AZ houdt de supporters dom

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

AZ zorgt er bewust voor dat er zo weinig mogelijk fans mee kunnen naar uitwedstrijden.

Ja
81
72%
Nee
31
28%
 
Totaal aantal stemmen: 112
marsaz
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 dec 2004, 16:09

3 maanden een stadionverbod voor het doorgeven van een fakkel?
DOORGEVEN wel te verstaan????????
Ongeloofelijk dit, wat zei onze beste Rob, als je hem in je handen krijgt gedrukt, moet je hem gelijk naar een steward brengen?????? [-X
Denk dat het hele vak me in elkaar slaat zei ik tegen beste Rob =D>

Een josti beleid voeren ze! nogmaals alleen het doorgeven van een fakkel, een stadionverbod aan me broek van 3 maanden!
Ik heb gvd al 26 jaar een seizoenkaart :evil:

Gegroet, dit moest er even uit vertel dat maar aan beste Rob :^o

Ps. het was ook nog in de Arena, dat dit gebeurde.........................
Vak T Rules!!!!!!!!!!!!!!!!!
marsaz
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 dec 2004, 16:09

marsaz schreef:3 maanden een stadionverbod voor het doorgeven van een fakkel?
DOORGEVEN wel te verstaan????????
Ongeloofelijk dit, wat zei onze beste Rob, als je hem in je handen krijgt gedrukt, moet je hem gelijk naar een steward brengen?????? [-X
Denk dat het hele vak me in elkaar slaat zei ik tegen beste Rob =D>

Een josti beleid voeren ze! nogmaals alleen het doorgeven van een fakkel, een stadionverbod aan me broek van 3 maanden!
Ik heb gvd al 26 jaar een seizoenkaart :evil:

Gegroet, dit moest er even uit vertel dat maar aan beste Rob :^o

Ps. het was ook nog in de Arena, dat dit gebeurde.........................

ik mag niet eens bij me neefje kijken op het Lood!!!!
Echt ongeloofelijk :roll: :roll: :roll:
Vak T Rules!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

NAKZ schreef:Volgende week heb ik een gesprek met Rob Koning over supporterszaken en het algehele supportersbeleid van AZ, en met name de vragen die dat vaak oproept bij mij en natuurlijk ook bij andere supporters. Denk aan combi's, spandoeken, fakkels, bier(prijs), stewardbeleid enzovoorts. Mocht iemand nog andere suggesties hebben die ik even naar voren kan brengen hoor ik het graag. Het gesprek is bedoeld om eens de achtergronden van bepaalde zaken te horen, hoe en door wie dingen beslist worden, en wie weet is er nog enige invloed uit te oefenen en heeft het geven van de mening van de supporters daadwerkelijk zin.
Beste NAKZ,

Hulde voor je inzet en doorzettingsvermogen hoor, daar niet van. Maar al dit soort zaken zijn al (meerdere keren) aan bod gekomen op forumavonden in het home. (Die met Marcel B. en Toon G.) Ook Rob K. was hier vaak bij aanwezig.
Enige invloed uitoefenen op de door jou vermelde zaken: forget it.
Rob Koning zal zich verschuilen achter regels, dictaten van hogerhand, niet te staven onderzoeken en een eigen inzicht die niet de onze is.
...-
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Kees Vooijs schreef:[..]
Beste NAKZ,

Hulde voor je inzet en doorzettingsvermogen hoor, daar niet van. Maar al dit soort zaken zijn al (meerdere keren) aan bod gekomen op forumavonden in het home. (Die met Marcel B. en Toon G.) Ook Rob K. was hier vaak bij aanwezig.
Enige invloed uitoefenen op de door jou vermelde zaken: forget it.
Rob Koning zal zich verschuilen achter regels, dictaten van hogerhand, niet te staven onderzoeken en een eigen inzicht die niet de onze is.
Tsja, ik verwacht ook niet even van alles te veranderen. Sommige dingen zou ik echter graag eens van hem horen en uitgelegd krijgen. Forumavonden en de supportersraad hebben op wat enkele kleine dingetjes na inderdaad geen grootste resultaten opgeleverd. Toch is het nu een andere situatie, en zijn we een aantal jaar verder. Verder ben ik nooit bij zulke bijeenkomsten aanwezig geweest en zou ik het graag zelf eens ondervinden hoe zoiets gaat. Tekst en uitleg over bepaalde zaken zou ik ook al mooi vinden, iets veranderen natuurlijk nog mooier maar misschien inderdaad onmogelijk. We zullen zien.

1 september ben ik trouwens waarschijnlijk in Utrecht aanwezig bij het vooroverleg voor de wedstrijd FC Utrecht-AZ, waarbij dus de veiligheidscoördinatoren van beide clubs en iemand van de politie aanwezig zijn. Ook hier hetzelfde doel: eens kijken hoe zo'n overleg er aan toegaat, welke argumenten gebruikt worden en hoe groot de onderhandelingsruimte is (zo klein als Rob Koning doet voorkomen?). Ik heb niet de illusie dat ik daar even vrij vervoer regel, maar misschien dat een vertegenwoordiger van de Supportersvereniging (gebeurt normaal nooit) toch enige invloed kan hebben op de mensen die anders klakkeloos voor de gemakkelijkste weg kiezen. Ook hier: we zullen zien. Is het niks en valt er toch niets aan te veranderen ben ik blij het eens gezien te hebben en kap ik er weer mee, blijkt het toch enig effect te sorteren is er blijkbaar toch iets mogelijk.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

NAKZ schreef:Volgende week heb ik een gesprek met Rob Koning over supporterszaken en het algehele supportersbeleid van AZ, en met name de vragen die dat vaak oproept bij mij en natuurlijk ook bij andere supporters. Denk aan combi's, spandoeken, fakkels, bier(prijs), stewardbeleid enzovoorts. Mocht iemand nog andere suggesties hebben die ik even naar voren kan brengen hoor ik het graag. Het gesprek is bedoeld om eens de achtergronden van bepaalde zaken te horen, hoe en door wie dingen beslist worden, en wie weet is er nog enige invloed uit te oefenen en heeft het geven van de mening van de supporters daadwerkelijk zin.
Klinkt als een 1 op 1 forumavond :wink:

Ik zou het bijvoorbeeld al een hele verbetering vinden als er wat meer maatwerk geleverd zou worden met betrekking tot uitwedstrijden. Nu hoor je maar al te vaak dat de goeden onder de kwaden moeten lijden. Zo zou je bijvoorbeeld supporters met een onbesproken gedrag vrij moeten kunnen laten reizen, waarbij mensen die problemen hebben veroorzaakt tijdelijk verplicht met de combi mee moeten. De goeden hoeven zo niet onder de "kwaden" te lijden. Bovendien is dat best uitvoerbaar, Rob K. beschikte bijvoorbeeld naar verluidt over de 30 namen die aangehaald werden om de verplichte combi naar Almelo te verklaren. Als die 30 die wedstrijd alleen met de combi hadden mogen doen, dan had de rest op de normale wijze heen gekund. Dat verschaft je ook meteen een goede onderhandelingspositie met de lokale autoriteiten, omdat je kunt aantonen dat er een goed beleid gevoerd word. Soepel als het kan, handhaven als het moet.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Pennywise
Supporter
Berichten: 141
Lid geworden op: 03 mar 2007, 16:04
Locatie: Zuid-scharwoude

MO7 schreef:[..]


Klinkt als een 1 op 1 forumavond :wink:

Ik zou het bijvoorbeeld al een hele verbetering vinden als er wat meer maatwerk geleverd zou worden met betrekking tot uitwedstrijden. Nu hoor je maar al te vaak dat de goeden onder de kwaden moeten lijden. Zo zou je bijvoorbeeld supporters met een onbesproken gedrag vrij moeten kunnen laten reizen, waarbij mensen die problemen hebben veroorzaakt tijdelijk verplicht met de combi mee moeten. De goeden hoeven zo niet onder de "kwaden" te lijden. Bovendien is dat best uitvoerbaar, Rob K. beschikte bijvoorbeeld naar verluidt over de 30 namen die aangehaald werden om de verplichte combi naar Almelo te verklaren. Als die 30 die wedstrijd alleen met de combi hadden mogen doen, dan had de rest op de normale wijze heen gekund. Dat verschaft je ook meteen een goede onderhandelingspositie met de lokale autoriteiten, omdat je kunt aantonen dat er een goed beleid gevoerd word. Soepel als het kan, handhaven als het moet.
Dit heeft geen zin denk ik.
Want als er naar een uitwedstrijd laten we zeggen 600 man heen gaat, heeft mischien 10 man geen onbesproken verleden, Dan zou betekenen dat ze voor 10 man een bus mnoet regelen.
En dat doen ze niet.
Vraag mij niks! Ik gebruik m'n hersens alleen om m'n oren apart te houden....
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Pennywise schreef:[..]


Dit heeft geen zin denk ik.
Want als er naar een uitwedstrijd laten we zeggen 600 man heen gaat, heeft mischien 10 man geen onbesproken verleden, Dan zou betekenen dat ze voor 10 man een bus mnoet regelen.
En dat doen ze niet.
Waarom eigenlijk niet? Er zijn toch ook kleine bussen? Scheelt je ook heel wat steward inzet, dus kosten.
...-
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:[..]


Waarom eigenlijk niet? Er zijn toch ook kleine bussen? Scheelt je ook heel wat steward inzet, dus kosten.
Stel dat er nu voortaan altijd de keuze tussen bus en vrij vervoer werd aangeboden, dan nog zal er een bepaald percentage vrijwillig voor de bus kiezen. Raar maar waar. Plan lijkt me dus nog steeds uitvoerbaar, de mensen die vrijwillig in de bus zitten met een deel die (gedwongen) liever met de bus gaan dan helemaal niet. Je biedt een alternatief, mochten die "probleemgevallen" geen gebruik maken van het combiaanbod maar toch op eigen gelegenheid naar stad X afreizen, dan houden ze zich niet aan de afspraken en kan er alsnog een SV worden opgelegd. Lijkt me niet zo heel ingewikkeld.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
VAKKIE W OLE OLE
Seizoenkaarthouder
Berichten: 307
Lid geworden op: 17 sep 2008, 10:27
Locatie: Sint-pancras

Pennywise schreef:[..]


Dit heeft geen zin denk ik.
Want als er naar een uitwedstrijd laten we zeggen 600 man heen gaat, heeft mischien 10 man geen onbesproken verleden, Dan zou betekenen dat ze voor 10 man een bus mnoet regelen.
En dat doen ze niet.
Jij wilt die bus niet in he... :lol:
AZ zal bloeien en nooit vergaan...!!!
Azetter
Supporter
Berichten: 131
Lid geworden op: 31 dec 2003, 13:56
Locatie: Heerhugowaard

MO7 schreef:[..]


Klinkt als een 1 op 1 forumavond :wink:

Ik zou het bijvoorbeeld al een hele verbetering vinden als er wat meer maatwerk geleverd zou worden met betrekking tot uitwedstrijden. Nu hoor je maar al te vaak dat de goeden onder de kwaden moeten lijden. Zo zou je bijvoorbeeld supporters met een onbesproken gedrag vrij moeten kunnen laten reizen, waarbij mensen die problemen hebben veroorzaakt tijdelijk verplicht met de combi mee moeten. De goeden hoeven zo niet onder de "kwaden" te lijden. Bovendien is dat best uitvoerbaar, Rob K. beschikte bijvoorbeeld naar verluidt over de 30 namen die aangehaald werden om de verplichte combi naar Almelo te verklaren. Als die 30 die wedstrijd alleen met de combi hadden mogen doen, dan had de rest op de normale wijze heen gekund. Dat verschaft je ook meteen een goede onderhandelingspositie met de lokale autoriteiten, omdat je kunt aantonen dat er een goed beleid gevoerd word. Soepel als het kan, handhaven als het moet.
Volgens mij kan het veel simpeler als de politiek een beetje meewerkt, net zoals in Engeland. Ik vind namelijk dat de 30 bovengenoemde boefjes zich tijdens elke wedstrijddag netjes mogen melden bij oom agent tijdens de wedstrijd. Kan de rest gewoon op eigen vervoer een potje voetbal kijken.

Probleem is natuurlijk dat AZ zoiets niet kan alleen kan regelen. Mijn voorstel is dus om Rob K. en Martin D. voor te leggen om een platvorm te creëren met andere eredivisieclubs en eens wat druk neer te leggen bij de politiek om die voetbalwet er door te drukken. Misschien komen dan ooit nog eens de tijden terug dat je op de wedstrijddag kan besluiten om een uitwedstrijd te bezoeken een kaartje aan het loket kan kopen.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Azetter schreef:[..]


Volgens mij kan het veel simpeler als de politiek een beetje meewerkt, net zoals in Engeland. Ik vind namelijk dat de 30 bovengenoemde boefjes zich tijdens elke wedstrijddag netjes mogen melden bij oom agent tijdens de wedstrijd. Kan de rest gewoon op eigen vervoer een potje voetbal kijken.

Probleem is natuurlijk dat AZ zoiets niet kan alleen kan regelen. Mijn voorstel is dus om Rob K. en Martin D. voor te leggen om een platvorm te creëren met andere eredivisieclubs en eens wat druk neer te leggen bij de politiek om die voetbalwet er door te drukken. Misschien komen dan ooit nog eens de tijden terug dat je op de wedstrijddag kan besluiten om een uitwedstrijd te bezoeken een kaartje aan het loket kan kopen.
Dat is lekker realistisch op een korte termijn te realiseren :? Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Jonathas naar Brescia'
31 januari 2011
ALKMAAR- AZ heeft Jonathas per direct verkocht aan de Italiaanse Serie A-club Brescia. Sinds november 2010 verbleef de 21-jarige Braziliaan vanwege privéomstandigheden in zijn vaderland. Jonathas had in Alkmaar nog een contract tot 2012.

Jonathas Cristian de Jesus Maurício speelde sinds oktober 2008 in de jeugdopleiding van AZ. De spits maakte op 21 november 2009 tegen Roda JC zijn competitiedebuut in het eerste elftal. Sindsdien kwam de Jonathas tot vijftien wedstrijden, waarin hij vier doelpunten maakte.

Details
AZ doet geen uitlatingen over de details van de transfer.

Bron:AZ.nl
Zo'n bericht doet toch weer meer vragen oproepen dan er beantwoord worden? :?
...-
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Kees Vooijs schreef: Zo'n bericht doet toch weer meer vragen oproepen dan er beantwoord worden? :?
Lulhannes die gozer, schandalig richting AZ en ons de supporters. [-X
Vak S
Ocram
Supporter
Berichten: 150
Lid geworden op: 15 dec 2005, 12:02

Ik denk dat wat ik nu ga zeggen, erg veel reacties gaat geven, dat moet maar.
AZ moet in de toekomst geen brazilianen en marokkanen halen geeft alleen maar problemen, het zijn allemaal van die gastjes met een enorm ego, zie boussata, mr "deu champions de monde" el hadrioui, Jonathas en zijn maatje Ramon zal binnenkort ook wel gaan zeiken.

lekker allemaal scandinaviers halen
ECHTE AZ ER SINDS 1974
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Ocram schreef:Ik denk dat wat ik nu ga zeggen, erg veel reacties gaat geven, dat moet maar.
AZ moet in de toekomst geen brazilianen en marokkanen halen geeft alleen maar problemen, het zijn allemaal van die gastjes met een enorm ego, zie boussata, mr "deu champions de monde" el hadrioui, Jonathas en zijn maatje Ramon zal binnenkort ook wel gaan zeiken.

lekker allemaal scandinaviers halen
Hier de 1e reactie, goed omschreven =D>
Vak S
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Ja, maar erg off topic.
Mijn punt is dat iedereen weet hoe de situatie was met Jonathas (of blijkbaar dus niet?) en vervolgens wordt meneer, alsof er werkelijk niets gebeurd/aan de hand is geweest, getransfereerd naar een andere club en AZ wenst vanuit zijn ivoren toren daar geen mededelingen over te doen.
Nee, stel je voor. :?
...-
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

We gaan hier dus verder niet op Ocram zijn post in. Zoek maar een ander topic.
...-
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kees Vooijs schreef:We gaan hier dus verder niet op Ocram zijn post in. Zoek maar een ander topic.


Maatje groter omdat sommige het toch nodig vinden om te reageren.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Goed nieuws met betrekking tot het contracteren van spelers zoals Boadu en Stengs hebben nauwelijks invloed op de verkoop van seizoenskaarten.

De communicatie van AZ straalt (nog) geen vertrouwen in het nieuwe seizoen uit.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Jack schreef: 11 jun 2017, 17:29 Goed nieuws met betrekking tot het contracteren van spelers zoals Boadu en Stengs hebben nauwelijks invloed op de verkoop van seizoenskaarten.

De communicatie van AZ straalt (nog) geen vertrouwen in het nieuwe seizoen uit.
Hoeveel zijn er dan verkocht?
Geen gelul, drink een pul!!
Gesloten