak en gevolg niet helemaal op orde hebt. Baudet staat zijn plek niet af vanwege het gedrag van de JFvD, maar juist omdat andere prominenten hem een ultimatum hebben gesteld vanwege het gedrag van de JFvD. Oftewel een coup. Echter, Baudet staat gewoon nog op de lijst, is partijvoorzitter en zou in theorie een coup binnen de coup kunnen plegen.
Jammer......
Kilkenny
Moderatort

Alkmaar/Zaanstreek schreef: 24 nov 2020, 09:05 De JFvD is juist het paradepaardje van Baudet en zijn maatje Freek Jansen. Ik denk dat je oorzaak en gevolg niet helemaal op orde hebt. Baudet staat zijn plek niet af vanwege het gedrag van de JFvD, maar juist omdat andere prominenten hem een ultimatum hebben gesteld vanwege het gedrag van de JFvD. Oftewel een coup. Echter, Baudet staat gewoon nog op de lijst, is partijvoorzitter en zou in theorie een coup binnen de coup kunnen plegen.
Kansloze kolderpartij dus.
Dario Hubner
Ben-Sider

Kilkenny schreef: 24 nov 2020, 12:11 Kansloze kolderpartij dus.
Niet alleen een kolderpartij, maar ook kwaadaardig. En dat zelfs als Baudet van het toneel verdwijnt, want al die typetjes in de top van de partij (maar ook hun volgers) waren er al jaren van op de hoogte dat hij geen moeite heeft met foute ideologieën. Hypocriet zootje dat nu plots verontwaardigd doet.
Langedijk
Barry

Dario Hubner schreef: 24 nov 2020, 12:43 Niet alleen een kolderpartij, maar ook kwaadaardig.
Letterlijk elke partij heeft dissonanten in de gelederen. Dat hou je toch niet tegen. Deze partij doet er tenminste iets aan.
Voltreffer Vick
Oude garde

Langedijk schreef: 24 nov 2020, 14:14 Letterlijk elke partij heeft dissonanten in de gelederen. Dat hou je toch niet tegen. Deze partij doet er tenminste iets aan.
Je hebt dissonanten en dissonanten en hier waren ze wel de overtreffende trap. Goed dat er maatregelen worden genomen en er een intern corrigerend vermogen is. Blijkbaar heeft Baudet zijn eigen belang cq. ego schromelijk overschat. Eigenlijk is dit het standaardpatroon aan de rechterzijde van de politiek. De populist valt omhoog en trekt nieuwe en vooral foute volgers aan. Kan het niet meer beheersen en controleren en valt vervolgens vanzelf omlaag, waarna zijn partij niet meer dan een voetnoot in de parlementaire geschiedenis wordt. Voor de ouderen onder ons, remember Boer Koekoek, Centrumdemocraten en LPF. Alleen Wilders heeft het beter voor elkaar. Die is zo slim geweest om nooit een partij op te richten maar alleen maar volgers te verzamelen.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Dario Hubner
Ben-Sider

Langedijk schreef: 24 nov 2020, 14:14 Deze partij doet er tenminste iets aan.
Hiddema heeft zoveel vertrouwen in het zelfreinigend vermogen dat hij er ook maar de brui aan geeft.
Kilkenny
Moderatort

Dario Hubner schreef: 24 nov 2020, 15:29 Hiddema heeft zoveel vertrouwen in het zelfreinigend vermogen dat hij er ook maar de brui aan geeft.
En plof zei de ballon.
Langedijk
Barry

Dario Hubner schreef: 24 nov 2020, 15:29 Hiddema heeft zoveel vertrouwen in het zelfreinigend vermogen dat hij er ook maar de brui aan geeft.
Hij heeft gelijk. Hij heeft ooit mijn stem gehad maar is net als Trump en Biden gewoon te oud voor dit soort dingen. Op die leeftijd ben je geestelijk niet meer scherp genoeg. Eerdmans zou overigens een prima vervanger zijn.
Langedijk
Barry

Voltreffer Vick schreef: 24 nov 2020, 15:16
Eigenlijk is dit het standaardpatroon aan de rechterzijde van de politiek. De populist valt omhoog en trekt nieuwe en vooral foute volgers aan.
Alsof het aan de linkerzijde zo geweldig is. Het gegraai bij de PVDA, de fraude bij D66, het gezeik bij 50 Plus en DENK en de talloze eenmansfracties. En als je Wilders en Baudet populisten vindt, wat is Jesse Klaver dan met zijn 10.000 euro als je 18 wordt?
salmonyappi
Algemeen directeur

Langedijk schreef: 24 nov 2020, 16:26 Hij heeft gelijk. Hij heeft ooit mijn stem gehad maar is net als Trump en Biden gewoon te oud voor dit soort dingen. Op die leeftijd ben je geestelijk niet meer scherp genoeg. Eerdmans zou overigens een prima vervanger zijn.
Eerdmans 😫.
Kom nou toch.....ik heb me zo vreselijk aan die man geërgerd (en Langedijk: dit staat los van links/rechts) in de Amerikaanse Verkiezingsweken; keer op keer verdedigde hij te vuur en te zwaard Trump. Hij is een Trump-fan. Alleen dát al geeft te denken.......
Plaats reactie