Logo Kussen

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

Wie van het huidige AZ mag het logo kussen?

Steinsson
11
25%
Jaliens
1
2%
Opdam
25
57%
Medunjanin
5
11%
Vormer
1
2%
Martens
1
2%
Ari
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 44
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Hoogstwaarschijnlijk gaat hier een slotje op, maar goed, we kunnen heb altijd proberen. Dat Jenner het doet uit emotie na een 'bevrijdende'(viel achteraf wel mee aangezien het nog goed spannend werd) moet je wel kunnen inkomen, hij zal het zelf niet eens meer weten dat ie dat heeft gedaan. Maar bv. Steinsson(ja ook ik vind dat een held pur sang) doet het wekelijks, maar doet het wel vanaf de 1e minuut dat hij hier speelde.

Wat mij part is Opdam de enige die momenteel het AZ logo mag kussen, Jaliens zou het misschien volgend jaar mogen doen. Verder blijven ze allemaal met hun vieze lippen ervan af 8)
je weet het
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Dat ik de topic zag staan dacht ik van wat een doebe die zoiets opent. Maar hij mag van mij nog wel even open blijven.

Ik vind dus dat Opdam , Haris , vormer en Jaliens het logo wel mogen kussen.

Opdam speelt het langst bij AZ.
Haris en Ruud komen uit de jeugd vandaan hebben toch een streepje voor.
Jaliens doet het gewoon goed is de aanvoerder en speelt ook vrij lang bij AZ.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Mister M. schreef:Dat ik de topic zag staan dacht ik van wat een doebe die zoiets opent.
:cry:
je weet het
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Gillus schreef:[..]


:cry:
Sorry, maar de reden dat hij open mag blijven is omdat het toch wel een aardige topic kan worden. Dus dat is dan wel weer een complimentje voor jou.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Gebruikersavatar
azJ
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 jan 2007, 09:26
Locatie: Heiloo
Contacteer:

K vind het best als Barry t logo kust.
Moet hij wel eerst scoren.
t grootste hoerenhuis van nederland is de A*ENA want daar worden ieder weekend 50 duizend mensen genaaid
Gebruikersavatar
Pickel
Supporter
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 nov 2005, 07:49
Locatie: Limmen
Contacteer:

Wat leuk, na de AZ Fanpage sjaal krijgen we nu een kussen met het AZ Fanpage logo. Nou ik ben voor. :wink: :wink: :wink:
retteketetteketet_____________________________AZ
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Ik vind dit net zo'n topic van wie is wel of geen echte AZ supporter... voor iedereen gelden daar andere criteria voor... van mij mag dit topic dus gesloten worden... Spelers moeten zelf nadenken alvorens een logo te kussen.. iedereen mag van mij het AZ logo kussen.. als het maar gemeend is.. Gezien de ontwikkeling van Jenner is AZ waarschijnlijk het hoogst haalbare voor hem dus zal hij met zijn hele ziel en zaligheid zich moeten inzetten voor AZ en zal hij mits zijn contract verlengt wordt hier nog jaren blijven voetballen. Ja, dan krijgt hij dus een AZ hart... Voor geen van de aankopen is AZ verder hun droomclub, hooguit een eervolle vermelding dat AZ interesse toont maar aangezien het allemaal talenten zijn willen ze allemaal doorstromen naar de aboslute top, ofwel sportief ofwel financieel. Alleen Opdam en Jaliens zullen waarschijnlijk de rest van hun carriere bij AZ spelen... of afbouwen bij Volendam zoals Peter Wijker
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

Ik vind ook Barry,Jaliens,Haris en Vormer, Steinsson niet, die zou maar al te graag naar Engeland willen(bij een middenmoter) Jenner haalt ergens het lef vandaan om het toch te doen maargoed, Luyxcks mag het ook NOOIT! :lol:
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Starten we ook een "bedevaart" voor de steen van Louis van Gaal na de overwinning? Of: Welke steen zou jij nu onder willen kotsen?
Gebruikersavatar
jAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 255
Lid geworden op: 12 jan 2005, 15:08
Locatie: Egmond

Waar maken we ons druk om zeg, die jongen kust het AZ logo, je kan het naar mijn mening ook zien als trots, trots dat hij voor AZ mag spelen.
Come on you reds
Gebruikersavatar
Guidow_072
Supporter
Berichten: 111
Lid geworden op: 02 aug 2006, 14:30
Locatie: Alkmaar

Van mij mag elke speler met een AZ hart het logo kussen.
Vision54
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 04 mei 2007, 06:13

Die bestaan niet meer, helaas
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

Gebruikersavatar
Guidow_072
Supporter
Berichten: 111
Lid geworden op: 02 aug 2006, 14:30
Locatie: Alkmaar

Vision54 schreef:Die bestaan niet meer, helaas
Wanneer heb je een AZ hart en wanneer niet...
Dat vraag ik me dan af.
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

[img:400:300]http://www.trotsvanhetnoorden.nl/2006/AZ-gro0607a14.jpg[/img]

Hun mogen ook wel het logo kussen want je moet wel heel veel liefde hebben om in zo een pak rond te lopen.
Gebruikersavatar
kwiqzilver
Supporter
Berichten: 123
Lid geworden op: 19 apr 2007, 10:28
Locatie: Akersloot

Guidow_072 schreef:[..]

Wanneer heb je een AZ hart en wanneer niet...
Dat vraag ik me dan af.
Vraag maar aan Cindy.
Gebruikersavatar
kAZper
Seizoenkaarthouder
Berichten: 372
Lid geworden op: 16 mar 2005, 15:07
Locatie: Bergen

Omdat spelers die hun best doen, maar in mindere vorm zijn mogen ze niet het logo kussen? Zeker alleen oer-AZ'ers mogen dat doen. Alle spelers spelen met ziel en zaligheid voor AZ, zeker nu het even minder gaat.
AwesomeZauce Alkmaar
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

jAZper schreef:Waar maken we ons druk om zeg, die jongen kust het AZ logo, je kan het naar mijn mening ook zien als trots, trots dat hij voor AZ mag spelen.
Ik ben ook niet pro Jenner gezien zijn inzet in mijn ogen,maar als hij dan uiteindelijk weer eens scoord kan ik me er niet aan ergeren dat hij het AZ logo kust.

Ik zag dit liever dan al die negertjes van -21 die een surinaamse bandana omdoen,terwijl ze voor Nederland spelen:?
Vak S
mouse
Seizoenkaarthouder
Berichten: 465
Lid geworden op: 06 okt 2004, 14:10
Locatie: Alkmaar

[img:600:396]http://blogsimages.skynet.be/images/002 ... 8ccea4.jpg[/img]

Ik was dat alweer vergeten maar ik denk dat Jenner gewoon een jongen is die in een identiteitscrisis zit.
Hij oogt ook niet helemaal zeker en voetbalt dat ook zeker niet.
En misschien kijkt hij wel teveel tv.
Capitano
Seizoenkaarthouder
Berichten: 324
Lid geworden op: 13 jan 2006, 12:39
Locatie: Alkmaar/Palermo

mouse schreef:[img:400:300]http://www.trotsvanhetnoorden.nl/2006/AZ-gro0607a14.jpg[/img]

Hun mogen ook wel het logo kussen want je moet wel heel veel liefde hebben om in zo een pak rond te lopen.
Zij :oops:

Ik zie overigens het liefst iemand het logo kussen als het echt een belangrijk moment is. Door wie maakt me niet uit.
"Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step."
Gesloten