Wie had dit complex op het moment van de brand in gebruik ?
Jeugd/Trainingscomplex AZ
Aangestoken?
Verzekering?
Verzekering?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.
Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.
Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.
Een goede concurrent is een failliete concurrent!
AZ wil een indoorhal. Mijn eerste gedachte is: Eindelijk.
Hopelijk wordt het een grote hal, een volledig hoofdveld zoals in het stadion. Met een hoog plat dak en ruimte om het veld heen. Er zijn van die gebouwen met technische voorzieningen om aanname- en schottechniek te verbeteren. Het gebouw zou dat moeten kunnen faciliteren. Verlichting waarmee delen van het veld intelligent te belichten zijn.
Misschien ben ik wat vergeten ?
Hopelijk wordt het een grote hal, een volledig hoofdveld zoals in het stadion. Met een hoog plat dak en ruimte om het veld heen. Er zijn van die gebouwen met technische voorzieningen om aanname- en schottechniek te verbeteren. Het gebouw zou dat moeten kunnen faciliteren. Verlichting waarmee delen van het veld intelligent te belichten zijn.
Misschien ben ik wat vergeten ?
Glory Hunter
Elke keer valt het me weer op. Het hok waar de video analyses worden gegeven lijkt wel een minibioscoop. Het is klein en claustrofobisch. Het staat ver af, qua belevings niveau, van de werkelijkheid. Voor mijn gevoel heeft dit een relatie met een indoor hal.
Voor spelers zou ik me kunnen indenken dat ze naar 'de bios' gaan en daarna weer 'hun eigen' spel gaan spelen. Omdat het twee verschillende werelden zijn. Een kleine neppe met film en krapte en een grote echte met alle vrijheid en ruimte.
Met andere woorden.. ik heb een slecht gevoel over het niveau van de analyses bij AZ. (Ondanks dat AZ de laatste wedstrijd gewonnen heeft, het goed doet en het aanzien van AZ stijgt. En er veel meer goed gaat trouwens). Misschien is het enige wel het facilitaire, maar ik vermoed van niet.
Voor spelers zou ik me kunnen indenken dat ze naar 'de bios' gaan en daarna weer 'hun eigen' spel gaan spelen. Omdat het twee verschillende werelden zijn. Een kleine neppe met film en krapte en een grote echte met alle vrijheid en ruimte.
Met andere woorden.. ik heb een slecht gevoel over het niveau van de analyses bij AZ. (Ondanks dat AZ de laatste wedstrijd gewonnen heeft, het goed doet en het aanzien van AZ stijgt. En er veel meer goed gaat trouwens). Misschien is het enige wel het facilitaire, maar ik vermoed van niet.
Glory Hunter
Misschien is het een idee om de nieuwe hal geluidsdicht te maken en afsluitbaar. Analyses op het veld op een heel groot mobiel scherm. Cinema+ size. Dat betekent dat je de hal donkerder moet kunnen maken. Geen inkijk en licht als dat ongewenst is. Oh. En Footonaut. Dat moet ook in de nieuwe hal kunnen. En er moeten (zware) installaties in het dak geplaatst kunnen worden. Een catwalk bovenin.
Glory Hunter
- salmonyappi
- Harde Kern
En nog een plekje waar je de spelers door plexiglas in hun onderbroekje kan zien.Jack schreef: ↑15 apr 2018, 05:43 Misschien is het een idee om de nieuwe hal geluidsdicht te maken en afsluitbaar. Analyses op het veld op een heel groot mobiel scherm. Cinema+ size. Dat betekent dat je de hal donkerder moet kunnen maken. Geen inkijk en licht als dat ongewenst is. Oh. En Footonaut. Dat moet ook in de nieuwe hal kunnen. En er moeten (zware) installaties in het dak geplaatst kunnen worden. Een catwalk bovenin.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Speciaal voor jou ?salmonyappi schreef: ↑15 apr 2018, 07:49 En nog een plekje waar je de spelers door plexiglas in hun onderbroekje kan zien.
En alleen als we voor Jahanbakhsh 35 miljoen euro krijgen natuurlijk.
Glory Hunter
- salmonyappi
- Harde Kern

Glory Hunter
- Geest van Dirk
- Goalscorer
HOOG BEZOEK

...... and that's what we mean by honey 

-
- Invaller
Ik dacht vanmiddag Raymond Atteveld te zien lopen op het trainingscomplex. Volgens Wikipedia is hij sinds juli 2013 als adviseur verbonden aan Kairat Almaty in Kazachstan.
Meldt AZ het alleen als Real Madrid komt kijken en niet in het geval van kleinere clubs als Kairat? Of is er een andere verklaring?
Meldt AZ het alleen als Real Madrid komt kijken en niet in het geval van kleinere clubs als Kairat? Of is er een andere verklaring?
- salmonyappi
- Harde Kern
Ik was 15 toen hij stopte als speler dus ik heb geen idee wat voor speler het was. In welk opzicht vond je het een eikel?salmonyappi schreef: ↑25 apr 2019, 18:39 Ik hoop het niet.....ik heb het altijd een eikel gevonden, althans dat moet ik nuanceren: de voetballer.
Cetero censeo birrum bibendum esse
- salmonyappi
- Harde Kern