Supporters actie AZ - Twente.

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

In de 1de helft van AZ-Twente sta ik in de gracht om actie te voeren.

Peiling eindigde op 25 feb 2008, 11:45

JA
100
58%
Nee
72
42%
 
Totaal aantal stemmen: 172
Lijpo
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 feb 2008, 08:34

Persoonlijk vind ik dat we in de grachten moeten gaan staan 45 minuten lang en dan gewoon zingen alleen maar positiefe aanmoedigingen. Dus geen Van Gaal Rot Op ofzo maar alleen Comon AZ en dat soort liedjes. Dat doet veel meer met de spelers dan de trainer uitkosten. En zelfs als een speler het verkloot positief blijven zingen. Ik denk dat dat de beste oplossing is voor ons AZ.
makker54
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:56
Locatie: Alkmaar

En wie gaat er voor zorgen dat alle tribunes meedoen bijvoorbeeld vak Q en niet alleen vak w,x,y.[/url]
AZ is my life, Vink is een jood
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

AZ Twello schreef:Actie voeren is prima. Maar is strijd het daadwerkelijke euvel? Volgens de één wel, de ander legt de schuld bij Van Gaal en de derde bij Brands. Nr. 4 geeft Ari en Pellè de schuld en nr. 5 zegt dat het door de blessure van Schaars komt. Nr.6 zegt dat we routine missen (achterin of voorin) en nr. 7 zegt dat we geen goed keeper hebben... Zolang je een actie hierop baseert zul je nooit de aanhang als een geheel krijgen. De actie met de meeste kans van slagen is die actie die niet een oorzaak aanwijst. Of allemaal in het zwart komen met een groot spandoek WIJ ZIJN IN DE ROUW MAAR BLIJVEN AZ TROUW of toch het vak leeglaten en wat minder origineel zijn.
Er zijn meerdere redenen dat AZ zo slecht speelt op het moment.
Maar het gaat er om wat we nu kunnen doen, en niet wat er had moeten gebeuren.
Ik vindt wel dat AZ meer strijd moet leveren om proberen te winnen, dat is iets wat ik nog al eens gemist heb dit seizoen.
Soms wel even strijd, maar bij de eerste tegenslag gaat het helemaal mis.
Het spandoek met AZ en strijd dat vindt ik wel een goeie!

Hopelijk gaat het hele stadion achter AZ staan!!!

COME ON AZ!!!
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
TeeAZ
Dagjesmens
Berichten: 39
Lid geworden op: 18 nov 2004, 16:11
Locatie: Schagen

AZ Twello schreef:Actie voeren is prima. Maar is strijd het daadwerkelijke euvel? Volgens de één wel, de ander legt de schuld bij Van Gaal en de derde bij Brands. Nr. 4 geeft Ari en Pellè de schuld en nr. 5 zegt dat het door de blessure van Schaars komt. Nr.6 zegt dat we routine missen (achterin of voorin) en nr. 7 zegt dat we geen goed keeper hebben... Zolang je een actie hierop baseert zul je nooit de aanhang als een geheel krijgen. De actie met de meeste kans van slagen is die actie die niet een oorzaak aanwijst. Of allemaal in het zwart komen met een groot spandoek WIJ ZIJN IN DE ROUW MAAR BLIJVEN AZ TROUW of toch het vak leeglaten en wat minder origineel zijn.
Het is zo jammer dat ze dan allemaal gelijk hebben....
Wat mij betreft mag zo'n actie best stevig van aard zijn. De supporters die echt achter AZ staan, laten nu van zich horen! Met een lamlendige houding van 'het komt wel goed' schiet niemand, maar dan ook echt niemand iets mee op!

Laten we in ieder geval beginnen om het besef bij Dirk te doen binnen dringen dat Louis van Gaal allesbehalve de juiste man op de juiste plek is.
Gebruikersavatar
01-Bart
Supporter
Berichten: 138
Lid geworden op: 20 okt 2006, 18:11

makker54 schreef:En wie gaat er voor zorgen dat alle tribunes meedoen bijvoorbeeld vak Q en niet alleen vak w,x,y.[/url]
Alle tribunes lijkt me niet echt haalbaar, maar al zit jij in vak Q dan zou je best bij de mannen voor vak S kunnen gaan staan.
I am the biggest red white dynamite!
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

misschien heb ik het mis ...maar van de RWF zie ik nog geen actieplannen? het enige wat ik ga doen is in de gracht staan aan het begin oftewel blijf gewoon langer voor de kantine hangen en ik zie wel wat er gaat gebeuren! volgens mij is er niks planmatig of wel? of wordt dat niet hier op het forum neergezet?
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

[quote="Zaandam1967"]misschien heb ik het mis ...maar van de RWF zie ik nog geen actieplannen? quote]

De RWF ondersteunt AZ, maar met name de sfeer in het stadion, alleen op een positieve manier
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

makker54 schreef:En wie gaat er voor zorgen dat alle tribunes meedoen bijvoorbeeld vak Q en niet alleen vak w,x,y.[/url]
maak je geen zorgen over vak Y. Ik weet bijna zeker dat er niemand van vak Y in de gracht zal gaan staan....
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

MacMarco schreef:[..]


maak je geen zorgen over vak Y. Ik weet bijna zeker dat er niemand van vak Y in de gracht zal gaan staan....
Daar zorg jij wel voor?
je weet het
Gebruikersavatar
kamikAZe
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 okt 2005, 12:28

Gillus schreef:[..]


Daar zorg jij wel voor?
Maak je niet druk om de toeschouwers,de supporters staan nu op.
Je kan wel elke thuiswedstrijd in je rok en kniekousen komen en 90 minuten gaan klapperen en mister positivo gaan uithangen,maar daar bereik je dus niets mee.
Verliezen kan,maar niet op een manier zoals dat nu gebeurt,zonder inzet,strijd en passie.Volgens mij mogen wij als supporters daar toch wel iets van zeggen.(zonder geweld)
Zullen wij als supporters dan maar het voortouw nemen,dan nemen de toeschouwers gewoon plaats op de tribune met hun klapper en broodje worst,en kunnen ze daar genieten van het waanzinnig mooie schouwspel van ons aller AZ.
En misschien,heel misschien zijn we die supporters over een tijdje wel kwijt,[-o< ,als AZ nog een paar van dit soort seizoenen speelt.
Laatst gewijzigd door kamikAZe op 19 feb 2008, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

Gillus schreef:[..]


Daar zorg jij wel voor?
Ik wou dat ik zoveel invloed had...

Maar zou het zo zijn gun ik nog ieder zijn/haar eigen mening

Ik denk niet dat de mensen in vak Y van die lutsers zijn die in een gracht gaan staan 'aktie voeren'.
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

[quote="kamikAZe"][..]

zinloze onzin quote]


Een echte supporter steunt zijn/haar club op een positieve manier. 'Aktie' voeren door in een gracht te gaan staan behoord daar niet bij. Volgens mij en nog een aantal mensen hier zijn de supporters dus diegenen die op de tribune gaan staan om hun club aan te moedigen.

En over wat jij noemt 'rok en kniekousen'. Als je niet weet waar je het over hebt, waarom heb je het er dan over. Ga eerst eens na hoe kledingstukken daadwerkelijk heten en hou er dan vervolgens je mond alsnog over. Want wat is hier het punt van discussie, die aktie van jullie of mijn kleding?
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

MacMarco schreef:
al eerder is aangegeven dat het een positieve actie is in de gracht staan.. nogmaals m.i. is het geen protest maar spoort het de spelers juist aan als iedereen nog half op de trappen staat en in de gracht staat. toch een sfeertje zoals dat ook in de hout was...bijv tegen sporting thuis destijds stonden we er ook bovenop! ok ok eindresultaat was minder maar toch! ik irriteer me mateloossss aan het netjes zitten, de stewards en de klappers
winnaars

We gaan winnen.
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

Zaandam1967 schreef:[..]


al eerder is aangegeven dat het een positieve actie is in de gracht staan.. nogmaals m.i. is het geen protest maar spoort het de spelers juist aan als iedereen nog half op de trappen staat en in de gracht staat. toch een sfeertje zoals dat ook in de hout was...bijv tegen sporting thuis destijds stonden we er ook bovenop! ok ok eindresultaat was minder maar toch! ik irriteer me mateloossss aan het netjes zitten, de stewards en de klappers
Kijk, daar verschillen we nou van mening. Ik zie totaal de overeenkomst tussen 'de Hout' en de gracht niet. Goed, in de gracht sta je dicht op het veld bijna net zoals in de Hout. Maar je staat er ook een stuk lager en bent vanaf het veld daardoor minder goed te zien. Bovendien zie ik niet hoe een groep mensen in de gracht een extra stimulans kan zijn voor de spelers op het veld.
Wie weet krijg ik helemaal ongelijk en word de aktie een daverend succes. Ik zal de eerste zijn die de deelnemers zal feliciteren. Ik hoop dat de aktie zal helpen want ik wil graag het beste voor mijn club. Ik zie er alleen weinig heil in. Mag dat?
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
De Alkmaarderhout
Supporter
Berichten: 105
Lid geworden op: 08 mei 2007, 18:54
Locatie: Heiloo

makker54 schreef:En wie gaat er voor zorgen dat alle tribunes meedoen bijvoorbeeld vak Q en niet alleen vak w,x,y.[/url]
Wat dacht je van jijzelf :idea:
Gebruikersavatar
De Alkmaarderhout
Supporter
Berichten: 105
Lid geworden op: 08 mei 2007, 18:54
Locatie: Heiloo

thomasvaren schreef:[..]

Je hoeft het ook niet altijd met elkaar eens te zijn, toch?
Wat mij betreft is het niks persoonlijks.
Thomas Varen lijkt wel een alias van een bange Louis.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Ik vind het aandoenlijk hoe hartstochtelijk MacMarco z'n standpunt verdedigt. Wel vertekenend, want hij staat zo goed als alleen maar is wel verantwoordelijk voor 1/3 van de berichten in dit topic.

Aan de andere kant is het ook aandoenlijk hoe een harde kern haar supportersactie, die toch verrassend zou moeten zijn, al vanaf bijna twee weken van tevoren op een openbaar forum moet bespreken.
Aldus de papegaai van de media
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

harde kern? ik behoor nergens toe. maar goed conclusie na dit alles: we gaan met zijn alleen zitten kaaskijken om vervolgens in de tweede helft te zingen als het er niet toe doet en om vervolgens van gaal alles toe te wensen..
Gebruikersavatar
Bonjorno
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:17
Locatie: Oosterhout gem. Nijmegen

Dropkick Murphy schreef:Ik vind het aandoenlijk hoe hartstochtelijk MacMarco z'n standpunt verdedigt. Wel vertekenend, want hij staat zo goed als alleen maar is wel verantwoordelijk voor 1/3 van de berichten in dit topic.

Aan de andere kant is het ook aandoenlijk hoe een harde kern haar supportersactie, die toch verrassend zou moeten zijn, al vanaf bijna twee weken van tevoren op een openbaar forum moet bespreken.
En wie zegt dat de harde kern daar niet mee bezig is?
Dit forum is allemaal leuk en aardig, maar hier zitten redelijk veel individuen die van alles roepen, maar geen idee hebben hoe ze het zouden moeten uitvoeren. Laat staan hoe ze een 100 man willen mobiliseren. En dan dan heb ik nog niet eens over die droeftoeters die roepen dat actie helemaal niet nodig is.

Ik hoop dat er daadwerkelijk een grote groep is die buiten dit forum om een goede actie aan het voorbereiden is! [-o<

pb me maar, zodat ik op de hoogte ben :wink:
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
Gesloten