EK 2008

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wie wint de finale?

Duitsland
5
29%
Spanje
11
65%
Een ander land, namelijk...
1
6%
 
Totaal aantal stemmen: 17
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

Na de uitschakeling van Oranje support ik Deutschland natuurlijk.

Duitsland is nauw verbonden is met Nederland. Een groot gedeelte van Groningers, Drenthen, Achterhoekers, Tukkers en Limbo's behoren net als Duitsers aan de andere kant van de grens tot de Neder Saksische groep. Zij zijn nauwer verbonden met Duitsers dan met Zeeuwen, of Brabanders. Ons koningshuis is ook half Duits, dus ben ik vanavond voor Deutschland!
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
Gebruikersavatar
The North Shield
Seizoenkaarthouder
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 feb 2007, 18:32
Locatie: Noord Hollands Dorp met een L.

Frankie schreef:Na de uitschakeling van Oranje support ik Deutschland natuurlijk.

Duitsland is nauw verbonden is met Nederland. Een groot gedeelte van Groningers, Drenthen, Achterhoekers, Tukkers en Limbo's behoren net als Duitsers aan de andere kant van de grens tot de Neder Saksische groep. Zij zijn nauwer verbonden met Duitsers dan met Zeeuwen, of Brabanders. Ons koningshuis is ook half Duits, dus ben ik vanavond voor Deutschland!
En dan zondag toch niet hoop ik !
Wil weer naar een AZ voetbalwedstrijd ........ en snel !
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Frankie schreef:Na de uitschakeling van Oranje support ik Deutschland natuurlijk.

Duitsland is nauw verbonden is met Nederland. Een groot gedeelte van Groningers, Drenthen, Achterhoekers, Tukkers en Limbo's behoren net als Duitsers aan de andere kant van de grens tot de Neder Saksische groep. Zij zijn nauwer verbonden met Duitsers dan met Zeeuwen, of Brabanders. Ons koningshuis is ook half Duits, dus ben ik vanavond voor Deutschland!
Ik ben voor niemand...
Geen gelul, drink een pul!!
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Hoop toch op duitsland...
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kiezen uit twee kwaden. Net of je Agustien of Koenders moet opstellen. Ik ga toch voor Duitsland vanwege de fijne snelwegen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

The North Shield schreef:[..]


En dan zondag toch niet hoop ik !
Als Spanje in de finale staat dan zal ik Spanje supporten. Spanje is een groot voetballand en heeft heel veel vruegde gegeven via Real en Barca aan de liefhebbers. Ik gun de Spanjaarden wel een keer een grote titel (ze schijnen ooit het EK te hebben gewonnen in de jaren 60). Rusland heb ik niet veel mee, vind het maar een raar emotieloze, achterdochtig volk.
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Langedijk schreef:Kiezen uit twee kwaden. Net of je Agustien of Koenders moet opstellen. Ik ga toch voor Duitsland vanwege de fijne snelwegen.
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Ach, het maakt mij niet meer uit. In algemene zin ben ik ten eerste altijd voor AZ, ten tweede altijd voor de tegenstander van 020 en ten derde bij het Ned. elftal de ultieme gloryhunter. Als het goed gaat, word ik enthousiast en anders kraak ik ze af.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Van Duitsland hoop ik nog het minste dat ze winnen, met dat smerige afbraak voetbal/elftal toch elke keer ver komen moet nu maar eens afgelopen zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar toernooiwinst voor Spanje of Rusland en anders Turkije, als het maar geen Duitsland wordt.
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

Frankie schreef:Na de uitschakeling van Oranje support ik Deutschland natuurlijk.

Duitsland is nauw verbonden is met Nederland. Een groot gedeelte van Groningers, Drenthen, Achterhoekers, Tukkers en Limbo's behoren net als Duitsers aan de andere kant van de grens tot de Neder Saksische groep. Zij zijn nauwer verbonden met Duitsers dan met Zeeuwen, of Brabanders. Ons koningshuis is ook half Duits, dus ben ik vanavond voor Deutschland!
Die moffen mogen pas winnen als hun alle gedropte bommen uit de nederlandse bodem hebben opgeruimd. En ze een keer aan de kant gaan met die zweinenlijven als ze weer is aan het kaas kijken zijn. Schijtvolk zo nauw als je anus bedoel je zkr...
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Vak S
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

Mij boeit het geen reet, als ik een pistool op me voorhoofd kreeg en moest 1 van de 2 kiezen zeg ik Turkije. Veel mensen hier voor Duitsland maar durf te wedden dat jullie allemaal een keer/meerdere malen naar Turkije zijn geweest op vakantie :shock:
Gebruikersavatar
Oepie Hugo
Supporter
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 aug 2005, 15:58
Locatie: Alkmaar

Laten we het hopen,kan ik tenminste rustig slapen..
't ijzer
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

AZalkmaarforlife schreef:Mij boeit het geen reet, als ik een pistool op me voorhoofd kreeg en moest 1 van de 2 kiezen zeg ik Turkije. Veel mensen hier voor Duitsland maar durf te wedden dat jullie allemaal een keer/meerdere malen naar Turkije zijn geweest op vakantie :shock:
Wat een vergelijking :?
Vak S
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Oepie Hugo schreef:[..]

Laten we het hopen,kan ik tenminste rustig slapen..
Wat een gezeur zeg over die Turkse feestvierders, als Nederland wint hangen wel ook allemaal dronken in de kroeg en maken er een groot feest van. Turken hebben dat recht blijkbaar ineens niet meer.
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

AZ 4 Life schreef:[..]


Wat een gezeur zeg over die Turkse feestvierders, als Nederland wint hangen wel ook allemaal dronken in de kroeg en maken er een groot feest van. Turken hebben dat recht blijkbaar ineens niet meer.
Hoor je ons dan buiten toeteren? Had jouw wel wat slimmer ingeschat AZ 4 Life.
We don't care.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

AZalkmaarforlife schreef:Mij boeit het geen reet, als ik een pistool op me voorhoofd kreeg en moest 1 van de 2 kiezen zeg ik Turkije. Veel mensen hier voor Duitsland maar durf te wedden dat jullie allemaal een keer/meerdere malen naar Turkije zijn geweest op vakantie :shock:
Ik ben vaker in Duitsland geweest dan in Turkije hoor. :wink:
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Frankie
Seizoenkaarthouder
Berichten: 399
Lid geworden op: 22 dec 2007, 14:49
Contacteer:

spazekaas schreef:[..]


Die moffen mogen pas winnen als hun alle gedropte bommen uit de nederlandse bodem hebben opgeruimd. En ze een keer aan de kant gaan met die zweinenlijven als ze weer is aan het kaas kijken zijn. Schijtvolk zo nauw als je anus bedoel je zkr...
Heel grappig, je wilt zeker ook een fiets terug?

Wat een partij bullshit, hoe kun je de Duitsers van nu haten voor wat er 75 jaar terug is gebeurd, waarbij de verantwoordelijkheid lag bij een groep gekken. Is toch wel leuk dan dat we jaarlijks meer dan 100 miljard euro exporteren naar Duitsland. Zonder de Duitsers zouden met zijn allen zo een 25% minder welvarender zijn.

@AZalkmaarforlife

Ik ben nog nooit in Turkije geweest, ben wel heel vaak in Duitsland, mooi land, prachtige vrouwen, zeker de moeite waard om te bezoeken..
Dirk and Louis, 2 souls, one path!
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

[quote="Frankie"][/quote]

Als ik me stiefopa hoor over de vuile daden van die moffen en met het fijt dat ze heel rotterdam met de grond gelijk hebben gemaakt zou ik mezelf een vuile landverader vinden als ik de hoop had dat die zwijnen europees kampioen zouden worden. En ja ze profiteren nu van rotterdam ja met die ijzere rijn vandaar die grote export naar die hebzuchtige zweinen.
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Warsteiner vs Efes 1-0
Blond vs Donker met snor 2-0
Bratwurst vs Kebab 2-1
Oktoberfest vs Ramadan 3-1
Lehmann vs Rustu 3-2
Mallorca vs Antalya 4-2
Kuilen op het strand vs Spiegels van je auto 5-3
Heidi vs Fatima 6-3
Berlijn vs Mercatorplein 7-3
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten