Supporters actie AZ - Twente.

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

In de 1de helft van AZ-Twente sta ik in de gracht om actie te voeren.

Peiling eindigde op 25 feb 2008, 11:45

JA
100
58%
Nee
72
42%
 
Totaal aantal stemmen: 172
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Mister M. schreef:[..]


- In het eerste kwartier van de wedstrijd met z’n alle in de gracht gaan staan met een spandoek.

- Spandoek maken, of oud spandoek van de RWF gebruiken , bijvoorbeeld het ”Wij gaan ervoor” spandoek.

- Na dat kwartier weer de tribune op en daar dan de 3 shirts over het vak trekken, zo heb je een sfeer actie die ongeveer 20 tot 25 minuten duurt, je kan dan de Alkmaarse vlag en de vlaggen gebruiken op de Molenaar. Denk dat het voor de RWF ook wel mogelijk is om de sfeeractie met de shirts pas na een kwartier te doen.

- De RWF flayers of papier met tekst en uitleg van de Actie uitlaten delen.
Theoretisch hartstikke leuk, maar wat doe je als N'Kufo en Denneboom er na een minuutje of 20 allebei al eentje in hebben geprikt? Dan kan de vlam weleens in de pan slaan en loopt het organiseerde plannetje behoorlijk in de soep.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

GrandMaster T. schreef:[..]


Theoretisch hartstikke leuk, maar wat doe je als N'Kufo en Denneboom er na een minuutje of 20 allebei al eentje in hebben geprikt? Dan kan de vlam weleens in de pan slaan en loopt het organiseerde plannetje behoorlijk in de soep.
Ja dat is zo ja, dan is de sfeer ook gelijk weg, het is gewoon moeilijk om wat te doen. Want de 1 wil dit en de ander wil dat. En zolang er geen eenheid bij de supporters is dan wordt het toch niks.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

JerommekeAZ schreef:Zo'n stilte werkt alleen als het echt stil is en dat lukt je nooit. We kunnen beter iets met spandoeken doen en gewoon een ontzettende heksenketel maken, dat valt veel meer op dan een stilte die niet lukt. Hoeveel mensen zullen zich daaraan houden? Misschien wat Bensiders en een enkele Molenaarsupporter. Ik ben meer voor het idee om alle spandoeken en vlaggen uit de kast te halen en gewoon een heksenketel te creëren, daarbij dan dus zoveel mogelijk mensen in de gracht, gewoon echt dicht op t veld dus.
En laat dat nou net de plek zijn waar het geluid vandaan komt. Hier en daar wordt er verder wat geklapperd maar verder weinig. Ik denk juist dat het heel erg opvalt als er na 15 minuten shirts over de tribune gaan en dan een geweldig sfeertje gemaakt wordt.

Ik ben in ieder geval voor een uiting waarbij we ons ongenoegen laten blijken. Zingen en klapperen doen we het hele seizoen al en heeft weinig succes opgeleverd.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Wat een gelul allemaal.
Volgens mij is 97% van het AZ publiek, klaar met Vergal en/of Brandts.
Het grootste gedeelte van deze mensen, zal slechts in uitzonderlijke gevallen, maar waarschijnlijk helemaal niet, anti- bestuur,trainer of speler, leuzen gaan roepen, laat staan, bereid zijn tot overige actie.(misschien een handtekeningenactie, maar dat gaat al heel ver).
Kaaskijken tot het einde.
En voor die kontlikkers hier, het team steunen is VerGal steunen.

Alleen AZ telt

Geen speler of trainer is belangrijker, dan een AZer die jaar in jaar uit op de tribune staat.
Piss off met jullie kut discussies, ik reageer me lekker af, dat doe ik al meer dan 30jaar, positief en als het moet negatief.
Heerlijk zo'n hobby.
LOUIS NEEM JE ROTZOOI MEE.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

De spelers, technische staf, directie en alle anderen die werkzaam zijn bij AZ weten al lang dat de supporters niet tevreden zijn over de resultaten van dit seizoen. Het zijn namelijk zelf ook supporters van AZ en ook zij zijn erg teleurgesteld. Dus onvrede tonen is volstrekte onin.

Een aktie zoals er meerdere zijn omschreven hier, hoe goed ook bedoeld, heeft dus geen enkele zin. Sterker nog, het zal alleen averechts werken.

Om de jongens op het veld te helpen tot betere prestaties is maar 1 optie mogelijk namelijk allemaal als een 12e man achter het team gaan staan en laten zien en horen dat wij, de supporters, ondanks de tegenvallende resultaten nog steeds achter AZ staan.

Met andere woorden: vanaf minuut 1 een grote kolkende massa, 90 min. + extra tijd alleen maar zingen en aanmoedigen. Dat, en alleen dat, kan ons team er weer bovenop helpen.

De megashirts tijdens de wedstrijd vind ik een super idee, had van mij ook al eerder gemogen. Je zou bijvoorbeeld, behalve bij het opkomen op het veld, ook bij elk gescoord AZdoelpunt de shirts omhoog kunnen laten. En trommels, we need trommels, lots of them!!

LET'S MAKE SOME NOISE!!
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
Póg mo thóin!
Seizoenkaarthouder
Berichten: 286
Lid geworden op: 11 dec 2006, 16:45

bk wcm schreef:
En voor die kontlikkers hier, het team steunen is VerGal steunen.

LOUIS NEEM JE ROTZOOI MEE.

Iemand die het team niet steunt is geen supporter....
Als ik geen reden heb om te zeiken, doe ik het ook niet.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

MacMarco schreef:[..]



Iemand die het team niet steunt is geen supporter....
:lol:

En jij spreekt over onzin?

Voor de 146e keer deze week: Als het niet goed gaat moet je ook je mening kunnen geven. Als het goed gaat mag iedereen dat van de daken schreeuwen maar als het niet goed gaat mag er niet over gepraat worden? Ik vind dat je nu wel je ongenoegen moet kunnen uiten over het feit dat het niet goed gaat. Zoals ook al eerder gezegd: Achter het team staan hebben we al wedstrijden lang gedaan, maar er is werkelijk geen enkele verbetering te zien.

En zoals al eerder beschreven gaat het om een kwartier, en de rest van de wedstrijd wordt er wél achter het team gestaan.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
De Alkmaarderhout
Supporter
Berichten: 105
Lid geworden op: 08 mei 2007, 18:54
Locatie: Heiloo

bk wcm schreef:Wat een gelul allemaal.
Volgens mij is 97% van het AZ publiek, klaar met Vergal en/of Brandts.
Het grootste gedeelte van deze mensen, zal slechts in uitzonderlijke gevallen, maar waarschijnlijk helemaal niet, anti- bestuur,trainer of speler, leuzen gaan roepen, laat staan, bereid zijn tot overige actie.(misschien een handtekeningenactie, maar dat gaat al heel ver).
Kaaskijken tot het einde.
En voor die kontlikkers hier, het team steunen is VerGal steunen.

Alleen AZ telt

Geen speler of trainer is belangrijker, dan een AZer die jaar in jaar uit op de tribune staat.
Piss off met jullie kut discussies, ik reageer me lekker af, dat doe ik al meer dan 30jaar, positief en als het moet negatief.
Heerlijk zo'n hobby.
LOUIS NEEM JE ROTZOOI MEE.
En zo is het :D
Gebruikersavatar
NAKZ
Fanatic
Berichten: 589
Lid geworden op: 26 jan 2004, 16:57
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Barrygoal schreef:[..]

En zoals al eerder beschreven gaat het om een kwartier, en de rest van de wedstrijd wordt er wél achter het team gestaan.
Dat kwartier lijkt nu ook al positief te worden. Wat mij betreft zingen we 90 minuten lang Van Gaal naar huis, maar daar zullen de meesten het wel weer niet mee eens zijn. Kwartier in de gracht is sowieso een goed plan, wat er ook gebeurt of gezongen wordt. Laten we ons eens zien en het zal in ieder geval voor een goed sfeertje zorgen.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

MacMarco schreef:[..]



Iemand die het team niet steunt is geen supporter....
Geen speld tussen te krijgen.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
JerommekeAZ
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 jan 2008, 20:06
Locatie: De Rijp

bk wcm schreef: En voor die kontlikkers hier, het team steunen is VerGal steunen.
Oja, laten we het team gewoon niet meer gaan steunen. Kom op doe normaal man.
Zaandam
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 dec 2004, 09:44

[quote="MacMarco"]En trommels, we need trommels, lots of them!!

Alsjeblieft zeg trommels............
Gebruikersavatar
VAK K
Glory-hunter
Berichten: 88
Lid geworden op: 10 sep 2005, 14:58

Zaandam schreef:

Oprotten met trommels,dan doen alleen die slecht duits sprekende belgen.
If I cant win I wont play.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

VAK K schreef:[..]



Oprotten met trommels,dan doen alleen die slecht duits sprekende belgen.
Hüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüh!!!

(Dat is 'Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh' op z'n Duits.)
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
AlkmaarArab
Teletext-supporter
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2006, 19:29
Locatie: Alkmaar

We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.
Sing along........
Klaas Molenaar
Supporter
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 sep 2006, 17:02
Locatie: Heiloo

AlkmaarArab schreef:We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.
Sing along........
Zo hé, ze zoeken nog goede tekstschrijvers voor het songfestival
Alkmaar nam op grootse wijze afscheid van twee zonen en stadion De Hout. De avond gloorde rood. In de ochtend waren velen blauw (VI: 17 mei 2006)
Gebruikersavatar
Plien
Reservespeler
Berichten: 1685
Lid geworden op: 27 apr 2007, 11:14
Locatie: Nieuw-Vennep

AlkmaarArab schreef:We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.We're shit and we know we are, we're shit and we know we are.
Sing along........
:shock:
Dreaming and doing are different things.
Eerste wedstrijd: 14 januari 1973 AZ '67 - FC Twente (2-2)
Gebruikersavatar
Koppie
Steward
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 mar 2007, 19:00
Locatie: Parel van N-H

MacMarco wanneer wordt jij nou eens wakker jongen, wake up!
En dan dat geouwehoer van je dat de spelers en de leiding ook supporters van AZ zijn. Absolute bullshit. Het zijn gewoon allemaal zwaar (over) betaalde broodvoetballers. Passie, strijd en inzet mag je op z'n minst verwachten.
Gewoon keihard een statement neerzetten anders wordt het een lachwekkende vertoning.
thomasvaren
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 13 jun 2007, 12:56

MacMarco schreef:De spelers, technische staf, directie en alle anderen die werkzaam zijn bij AZ weten al lang dat de supporters niet tevreden zijn over de resultaten van dit seizoen. Het zijn namelijk zelf ook supporters van AZ en ook zij zijn erg teleurgesteld. Dus onvrede tonen is volstrekte onin.

Een aktie zoals er meerdere zijn omschreven hier, hoe goed ook bedoeld, heeft dus geen enkele zin. Sterker nog, het zal alleen averechts werken.

Om de jongens op het veld te helpen tot betere prestaties is maar 1 optie mogelijk namelijk allemaal als een 12e man achter het team gaan staan en laten zien en horen dat wij, de supporters, ondanks de tegenvallende resultaten nog steeds achter AZ staan.

Met andere woorden: vanaf minuut 1 een grote kolkende massa, 90 min. + extra tijd alleen maar zingen en aanmoedigen. Dat, en alleen dat, kan ons team er weer bovenop helpen.

De megashirts tijdens de wedstrijd vind ik een super idee, had van mij ook al eerder gemogen. Je zou bijvoorbeeld, behalve bij het opkomen op het veld, ook bij elk gescoord AZdoelpunt de shirts omhoog kunnen laten. En trommels, we need trommels, lots of them!!

LET'S MAKE SOME NOISE!!
Zo horen supporters te zijn. Het is de enige juiste en zinvolle manier om je stem te laten horen.
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

thomasvaren schreef:[..]

Zo horen supporters te zijn. Het is de enige juiste en zinvolle manier om je stem te laten horen.
Ja joh staat dat in het handboek supporter zijn.
Doe toch niet zo moeilijk als groepen supporters actie willen voeren dan moeten ze dat doen.
Wat zinvol is dat laten we in het midden alleen 1 ding weet ik zeker 3 keer op je klappertje slaan heeft denk ik weinig nut meer.
Gesloten