Sail 2010

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

ik ga naar sail?

nee mij te druk ik ga liever naar ijmuiden.
2
12%
nee mij te druk ik blijf liever thuis.
6
35%
ja ik ben vd partij en zit op de boot.
4
24%
ja ik ben vd partij en zit NIET op de boot.
5
29%
 
Totaal aantal stemmen: 17
westside072

yep dames en heren supporters en fan,s

er word nu al gesproken over sail 2010 in amsterdam
kosten en tip.s en evenementen vooral voor degene die al zelfs met de boot erheen gaan.
een mooie sensatie en avontuur met vuurwerk op het eind.

vraag me eigenlijk af ben jij zo,n fan van sail 2010 zo ja? wissel dan tip.s of informatie uit.

SUCCES

p.s als jullie boeken met boot of zo check de kosten want prijzen verschillen zijn heel groot,
Laatst gewijzigd door westside072 op 04 jul 2009, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
makker54
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:56
Locatie: Alkmaar

Ach het zal wel net zo als met uitwedstrijden dat iedereen wel heen wil maar omdat het in 020 is gaan we niet.
AZ is my life, Vink is een jood
westside072

makker54 schreef:Ach het zal wel net zo als met uitwedstrijden dat iedereen wel heen wil maar omdat het in 020 is gaan we niet.
hahaha inderdaad een ding scheelt het is geen VERPLICHTE COMBI.!!!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Ik mis een optie:

Nee, want het interesseert me werkelijk geen ene ruk.
...-
Gebruikersavatar
PANC-CITY
Seizoenkaarthouder
Berichten: 421
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:59

Waar gaat dit over??
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Bij boten en 020 denk ik altijd aan de gay-parade. Nee dank u.
secudre
Seizoenkaarthouder
Berichten: 260
Lid geworden op: 09 dec 2006, 20:35
Locatie: Zaanstreek

5 jaar geleden achter 't centraal station op een particulier bootje meegevaren, iedereen moest iets van 10 euro betalen voor een rondje van een uur, had diegene die t geld op moest halen mij vergeten, mazzel dus, was geweldig al die boten, tallships, jachten, speedboten bij elkaar te zien, ik weet dat velen een hekel aan t woord Amsterdam hebben, maar dit evenement staat bij mij steevast in de top 10, omdat t maar 2 x in de tien jaar voorkomt en omdat ik gek op water en boten ben.

Ik ben er zeker bij volgend jaar, is de datum al bekend wanneer dit festijn weer gaat plaats vinden?
Cupfighters!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

secudre schreef:5 jaar geleden achter 't centraal station op een particulier bootje meegevaren, iedereen moest iets van 10 euro betalen voor een rondje van een uur
Wie o wie maakt de eerste grap?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als je schade aan je boot wilt hebben moet je daar 's avonds zeker met je eigen boot gaan varen. Iedereen dronken en die gezellige amsterdamse mentaliteit, goh wat een genot [-X
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
azfanfreed
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2008, 12:21

Wij gaan ook waarschijnlijk heen met de schuit, vanuit Onderdijk. Dit jaar ook met de schuit naar amsterdam heen gevaren, 2 dagen werk heen en toen weer 2 dagen terug. We waren met 33 schuiten die kant op, mooi 4 dagen feest.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

azfanfreed schreef:Wij gaan ook waarschijnlijk heen met de schuit, vanuit Onderdijk. Dit jaar ook met de schuit naar amsterdam heen gevaren, 2 dagen werk heen en toen weer 2 dagen terug. We waren met 33 schuiten die kant op, mooi 4 dagen feest.
Dan ben jij naar de Gayparade geweest, want de laatste Sail was in 2005.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
azfanfreed
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2008, 12:21

nee ik was laatst in Juni heen. Er was niks bijzonders in Amsterdam hoor, kijk maar voor info www.koggeschuiten.nl
westside072

MO7 schreef:[..]

Dan ben jij naar de Gayparade geweest, want de laatste Sail was in 2005.
Hahahaha :D sorry. vind dit een goeie
secudre
Seizoenkaarthouder
Berichten: 260
Lid geworden op: 09 dec 2006, 20:35
Locatie: Zaanstreek

Morgen ff kijken naar de sail intocht, pontje buitenhuizen nabij assendelft, nog meer mensen die van bootjes houden?!
Cupfighters!
MaartenW
Moderatort
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 nov 2004, 19:09
Locatie: 0251

secudre schreef:Morgen ff kijken naar de sail intocht, pontje buitenhuizen nabij assendelft, nog meer mensen die van bootjes houden?!
(Werk bij een Scheepvaartonderneming) Dus ben zeker van de partij!
Erg benieuwd naar de Kruzenstern. Zaterdag al op de Gulden Leeuw geweest.
Johan Derksen twijfelt aan geldigheid doelpunt AZ - ajax, ik heb altijd mijn twijfels gehad over die plaksnor...!
Gebruikersavatar
Heisenberg says
Glory-hunter
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 okt 2009, 12:09

Kan deze topic-naam veranderd worden in Sail 2010?

Dat vieze 3e woord wil ik liever niet zien op onze hoofdpagina....
El Diego is breaking bad
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Wat dacht je van een slotje?
Onzin allemaal.
...-
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bitchfight achter de schermen heeft opgeleverd dat dit topic weer heropend is. Er dient dan dus wel gedronken te worden aangezien dit onderwerp in de categorie "Party" staat. Verder: Doe de Goteborg de groeten van mij. Ik heb dat ding twee weken terug al gezien. Vraag me niet waar ;-)
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Rinus
Herry en/of Berry
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 feb 2005, 18:21

Vandaag in IJmuiden de tall ships de haven zien binnenkomen. Een prachtig gezicht.
Morgen present aan het Noordzeekanaal en wellicht in het weekend nog in amsterdam.
Gebruikersavatar
The North Shield
Seizoenkaarthouder
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 feb 2007, 18:32
Locatie: Noord Hollands Dorp met een L.

MO7 schreef:Bitchfight achter de schermen heeft opgeleverd dat dit topic weer heropend is. Er dient dan dus wel gedronken te worden aangezien dit onderwerp in de categorie "Party" staat. Verder: Doe de Goteborg de groeten van mij. Ik heb dat ding twee weken terug al gezien. Vraag me niet waar ;-)
Dit lijkt wel op een soort regeren met gedoog steun 8)

Toch ook een vraag betreffende Sail 2010.

Hoe zal het zijn met de verwachtte verkeers drukte op bv de A9 morgen? Tussen welke tijden zullen deze het grootst zijn is de verwachting?
Wil weer naar een AZ voetbalwedstrijd ........ en snel !
Plaats reactie