De Huldiging!

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

De kampioensschaal moet worden uitgereikt...

In de arena
69
53%
Bij AZ - SC Heerenveen
22
17%
Bij de officiële huldiging
40
31%
 
Totaal aantal stemmen: 131
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Ik zie door de verschillende fora het juiste forum waarschijnlijk niet, dus zit ik misschien wel fout. Ik wil toch even wat kwijt waar ik me over irriteer. Ik hoor net dat (als) de huldiging komt, het in het stadion gaat gebeuren. Zo kunnen de kaarthouders kijken, maar mensen die AZ een warm hart toedragen dus niet. Ik heb zelf wél een kaart maar zoiets moet toch voor een breed publiek toegankelijk zijn. Zo doe je gelijk aan PR voor eventuele nieuwe supporters. Op deze manier sluit je juist nieuwe supporters uit.

Wie weet hier meer van, of doen ze het misschien toch in de binnenstad, zoals het hoort!!!!

Jos
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
jorMO2
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 11 jul 2007, 11:24
Locatie: alkmaar

Jossiek schreef:Ik zie door de verschillende fora het juiste forum waarschijnlijk niet, dus zit ik misschien wel fout. Ik wil toch even wat kwijt waar ik me over irriteer. Ik hoor net dat (als) de huldiging komt, het in het stadion gaat gebeuren. Zo kunnen de kaarthouders kijken, maar mensen die AZ een warm hart toedragen dus niet. Ik heb zelf wél een kaart maar zoiets moet toch voor een breed publiek toegankelijk zijn. Zo doe je gelijk aan PR voor eventuele nieuwe supporters. Op deze manier sluit je juist nieuwe supporters uit.

Wie weet hier meer van, of doen ze het misschien toch in de binnenstad, zoals het hoort!!!!

Jos
Ik heb connecties bij de brandweer. Zij hebben laatst vergaderd met de gemeente over een eventuele huldiging, daar kwam uit dat ze het bij de Arcade gaan doen, met de spelers op boten die varen naar het Waagplein en de rest van de binnestad.
AZ ROELS
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

Begin volgende week komt de Gemeente Alkmaar met een persbericht over de eventuele huldiging. Wacht dat nou maar ff af, komt best goed. Eerst maar even kampioen worden.
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kan Jos misschien ook aan bronvermelding doen? Dan kunnen andere forumgebruikers deze bron beoordelen. Ik hoor namelijk ook wel eens wat
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
High Low
Seizoenkaarthouder
Berichten: 294
Lid geworden op: 07 sep 2004, 06:12
Locatie: Alkmaar

jorMO2 schreef:[..]


Ik heb connecties bij de brandweer. Zij hebben laatst vergaderd met de gemeente over een eventuele huldiging, daar kwam uit dat ze het bij de Arcade gaan doen, met de spelers op boten die varen naar het Waagplein en de rest van de binnestad.
Leuk. Stoeptegel door de ruit van van Til en je hebt een prima uitzicht vanaf het dak. :mrgreen: :wink:
hondelulleeeeehhh!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Jossiek schreef:Ik zie door de verschillende fora het juiste forum waarschijnlijk niet, dus zit ik misschien wel fout. Ik wil toch even wat kwijt waar ik me over irriteer. Ik hoor net dat (als) de huldiging komt, het in het stadion gaat gebeuren. Zo kunnen de kaarthouders kijken, maar mensen die AZ een warm hart toedragen dus niet. Ik heb zelf wél een kaart maar zoiets moet toch voor een breed publiek toegankelijk zijn. Zo doe je gelijk aan PR voor eventuele nieuwe supporters. Op deze manier sluit je juist nieuwe supporters uit.

Wie weet hier meer van, of doen ze het misschien toch in de binnenstad, zoals het hoort!!!!

Jos
Het zou ook kunnen dat er 2 huldigingen plaatsvinden. Eén in het stadion voor de seizoenkaarthouders en één voor de stad Alkmaar en omgeving. Zoiets heeft AZ op de laatste forumavond wel door laten schemeren. Uiteraard blijft het afwachten, want AZ houdt de kaken verder stijf op elkaar.
_________________
"I don't know that!"
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Een echte bron heb ik niet, het is van horen zeggen. Ik ken zelf een oud speler en die had het gehoord van iemand intern bij AZ, van wie weet ik ook niet. Die had het over dat ze de wedstrijd ajax-AZ in het stadion willen laten zien, op grote schermen. Om het stadion zouden dan De Boer tenten moeten komen. En dat zou dan alleen voor kaarthouders moeten zijn, dat zou ik belachelijk vinden.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

Jossiek schreef:. En dat zou dan alleen voor kaarthouders moeten zijn, dat zou ik belachelijk vinden.
Nee hoor,terwijl de echte nog onder bedreiging van het 020poltitiekoprs de arena uit worden getrapt staan de dagjesmensen dan al lekker aan een wijntje te nippen.
Overigens maakt het mijn geen ene fuck uit waar of wat er gevierd wordt,zodra de buit binnen is duik ik voor een paar dagen de Gunnery"s in. :D
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Knilp
Herry en/of Berry
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 feb 2005, 20:03
Locatie: Alkmaar

brett schreef:[..]
Nee hoor,terwijl de echte nog onder bedreiging van het 020poltitiekoprs de arena uit worden getrapt staan de dagjesmensen dan al lekker aan een wijntje te nippen.
Overigens maakt het mijn geen ene fuck uit waar of wat er gevierd wordt,zodra de buit binnen is duik ik voor een paar dagen de Gunnery"s in. :D
Ga nou niet aan iedereen zeggen dat we daar zitten, anders wordt het nog gezellig ook. :D
Remember not only 80/81 but also 08/09!!
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

Knilp schreef:[..]


Ga nou niet aan iedereen zeggen dat we daar zitten, anders wordt het nog gezellig ook. :D
Heb je het programma al binnen van de Gunnery"s.
De kaarten zijn al bijna op. :wink:
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

brett schreef:[..]
Heb je het programma al binnen van de Gunnery"s.
De kaarten zijn al bijna op. :wink:
Net besteld bar 1 kruk 6 en 7 :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Knilp
Herry en/of Berry
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 feb 2005, 20:03
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef:[..]


Net besteld bar 1 kruk 6 en 7 :wink:
Jammer voor je maar deze kaarten gaan alleen op persoonlijke titel :wink:
Remember not only 80/81 but also 08/09!!
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef:[..]


Net besteld bar 1 kruk 6 en 7 :wink:

Heb je zo een dikke hol :wink:
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Zullen we niet eerst kampioen worden... En dan gaan zeiken over de huldiging?!
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

ophoeren met dit soort topics GVD
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Nee, we laten deze geruchten staan omdat het toch speelt. Daar kan je niet omheen, ongeacht de uitslag van de competitie. Liever dit soort geruchten in één topic dan verspreid over vele.
_________________
"I don't know that!"
bobbyvosmaerfan
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 01 jul 2006, 11:13
Locatie: St Pancras

Jacq schreef:Zullen we niet eerst kampioen worden... En dan gaan zeiken over de huldiging?!
dan ben je te laat
als het verleden niets betekent voor het heden, wat heeft heden dan voor toekomst?
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

bobbyvosmaerfan schreef:[..]


dan ben je te laat
Zeker niets geleerd van 2 jaar terug??? Zullen we komend seizoen in september al beginnen over de huldiging 2009/2010??? Zijn we maar optijd hè :S
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jacq schreef:[..]


Zeker niets geleerd van 2 jaar terug??? Zullen we komend seizoen in september al beginnen over de huldiging 2009/2010??? Zijn we maar optijd hè :S
Toen stonden op doelsaldo voor met 1 wedstrijd te gaan, nu 11 punten voor met 7 wedstrijden te gaan. Lijkt me dat je nu toch wel (voorzichtig) over het kampioenschap kan gaan praten.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Forza AZ schreef:[..]

Toen stonden op doelsaldo voor met 1 wedstrijd te gaan, nu 11 punten voor met 7 wedstrijden te gaan. Lijkt me dat je nu toch wel (voorzichtig) over het kampioenschap kan gaan praten.
En bovendien werd je plotseling, zonder dat iemand daar ook maar rekening mee hield, op één speelronde voor het einde met je kloten voor het blok gezet.
Nu wordt er met een meer ervaren spelersgroep al maanden naar toe gewerkt/geleefd.

Ok, het kan altijd (nog) mis gaan, maar dat mensen deze situatie zoals die nu is gaan vergelijken met 2 jaar geleden..... #-o
...-
Gesloten