Welke jeugdspelers zien we volgend jaar nog terug bij AZ?

De jeugd is de toekomst. Alles over de jonge talenten van AZ.
Bassie
Glory-hunter
Berichten: 85
Lid geworden op: 01 mar 2019, 13:15

AZ2002 schreef: 14 jun 2019, 08:25 Thymen Niekel is verkast naar PSV hij zat dit jaar in AZ u15 ging door naar AZu16 koos toch voor een nieuwe weg naar PSV u16

Niemand nieuws voor aangenomen voor het nieuwe u16
Hoeveel € krijgen we dan van PSV? Is toch nu nog rond de €15.000 per opleidingsjaar?

De nieuwe selecties van onze jeugdteams moeten nu toch onderhand wel bekend zijn. Teams zijn al in de nieuwe samenstellingen begonnen met de voorbereidingen.
AZ2002
Glory-hunter
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 nov 2018, 07:33

3x12.500
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

AZ2002 schreef: 17 jun 2019, 14:363x12.500
Gaat dit volgens het herenakkoord niet maal 2
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
AZ2002
Glory-hunter
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 nov 2018, 07:33

Is nog altijd geen akkoord hoor
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Uitgebreid artikel over het herenakkoord met daarin uiteraard een rol voor AZ

https://nos.nl/artikel/2290127-voetbalc ... deren.html
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ze zouden met zo'n overgang ook doorverkooppercentages moeten afdingen. Als zo'n speler alsnog slaagt dan heb je er echt nog wat aan, in plaats van die vergoedingsfooi.

Overigens heeft die Gerbrands inmiddels ook een pak boter op zijn hoofd van heb ik jou daar, vol van normen en waarden, maar als de belangen even anders liggen dan hoor je hem niet meer.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 22 jun 2019, 18:00 Ze zouden met zo'n overgang ook doorverkooppercentages moeten afdingen. Als zo'n speler alsnog slaagt dan heb je er echt nog wat aan, in plaats van die vergoedingsfooi.

Overigens heeft die Gerbrands inmiddels ook een pak boter op zijn hoofd van heb ik jou daar, vol van normen en waarden, maar als de belangen even anders liggen dan hoor je hem niet meer.
Eens, overigens is 35.000 per opleidingsjaar ook een schijntje. Dat doet slaat echt geen gaten in de zak met geld van een club als ajax.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Meer over het herenakkoord: https://www.vi.nl/nieuws/herenakkoord-t ... van-kracht
Eenhoorn: ‘Formeel gezien hebben ze het recht om dit te doen. Wat ik me alleen wel afvraag: die hele veranderagenda is ooit begonnen om de weerstand binnen de Eredivisie te verhogen. Dat was de reden te kijken naar een kleinere competitie van zestien clubs en een kampioenspoule. Met die achterliggende gedachte is ook gesproken over het beschermen van de jeugdopleidingen, zodat clubs zelf waarde op het veld creëren. Dat is wat anders dan optreden als een corporate instelling die alles wil overnemen en de concurrentie verzwakt. We praten nu alleen over de spelers die zijn vertrókken uit de jeugdopleiding van AZ, maar minimaal het dubbele aantal spelers is gevráágd om te gaan.’
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

daar kan maximaal 1,3 miljoen pond bovenop komen als het talent eenmaal gaat spelen in de Premier League.
Dit is ook nog een optie om het herenakkoord te versterken en er als 'lijdende' club ook nog een goed bedrag aan over te houden. Uiteraard is dit weer minder aantrekkelijk voor talenten die dan nog minder snel in het eerste debuteren, al kan je er ook weer een aantal minuten speeltijd aan koppelen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

Tis mij even ontgaan maar blijkbaar speelt die Koreniuk uit Jong-AZ al sinds maart voor LA Galaxy.
Die zien we dus ook niet meer terug :)
Fan
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jul 2019, 22:59

AZ2002 schreef: 14 mei 2019, 18:34 Het is moeder zelf... Check de naam

Ik zal nooit kinderen beledigen, kots ervan maar ik sprak moeder meer aan


Julian Beun stopt ook zelf naar weten... is al een andere keeper voor aangenomen

U15 is Radjenio For nog wat afgevallen Spike Boersen en Mauro Zijlstra waren al afgevallen

U13 en u12 diverse jongens afgevallen waaronder een keeper weet ff de namen niet

U16 volledig door

U17 oa Jaythen Monther en nog 2 jongens afgevallen
Hoi AZ2002,
Aangezien ik Sjoerd zijn moeder ben wil ik laten weten dat ik dit niet geplaatst heb! Jammer dat je dit niet even hebt nagevraagd voordat je mij zo neerzet op dit Forum. Ik neem aan dat we elkaar kennen want je hebt mij hier vaker over aangesproken? Dan weet je ook dat Sjoerd niet "zomaar" gestopt is. Hij is inderdaad heel blij dat hij nog een kans krijgt om bij een BVO te spelen en is heel blij bij Volendam. Hij is wat ouder en weet nu wel waar hij aan begint. Misschien komen wij elkaar nog eens tegen en dan hoop ik dat je een praatje met me komt maken. M.vr.gr.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Had het even gemist, maar dit is echt goud :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
AZ2002
Glory-hunter
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 nov 2018, 07:33

Fan schreef: 25 jul 2019, 17:50 Hoi AZ2002,
Aangezien ik Sjoerd zijn moeder ben wil ik laten weten dat ik dit niet geplaatst heb! Jammer dat je dit niet even hebt nagevraagd voordat je mij zo neerzet op dit Forum. Ik neem aan dat we elkaar kennen want je hebt mij hier vaker over aangesproken? Dan weet je ook dat Sjoerd niet "zomaar" gestopt is. Hij is inderdaad heel blij dat hij nog een kans krijgt om bij een BVO te spelen en is heel blij bij Volendam. Hij is wat ouder en weet nu wel waar hij aan begint. Misschien komen wij elkaar nog eens tegen en dan hoop ik dat je een praatje met me komt maken. M.vr.gr.

Nee het was zijn vader! Aangezien die me een leuk privé berichtje stuurde! Alsnog sneu AZ te benaderen terwijl jezelf opgestapt bent
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ2002 schreef: 20 jan 2020, 09:45 Nee het was zijn vader! Aangezien die me een leuk privé berichtje stuurde! Alsnog sneu AZ te benaderen terwijl jezelf opgestapt bent
Volgens mij weten wij allemaal niet de exacte achtergrond waarom hij was gestopt en waarom hij besloot het nogmaals te proberen. En je kan het juist ook als respect zien dat AZ eerst werd benaderd ipv meteen naar een andere profclub te gaan. Ik vind het te ver gaan om dat met "sneu" te noemen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

https://www.voetbalprimeur.nl/transferg ... ors_913270
ajax shopt ondanks herenakkoord bij AZ: spits kan na 28 januari tekenenwoensdag 22 januari 2020 om 22:06
ajax gaat zich - ondanks een herenakkoord tussen de grootste Nederlandse clubs - binnenkort versterken met een vijftienjarig AZ-talent. De in 2004 geboren spits Ernest Poku viert op 28 januari zijn zestiende verjaardag en kan dan zijn contract in Amsterdam ondertekenen. Poku was pas aan zijn eerste seizoen in de Alkmaarse jeugdopleiding bezig. (AZ Fanpage)


Marius
@MariusWiegman
Jeugdinternational Ernest Poku (15) zal naar verwachting de volgende jeugdspeler van AZ zijn die naar ajax gaat. De spits is zo goed als rond en zal zodra hij 16 wordt tekenen in Amsterdam.

35
11:03 - 21 jan. 2020 · Amsterdam, The Netherlands
Informatie over Twitter Ads en privacy
Het is en blijft een tuigclub dat ajax
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Ik ben benieuwd wat Eenhoorn op dat vlak weet te bereiken de komende tijd. Zijn aanpak om geen energie in ajax te stelen maar dit via de veranderagenda van de KNVB te spelen lijkt me een goede.
Jeugdscout
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 dec 2014, 15:51

Zijn alle jeugdteams voor volgend jaar al bekend? Inclusief alle nieuwe talenten?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jeugdscout schreef: 12 apr 2020, 13:30 Zijn alle jeugdteams voor volgend jaar al bekend? Inclusief alle nieuwe talenten?
Wat versta jij onder “volgend jaar” ?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Jeugdscout
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 dec 2014, 15:51

Ik bedoel komend seizoen. 2020-2021. Dus zijn alle afvallers, aanwinsten en talenten die doorschuiven al bekend?
AZ2002
Glory-hunter
Berichten: 87
Lid geworden op: 19 nov 2018, 07:33

Jari van de Lippe en Thijs Reuvers verlaten AZ die zitten in o17

O15 en O16 geen afvallers

Bij O16 liep een talent van AFC stage die koos voor psv toch
Plaats reactie