Supporters actie AZ - Twente.

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

In de 1de helft van AZ-Twente sta ik in de gracht om actie te voeren.

Peiling eindigde op 25 feb 2008, 11:45

JA
100
58%
Nee
72
42%
 
Totaal aantal stemmen: 172
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Meneer Veerman schreef: Waar halen jullie die flyers?
Bij die tent die die klappers ook maakt?
Je quote mij,maar ik ben niet van de RWF,ik zou niet weten waar ze die vandaan halen,Nic oud?
Vak S
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Bolmi schreef:Lijkt mij mooi om a.s zaterdag het volgende te doen,

Het 1e kwartier van de wedstrijd beneden in de gracht tegen de bording voor een kolkende en zeer aanmoedigende sfeer te zorgen.

Dit kan gepaard gaan met een positief spandoek om AZ te laten weten dat dit onze club is en dat wij ze nooit laten vallen.


Nu kan je zeggen ja dat aanmoedigen kan ook vanaf de tribune,dat klopt ,alleen denk ik dat het nog meer overkomt als we met z'n allen daar beneden staan en de speler(s) van 1 meter afstand aan moedigen.

Ik hoop dat er nu knopen doorgehakt kunnen worden en dat de definitiefe actie duidelijk voor op de fanpage komt om zoveel mogenlijk mensen hiervan op de hoogte te stellen.

Uiteraard kan eventueel de RWF voor de desbetreffende flyer zorgen voor aanvang van de wedstrijd,toch?
Ik ben voor, zo laten we zien dat we AZ niet laten vallen. En gebeurd het op een positieve manier.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Bolmi schreef:[..]


Je quote mij,maar ik ben niet van de RWF,ik zou niet weten waar ze die vandaan halen,Nic oud?
De gele kaarten en de laatste grote flyer actie bij de Hout zijn verzorgt door een drukkerij in Wormerveer.
Dit ging toen uit vanaf de Fanpage !
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Meneer Veerman
Seizoenkaarthouder
Berichten: 409
Lid geworden op: 12 jan 2008, 15:12

Bolmi schreef:[..]


Je quote mij,maar ik ben niet van de RWF,ik zou niet weten waar ze die vandaan halen,Nic oud?
Nah, Nic Oud is meer een distribiteur.
Dirk, het waren 16 fantastische jaren!!! Bedankt voor alles.
Gebruikersavatar
Meneer Veerman
Seizoenkaarthouder
Berichten: 409
Lid geworden op: 12 jan 2008, 15:12

Assendelft schreef:[..]


De gele kaarten en de laatste grote flyer actie bij de Hout zijn verzorgt door een drukkerij in Wormerveer.
Dit ging toen uit vanaf de Fanpage !
Zal Mercurius wel zijn denk ik.
Bij AZ wordt toch niet zo heel vaak geflyerd?
Dirk, het waren 16 fantastische jaren!!! Bedankt voor alles.
jur
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 08 jul 2006, 09:59

Bolmi schreef:[..]


Je quote mij,maar ik ben niet van de RWF,ik zou niet weten waar ze die vandaan halen,Nic oud?
Die worden gemaakt door Drukkerij Proja. 072-5641537
Gebruikersavatar
Assendelft
Seizoenkaarthouder
Berichten: 495
Lid geworden op: 03 mar 2005, 13:35
Locatie: Assendelft Zaanstreek

Meneer Veerman schreef:[..]


Zal Mercurius wel zijn denk ik.
Bij AZ wordt toch niet zo heel vaak geflyerd?
Nope !

Ramshorst / Den Hertog.
Ik heb 70 hobby's : Soixante-Neuf en vissen !!!!!
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Bolmi schreef:Lijkt mij mooi om a.s zaterdag het volgende te doen,

Het 1e kwartier van de wedstrijd beneden in de gracht tegen de bording voor een kolkende en zeer aanmoedigende sfeer te zorgen.

Dit kan gepaard gaan met een positief spandoek om AZ te laten weten dat dit onze club is en dat wij ze nooit laten vallen.


Nu kan je zeggen ja dat aanmoedigen kan ook vanaf de tribune,dat klopt ,alleen denk ik dat het nog meer overkomt als we met z'n allen daar beneden staan en de speler(s) van 1 meter afstand aan moedigen.

Ik hoop dat er nu knopen doorgehakt kunnen worden en dat de definitiefe actie duidelijk voor op de fanpage komt om zoveel mogenlijk mensen hiervan op de hoogte te stellen.

Uiteraard kan eventueel de RWF voor de desbetreffende flyer zorgen voor aanvang van de wedstrijd,toch?
- In het eerste kwartier van de wedstrijd met z’n alle in de gracht gaan staan met een spandoek.

- Spandoek maken, of oud spandoek van de RWF gebruiken , bijvoorbeeld het ”Wij gaan ervoor” spandoek.

- Na dat kwartier weer de tribune op en daar dan de 3 shirts over het vak trekken, zo heb je een sfeer actie die ongeveer 20 tot 25 minuten duurt, je kan dan de Alkmaarse vlag en de vlaggen gebruiken op de Molenaar. Denk dat het voor de RWF ook wel mogelijk is om de sfeeractie met de shirts pas na een kwartier te doen.

- De RWF flayers of papier met tekst en uitleg van de Actie uitlaten delen.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Mister M. schreef:[..]


- In het eerste kwartier van de wedstrijd met z’n alle in de gracht gaan staan met een spandoek.

- Spandoek maken, of oud spandoek van de RWF gebruiken , bijvoorbeeld het ”Wij gaan ervoor” spandoek.

- Na dat kwartier weer de tribune op en daar dan de 3 shirts over het vak trekken, zo heb je een sfeer actie die ongeveer 20 tot 25 minuten duurt, je kan dan de Alkmaarse vlag en de vlaggen gebruiken op de Molenaar. Denk dat het voor de RWF ook wel mogelijk is om de sfeeractie met de shirts pas na een kwartier te doen.

- De RWF flayers of papier met tekst en uitleg van de Actie uitlaten delen.
Ik dacht dat het een protestactie was, wat is in hemelsnaam het doel van zo'n moeder-theresa actie? Leuk hoor dat we een spandoek gaan tonen met 'wij gaan ervoor', maar dat zal werkelijk 0,0 effect hebben. Het doel was volgens mij protesteren tegen wat er nu gebeurd, ik zie niet in hoe je dat gaat doen met een posi-tifo actie.
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

heb er al zin!! te gek sfeertje maken alleen maar positief. Geen negagedoe, we geloven er in.
Mister M. schreef:[..]


- In het eerste kwartier van de wedstrijd met z’n alle in de gracht gaan staan met een spandoek.

- Spandoek maken, of oud spandoek van de RWF gebruiken , bijvoorbeeld het ”Wij gaan ervoor” spandoek.

- Na dat kwartier weer de tribune op en daar dan de 3 shirts over het vak trekken, zo heb je een sfeer actie die ongeveer 20 tot 25 minuten duurt, je kan dan de Alkmaarse vlag en de vlaggen gebruiken op de Molenaar. Denk dat het voor de RWF ook wel mogelijk is om de sfeeractie met de shirts pas na een kwartier te doen.

- De RWF flayers of papier met tekst en uitleg van de Actie uitlaten delen.
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

Kan mij nog een degradatiewedstrijd herrinneren waarbij we ruudje heus, dennis den turk etc nog aanmoedigde tot het bittere eind! waarom dan ook niet een positieve actie. Kennelijk zijn we weer met beide benen op de aarde. So what..AZ moet weer bouwen!

AZ 4 Life schreef:[..]


Ik dacht dat het een protestactie was, wat is in hemelsnaam het doel van zo'n moeder-theresa actie? Leuk hoor dat we een spandoek gaan tonen met 'wij gaan ervoor', maar dat zal werkelijk 0,0 effect hebben. Het doel was volgens mij protesteren tegen wat er nu gebeurd, ik zie niet in hoe je dat gaat doen met een posi-tifo actie.
pingu
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 feb 2008, 13:36
Locatie: Roosendaal

Juist niet met de rug er naar toe, de spelers hebben vertrouwen nodig!
De actie zoals Bolmi voorstelt lijkt me het beste. Al zit ik aan de overkant.. heb alleen clubkaart.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

AZ 4 Life schreef:[..]


Ik dacht dat het een protestactie was, wat is in hemelsnaam het doel van zo'n moeder-theresa actie? Leuk hoor dat we een spandoek gaan tonen met 'wij gaan ervoor', maar dat zal werkelijk 0,0 effect hebben. Het doel was volgens mij protesteren tegen wat er nu gebeurd, ik zie niet in hoe je dat gaat doen met een posi-tifo actie.
Eens.

Als we volle bak achter de ploeg willen staan kunnen we dat ook gewoon op de tribune doen. Je zou dan beter het eerder geopperde idee (ik dacht van Bob Ross?) om het eerste kwartier stil te zijn, gebruiken. Met daaraan gekoppeld een spandoek "Jullie geen beleving, wij geen beleving" of iets dergelijks. Om na dat kwartier de tribune op te gaan de shirts erover en er een gigantische heksenketel van maken 75 minuten lang.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
kAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 16 mar 2005, 15:07
Locatie: Bergen

Barrygoal schreef:[..]


Eens.

Als we volle bak achter de ploeg willen staan kunnen we dat ook gewoon op de tribune doen. Je zou dan beter het eerder geopperde idee (ik dacht van Bob Ross?) om het eerste kwartier stil te zijn, gebruiken. Met daaraan gekoppeld een spandoek "Jullie geen beleving, wij geen beleving" of iets dergelijks. Om na dat kwartier de tribune op te gaan de shirts erover en er een gigantische heksenketel van maken 75 minuten lang.
Ja maar je weet dat de helft van de supporters fanpage niet leest en nergens aan mee doet behalve klapperen. Daarbij weet de media het altijd zo te brengen dat we negatief in het nieuws komen met zo'n type initiatief. De media heeft de messen geslepen om ons AZ af te zeiken.

We moeten laten zien dat we er nog steeds zijn voor AZ.
AwesomeZauce Alkmaar
az075@utreg
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 20 dec 2006, 15:47

Eens. ik vind toch dat de bovenstaande reacties niet des AZ is. sorry mannen. We hebben in het verleden weleens mindere tijden meegemaakt.
kAZper schreef:[..]
Ja maar je weet dat de helft van de supporters fanpage niet leest en nergens aan mee doet behalve klapperen. Daarbij weet de media het altijd zo te brengen dat we negatief in het nieuws komen met zo'n type initiatief.

We moeten laten zien dat we er nog steeds zijn voor AZ.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

kAZper schreef:[..]
Ja maar je weet dat de helft van de supporters fanpage niet leest en nergens aan mee doet behalve klapperen. Daarbij weet de media het altijd zo te brengen dat we negatief in het nieuws komen met zo'n type initiatief. De media heeft de messen geslepen om ons AZ af te zeiken.

We moeten laten zien dat we er nog steeds zijn voor AZ.
Dat doen we dan toch juist? Als we de laatste 75 minuten gewoon een lekker sfeertje van maken, staan we gewoon achter de club. We vragen alleen om beleving, passie en inzet.

We weten nu toch onderhand wel dat gewoon verder klapperen en zingen niet brengt wat we wensen.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Barrygoal schreef:[..]


Eens.

Als we volle bak achter de ploeg willen staan kunnen we dat ook gewoon op de tribune doen. Je zou dan beter het eerder geopperde idee (ik dacht van Bob Ross?) om het eerste kwartier stil te zijn, gebruiken. Met daaraan gekoppeld een spandoek "Jullie geen beleving, wij geen beleving" of iets dergelijks. Om na dat kwartier de tribune op te gaan de shirts erover en er een gigantische heksenketel van maken 75 minuten lang.
Dat zou ook nog kunnen, vind zelf ook wel dat we duidelijk mogen maken dat we het er niet mee eens zijn, maar een spadoek zoals jij beschrijft zal er bij AZ denk ik niet inkomen.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Mister M. schreef:[..]


Dat zou ook nog kunnen, vind zelf ook wel dat we duidelijk mogen maken dat we het er niet mee eens zijn, maar een spadoek zoals jij beschrijft zal er bij AZ denk ik niet inkomen.
Zou zelfs dat niet door de beugel kunnen? Er worden toch geen personen aangevallen? Er wordt alleen om beleving gevraagd. Maar misschien is het een telefoontje naar R.K. waard om te vragen?
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
JerommekeAZ
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 23 jan 2008, 20:06
Locatie: De Rijp

Zo'n stilte werkt alleen als het echt stil is en dat lukt je nooit. We kunnen beter iets met spandoeken doen en gewoon een ontzettende heksenketel maken, dat valt veel meer op dan een stilte die niet lukt. Hoeveel mensen zullen zich daaraan houden? Misschien wat Bensiders en een enkele Molenaarsupporter. Ik ben meer voor het idee om alle spandoeken en vlaggen uit de kast te halen en gewoon een heksenketel te creëren, daarbij dan dus zoveel mogelijk mensen in de gracht, gewoon echt dicht op t veld dus.
Gebruikersavatar
Yubisaki
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 jul 2007, 10:23
Locatie: Alkmaar

Zaandam1967 schreef:Eens. ik vind toch dat de bovenstaande reacties niet des AZ is. sorry mannen. We hebben in het verleden weleens mindere tijden meegemaakt.

[..]
ja dat is waar maar we hebben in het verleden nog nooit 30 miljoen aan spelers uitgegeven.... en doordat er zoveel geld is uitegegeven moegen we best wel wat verwachten en daarom accepteer ik deze mindere tijden niet!

ÉÉN WOORD: ACTIE!!!
Gesloten