EK 2008

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wie wint de finale?

Duitsland
5
29%
Spanje
11
65%
Een ander land, namelijk...
1
6%
 
Totaal aantal stemmen: 17
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Jim Beam schreef:[..]


Hoor je ons dan buiten toeteren? Had jouw wel wat slimmer ingeschat AZ 4 Life.
Wat dat met slim te maken heeft is mij een raadsel, maar goed. Dat toeteren moeten we ook niet overdrijven, en wat ik bedoel te zeggen is dat Nederlanders ook voor 'overlast' zorgen als Nederland zover was gekomen. Alleen ik zie het niet als overlast maar gewoon vreugde, mag dat ook een keer eens in de 2 jaar als ze toevallig eens winnen. We kunnen ook overal om gaan zeiken.
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Lekker toeterhuuuuuuuuuuh 1-0 :?
Lekker niet toeterhuuuuuuh 1-1 :lol:
Vak S
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

AZ 4 Life schreef:[..]


Wat dat met slim te maken heeft is mij een raadsel, maar goed. Dat toeteren moeten we ook niet overdrijven, en wat ik bedoel te zeggen is dat Nederlanders ook voor 'overlast' zorgen als Nederland zover was gekomen. Alleen ik zie het niet als overlast maar gewoon vreugde, mag dat ook een keer eens in de 2 jaar als ze toevallig eens winnen. We kunnen ook overal om gaan zeiken.
Als mensen 's nachts niet kunnen slapen door dat getoeter, dan is dat wel degelijk overlast. Als ze nou is gewoon thuis of in de kroeg gek gaan doen en toeteren als een malle, dan boeit niemand het wat. Nu is het irritant. Vraag maar aan Chef en Hugo.
We don't care.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Laat ik het trouwens anders zeggen: ik hoop gewoon dat het team dat het leukste voetbal speelt wint. Mocht Duitsland ineens sprankelend spelen de laatste 2 wedstrijden dan gun ik het ze van harte.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

AZ 4 Life schreef:Laat ik het trouwens anders zeggen: ik hoop gewoon dat het team dat het leukste voetbal speelt wint. Mocht Duitsland ineens sprankelend spelen de laatste 2 wedstrijden dan gun ik het ze van harte.
Jij bent toch ook de redelijkheid zelve.Ik snap niet dat ik me af en toe zo druk maak om jou.Ligt dus toch aan mij. :wink:
Gebruikersavatar
AZRulezz
Seizoenkaarthouder
Berichten: 329
Lid geworden op: 18 dec 2005, 15:30
Locatie: Delft

Dan stel ik nu voor om collectief te gaan toeteren ;)
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Lekker niet meer toeterhuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh[img:60:60]http://cache2.hyves-static.net/images/s ... schade.gif[/img]
Vak S
Cheese-City
Dagjesmens
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 jul 2006, 11:17
Locatie: Alkmaar

Gelukkig kan ik vanacht normaal slapen :D :D
AZ '67
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Cheese-City schreef:Gelukkig kan ik vanacht normaal slapen :D :D
Ga ik effe te piessen,winnen ze ook nog! :evil:
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

G-Vak schreef:

Ga ik effe te piessen,winnen ze ook nog! :evil:
Mooi he,ik zeg turkey [img:450:356]http://liajune.files.wordpress.com/2007 ... rsehen.jpg[/img]
Vak S
arie langezaal
Steward
Berichten: 22
Lid geworden op: 21 sep 2006, 16:38
Locatie: alkmaar

Duitser
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

arie langezaal schreef:Duitser
Turk :lol:
Vak S
Gebruikersavatar
Angus
Supporter
Berichten: 118
Lid geworden op: 12 apr 2005, 08:06
Locatie: Oudorp
Contacteer:

En jawel hoor dat zooitje noodvoetbal staat weer eens in de finale. Ik hoop toch zo dat ze helemaal afgeschoten worden door Rusland of Spanje.
En dat publiek daar is het nederlandse publiek nog heilig bij. (Behalve de vrouw/vriendin van Lahm dan.)
If it's clear and yella', you've got juice there, fella!
If it's tangy and brown, you're in cider town.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Angus schreef:En jawel hoor dat zooitje noodvoetbal staat weer eens in de finale. Ik hoop toch zo dat ze helemaal afgeschoten worden door Rusland of Spanje.
En dat publiek daar is het nederlandse publiek nog heilig bij. (Behalve de vrouw/vriendin van Lahm dan.)
Zodra ze eenmaal in de finale zitten zijn ze winnaar. :twisted:
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jim Beam schreef:[..]


Als mensen 's nachts niet kunnen slapen door dat getoeter, dan is dat wel degelijk overlast. Als ze nou is gewoon thuis of in de kroeg gek gaan doen en toeteren als een malle, dan boeit niemand het wat. Nu is het irritant. Vraag maar aan Chef en Hugo.
Buiten dat feit is het gewoon irritant. Als er in Alkmaar honderden joden lopen te juichen en feesten wordt je daar ook nukkig van. Heeft verder geen zware politiek-maatschappelijke achtergrond. Als een tegenstander het beter doet en daarmee pronkt is dat bij voorbaat irritant en moet er per direct een samenscholingsverbod komen.
Hup AZ.
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

Mertesacker,Lehmann,Frietrich en Hitzelsberger. Ze staan weer met een matig zooi in de finale, echt HE-LE-MAAL nietszeggend zijn die namen! Denk trouwens dat als je Sjaak Polak,Jason Oost en Gregoor V Dijk in dat elftal zet dat ze ook gewoon niet minder waren gaan presteren al is en blijft het niet om aan te zien..
falcon
Supporter
Berichten: 138
Lid geworden op: 24 jul 2007, 14:35
Locatie: alkmaar

Het zal toch niet gebeuren dat Duitsland europees kampioen wordt. Met een middelmatige keeper die veelste weinig getest is. Een ploeg die pas 1 goede wedstrijd gespeeld heeft (Portugal alhoewel de Portugezen voetballend veel beter waren, maar Duitsland het geluk had dat Portugal een slechte keeper had ) De turken waren voetballend beter, maar je weet gewoon dat ze een keer in de fout gaan (weer een keeper) en een glijparty van een speler. M.A.W Duitsland heeft verreweg de makkelijkste route gehad naar de finale, tegen alleen maar middelmatige teams, polen , oostenrijk de twee slechtse en kroatie, portugal en turkije (o0k met mazzel elke keer door). Ik had ze weleens willen zien voetballen tegen Frankrijk, Italie, Roemenie of ik hoop spanje nog, maar ben bang dat Rusland vanavond revance neemt op Spanje en dat ze in de finale door een blunder van de scheidsrechter toch in de laatste minuut verliezen van de Duitsers
Alle ballen verzamelen
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Speltip 7:

Altijd Duitsland hoog laten eindigen in je pool. Punten (en doekoe) gegarandeerd. :wink:
...-
Gebruikersavatar
okki
Supporter
Berichten: 152
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:19

Kees Vooijs schreef:Speltip 7:

Altijd Duitsland hoog laten eindigen in je pool. Punten (en doekoe) gegarandeerd. :wink:
Je staat alleen maar hoog, omdat je de pool zelf organiseerd! [-(
Goede Nederlandse spelers zijn niet Schaars!!
roedfennistelroei
Supporter
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 feb 2008, 13:03

wanneer gaan we beseffen dat kwaliteit je maar tot de knock-out fase brengt? Daarna is het knokken voor je plek.

Oranje kan het niet. Stelletje ongemotiveerde en mentaal zwakke prutsers dat het zijn. Duitsland gun ik het van harte, ze strijden en weten hoe ze kunnen winnen. Verslap je 1x, scoren ze 2x. Zo hoort het. Hier kan het Nederlands elftal (mentaal) nog heel veel van leren.
forzaazoleoleforzaazoleoleforzaazforzaazforzaazoleole
Gesloten