De zaak Alves

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Alves: een verstandige aankoop?

Ja, hij legt er 25 in en kan met winst verkocht worden
39
54%
Nee, iemand met zijn mentaliteit past niet bij ons
33
46%
 
Totaal aantal stemmen: 72
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Een wolf in schaapskleren? Is dat onze Dirk? Die Riemer v.d.Velde was wel weer lekker duidelijk. Wat een prachtige vertoning al die ongelukkige spelers van Heerenveen met die lekkere samba meiden.
Misa
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 apr 2007, 12:26

Ik weet niet of iemand vanavond nog gekeken heeft naar voetballer van het jaar........................wat een aanfluiting zeg. Alves was er dus niet en Scheringa kreeg nog even een duw na.

Rieme van Heerenveen noemde hem een wolf in schaapskleren.
Misa
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 apr 2007, 12:26

Ja, dat bedoelde hij inderdaad te zeggen...............lekkere sfeer daar in Heerenveen
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

wat gaf die riemer een sneer naar AZ zeg
heeft iemand anders het nog gezien?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

DIRK privé schreef:Een wolf in schaapskleren? Is dat onze Dirk? Die Riemer v.d.Velde was wel weer lekker duidelijk. Wat een prachtige vertoning al die ongelukkige spelers van Heerenveen met die lekkere samba meiden.
Haha ik wou het net zeggen. Riemer hield het nog net droog, wat een lul zeg.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Misa schreef:Ik weet niet of iemand vanavond nog gekeken heeft naar voetballer van het jaar........................wat een aanfluiting zeg. Alves was er dus niet en Scheringa kreeg nog even een duw na.

Rieme van Heerenveen noemde hem een wolf in schaapskleren.
Was inderdaad lachen. Hele show mislukt en Dirk was de schietschijf. Heel subtiel. Alves trof geen blaam!??????????????????????????????
Is het nou een echte vent of.................
Daar ben je toch zelf bij met je zaakwaarnemer? Schandalig. Dirk kon zich niet verdedigen. Wat is er van waar en wat is de waarheid?
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Wat een stakker die Riemer ..... Hij ziet natuurlijk die miljoenen wegvliegen die binnen handbereik waren.


Ik denk dat ze daar in Friesland jaloers naar Alkmaar kijken.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

Net "voetballer van het jaar" gekeken wat een wanvertoning zeg. Staan die spelers daar van Heerenveen met de goudenschoen voor Alves, zonder Alves.
Ik heb respect voor de wijze waarop Gert jan Verbeek daar dan toch staat met zijn ploeg, je schaamt je toch dood.

Het viel me op dat Riemer van der Velde het had over mensen die het hoofd van Alves op hol hebben gebracht, en dat die vanavond niet aanwezig waren.

Ik heb Marcel en Louis niet gezien, misschien bedoelde hij hen?

Als hij hen bedoelde vindt ik het jammer dat hij AZ op deze manier te kijk zet. AZ heeft immers een serieus bod neergelegd bij Heerenveen, dat Alves daar verder niet mee om kan gaan is verder ons probleem toch niet???
Misa
Steward
Berichten: 24
Lid geworden op: 25 apr 2007, 12:26

Zagen jullie trouwens die Ten Cate lekker aan een peuk trekken...........ook zo'n wanvertoning.
Gebruikersavatar
Ray_X
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 04 jul 2007, 08:31
Locatie: Alkmaar

IK heb het ook gezien, maar vind het wle een beetje overdreven als hij echt op AZ doelde. Ik had het idee dat hij meer op de zakenwaarnemers doelde. Het is niet de fout van AZ dat Heerenveen nu in de situatie zit, maar van die Friezen zelf!!

AZ heeft echt wel acceptabele bedragen genoemd en Heerenveen deed er niks mee! Het zijn toch normale onderhandelingen!! Onderhandelingen kunnen stuk lopen, maar in dit geval is de fout niet echt aan de zijde van AZ.

Het enige kwalijke is misschien dat AZ achter de rug van Heerenveen om met Alves heeft gesproken, maar dit wordt ook maar via de media weergegeven.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Misa schreef:Alves was er dus niet en Scheringa kreeg nog even een duw na.

Rieme van Heerenveen noemde hem een wolf in schaapskleren.
Had niet het idee dat dat tegen Dirk gericht was.
Leek mij meer een woordje tegen de pers. Je zag die dikke kutharses van van Gelder gelijk betrekken toen Riemer die uitspraak deed.

Er is daar namelijk meer aan de hand dan de hele buitenwereld weet denk ik.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Riemer was laf om het zo te melden zonder dat Dirk zich kon verdedigen ... !!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

Misa schreef:Zagen jullie trouwens die Ten Cate lekker aan een peuk trekken...........ook zo'n wanvertoning.
Haha ik zag het ook ja, ik moest meteen aan Ron Jans denken en geef hem groot gelijk dat hij niet gewacht heeft op die persconfrentie.
Gebruikersavatar
TOM SHARPE
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 14 feb 2006, 10:26
Locatie: Camping "De Zondebok"

Riemer is een fijne vent! Achter dat koddige friese gebrabbel en zijn bij de streek passende uiterlijk gaat een ware smeerlap schuil, daar is al een en ander over geschreven. Friesen blijven rare gasten hoor!
Lead me, follow me, or get out of my way.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Misa schreef:Zagen jullie trouwens die Ten Cate lekker aan een peuk trekken...........ook zo'n wanvertoning.
Lekker voorbeeld, zaal met pak 'm beet 300 topvoetballers.
Meneer de egoist gaat even een peuk opsteken, wat een knuppel.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Misa schreef:Ik weet niet of iemand vanavond nog gekeken heeft naar voetballer van het jaar........................wat een aanfluiting zeg. Alves was er dus niet en Scheringa kreeg nog even een duw na.

Rieme van Heerenveen noemde hem een wolf in schaapskleren.
Ik vatte het ook zo op, hij begon bijna te janken toen hij het op noemde haha wat een losert die Riemer.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
sander26
Seizoenkaarthouder
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 jan 2005, 16:02
Locatie: Winkel

Berry© schreef:[..]

Er is daar namelijk meer aan de hand dan de hele buitenwereld weet denk ik.
Het zal me niks verbazen als Alves straks ontslag krijgt en transfervrij naar AZ komt \:D/ .
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

sander26 schreef:[..]


Het zal me niks verbazen als Alves straks ontslag krijgt en transfervrij naar AZ komt \:D/ .
Ik hoop dat hij niets meer uitvoert tot aan de winterstop en dan alsnog overkomt.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Er zijn deze zomer ook allerlei schimmige figuren rond Alves opgedoken toen hij ineens international werd. Die lui proberen ook een paar makkelijke centen te scoren en brengen zijn hoofd op hol.

Als ze geld bij je ruiken krijg je er een hoop "leuke" vrienden bij.
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Inderdaad een lul die Riemer. Volgens mij heeft hij geen recht van spreken meer. Hij heeft er volgens mij nog altijd de pest in dat Dirk niet bij Heerenveen is gebleven. Simpel. Is het normaal dat een commissaris zulke uitspraken doet?
Laatst gewijzigd door DIRK privé op 03 sep 2007, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten