Hoe Dirk te eren

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Op welke manier een eerbetoon aan Dirk

Standbeeld van Dirk voor het stadion.
30
27%
Tribune naar hem vernoemen.
53
48%
Muur waar iedereen iets op kan zetten (bijv fietstunnel)
7
6%
Website openen waar iedereen een bericht achter kan laten
5
5%
Stadion naar hem vernoemen
16
14%
 
Totaal aantal stemmen: 111
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Pol spreekt voor zich! Andere opties zijn altijd welkom!
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Fiets tunneltje vol kladden is leuk, maar daar gaan die joodjes ook op krassen.

Stadion naar hem vernoem of een standbeeld is mijn idee.
Vak S
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Heb eens even gekeken, naar prijzen van een beeld... prijs is €15000,- Iedere supporter een euro en het beeld is een feit!
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Jacq schreef:Heb eens even gekeken, naar prijzen van een beeld... prijs is €15000,- Iedere supporter een euro en het beeld is een feit!
Vergeet niet dat zo'n beeld ook crimineel en vandaal proof moet zijn.
- Maar goed ik noem bv een RWF die kan collecteren t/m de winterstop tbv Dirk's beeld.
- Geld binnen de SV tbv van een beeld.
Vak S
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Bolmi schreef:[..]


Vergeet niet dat zo'n beeld ook crimineel en vandaal proof moet zijn.
- Maar goed ik noem bv een RWF die kan collecteren t/m de winterstop tbv Dirk's beeld.
- Geld binnen de SV tbv van een beeld.
Gewoon in beton storten... grote rotweiler ernaast zetten!
Maar inderdaad gewoon donaties tbv Dirk's beeld via collecte rwf en eventueel bankrek nr.
RJK
Supporter
Berichten: 178
Lid geworden op: 28 feb 2007, 22:59
Locatie: Alkmaar

En bij te weinig geld , wat ik me niet kan voorstellen , Doen we alleen zijn hoofd... :wink:
Neem aan dat een heel beeld 15000 is.
En er is vast ook nog wel een mooi plekkie in het supporters home voor een eerbetoon.
Ik sta er mee op en ga er mee naar bed .. .. ..
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

RJK schreef:En bij te weinig geld , wat ik me niet kan voorstellen , Doen we alleen zijn hoofd... :wink:
Neem aan dat een heel beeld 15000 is.
En er is vast ook nog wel een mooi plekkie in het supporters home voor een eerbetoon.
Ja die is dan levensgroot!
Gebruikersavatar
Danny
Herry en/of Berry
Berichten: 53
Lid geworden op: 31 dec 2003, 00:22
Locatie: Alkmaar

RJK schreef:En bij te weinig geld , wat ik me niet kan voorstellen , Doen we alleen zijn hoofd... :wink:
Neem aan dat een heel beeld 15000 is.
En er is vast ook nog wel een mooi plekkie in het supporters home voor een eerbetoon.
Drie mooie spitse punten aan de muur bijvoorbeeld..met daarop een 3tal "andere hoofden" gespiesd! :wink:
Binnenkort weer op de tribune's??
Gebruikersavatar
Kool
Supporter
Berichten: 170
Lid geworden op: 19 feb 2009, 20:26

Danny schreef:[..]
Drie mooie spitse punten aan de muur bijvoorbeeld..met daarop een 3tal "andere hoofden" gespiesd! :wink:
Ben bang dat je aan 3 spitse punten niet genoeg hebt...... :wink:

Ik heb gestemd op een tribune naar Dirk vernoemen. Dat zou dan uiteraard de Westzijde zijn. Dan hebben de gebroeders Molenaar en Dirk een zelfde eerbetoon. Zou je een beeld van Dirk plaatsen moet je er ook een van de broers Molenaar neerzetten.
Met het vernoemen van de Westzijde in de Dirk Scheringa tribune hebben 4 belangrijke mensen voor AZ een prachtig eerbetoon.

Noem dan gelijk het stadion 'Victorie stadion' en we zijn klaar.
Support your local or fuck off
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kool schreef:[..]

Ik heb gestemd op een tribune naar Dirk vernoemen. Dat zou dan uiteraard de Westzijde zijn. Dan hebben de gebroeders Molenaar en Dirk een zelfde eerbetoon. Zou je een beeld van Dirk plaatsen moet je er ook een van de broers Molenaar neerzetten.
Met het vernoemen van de Westzijde in de Dirk Scheringa tribune hebben 4 belangrijke mensen voor AZ een prachtig eerbetoon.

Noem dan gelijk het stadion 'Victorie stadion' en we zijn klaar.
=D> Helemaal mee eens. Geheel in de sfeer van het huidige stadion: het geven van namen van voor AZ belangrijke personen aan ruimtes, tribunes e.d.
Met alle respect (ik ben Dirk eeuwig dankbaar en zal hem altijd in mijn hart dragen) maar een standbeeld vind ik ietsje TE.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bolmi schreef:Fiets tunneltje vol kladden is leuk, maar daar gaan die joodjes ook op krassen.

Stadion naar hem vernoem of een standbeeld is mijn idee.
Stadion kan niet als je met een schone lei wil beginnen. Tribune is prima. Een standbeeld is waarschijnlijk geen lang leven beschoren
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Meneer Veerman
Seizoenkaarthouder
Berichten: 409
Lid geworden op: 12 jan 2008, 15:12

salmonyappi schreef:[..]


=D> Helemaal mee eens. Geheel in de sfeer van het huidige stadion: het geven van namen van voor AZ belangrijke personen aan ruimtes, tribunes e.d.
Met alle respect (ik ben Dirk eeuwig dankbaar en zal hem altijd in mijn hart dragen) maar een standbeeld vind ik ietsje TE.
Standbeelden doe je doorgaans pas als iemand dood is
Dirk, het waren 16 fantastische jaren!!! Bedankt voor alles.
Gebruikersavatar
AZKoen
Dagjesmens
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 apr 2009, 19:39
Locatie: Helaas geen Alkmaar meer

Ik zag eergister ook een stambeeld voor Coen Moulijn verschijnen?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZKoen schreef:Ik zag eergister ook een stambeeld standbeeld voor Coen Moulijn verschijnen?
Die is dan ook bijna dood

Afbeelding


Beeld lijkt voor geen meter trouwens

Afbeelding

Afbeelding
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
floppie
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 apr 2006, 11:12
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kool schreef:[..]


Ben bang dat je aan 3 spitse punten niet genoeg hebt...... :wink:

Ik heb gestemd op een tribune naar Dirk vernoemen. Dat zou dan uiteraard de Westzijde zijn. Dan hebben de gebroeders Molenaar en Dirk een zelfde eerbetoon. Zou je een beeld van Dirk plaatsen moet je er ook een van de broers Molenaar neerzetten.
Met het vernoemen van de Westzijde in de Dirk Scheringa tribune hebben 4 belangrijke mensen voor AZ een prachtig eerbetoon.

Noem dan gelijk het stadion 'Victorie stadion' en we zijn klaar.

Helemaap top.
Niets aan toe te voegen. =D>
Pinodekip
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 apr 2009, 14:05
Locatie: Heerhugowaard

Ik vind eigenlijk dat een website waar we als supporter een bericht achter kunnen laten voor Dirk sowieso een must. Ik weet niet of er iemand is die zoiets op poten kan zetten?

We kunnen ook een nieuw topic openen die we richten aan Dirk en waar we ons bericht voor hem achterlaten. Dan kunnen we de topic uitprinten, nietje erdoor en aan Dirk geven?
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Pinodekip schreef:Ik vind eigenlijk dat een website waar we als supporter een bericht achter kunnen laten voor Dirk sowieso een must. Ik weet niet of er iemand is die zoiets op poten kan zetten?

We kunnen ook een nieuw topic openen die we richten aan Dirk en waar we ons bericht voor hem achterlaten. Dan kunnen we de topic uitprinten, nietje erdoor en aan Dirk geven?
:lol:

Verder wel een goed idee. Alleen misschien handiger om er een nieuwsbericht van te maken, dan kunnen mensen die niet geregistreerd zijn op het forum ook hun steunbetuiging kwijt. We wachten nog maar even af wat er gebeurt, de mannen zijn achter de schermen vast al bezig met het één of ander.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Een standbeeld is een beetje eng dan lijkt het echt net een sekte, doe maar gewoon een tribune. Een standbeeld zetten ze maar voor zijn museum.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
EUSS
Herry en/of Berry
Berichten: 74
Lid geworden op: 01 apr 2007, 11:03

Ik heb Dirk al eens een beeldje geven namens ons allen.
Klaarblijkelijk is dat dan ook het laatste.....
Het was ook een aanmoedigings beeld ik hoop dat hij het ter harte neemt.
Ik heb het speciaal voor hem ontworpen,het is een drie eenheid..
Hij kan zelf de ontwikkeling/beweging van het beeldje kiezen,die op het moment bij hem past.

Maar genoeg hier over,
ik ben ook een voorstander van een vernoeming.
Maar zit dan meer aan het DIRK stadion te denken.
Gebruikersavatar
makaAZ
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2009, 13:25

Dit beeldje staat nu bij zalm op zn bureau bij de abn.
Gesloten