Supporters actie AZ - Twente.

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

In de 1de helft van AZ-Twente sta ik in de gracht om actie te voeren.

Peiling eindigde op 25 feb 2008, 11:45

JA
100
58%
Nee
72
42%
 
Totaal aantal stemmen: 172
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Het is dus tijd voor ACTIE.

Wanneer: In de 1de helft van AZ-Twente.
Waar: Achter het doel aan de BenSide kant. (iedereen die ergens anders zit en ook actie wil voeren moet ook gewoon bij hun tribune kant in de gracht gaan staan.)

De 2de helft blijven we gewoon op onze plaatsen en zullen we AZ gaan supporten zoals we dat altijd doen.

Gelijk vanaf het begin van de 1ste helft gaan we proberen om massaal in de "gracht" te gaan staan achter het doel.

Dus iedereen die zich geroepen voelt om ACTIE te voeren is welkom.

Laat hier ook gelijk even weten wie er voor of tegen is.
Kunnen we gelijk even kijken hoeveel belangstelling er voor is.
Laatst gewijzigd door Mister M. op 15 feb 2008, 18:47, 3 keer totaal gewijzigd.
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Heb op Ja gestemd, omdat ik absoluut vind dat er acties moeten komen vanuit de aanhang. Maar misschien ben ik wel een ontzettende pietlut nu, maar wat gaan we dan, als we daar straks met zijn allen staan, in de gracht doen?
Niekie
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 nov 2005, 13:32
Locatie: Omg Schagen

Ik denk niet dat zo'n actie indruk zal maken, zeker niet naar het bestuur. Als je het bestuur echt wil raken is het eerste kwartier wegblijven een betere optie. En dan niet zoals ze bij Groningen deden langs de kant van het vak gaan staan zodat je evengoed kunt kijken, maar echt buiten de poorten.
Gebruikersavatar
Francois86
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 06 okt 2006, 05:52
Locatie: Alkmaar

In vakkie R blijft er in ieder geval 1 iemand zitten.
Gebruikersavatar
Robin of Locksley
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 jul 2006, 11:21
Locatie: Limmen

Het leuke ervan om in de tweede helft pas actie te voeren, is dat 'iedereen' nu misschien wel mee wilt doen, maar als we per ongeluk 2-0 voorstaan met rust, gaat niemand meer actie voeren, omdat het weer 'goed' gaat.

Dus als je actie wilt voeren kan je het beter meteen vanaf het begin doen.
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Op de hoofdtribune komen ze altijd een aantal minuten later binnen dus dat gaat ze niet merken.
Als jij in de gracht gaat staan met genoeg mensen dan creeer je een broeierig sfeertje en dat zien de spelers wel.
Daarbij kan je als er een speler in de buurt komt keihard toespreken want dat zijn ze niet gewend van ons.
Je kan een signaal afgegeven aan vgaal met spreekkoren en aan Dirk dat het niet tot hier is en niet verder.
Laat ze maar denken dat wij het veld opstormen laat de boel maar eens ploffen en laat het ze maar eens weten tot hier en niet verder.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Robin of Locksley schreef:2-0 voorstaan met rust
Dream on!
NIL SATIS NISI OPTIMUM
9-13-9
Glory-hunter
Berichten: 95
Lid geworden op: 17 dec 2004, 23:07
Locatie: Den Haag

GrandMaster T. schreef:[..]


Dream on!
Actie?!?

Dream on !

Ook onder supporters is er groepjes vorming....
( herkenbaar voor de meeste hier op het forum )
Vision54
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 mei 2007, 06:13

Ik ben voor akties, maar we moeten wel achter de ploeg blijven staan.
Gebruikersavatar
Robin of Locksley
Dagjesmens
Berichten: 32
Lid geworden op: 17 jul 2006, 11:21
Locatie: Limmen

GrandMaster T. schreef:[..]


Dream on!
Wat ik alleen wil zeggen, is dat als het even weer een wedstrijd goed gaat, dat iedereen opeens de slechte resultaten vergeten lijkt te zijn...
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

9-13-9 schreef:[..]
Ook onder supporters is er groepjes vorming....
( herkenbaar voor de meeste hier op het forum )
Daar heb jij weer gelijk in, dat bewees de 'boycot' naar 020 maar weer eens.
Vision54 schreef:[..]
Ik ben voor akties, maar we moeten wel achter de ploeg blijven staan.
Ik zou niet weten waarom. De ploeg heeft anders ook verdomd weinig medelijden met de supporters.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

mouse schreef:Op de hoofdtribune komen ze altijd een aantal minuten later binnen dus dat gaat ze niet merken.
Als jij in de gracht gaat staan met genoeg mensen dan creeer je een broeierig sfeertje en dat zien de spelers wel.
Daarbij kan je als er een speler in de buurt komt keihard toespreken want dat zijn ze niet gewend van ons.
Je kan een signaal afgegeven aan vgaal met spreekkoren en aan Dirk dat het niet tot hier is en niet verder.
Laat ze maar denken dat wij het veld opstormen laat de boel maar eens ploffen en laat het ze maar eens weten tot hier en niet verder.
:bow:

Inderdaad een prima actie om ons ongenoegen te uiten en te laten zien dat het geduld bij de supporters ook op begint te raken. Denk dat dit een prima initiatief is om een signaal aan Dirk en het bestuur te geven.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
repepe
Seizoenkaarthouder
Berichten: 392
Lid geworden op: 06 mar 2005, 18:21

Veel succes met de aktie. Meer als 100 man geeft er toch geen gehoor aan. En sterkte met de sv´tjes.
Krijg het apezuur.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

repepe schreef:Veel succes met de aktie. Meer als 100 man geeft er toch geen gehoor aan. En sterkte met de sv´tjes.
Das mooi, dan zijn er toch zo'n 16.900 mensen wel bereid! Zou mij meevallen! :wink:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Waar zijn we nou tegen? Spelers aan- en verkoop, Louis in de media, teamprestaties of vercommercialicering?
Effe een paar duidelijke standpunten, anders komen we weer zo ongeorganiseerd over.
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

Kermit schreef:Waar zijn we nou tegen? Spelers aan- en verkoop, Louis in de media, teamprestaties of vercommercialicering?
Effe een paar duidelijke standpunten, anders komen we weer zo ongeorganiseerd over.
Daarom passen we ook bij deze club.
Gebruikersavatar
Cesc
Seizoenkaarthouder
Berichten: 449
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:18
Locatie: Alkmaar

Paar mensen hebben die ook daadwerkelijk daar gaan staan, dan zullen er wel veel mee lopen die eigenlijk geen idee van hebben 'Waarom ze daar staan'.

Het is natuurlijk makkelijk hierop gezegd, maar om het uit te voeren, ik moet het allemaal nog maar zien.
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

mouse schreef:Als jij in de gracht gaat staan met genoeg mensen dan creeer je een broeierig sfeertje en dat zien de spelers wel.
Daarbij kan je als er een speler in de buurt komt keihard toespreken want dat zijn ze niet gewend van ons.
Je kan een signaal afgegeven aan vgaal met spreekkoren en aan Dirk dat het niet tot hier is en niet verder.
Laat ze maar denken dat wij het veld opstormen laat de boel maar eens ploffen en laat het ze maar eens weten tot hier en niet verder.
Kijk je slaat precies de spijker op zijn kop. Prima verwoord.
Zo denken er een hele hoop mensen over. We moeten er gewoon voor zorgen dat deze actie slaagt.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Het staan bij de gracht/bording hoeft niet als actie gezien te worden.

Gewoon het eerste kwartier 20 minuten een statement maken van tot hier en niet verder met alles wat te maken heeft met die hele neerwaardse gang van zaken.

Maar goed vanaf minuut 1 2e helft moeten we er staan en anders heeft het geen nut.

Ik zal me laten gelden onderin van S bij de bording en hoop dat ik niet door medesupporters een SV aangenaaid word,doordat zij blijven zitten.

Tenzij ik de enige ben die dit tijdens AZ-Twente wil :roll:
Vak S
Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

Net wat P.A. zegt, dan staan we daar en dan? Word er dan een spandoek omhoog gehouden met een tekst tegen het bestuur? Als iedereen daar staat trekt het misschien de aandacht van medesupporters omdat ze denken wat is daar aan de hand. Het bestuur zal het misschien ook zien, maar zullen niet begrijpen wat er bedoelt word.

Misschien een idee om met ze alle omgedraait te staan met onze rug naar het spel zo van 'dit is niet om aan te zien?' .. Is maar een idee :-k. Of in combinatie met een doek erbij.
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
Gesloten