EK 2008

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wie wint de finale?

Duitsland
5
29%
Spanje
11
65%
Een ander land, namelijk...
1
6%
 
Totaal aantal stemmen: 17
Capitano
Seizoenkaarthouder
Berichten: 324
Lid geworden op: 13 jan 2006, 12:39
Locatie: Alkmaar/Palermo

AZ 4 Life schreef:buiten het tactische onvermogen van Van Basten zou dit best een rede kunnen zijn waardoor het sprankelende eraf was. De blije, opgewekte sfeer was natuurlijk in één klap teniet gedaan door deze dramatische gebeurtenis van Boulahrouz.
Maar wat had je er aan kunnen doen? Boulahrouz naar huis sturen? Het zal ongetwijfeld niet bevorderlijk voor de focus op de titel geweest zijn.
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Ik vind dit dus dikke onzin.... Tuurlijk is het vreselijk wat er is gebeurd en tuurlijk doet het je als buitenstaander ook wel wat. Maar wil je beweren dat bijv een Afellay een goede hechte band had met boulahrouz en zijn vrouw?
Bij ons heeft ook een collega na ongeveer ook na 22 weken zijn kind verloren, maar ik heb mijn werk de dag erna echt niet minder of slechter gedaan. En andere collega's ook niet. Ik vind het eigenlijk een slecht en ook wel een heel gemeen excuus van de mannen.
Capitano
Seizoenkaarthouder
Berichten: 324
Lid geworden op: 13 jan 2006, 12:39
Locatie: Alkmaar/Palermo

Je moet er ook niet al te zwaar aan tillen inderdaad. Maar ik kan me wél voorstellen dat je even uit de zogenoemde 'flow' raakt. Die groep leek echt prima op koers te liggen. Tussen de koppies leek er een ideale situatie te heersen.
Tot dat moment. Het zal ongetwijfeld voor wat reuring hebben geleid. Het zal ze hebben aangegrepen. Tuurlijk, de één grijpt het meer aan dan de ander. Een jonge jongen als Afellay, die naar ik meen veel met Boulahrouz optrok, kan zich er even door afgeleid voelen.
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Capitano schreef:[..]


Maar wat had je er aan kunnen doen? Boulahrouz naar huis sturen? Het zal ongetwijfeld niet bevorderlijk voor de focus op de titel geweest zijn.
Je had er niets aan kunnen doen, je bent met je gedachten gewoon even uit de hosanna-stemming. Met mijn eigen team heb ik een aantal maanden geleden ook zoiets gehad voor een wedstrijd tegen Alcmaria, iedereen had er zin in, er was een vrolijke stemming, etc. Alleen 15 min. voor het begin van de wedstrijd krijg je te horen dat een vader van een teamgenoot een hartaanval heeft gehad, dan heb je gewoon geen zin meer en is de stemming totaal omgeslagen. Het is dan wel goed afgelopen, maar in het geval van Boulahrouz ging het om een sterfgeval dus kan ik begrijpen dat het de dag erna nog wel doorwerking heeft op een spelersgroep.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Jacq schreef:Ik vind dit dus dikke onzin.... Tuurlijk is het vreselijk wat er is gebeurd en tuurlijk doet het je als buitenstaander ook wel wat. Maar wil je beweren dat bijv een Afellay een goede hechte band had met boulahrouz en zijn vrouw?
Bij ons heeft ook een collega na ongeveer ook na 22 weken zijn kind verloren, maar ik heb mijn werk de dag erna echt niet minder of slechter gedaan. En andere collega's ook niet. Ik vind het eigenlijk een slecht en ook wel een heel gemeen excuus van de mannen.
Alleen lijkt het me bij voetballers wel even wat anders, die trekken dagelijks heel hecht met elkaar op. Dat is een grote vriendengroep waar op dat moment een complete feeststemming is. Als er dan eentje zijn kind verliest dan kan ik begrijpen dat je de volgende dag niet helemaal 100% bent in vergelijking met die wedstrijden ervoor.
Opa vakkie W
Torenwachter
Berichten: 265
Lid geworden op: 20 jun 2004, 15:10

Gesloten