Jeugd/Trainingscomplex AZ

De jeugd is de toekomst. Alles over de jonge talenten van AZ.
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

AZ naar Rangers

door onze Telesportredactie

Een loodzware delegatie van AZ bracht gisteren een bezoek aan Glasgow Rangers, waar de club al eerder ideeën opdeed voor de bouw van het DSB-stadion. Dirk Scheringa, Louis van Gaal, Toon Gerbrands en Marcel Brands bezochten het jeugd- en trainingscomplex Murray Park, dat eind jaren '90 op initiatief van Dick Advocaat werd neergezet voor 14 miljoen pond, een dikke 20 miljoen euro.
AZ oriënteert zich momenteel waar het zelf zo'n complex kan realiseren in de buurt van het eigen stadion in Alkmaar. Het complex moet een nieuw fundament leggen onder AZ en er wordt gebrainstormd over het opzetten van een hotel, internaat, sporthal en diverse velden. "Het is een volgende stap in de ontwikkeling van AZ", zei algemeen directeur Gerbrands gisteren na terugkomst.

Bron: Telegraaf
Gebruikersavatar
jopie1961
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 dec 2006, 09:12
Locatie: alkmaar

een nieuwe naam voor het nog nieuw te bouwen "milanello" bij dsb victorie-stadion (zie art. telegraaf vandaag) AZ VICTORIE-PARK....................................................
Laatst gewijzigd door jopie1961 op 21 dec 2006, 20:06, 7 keer totaal gewijzigd.
BEN-SIDER vanaf het eerste uur...........
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

jopie1961 schreef:een nieuwe naam voor het nog nieuw te bouwen "milanello" AZ VICTORIE-PARK of iets anders....................................................
Ik heb alzo vaak iets verzonnen, noem het maar gelijk DSB park dan heb je uiteindelijk nog gelijk ook :?
Alkmaar Victorie X
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Vanmiddag bij Jong AZ hoorde ik dat AZ hier al veel langer mee bezig is. De plannen schijnen te zijn om het nieuwe jeugdcomplex te bouwen op de plek waar nu P8 en P9 zijn. In plaats daarvan moeten er dan parkeerplaatsen komen op het stuk land achter de Shell bij de Kooimeer.
El PELADO
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 nov 2006, 14:25
Locatie: alkmaar

Volgens mij zitten er nu heel veel clubs met tranen in hun ogen
You"re Celtic,United but baby I decided AZ ALKMAAR is the best team I ever seen
El PELADO
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 nov 2006, 14:25
Locatie: alkmaar

Pfffffff een droom komt uit.......ben eindelijk steward
You"re Celtic,United but baby I decided AZ ALKMAAR is the best team I ever seen
Gebruikersavatar
jopie1961
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 dec 2006, 09:12
Locatie: alkmaar

el pelado schreef:Volgens mij zitten er nu heel veel clubs met tranen in hun ogen
ken nog wel een clubje in r'dam zuid ....
BEN-SIDER vanaf het eerste uur...........
El PELADO
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 nov 2006, 14:25
Locatie: alkmaar

echt wel en dan die beursgenoteerde shoarmaclub hahaha word steeds leuker in alkmaar
You"re Celtic,United but baby I decided AZ ALKMAAR is the best team I ever seen
El PELADO
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 nov 2006, 14:25
Locatie: alkmaar

el pelado schreef:Pfffffff een droom komt uit.......ben eindelijk steward
Bedoel eigenlijk ook Rod Steward
You"re Celtic,United but baby I decided AZ ALKMAAR is the best team I ever seen
El PELADO
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 nov 2006, 14:25
Locatie: alkmaar

el pelado schreef:[..]
Bedoel eigenlijk ook Rod Steward
Je weet wel met dat fantastische nummer van hem....You're Celtic,United,but baby I decided AZ ALKMAAR is the best team I ever seen
You"re Celtic,United but baby I decided AZ ALKMAAR is the best team I ever seen
Gebruikersavatar
Ap4AZ
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jan 2004, 20:24
Locatie: MO04

el pelado, ADHD forummert?

Allemaal leuk en aardig zo'n complex, maar tot op heden hebben de jeugdopleidingen bij de meeste clubs weinig opgeleverd, zie het dus meer als statusobject.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Gebruikersavatar
jopie1961
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 dec 2006, 09:12
Locatie: alkmaar

Ap4AZ schreef:el pelado, ADHD forummert?

Allemaal leuk en aardig zo'n complex, maar tot op heden hebben de jeugdopleidingen bij de meeste clubs weinig opgeleverd, zie het dus meer als statusobject.
als we straks jaar in jaar uit champions-league gaan spelen , hoort dat ook bij een grote club.
BEN-SIDER vanaf het eerste uur...........
El PELADO
Dagjesmens
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 nov 2006, 14:25
Locatie: alkmaar

jopie1961 schreef:[..]
als we straks jaar in jaar uit champions-league gaan spelen , hoort dat ook bij een grote club.
en altyd makkelijk om tegen die tyd om tegen 020 op het bijveld te spelen want dan horen er alleen maar grote clubs in het stadon te spelen
You"re Celtic,United but baby I decided AZ ALKMAAR is the best team I ever seen
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

Forza AZ schreef:Vanmiddag bij Jong AZ hoorde ik dat AZ hier al veel langer mee bezig is. De plannen schijnen te zijn om het nieuwe jeugdcomplex te bouwen op de plek waar nu P8 en P9 zijn. In plaats daarvan moeten er dan parkeerplaatsen komen op het stuk land achter de Shell bij de Kooimeer.
Dat stuk land is volgens mij ook al lang al gekocht door AZ.
Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

En het gebouw dat gebouwt word op Het Lood, voor wat is dat dan? Dacht dat het bij AZ hoorde...
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Mini-Padre schreef:En het gebouw dat gebouwt word op Het Lood, voor wat is dat dan? Dacht dat het bij AZ hoorde...
Dat is, net als het Lood, te klein gebleken:
[img:300:201]http://www.uitkijkpost.nl/krant/nieuws/ ... lwater.jpg[/img], maar contractueel was die bouw waarschijnlijk al lang vastgelegd. Afscheidskadootje aan Flamingo's, waarschijnlijk.

Overigens baal ik van de locatie, want het is nou niet dichterbij. Ik zal in ieder geval niet veel meer aanwezig zijn, verwacht ik.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Veel plezier met het inkijken van de plannen zondag. Ik gok dat heel vak-heiloo aanwezig zal zijn.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Klaas Molenaar
Supporter
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 sep 2006, 17:02
Locatie: Heiloo

MO7 schreef:Veel plezier met het inkijken van de plannen zondag. Ik gok dat heel vak-heiloo aanwezig zal zijn.
inderdaad , grappie van het vakkie V. De hoeveelste van April is het eigenlijk as. zondag ? :wink:
Alkmaar nam op grootse wijze afscheid van twee zonen en stadion De Hout. De avond gloorde rood. In de ochtend waren velen blauw (VI: 17 mei 2006)
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef:[..]
Dat is, net als het Lood, te klein gebleken:
[img:300:201]http://www.uitkijkpost.nl/krant/nieuws/ ... lwater.jpg[/img], maar contractueel was die bouw waarschijnlijk al lang vastgelegd. Afscheidskadootje aan Flamingo's, waarschijnlijk.

Overigens baal ik van de locatie, want het is nou niet dichterbij. Ik zal in ieder geval niet veel meer aanwezig zijn, verwacht ik.
Welke datum binnenkort?
Het oude HSV-complex is gereserveerd voor woningen! :lol:
Plaats reactie