Ontwerp ons uitshirt-topic!

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ze zijn geel.

Ik houd van komkommertijd!
Gebruikersavatar
Kool
Supporter
Berichten: 170
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:26

pAZcal schreef:Ze zijn geel.

Ik houd van komkommertijd!

Waar komt deze wetenschap vandaan?
Support your local or fuck off
AZHHW
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 okt 2008, 09:25
Locatie: Heerhugowaard

Ik heb wel een beetje hoop gevestigd op een zwart met goud (Europees) uitshirt, net als in het kampioensjaar (2008-2009)
Gebruikersavatar
Defcon 4
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 30 sep 2009, 08:09
Locatie: Alkmaar

AZHHW schreef:Ik heb wel een beetje hoop gevestigd op een zwart met goud (Europees) uitshirt, net als in het kampioensjaar (2008-2009)

Dat zou mooi zijn inderdaad, andere shirts zijn groen...Let op!! :wink:
In al onze ijver om sportief te blijven, parkeren we zo dicht mogelijk tegen de sporthal.
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Afbeelding

Daar zijn ze dan.
Donkerblauw voor de eredivisie.
Lichtblauw voor europees.
Tabe
Supporter
Berichten: 248
Lid geworden op: 07 nov 2007, 11:34
Locatie: Harkema (Friesland)

Best mooi! Vooral die donkerblauw shirts vind ik mooi. Maar ik had iets over groen gehoord. En volgens mij stond het op AZ.nl. Of heb ik 't toch hier bij de geruchten gelezen?
Een mooi stadion, verstandig beleid, een goeie jeugdopleiding, uitstekende scouting en een aanvallende speelstijl. Daarom hou ik van AZ :)
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Prachtig! Vooral de lichtblauwe is mooi. Doet me denken aan één van de mooiste uitshirts van AZ (die in het seizoen 2004-2005). Die donkerblauwe mogen er ook wezen.
AZHHW
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 okt 2008, 09:25
Locatie: Heerhugowaard

Prachtige shirt, vooral die zwarte/donker blauwe is prachtig. Mooi werk van Macron.
Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Overigens, waar nog niemand iets over heeft gezegd. In het shirt (achterzijde) zit de Alkmaarse toren verwerkt, schitterend detail!
AZHHW
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 okt 2008, 09:25
Locatie: Heerhugowaard

Falcx schreef:Overigens, waar nog niemand iets over heeft gezegd. In het shirt (achterzijde) zit de Alkmaarse toren verwerkt, schitterend detail!
Inderdaad, net als vorig seizoen!
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Mwoah mwoah matig. Ik vind geen een shirt van Macron eruit springen.
Quick vond ik tot nog toe de beste en mooiste shirts hebben.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dit waren pas uitshirts. Vernieuwend en professioneel. Ook die zwarte van Canterburry, fantastisch.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

Falcx schreef:Afbeelding

Daar zijn ze dan.
Donkerblauw voor de eredivisie.
Lichtblauw voor europees.

Ja, leuk!
Maar wie zijn al die gasten op de foto?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

High-T schreef:Ja, leuk!
Maar wie zijn al die gasten op de foto?
Dat is toch geen serieuze vraag he?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik vind de tenues lelijk. En de broekjes veel te lang, elk jaar hetzelfde liedje.
Maar misschien valt het niet op in de competitie, al die voetballers hebben fantasieloze tenues.

En die met haarband, dat is die indiaan die we gekocht hebben. Gudelj.
(heeft ook zo'n smerige tattoo)
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

En dan die Wuytens met z'n vieze baardje, die burcht op de achtergrond had een molen moeten zijn en die Gouweleeuw en die Babalj met hun handen in hun zij. Die moeten in je broekzak. Dat doe je toch niet! :wink:

Jack, je zeurt teveel.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Valt wel mee hoor, shirtjes zijn ook lelijk. Beetje amateuristisch.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Alkmaar/Zaanstreek schreef:En dan die Wuytens met z'n vieze baardje, die burcht op de achtergrond had een molen moeten zijn en die Gouweleeuw en die Babalj met hun handen in hun zij. Die moeten in je broekzak. Dat doe je toch niet! :wink:

Jack, je zeurt teveel.

Nou, ik begin liever niet weer over Altidore. Maar toch is het zonde.

Een detail wat je me wel opvalt-aanspreekt is dat logo op de broek. Niet het AZ logo, dat is erkend lelijk en iets om trots op te zijn, maar dat andere logo dat lijkt op een juichende supporter.

Iets wat ik niet veel verwacht te zien komend seizoen. Nou ja, het logo wel, maar die juichende supporter.
Het wordt een giga klote seizoen. Denk ik.
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

Jack schreef:
Een detail wat je me wel opvalt-aanspreekt is dat logo op de broek. Niet het AZ logo, dat is erkend lelijk en iets om trots op te zijn, maar dat andere logo dat lijkt op een juichende supporter.

Iets wat ik niet veel verwacht te zien komend seizoen. Nou ja, het logo wel, maar die juichende supporter.
Het wordt een giga klote seizoen. Denk ik.

Juichende supporter? Lijkt wel een beffende supporter.. =P~
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

High-T schreef:
Juichende supporter? Lijkt wel een beffende supporter.. =P~
Waar het hart vol van is ..
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

AZ.nl schreef:Denk mee over het nieuwe uittenue
Gepubliceerd op 6 september 2013 , 13:28

Hoewel het nieuwe seizoen nog maar net is begonnen, zijn Macron en AZ achter de schermen alweer bezig met de voorbereidingen op het seizoen 2014-2015. Bij het ontwerpen van de nieuwe uittenues kunnen we ook de creatieve hulp van onze supporters goed gebruiken.
Denk mee over het nieuwe uittenue

Heb jij een goede ingeving voor het nieuwe uittenue? Mail dan je ideeën, ontwerpen of tekeningen voor vrijdag 20 september naar fancentrum@AZ.nl. Denk daarbij aan kleuren, model, kraag, belijning en speciale items en teksten. Voorbeelden hiervan in de afgelopen jaren zijn de burcht en de vlag van de stad Alkmaar, een historisch AZ-logo of het logo van de stad Alkmaar en de geschreven tekst AZ (Alkmaar) in de kraag en in de sokken.

Ontwerpen
AZ inventariseert na 20 september alle supportersinzendingen. Mede op basis daarvan gaan we samen met Macron de tenues voor het seizoen 2014-2015 ontwerpen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gesloten