Wilders en zijn film

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Plaats reactie

De film van Geert Wilders is schadelijk voor het voetbal

ja
9
15%
nee
52
85%
 
Totaal aantal stemmen: 61
Gebruikersavatar
Zack
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 feb 2008, 09:46
Locatie: Zaanstreek

AZ 4 Life schreef:[..]


Als je iets wilt uitbannen in deze vorm dan ben je gewoon een racist. De man scheert iedereen over één kan en veroordeelt alle moslims op basis van hun geloof. Dat heet racisme.
Geert Wilders heeft iets tegen de Islam, niet tegen moslims opzich. Als je iets tegen een geloof hebt, dan ben je geen rascist.
LeonAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 291
Lid geworden op: 25 mar 2008, 20:35
Locatie: 072

Zack schreef:[..]


Geert Wilders heeft iets tegen de Islam, niet tegen moslims opzich. Als je iets tegen een geloof hebt, dan ben je geen rascist.
Juist, hij valt niet mensen op de man aan maar alleen hun geloof. Dat zij gelijk zo aggresief reageren dmv bedreigingen enzo en dat er al zoveel rekening moest worden gehouden met (terroristische) moslimacties zegt toch al genoeg over hunzelf? En nee ik scheer moslims niet over een kam, maar ik ben het wel eens met wilders over dat het nu wel vol genoeg is in NL.
Dirk Scheringa, gezellig hé!

''AZ Alkmaar Landskampioen 2008\2009''
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Toch ongelofelijk dat na dat prutswerk van wilders jullie nog steeds zijn trouwe volgelingen blijven :roll:

Als ik Van Gaal was geweest had ik jullie nu vergeleken met lts'ers :twisted:
pancrAZ
Torenwachter
Berichten: 97
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:26

multatuli schreef:Toch ongelofelijk dat na dat prutswerk van van gaal jullie nog steeds zijn trouwe volgelingen blijven :roll:
Anti Zupporters
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

Nothing wrong with being a populist in a climate where there is such a large gap between the politicians and the ordinary citizen.
Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

AZ 4 Life schreef: De man scheert iedereen over één kan en veroordeelt alle moslims op basis van hun geloof.
In Nederland scheren we over één kam,niet over een kan daar doen we water of thee in :wink:
Vak S
Gebruikersavatar
gAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:33
Locatie: Newtownards

Volgende jaar in België

Duus naar meer AZ wedstrijden :)

Altijd achter de club

Alkmaar Zaanstreek
hjkuuhjkk

Wat mij stoort is dat iedereen valt over de boodschap van Fitna en niemand het heeft over de misbruikte feiten in de film, wat Wilders gewoon als leugenaar zou neerzetten i.p.v. iemand met een foute mening.
LeonAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 291
Lid geworden op: 25 mar 2008, 20:35
Locatie: 072

Bayon Kwaku schreef:Wat mij stoort is dat iedereen valt over de boodschap van Fitna en niemand het heeft over de misbruikte feiten in de film, wat Wilders gewoon als leugenaar zou neerzetten i.p.v. iemand met een foute mening.
Noem eerst eens die misbruikte feiten dan voordat mensen op jou mening kunnen reageren. Als iets op film staat en iedereen weet dat het er is is het volgens mij toch echt een feit. Als ik een moslimleider hoor schreeuwen stenig iedereen die tegen allah is, dan vind ik dat toch echt een feit. En zoiezo de film fitna is niet bedoeld om de feiten, maar zoals je zelf al aangeeft over de boodschap. En die is ( in ieder geval ) bij mij goed overgekomen/doorgedrongen.

Misschien moet je eens verder kijken dan je neus lang is, en eens een debat van wilders kijken ofzo ipv alleen maar kijken naar "wilders is een racist" en niet naar zijn argumenten kijken.
Dirk Scheringa, gezellig hé!

''AZ Alkmaar Landskampioen 2008\2009''
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bayon Kwaku schreef:Wat mij stoort is dat iedereen valt over de boodschap van Fitna en niemand het heeft over de misbruikte feiten in de film, wat Wilders gewoon als leugenaar zou neerzetten i.p.v. iemand met een foute mening.
Volgens mij heb jij mijn voorgaande posts niet gelezen, waarin ik duidelijk heb aangegeven wat er niet klopt aan zijn interpretatie van de koran.
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

Bayon Kwaku schreef:Wat mij stoort is dat iedereen valt over de boodschap van Fitna en niemand het heeft over de misbruikte feiten in de film, wat Wilders gewoon als leugenaar zou neerzetten i.p.v. iemand met een foute mening.
Het leuke is, het maakt Wilders geen zak uit of zijn film wel of geen misbruikte feiten bevat. Hij is diegene die ons lieve kleine zogenaamde tolerante kikkerlandje weer heeft wakker geschut. Ook alle politieke partijen staan te trillen op hun benen omdat ze weten dat hij aardig wat zetels binnen zal slepen.
Je kan dus stellen dat zijn missie van afgelopen week geslaagd is.
Alkmaar Victorie X
LeonAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 291
Lid geworden op: 25 mar 2008, 20:35
Locatie: 072

Tsjoe1981 schreef:[..]


Het leuke is, het maakt Wilders geen zak uit of zijn film wel of geen misbruikte feiten bevat. Hij is diegene die ons lieve kleine zogenaamde tolerante kikkerlandje weer heeft wakker geschut. Ook alle politieke partijen staan te trillen op hun benen omdat ze weten dat hij aardig wat zetels binnen zal slepen.Je kan dus stellen dat zijn missie van afgelopen week geslaagd is.
Niks aan toe te voegen. Ik kijk nu een debat over Fitna, en je ziet gewoon dat elke partij bang is het eens te zijn met wilders. Als een partij als groenlinks zou zeggen ; wij zijn het eens met de PVV zouden ze worden afgeserveerd bij de grote partijen zoals cda, waardoor zulke partijen amper invloed meer zullen hebben. Dat willen ze dus zoiezo niet, dus praten ze maar met de rest mee. Je ziet gewoon dat wilders met goede argumenten komt tegen bijv. pechtold in en ze lachen dan wel leuk en ongemakkelijk en kloppen leuk op hun tafeltje maar uiteindelijk zullen ze zelf ook meemaken ( en ik hoop erg dat dit gebeurd ) dat een partij als het CDA die ( naar mijn mening ) niet duidelijk ergens voor staat gewoon zetels gaat inleveren bij wilders, die tenminste met ideeën en argumenten komt om nú eens wat te doen ipv over 5 of 10 jaar.
Dirk Scheringa, gezellig hé!

''AZ Alkmaar Landskampioen 2008\2009''
hjkuuhjkk

multatuli schreef:[..]

Volgens mij heb jij mijn voorgaande posts niet gelezen, waarin ik duidelijk heb aangegeven wat er niet klopt aan zijn interpretatie van de koran.
Jazeker wel, zeer sterke post was dat.
Ik heb het eigenlijk over het "debat" wat nu loskomt op TV e.d. ik heb niet meegekregen dat men het zo brengt in ieder geval.
Het is meer "Wilders de doemdenker" dan "Wilders de verdraaiende leugenaar
LeonAZ
Seizoenkaarthouder
Berichten: 291
Lid geworden op: 25 mar 2008, 20:35
Locatie: 072

Bayon Kwaku schreef:[..]
Jazeker wel, zeer sterke post was dat.
Ik heb het eigenlijk over het "debat" wat nu loskomt op TV e.d. ik heb niet meegekregen dat men het zo brengt in ieder geval.
Het is meer "Wilders de doemdenker" dan "Wilders de verdraaiende leugenaar
Hoezo verdraaiende leugenaar ? Kom dan is een keer met zijn leugens zodat wij inhoudelijk op jou post kunnen reageren.
Dirk Scheringa, gezellig hé!

''AZ Alkmaar Landskampioen 2008\2009''
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

LeonAZ schreef:[..]


Hoezo verdraaiende leugenaar ? Kom dan is een keer met zijn leugens zodat wij inhoudelijk op jou post kunnen reageren.
Zucht....nogmaals lees mijn voorgaande posts dan......
Lees die delen uit de koran zelf dan kan je zien dat hij de waarheid verdraaid door essentiele delen weg te laten. Ik zit al dagenlang op inhoudelijke posts daarover te wachten.
hjkuuhjkk

LeonAZ schreef:[..]


Noem eerst eens die misbruikte feiten dan voordat mensen op jou mening kunnen reageren. Als iets op film staat en iedereen weet dat het er is is het volgens mij toch echt een feit. Als ik een moslimleider hoor schreeuwen stenig iedereen die tegen allah is, dan vind ik dat toch echt een feit. En zoiezo de film fitna is niet bedoeld om de feiten, maar zoals je zelf al aangeeft over de boodschap. En die is ( in ieder geval ) bij mij goed overgekomen/doorgedrongen.

Misschien moet je eens verder kijken dan je neus lang is, en eens een debat van wilders kijken ofzo ipv alleen maar kijken naar "wilders is een racist" en niet naar zijn argumenten kijken.
Die regels uit de Koran bijv.
Verkeerd vertaald waar het uitkomt en onvolledig neergezet zodat het uit de kontekst gehaald kon worden.
hjkuuhjkk

multatuli schreef:[..]


Zucht....nogmaals lees mijn voorgaande posts dan......
Lees die delen uit de koran zelf dan kan je zien dat hij de waarheid verdraaid door essentiele delen weg te laten. Ik zit al dagenlang op inhoudelijke posts daarover te wachten.
Ik denk niet dat die zullen gaan komen, het staat namelijk zwart op wit en een Wilders sympathisant heeft hier dus geen ruimte om te spelen met de feiten.
Gebruikersavatar
Francois86
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 okt 2006, 05:52
Locatie: Alkmaar

Schemerlamp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 25 dec 2003, 15:20
Locatie: Overal en nergens
Contacteer:

Voor de mensen die nog niet naar Politiek 24 kijken is het aan te raden om om 21.50 uur in te schakelen. Bepaalde aantekeningen uit een tot dan toe vertrouwlijk gesprek tussen Hirsch Ballin - Ter Horst - Wilders zullen openbaar gemaakt worden.

Nu schorsing.

http://www.nos.nl/politiek24/
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Tsjoe1981 schreef:[..]


Het leuke is, het maakt Wilders geen zak uit of zijn film wel of geen misbruikte feiten bevat. Hij is diegene die ons lieve kleine zogenaamde tolerante kikkerlandje weer heeft wakker geschut. Ook alle politieke partijen staan te trillen op hun benen omdat ze weten dat hij aardig wat zetels binnen zal slepen.
Je kan dus stellen dat zijn missie van afgelopen week geslaagd is.
Haha, laat me niet lachen. Niks nieuws gemeld en in de polls nu 1 zetel erbij. En dat worden er later alleen maar minder, verwacht ik. Prediken voor eigen parochie, werd dat al genoemd.
_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie