Play for your Club

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten
My Style

Ik speel met enkele andere forumgebruikers al enige tijd een online voetbalspelletje. Het is de bedoeling dat je de bal in 15 beurten zovaak mogelijk in het doel schiet. Met het spelletje speel je met een bepaalde club die met jou score meer punten krijgt in het klassement, je kan dus ook degraderen/promoveren, champions leaque enz spelen.
Als club hebben we Fulham gekozen. Waarom? Ze zitten in de 2e divisie en nu kunnen we ze mooi omhoog helpen, de scores zijn te overbruggen i.t.t. de Premier Leaque.

Doe dus allemaal mee en speel voor Fulham!!!!

Klik hier op!
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Al was bonenplukker nou nog in Nederland weet ik zeker dat hij de hele dag dit spel zou doen en Fulham binnen een week de Champions League zou hebben :wink:
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

Frustrerend spelletje, ben na 25x spelen nog maar 1x boven de 20.000 uitgekomen (20.125) :wink:
Juggernaut
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 15 jan 2004, 21:36
Locatie: Alkmaar

Ik kwam boven de 40.000 daarna ging hij automatisch naar penaltyschieten.
Ik miste toen kreeg ik de helft van de punten.
10 - 9 - 8 - 7.......!
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

Ja had ik net ook, alleen toen lukte het me nog een x. Had 65.000 punten. Best verslavend spelletje!

Fulham naar de premier league!
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

Wat een kut spel! Als ik de bal uberhaupt al een keer raak, maakt die kiepert een wereldredding!
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

West-side schreef:Wat een kut spel! Als ik de bal uberhaupt al een keer raak, maakt die kiepert een wereldredding!
Je moet gewoon even volhouden en blijven oefenen. In het begin raakten My Style en ik ook geen bal maar nu hebben we uitschieterts tot aan de 100.000 puntjes. Probeer de bal in het midden te raken en lees die instructies anders even door. Ik ga in ieder geval weer de hele dag spelen aangezien ik op school ben en dit spel uiteraard voor gaat :wink:
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Volgens mij halen we het trouwens niet om dit seizoen te promoveren.
Fulham staat nu 5de en heeft 19 miljoen punten minder dan de nummer 4 (Airdrie) en 24 miljoen punten achterstand op de nummer 3 Huddersfield.
Aangezien alleen de eerste 3 promoveren ben ik bang dat we het niet halen aangezien de competitie vanavond om 8 uur eindigt.
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

Soms heb ik trouwens echt het idee dat ie erin zit, maar krijg ik er geen punten voor, hebben jullie daar ook wel 's last van ?
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

Dick schreef:Soms heb ik trouwens echt het idee dat ie erin zit, maar krijg ik er geen punten voor, hebben jullie daar ook wel 's last van ?
Ik heb nou al enkele potjes gespeeld maar ik denk dat ik maximaal een keer of 6 die bal heb geraakt, laat staan dat ik een goal gemaakt heb :cry:
Hijsz zo geil als boter ....

`t ijzer!!
Don Corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 jan 2004, 14:06
Locatie: alkmaar

worden eigenlijk alle beetjes die je haalt erbij geschreven? of alleen als je boven de 20 000 punten haalt?
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

Peter Andre schreef:Volgens mij halen we het trouwens niet om dit seizoen te promoveren.
Fulham staat nu 5de en heeft 19 miljoen punten minder dan de nummer 4 (Airdrie) en 24 miljoen punten achterstand op de nummer 3 Huddersfield.
Aangezien alleen de eerste 3 promoveren ben ik bang dat we het niet halen aangezien de competitie vanavond om 8 uur eindigt.
Dan wordt het nu helemaal een onmogelijke opgave:

3. Airdrie 101.283.375
5. Fulham 70.172.050

Dat zijn meer dan 30 miljoen punten achterstand, oftewel onoverbrugbaar in 1 dagje.
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Don Corleone schreef:worden eigenlijk alle beetjes die je haalt erbij geschreven? of alleen als je boven de 20 000 punten haalt?
Het wordt er alleen nijgeschreven als je boven de 20000 haalt.
Don Corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 jan 2004, 14:06
Locatie: alkmaar

Nou dan moeten we maar ff met ze allen de hele dag ons best doen :wink:
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Don Corleone schreef:Nou dan moeten we maar ff met ze allen de hele dag ons best doen :wink:
Dit seizoen halen we het niet meer maar als we het de volgende competitie allemaal vanaf het begin gaan spelen denk ik dat we een goede kans maken om te promoveren.
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

35700!! O, wat ben ik blij! Zou Fulham het dan toch nog halen? :wink:

Ik heb trouwens soms het gevoel dat ik heb raak schiet, maar dat i dan toch nog mis gaat. Als je de laatste bal erin schier mag je doorgaan tot hij mis is.
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Zullen we de resterende uren anders voor Portsmouth gaan spelen? Zij zitten in degradatiegevaar, maar kunnen het nog wel redden!
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

Veel verder dat 17.000 punten kom ik niet al zit ik er ook niet op te wachten om Fulham punten te geven.

Degene die in dit spelletje links achter de goal zit is zielsgelukkig aangezien ik al heel veel ballen die kant heb opgeschoten.
Tsja........
Don Corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 jan 2004, 14:06
Locatie: alkmaar

Ik heb nu al 3x meer dan 40000 punten gehaald, maar daarna word je vet genaaid, omdat je dan een penalty mag schieten, als je hem raakt krijg je 20000 punten. Maar ik mis elke keer :cry:
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

YES!! Portsmouth is uit de gevarenzone. Toch is het belangrijk om meer punten te halen! Dus mensen; speel alsof je leven er van afhangt!
Gesloten