Ontwerp ons uitshirt-topic!

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Een eerste blik op het nieuwe AZ-shirt via de Twitter-account van Markus Henriksen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Zie onder het facebook bericht een link staan naar het Napoli shirt dat ook ontworpen is door Macron. Van de achterkant lijkt het nieuwe AZ shirt in ieder geval veel op dat van Napoli. Ik keek dan met name naar de kraag, de onderkant van de mouwen en dat witte stukje op de schouders. Identiek.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door AZ 4 Life op 09 apr 2013, 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Ziet er redelijk uit. Ze hadden beter de lijnen van het kraagje door kunnen laten lopen. Voor de rest mooi en strak. Mooier dan die van dit seizoen i.i.g.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Is er al iets bekend over het nieuwe uitshirt? Blijven het dezelfde kleuren als dit jaar of wordt het iets anders?
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Nog steeds niks bekend over het uittenue van AZ voor komend seizoen?
AZHHW
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 okt 2008, 09:25
Locatie: Heerhugowaard

AZ Twello schreef:Nog steeds niks bekend over het uittenue van AZ voor komend seizoen?
Nee, ik heb alleen wel geruchten gehoord over een groen uitshirt, maar ik weet niet wat daar waar van is.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Van de facebook van West Frisia:
OVERIGE INFORMATIE
• AZ zal in de wedstrijd tegen West Frisia in het nieuwe uittenue spelen. De wedstrijd biedt dus een mooie kans om dit tenue als eerste te bewonderen. Daarnaast is het tenue voor, tijdens en na de wedstrijd te verkrijgen in de AZ stand die speciaal hiervoor zal worden ingericht.
Volgende week zaterdag is het nieuwe uitshirt dus voor het eerst te zien.
Gebruikersavatar
Zaankantertje75
Glory-hunter
Berichten: 82
Lid geworden op: 16 aug 2010, 11:40
Locatie: Zaandam
Contacteer:

AZHHW schreef:
Nee, ik heb alleen wel geruchten gehoord over een groen uitshirt, maar ik weet niet wat daar waar van is.
Geen groen toch?! Zie vee liever het blauw van de jaren 80 terug.
-072- Alkmaar Zaanstreek-combinatie -075- | Vak Z
Gebruikersavatar
Defcon 4
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 30 sep 2009, 08:09
Locatie: Alkmaar

Een mooie kleur groen zou niet misstaan, als ze maar geen groene broek gaan doen..
In al onze ijver om sportief te blijven, parkeren we zo dicht mogelijk tegen de sporthal.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De kleur van het uitshirt zal me een zorg zijn, zolang het maar geen roze of andere heel felle kleur is.
Gebruikersavatar
Defcon 4
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 30 sep 2009, 08:09
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef:De kleur van het uitshirt zal me een zorg zijn, zolang het maar geen roze of andere heel felle kleur is.
Fel groen shirt, met witte broek!! :mrgreen:
In al onze ijver om sportief te blijven, parkeren we zo dicht mogelijk tegen de sporthal.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Groen vind ik geen probleem, als het maar geen licht geeft in het donker. :wink:
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

De trainingspakken en polo's / shirts zijn in het blauw. Best mooi, kan me niet voorstellen dat ze dit gaan combineren met groen. Tegen GA Eagles zullen ze ook wel in het nieuwe uittenue spelen. We wachten nog even af
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Erg mooie trainingsshirts. Eindelijk weer eens mooie trainingsshirts sinds het seizoen 2009-2010. Al konden die van 2010-2011 ook wel door de beugel.

Afbeelding

Tegen West-Frisia (zaterdag) wordt er voor het eerst in de nieuwe uitshirts gevoetbald.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Gebruikersavatar
Falcx
Fanatic
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 okt 2005, 20:25
Locatie: Heerhugowaard

Alkmaar/Zaanstreek schreef:Uitsshirts bekend:

Afbeelding
Lekker speculeren, ik denk lichtblauw en zwart. Overigens ziet het model van het shirt er mooi uit zo!
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Ik vind dat kraagje écht he-le-maal niks!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Alkmaar/Zaanstreek schreef:Erg mooie trainingsshirts. Eindelijk weer eens mooie trainingsshirts sinds het seizoen 2009-2010. Al konden die van 2010-2011 ook wel door de beugel.

Afbeelding

Tegen West-Frisia (zaterdag) wordt er voor het eerst in de nieuwe uitshirts gevoetbald.
Of zijn dit de trainingspakken van het tweede? ;-)
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dikke kans dat het uitshirt dezelfde kleur lichtblauw is als die trainingshirts.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Defcon 4
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 30 sep 2009, 08:09
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:Dikke kans dat het uitshirt dezelfde kleur lichtblauw is als die trainingshirts.
En toch denk ik groen...
In al onze ijver om sportief te blijven, parkeren we zo dicht mogelijk tegen de sporthal.
Gesloten