AZ houdt de supporters dom

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

AZ zorgt er bewust voor dat er zo weinig mogelijk fans mee kunnen naar uitwedstrijden.

Ja
81
72%
Nee
31
28%
 
Totaal aantal stemmen: 112
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 23 jul 2017, 22:01 De supporters zijn hongerig voor verversing van de selectie en de staf, dat zag je aan de rel rond de contractverlenging van Brom en aan hoe alles aan het einde van het seizoen achter elkaar is misgelopen, puur kwaliteitsgewijs gezien en met het spelbeeld dat er op dat moment was had AZ inderdaad gesneuveld tegen Lyon maar met minder vernederende cijfers, had AZ de Beker moeten winnen en waren de play-offs daarmee overbodig geweest, maar zelfs na bekerverlies hadden de play-offs gewoon gewonnen moeten zijn, de eerste wedstrijd in die finale was goed, de tweede een absoluut drama en tekenend voor het voetbal.

Het consistent fouten maken zoals het opstellen van Rienstra en Dos Santos of inwisselen van deze spelers op het verkeerde moment + het schofferen van fan favorites zoals Vlaar en Van Overeem hielp ook niet bepaald mee, sterker nog het deed de roep om vervanging sterken.

AZ was volgens veel supporters aan de nodige vervanging toe, nieuwe banden, nieuwe motor, zodat die wagen weer kan scheuren. maar daarvoor in de plaats gebeurde er... nouja niets, de spoiler (Luckassen) en de lederen bekleding(Haps) werden van de auto afgehaald en er werd gezegd dat het echt nogsteeds een super mooie sportauto was die je toch graag wilt komen zien ondanks dat het ding met lekke banden en rokende motor op een drafje de voorbereiding in ging en nu dus uit gaat.
Zo te lezen heb je er niet echt veel vertrouwen in. :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

salmonyappi schreef: 23 jul 2017, 22:11 Zo te lezen heb je er niet echt veel vertrouwen in. :wink:
Ik heb het afgelopen seizoen de wedstrijden gekeken en geanalyseerd en zaken die consistent mis gaan genoteerd, het ging zelfs zo ver dat ik soms een verlies al voelde aankomen voor dat het zover was gewoon op basis de wedstrijdinstelling die Van den Brom af gaf, natuurlijk ben ik geen orakel maar het was op een gegeven moment zo vaak waar dat mijn vriendin mij vroeg waarom ik niet gewoon op mijn gevoel tegen AZ zou wedden, dan hadden we flink geld kunnen verdienen.

Heb jij tot nog toe significante verbeteringen gezien?

Tegenover mijn scepsis jegens AZ 1 staat overigens een uiterst positieve noot voor Jong AZ. Martin Haar heeft in ieder geval bewezen iets neer te kunnen zetten en ik had de man zelf al lang afgeschreven (ondanks dit verhaal denk ik nog steeds dat het goed zou zijn om Jong AZ als Slot's eerste trainersklus proberen te bewerkstelligen wanneer Haar's dispensatie verloopt).
Mijn enige kritiek op de gang van zaken bij Jong AZ is dat ik persoonlijk van mening ben dat er wat meer talenten aangetrokken -afgestoten(per verhuur desnoods) mogen worden maar tot nog toe lijken Koreniuk en El Hasnaoui (die laatste vind bijna niemand wat maar hij doet het aardig in de voorbereiding) zeker aanwinsten voor het elftal.

Maar dat laatste staat in het licht met wat ik technisch voor ogen heb en als mogelijkheid zie voor AZ, het is duidelijk dat Max Huiberts er een andere visie op nahoud en misschien werkt dat beter maar ik waag het te betwijfelen (dat wil niet zeggen dat zijn visie niet werkt, ik denk gewoon dat er meer in zit als ik kijk naar clubs die groter zijn dan wij dan denk ik dat wij onszelf groter kunnen maken door andere clubs kleiner en afhankelijk van onszelf te maken waardoor wij altijd een plek boven hen zullen behouden).
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Last Scout schreef: 24 jul 2017, 10:08

Heb jij tot nog toe significante verbeteringen gezien?
Nee. Eigenlijk niet.
Zoals je misschien al hebt kunnen lezen in mijn commentaren op de oefenwedstrijd in Griekenland. Ik zag totaal geen verschil met de tactiek en wedstrijdinstelling van voor de zomer. Ik hoop na woensdag te kunnen zien en zeggen dat er iets ten goede is veranderd.......we hebben dan nl. een thuiswedstrijd, en belofte maakt schuld.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10068
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Last Scout schreef: 24 jul 2017, 10:08 Ik heb het afgelopen seizoen de wedstrijden gekeken en geanalyseerd en zaken die consistent mis gaan genoteerd, het ging zelfs zo ver dat ik soms een verlies al voelde aankomen voor dat het zover was gewoon op basis de wedstrijdinstelling die Van den Brom af gaf, natuurlijk ben ik geen orakel maar het was op een gegeven moment zo vaak waar dat mijn vriendin mij vroeg waarom ik niet gewoon op mijn gevoel tegen AZ zou wedden, dan hadden we flink geld kunnen verdienen.
Wat hield je tegen?

Mooi verhaal over die auto trouwens.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Antti Opdam schreef: 24 jul 2017, 12:19 Wat hield je tegen?

Mooi verhaal over die auto trouwens.
diepe hoop dat het tegendeel bewezen zou worden denk ik.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

zometeen forumavond: https://www.azfanpage.nl/aanstaande-don ... orumavond/

vragen:
- wat is op dit moment de rol van de Moneyball filosofie en hoe wordt deze gehanteerd/ingezet?
- wat is het financiele beleid inzake de inkomsten (buiten transfers en kaartverkoop) en de toekomstvisie hierop?
- wat zijn de ambities en wat is het algehele beleid en visie op de groei van AZ?
- waarom deze zomer huurconstructies met (o.a.?) Van Rhijn en Vejinovic? Zijn er afspraken over evt. koop na dit seizoen?
- wat is het concrete plan met Van Rhijn?
- zijn er plannen voor een serieuze back-up van Weghorst en Bizot?
- wat is de visie van AZ op een vrouwenvoetbaltak; overweegt AZ misschien opnieuw in te stappen?
- wat is het beleid inzake de inzet van spelers bij AZ1 en jong AZ?
- wat zijn de ambities van jong AZ en de eerste divisie? wat is het beleid dat inhoud moet geven aan deze ambities?
- grapje: welke ingaande transfers zijn afgelopen zomer niet gelukt?
- wil AZ na dit seizoen nog langer door met vd Brom?
- zijn er plannen Slot op enig moment door te schuiven naar de positie van hoofdtrainer zodra hij daartoe bevoegd is?
- wie wordt hoofdcoach jong AZ als Haar gedwongen wordt te stoppen?
- welke verwachting is er over het herstel van Stengs; 100% met volledige wendbaarheid of minder? wordt er rekening gehouden met speeltijd voor Stengs dit seizoen?
- wanneer is Boadu speelklaar?
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 28 sep 2017, 15:04 zometeen forumavond: https://www.azfanpage.nl/aanstaande-don ... orumavond/

vragen:
- wat is op dit moment de rol van de Moneyball filosofie en hoe wordt deze gehanteerd/ingezet?
- wat is het financiele beleid inzake de inkomsten (buiten transfers en kaartverkoop) en de toekomstvisie hierop?
- wat zijn de ambities en wat is het algehele beleid en visie op de groei van AZ?
- waarom deze zomer huurconstructies met (o.a.?) Van Rhijn en Vejinovic? Zijn er afspraken over evt. koop na dit seizoen?
- wat is het concrete plan met Van Rhijn?
- zijn er plannen voor een serieuze back-up van Weghorst en Bizot?
- wat is de visie van AZ op een vrouwenvoetbaltak; overweegt AZ misschien opnieuw in te stappen?
- wat is het beleid inzake de inzet van spelers bij AZ1 en jong AZ?
- wat zijn de ambities van jong AZ en de eerste divisie? wat is het beleid dat inhoud moet geven aan deze ambities?
- grapje: welke ingaande transfers zijn afgelopen zomer niet gelukt?
- wil AZ na dit seizoen nog langer door met vd Brom?
- zijn er plannen Slot op enig moment door te schuiven naar de positie van hoofdtrainer zodra hij daartoe bevoegd is?
- wie wordt hoofdcoach jong AZ als Haar gedwongen wordt te stoppen?
- welke verwachting is er over het herstel van Stengs; 100% met volledige wendbaarheid of minder? wordt er rekening gehouden met speeltijd voor Stengs dit seizoen?
- wanneer is Boadu speelklaar?
Zijn dit jouw vragen of vragen die behandeld worden? En ga je erheen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 28 sep 2017, 17:18 Zijn dit jouw vragen of vragen die behandeld worden? En ga je erheen?
Ga er niet heen, woon te ver weg.
Zou fijn zijn als iemand deze vragen oppikt, maar heb geen illusies (te laat).
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

differentcook schreef: 28 sep 2017, 18:53 Ga er niet heen, woon te ver weg.
Zou fijn zijn als iemand deze vragen oppikt, maar heb geen illusies (te laat).
Hoe had je dit dan voor je gezien? *Krijgt microfoon*, "hee hallo, ik heb hier een stuk of vijftien vragen van AZFanpage forumgebruiker Differentcook, ja hij kon hier nu even niet zijn maar of jullie even tijd hebben om deze en public te beantwoorden."
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

:)
Alkmaar/Zaanstreek schreef: 28 sep 2017, 19:06 Hoe had je dit dan voor je gezien? *Krijgt microfoon*, "hee hallo, ik heb hier een stuk of vijftien vragen van AZFanpage forumgebruiker Differentcook, ja hij kon hier nu even niet zijn maar of jullie even tijd hebben om deze en public te beantwoorden."
:)
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Alkmaar/Zaanstreek schreef: 28 sep 2017, 19:06 Hoe had je dit dan voor je gezien? *Krijgt microfoon*, "hee hallo, ik heb hier een stuk of vijftien vragen van AZFanpage forumgebruiker Differentcook, ja hij kon hier nu even niet zijn maar of jullie even tijd hebben om deze en public te beantwoorden."
Ik geef alleen voer voor bezoekers van de forumavond. Indien men het interessante vragen vindt stelt men deze, zo niet, dan niet.
Maar het forum kan inderdaad fungeren om vragen van forummers te vergaren om zo goed voorbereid, gewapend met vragen, de forumavond in te gaan.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Iemand een samenvatting van de avond? Of wellicht nieuwtjes opgevangen? Ik kon er ook niet bij zijn.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

.
Laatst gewijzigd door Jack op 31 dec 2018, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 18 dec 2018, 15:54
En dit gaat over?.........wat?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het lijkt mij ook niet over het onderwerp te gaan.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07


AZ legt weer eens niet uit wat er aan de hand is.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

En het moment van het persbericht is ook van Turks/Russisch/Noord-Koreaans niveau.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

MO7 schreef: 31 dec 2018, 17:15 En het moment van het persbericht is ook van Turks/Russisch/Noord-Koreaans niveau.
De afdeling communicatie. By far de kutste afdeling van AZ.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Jack schreef: 31 dec 2018, 17:17 De afdeling communicatie. By far de kutste afdeling van AZ.
De tekst van deze tweet is ook briljant. Waarom zou je na de winterstop uit elkaar gaan? En niet per direct? of per 1 januari 2019?
:D
Gesloten