De Huldiging!

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

De kampioensschaal moet worden uitgereikt...

In de arena
69
53%
Bij AZ - SC Heerenveen
22
17%
Bij de officiële huldiging
40
31%
 
Totaal aantal stemmen: 131
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

Wat een vertoning, om je voor te schamen. Precies met hun rug naar ons toe zoals iedereen hier heeft ervaren. De schaal helemaal niet uitgereikt zien worden....heel ff een kleine blik erop geworpen toen poco hem omhoog hield voor ons.

Verder heerlijke wedstrijd en mooi sfeertje alleen de afloop was een domper. Het was lekker weer, en meteen na afloop van de huldiging dacht ik op de tribune nog ff een pilsie te nuttigen in het zonnetje met mn vrienden, werden we op een wat minder vriendelijke manier van de tribune afgekickt na nog geen kwartier met de opmerking van al die gele jassen dat ook hun naar huis wouden...AHHHH, wij niet!! Wij werden verzocht om maar ons biertje te nuttigen in de gracht. Gelukkig scheen ook daar het zonnetje, maar ook daar werden we na 10 minuten weggetrapt. Ik verlang weer naar de goeie ouwe 'De Hout' tijd waar we heerlijk nog uren in het zonnetje konden zitten op de tribune.

Verder heb ik kinderen die op de boarding stonden eraf gestuurd zien worden (alsof die het veld zouden bestormen)

Ik heb het nog nooit gezegd....maar oh directie AZ schaam je!! [-X
Ted_AZ
Supporter
Berichten: 235
Lid geworden op: 07 jan 2008, 11:13

De schaaluitreiking was kut geregeld.
Maar na de wedstrijd in de Kees Kist lounge kwamen ze allemaal binnen. Alle spelers en Trainers en Dirk.
Dirk kwam met de schaal langs me lopen ik kon hem zo aan raken.
Ik heb Elke speler persoonlijk een hand gegeven en gefeliciteerd Ik vroeg aan Louis of hij een biertje of een baco wilde.
Hij luste wel een baco en heb ik samen met hem geproost op AZ, ik vroeg nog naar Muchen maar daar zij hij niets over
Was wel de laatste die hij van me kreeg koste 5 muntjes.
Ik ben wel benieuwd of ze ook in het het home zijn geweest.
DefJK
Seizoenkaarthouder
Berichten: 313
Lid geworden op: 22 mei 2007, 16:15
Locatie: Alkmaar

Er gingen meteen na de schaaluitreiking een 2 cq 3-tal spelers naar binnen zonder een ere rondje te lopen, kon alleen niet helemaal spotten wie het waren? Iemand dit goed kunnen waarnemen?? En nog belangrijker waarom?
Don Corleone
Herry en/of Berry
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 jan 2004, 14:06
Locatie: alkmaar

DefJK schreef:Er gingen meteen na de schaaluitreiking een 2 cq 3-tal spelers naar binnen zonder een ere rondje te lopen, kon alleen niet helemaal spotten wie het waren? Iemand dit goed kunnen waarnemen?? En nog belangrijker waarom?
De reden weet ik niet, maar ik weet wel dat iig David Mendes da Silva bij hoorde en ook Kew Jaliens. Die laatste kwam na een paar minuten weer terug met een petje van Suriname op zijn hoofd.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Ok, Johannes heeft me overtuigd dat AZ niets aan dat podium kon doen. Laten we het op onervarenheid houden. En in een stadion moet je iemand de rug toekeren daar ontkom je niet aan. Maar knvb: haal die achterwand weg volgend jaar!
En AZ: doe eens wat aan die erbarmelijk slechte geluidsinstallatie, kon er werkelijk geen reet van verstaan wat er allemaal gezegd werd door de galm.
En AZ: zet Marc Veldkamp svp op de eerstvolgende raket naar de maan.
...-
justus
Teletext-supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 okt 2007, 21:17

DefJK schreef:Verder heb ik kinderen die op de boarding stonden eraf gestuurd zien worden (alsof die het veld zouden bestormen)

Ik heb het nog nooit gezegd....maar oh directie AZ schaam je!! [-X
Dat was in vak J. Het was nog schandelijker. Alles links ter hoogte van het doel mocht blijven staan terwijl die misbakken van stewards alles wat rechts stond van de boarding afsturen. Stond een vrouw met een kind van een jaar of 8 te wijzen naar kinderen die 3 meter verder wel stonden terwijl een steward haar kind eraf aan het sturen was (de vrouw stond niet op de boarding).

Zielig in het kwadraat.

Verder matige vertoning; zielig geklungel met kinderen; het aantal vlaggen viel nog mee :( (geen Letse, Belgische, Marokaanse en Finse vlaggen gezien).

Hoogtepunt was toch het netjes uitfluiten van die bobo Kessler.
Gebruikersavatar
nr23
Herry en/of Berry
Berichten: 65
Lid geworden op: 11 jan 2008, 22:25
Locatie: Stompetoren

Het nichtje van Sjaakkie had een goeie opmerking misschien dat de KNJB daar wat mee kan ?? Ze stelde voor om het podium in het vervolg rond te maken op de middencirkel....dan heeft iedereen in ieder geval een beter zicht op het geheel!!!
Gone but not Forgotten Nr 23
Martijn72
Teletext-supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2009, 13:23

nr23 schreef:Het nichtje van Sjaakkie had een goeie opmerking misschien dat de KNJB daar wat mee kan ?? Ze stelde voor om het podium in het vervolg rond te maken op de middencirkel....dan heeft iedereen in ieder geval een beter zicht op het geheel!!!
Het is Sjaakie met 1 k , geen 2.
Gebruikersavatar
Dick
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 01 jan 2004, 17:01
Locatie: Derp
Contacteer:

Martijn72 schreef:[..]


Het is Sjaakie met 1 k , geen 2.
De bedoeling is duidelijk in ieder geval. On topic maar weer.
Alle mensen zijn gelijk:
zij vergaan van angst bij de gedachte aan de dood en zij zijn geobsedeerd door seks
Karin
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2005, 16:57

DefJK schreef:Er gingen meteen na de schaaluitreiking een 2 cq 3-tal spelers naar binnen zonder een ere rondje te lopen, kon alleen niet helemaal spotten wie het waren? Iemand dit goed kunnen waarnemen?? En nog belangrijker waarom?
Ze gingen hun kinderen binnen ophalen om daarmee het ererondje te lopen.
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Ted_AZ schreef:De schaaluitreiking was kut geregeld.
Maar na de wedstrijd in de Kees Kist lounge kwamen ze allemaal binnen. Alle spelers en Trainers en Dirk.
Dirk kwam met de schaal langs me lopen ik kon hem zo aan raken.
Ik heb Elke speler persoonlijk een hand gegeven en gefeliciteerd Ik vroeg aan Louis of hij een biertje of een baco wilde.
Hij luste wel een baco en heb ik samen met hem geproost op AZ, ik vroeg nog naar Muchen maar daar zij hij niets over
Was wel de laatste die hij van me kreeg koste 5 muntjes.
Ik ben wel benieuwd of ze ook in het het home zijn geweest.
Daar gaat het nou net om.... De Kees Kist lounge. Daar doen ze het wél, daar komen (sorry dat ik het zeg) ook de mensen 10 minuten na de rust vandaan omdat ze hun koffie niet los kunnen laten. Ze zullen zeggen dat ze hun koffie of wat dan ook niet op tijd krijgen, of wat dan ook, maar ik erger me er rot aan dat na de rust dat hele stuk leeg blijft. En van AZ uit dat ze alle aandacht aan die mensen geven en gewoon even de andere supporters vergeten. Dan heb ik het nog niet eens over het verschil in supporters. Waarschijnlijk is de Kees Kist lounge leeg als het een stukje minder gaat met AZ. Dan zitten wij (Jan L.) nog steeds elke week in het stadion.

Wat ik ook erg jammer vind is dat dit waarschijnlijk ook niet aankomt bij AZ. Dus zal het niet veranderen.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Jossiek schreef:[..]


Daar gaat het nou net om.... De Kees Kist lounge. Daar doen ze het wél, daar komen (sorry dat ik het zeg) ook de mensen 10 minuten na de rust vandaan omdat ze hun koffie niet los kunnen laten. Ze zullen zeggen dat ze hun koffie of wat dan ook niet op tijd krijgen, of wat dan ook, maar ik erger me er rot aan dat na de rust dat hele stuk leeg blijft. En van AZ uit dat ze alle aandacht aan die mensen geven en gewoon even de andere supporters vergeten. Dan heb ik het nog niet eens over het verschil in supporters. Waarschijnlijk is de Kees Kist lounge leeg als het een stukje minder gaat met AZ. Dan zitten wij (Jan L.) nog steeds elke week in het stadion.

Wat ik ook erg jammer vind is dat dit waarschijnlijk ook niet aankomt bij AZ. Dus zal het niet veranderen.
Alle spelers, de technische staf incluis van Gaal waren ook in het supportershome.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

Plien schreef:[..]


Alle spelers, de technische staf incluis van Gaal waren ook in het supportershome.
Waar liep hij dan in de polonaise, ik heb hem niet gezien, kwam hij niet verder dan het begin van het supp.home?

Wanneer komen de 1ste filmpjes op youtube, zag vele mobieltjes de lucht in gaan, dat ze binnen waren.
Complimenten aan werknemers van het supp.home voor het langer open blijven!
Glory is for the moment. Pride is forever!
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

Cesc schreef:[..]

Waar liep hij dan in de polonaise, ik heb hem niet gezien, kwam hij niet verder dan het begin van het supp.home?

!
Zag alleen de schaal in handen van Dirk met heel veel mensen er om heen......
Voor de rest boeiend,had het erg druk met het overschot aan pils weg te werken. 8)

Medewerkers Supportershome =D> =D> =D> =D>
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Cesc schreef:[..]

Waar liep hij dan in de polonaise, ik heb hem niet gezien, kwam hij niet verder dan het begin van het supp.home?

Wanneer komen de 1ste filmpjes op youtube, zag vele mobieltjes de lucht in gaan, dat ze binnen waren.
Complimenten aan werknemers van het supp.home voor het langer open blijven!
Inderdaad. Geweldige tafarelen in het home. Van Gaal heb ik daar ook niet gezien, voor de rest was volgens mij iedereen er wel zo ongeveer.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
AZ the BEST
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 sep 2007, 12:34

Wil nog wat plaatjes van de huldiging posten. Nee, niet van gisteren maar van het kanaal.

Afbeelding

Afbeelding
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe prijzen.
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

dAZa
Seizoenkaarthouder
Berichten: 259
Lid geworden op: 20 dec 2005, 20:47
Locatie: Amsterdam

Oh oh! Het gaat weer helemaal de verkeerde kant op. De eerste Suricaps komen alweer te voorschijn:
Afbeelding
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Wie o wie heeft foto's van het feest, in het supportershome, van zondag?
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Gisteren op de beelden zag ik pas dat ook Kurt Welz aanwezig was. Volgens mij werd zijn naam verdomme geeneens omgeroepen. Hadden ze daar nu niet even iets meer de tijd voor kunnen nemen [-X
Gesloten