De zaak Alves

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Alves: een verstandige aankoop?

Ja, hij legt er 25 in en kan met winst verkocht worden
39
54%
Nee, iemand met zijn mentaliteit past niet bij ons
33
46%
 
Totaal aantal stemmen: 72
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

High-T schreef:Die gaat toch naar ajax? Dat lijkt me duidelijk na gisteren.
Ik ben er ook bang voor,zeker als broer konijn weg gaat. :?
Vak S
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Oke, oke, de bron is niet superbetrouwbaar....
Maar City lijkt toch wel te gaan voor Alves. 14 miljoen pond.

http://www.dailystar.co.uk/football/vie ... b-Alfonso/
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

Ferry schreef:Oke, oke, de bron is niet superbetrouwbaar....
Maar City lijkt toch wel te gaan voor Alves. 14 miljoen pond.

http://www.dailystar.co.uk/football/vie ... b-Alfonso/
Goede site man!
Gebruikersavatar
azisthebest
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 12 mei 2005, 12:37
Locatie: Limmen

Verbeek baalt van nieuw 'gedonder' rond Alves

Afonso Alves staat weer compleet in de schijnwerpers, met dank aan de serieuze interesse uit Engeland. SC heerenveen-trainer Gertjan Verbeek baalt van de nieuwe transferperikelen.

SC Heerenveen heeft zoals afgesproken AZ op de hoogte gebracht van de serieuze interesse voor Alves. Manchester City heeft zich in Friesland officieel gemeld voor de Braziliaanse goalgetter.

De onderhandelingen tussen SC Heerenveen en City verlopen vooralsnog moeizaam, waardoor AZ in de race blijft. Maar als het bedrag dat in de media wordt genoemd (naar verluidt twintig miljoen euro) klopt, dan haakt de Alkmaarse club af.

SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek ziet met lede ogen aan dat het 'gedonder' weer van voren af aan begint. 'De transferperiode is nog niet eens begonnen (van 1 tot 31 januari), maar de geruchtenstroom is alweer op gang. Het is niet leuk, maar het is niet anders', zegt de coach deze week in Voetbal International

'Journalisten zien een paar scouts zitten op de tribune en metéén is Alves verkocht', aldus Verbeek. 'Er stond in sommige kranten dat hij al betaald zou zijn, maar wij moeten dat steeds weer ontkrachten. Voordat SC Heerenveen een akkoord heeft met een geïnteresseerde club, mogen ze in principe niet met Alves over een overstap praten. Ik heb echter niet het idee dat iedereen zich aan die regels houdt.'

Bron:vi.nl
We gaan Europa In! Retteketet AZ!
Gebruikersavatar
AZtec
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 22 apr 2007, 10:37
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Voetbal International meldt vandaag dat volgens Gert-Jan Verbeek er nog geen sprake is van de verkoop van Alves.
Er zou inderdaad onderhandelt zijn, maar er is nog niks getekend...
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

AZtec schreef:Voetbal International meldt vandaag dat volgens Gert-Jan Verbeek er nog geen sprake is van de verkoop van Alves.
Er zou inderdaad onderhandelt zijn, maar er is nog niks getekend...
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar. Niet getekend is niet verkocht namelijk. Dus lekker veilig om te zeggen.
...-
Gebruikersavatar
Bono
Dagjesmens
Berichten: 39
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:41
Locatie: Alkmaar

Kees Vooijs schreef:[..]


Ja zo lust ik er ook nog wel een paar. Niet getekend is niet verkocht namelijk. Dus lekker veilig om te zeggen.
hier nog wat info:

Het begint er zo langzamerhand op te lijken dat de situatie rondom Afonso Alves weer de dezelfde trekjes als een aantal maanden geleden krijgt. Manchester City wil de Braziliaan graag binnenhalen, maar struikelt vooralsnog over het vermeende prijskaartje van twintig miljoen euro die SC Heerenveen aan de spits heeft opgehangen. Trainer Gertjan Verbeek ziet alle gang van zaken met gemengde gevoelens aan.

“De transferperiode is nog niet eens begonnen, maar de geruchtenstroom is alweer op gang”, verklaart de trainer van de Friezen tegenover Voetbal International. “Het is niet leuk, maar het is niet anders”, en baalt van alle mediaaandacht die zijn superspits telkens krijgt. “Journalisten zien een paar scouts zitten op de tribune en metéén is Alves verkocht.”

Verbeek heeft verder zijn bedenkingen over de handelswijze waarmee de Engelse club Alves heeft benaderd, al wil de coach het beestje niet bij de naam noemen. “Voordat SC Heerenveen een akkoord heeft met een geïnteresseerde club, mogen ze in principe niet met Alves over een overstap praten. Ik heb echter niet het idee dat iedereen zich aan die regels houdt.”

Ondertussen heeft Heerenveen ook medegegadigde AZ op de hoogte gebracht van alle ontwikkelingen. De Alkmaarders willen Alves graag inlijven, maar zijn niet van plan om de genoemde transfersom op te hoesten.

www.voetbalzone.nl
PurrA-Z
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 20 aug 2007, 14:26

We willen allemaal met AZ naar de top, dus leg nou gewoon neer wat ze vragen. Dan maar een keer iets boven het budget, maar je haalt wel een spits binnen die AZ naar een nog hoger plan kan tillen. En dan is er maar een verschil tussen de salarissen van de spelers. lekker boeiend. Bij elke club gebeurt dat, en ik vind ook dat een alves meer zou moeten verdienen bij AZ, als een jongen als poco ofzo. Want alves heeft zich al duidelijk bewezen in de eredivisie. En dat hij dat bij heerenveen kan, betekent dat hij dat zeker bij AZ kan, want daar krijg je meer kansen.
mAZije
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 feb 2005, 10:51

PurrA-Z schreef:We willen allemaal met AZ naar de top, dus leg nou gewoon neer wat ze vragen. Dan maar een keer iets boven het budget, maar je haalt wel een spits binnen die AZ naar een nog hoger plan kan tillen. En dan is er maar een verschil tussen de salarissen van de spelers. lekker boeiend. Bij elke club gebeurt dat, en ik vind ook dat een alves meer zou moeten verdienen bij AZ, als een jongen als poco ofzo. Want alves heeft zich al duidelijk bewezen in de eredivisie. En dat hij dat bij heerenveen kan, betekent dat hij dat zeker bij AZ kan, want daar krijg je meer kansen.
Als hij komt moet hij bijna wel gaan spelen, wil Dirk waarschijnlijk, want hij is veel te duur om op de bank te zetten. Als Alves komt is het goed dat Koef weg is, want die had dan nooit meer een (basis)plek kunnen verwachten dan. Dan is het toch beter om bij PSV te zitten, daar is niveau ook notabene nog hoger, omdat zij Champions League spelen en AZ 'slechts' Uefa Cup.
Gebruikersavatar
Monfert De Mol
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 okt 2004, 12:04

Bono schreef:[..]


hier nog wat info:

Het begint er zo langzamerhand op te lijken dat de situatie rondom Afonso Alves weer de dezelfde trekjes als een aantal maanden geleden krijgt. Manchester City wil de Braziliaan graag binnenhalen, maar struikelt vooralsnog over het vermeende prijskaartje van twintig miljoen euro die SC Heerenveen aan de spits heeft opgehangen. Trainer Gertjan Verbeek ziet alle gang van zaken met gemengde gevoelens aan.

“De transferperiode is nog niet eens begonnen, maar de geruchtenstroom is alweer op gang”, verklaart de trainer van de Friezen tegenover Voetbal International. “Het is niet leuk, maar het is niet anders”, en baalt van alle mediaaandacht die zijn superspits telkens krijgt. “Journalisten zien een paar scouts zitten op de tribune en metéén is Alves verkocht.”

Verbeek heeft verder zijn bedenkingen over de handelswijze waarmee de Engelse club Alves heeft benaderd, al wil de coach het beestje niet bij de naam noemen. “Voordat SC Heerenveen een akkoord heeft met een geïnteresseerde club, mogen ze in principe niet met Alves over een overstap praten. Ik heb echter niet het idee dat iedereen zich aan die regels houdt.”

Ondertussen heeft Heerenveen ook medegegadigde AZ op de hoogte gebracht van alle ontwikkelingen. De Alkmaarders willen Alves graag inlijven, maar zijn niet van plan om de genoemde transfersom op te hoesten.

www.voetbalzone.nl
Lachen als die Alves naar Alkmaar komt, hebben wij elk half jaar dat zelfde gedonder :wink:
Gebruikersavatar
azdeBest
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2007, 15:49
Locatie: alkmaar
Contacteer:

Afonso Alves staat weer compleet in de schijnwerpers, met dank aan de serieuze interesse uit Engeland. SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek baalt van de nieuwe transferperikelen.

SC Heerenveen heeft zoals afgesproken AZ op de hoogte gebracht van de serieuze interesse voor Alves. Manchester City heeft zich in Friesland officieel gemeld voor de Braziliaanse goalgetter.

De onderhandelingen tussen SC Heerenveen en City verlopen vooralsnog moeizaam, waardoor AZ in de race blijft. Maar als het bedrag dat in de media wordt genoemd (naar verluidt twintig miljoen euro) klopt, dan haakt de Alkmaarse club af.

SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek ziet met lede ogen aan dat het 'gedonder' weer van voren af aan begint. 'De transferperiode is nog niet eens begonnen (van 1 tot 31 januari), maar de geruchtenstroom is alweer op gang. Het is niet leuk, maar het is niet anders', zegt de coach deze week in Voetbal International.

'Journalisten zien een paar scouts zitten op de tribune en metéén is Alves verkocht', aldus Verbeek. 'Er stond in sommige kranten dat hij al betaald zou zijn, maar wij moeten dat steeds weer ontkrachten. Voordat SC Heerenveen een akkoord heeft met een geïnteresseerde club, mogen ze in principe niet met Alves over een overstap praten. Ik heb echter niet het idee dat iedereen zich aan die regels houdt.'
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

azdeBest schreef:Afonso Alves staat weer compleet in de schijnwerpers, met dank aan de serieuze interesse uit Engeland. SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek baalt van de nieuwe transferperikelen.

SC Heerenveen heeft zoals afgesproken AZ op de hoogte gebracht van de serieuze interesse voor Alves. Manchester City heeft zich in Friesland officieel gemeld voor de Braziliaanse goalgetter.

De onderhandelingen tussen SC Heerenveen en City verlopen vooralsnog moeizaam, waardoor AZ in de race blijft. Maar als het bedrag dat in de media wordt genoemd (naar verluidt twintig miljoen euro) klopt, dan haakt de Alkmaarse club af.

SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek ziet met lede ogen aan dat het 'gedonder' weer van voren af aan begint. 'De transferperiode is nog niet eens begonnen (van 1 tot 31 januari), maar de geruchtenstroom is alweer op gang. Het is niet leuk, maar het is niet anders', zegt de coach deze week in Voetbal International.

'Journalisten zien een paar scouts zitten op de tribune en metéén is Alves verkocht', aldus Verbeek. 'Er stond in sommige kranten dat hij al betaald zou zijn, maar wij moeten dat steeds weer ontkrachten. Voordat SC Heerenveen een akkoord heeft met een geïnteresseerde club, mogen ze in principe niet met Alves over een overstap praten. Ik heb echter niet het idee dat iedereen zich aan die regels houdt.'
Doe eens aan bronvermelding, a.u.b., op deze manier hebben we hier niets aan. Ik gok dat je dit van VI hebt, maar dat terzijde.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
azdeBest
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2007, 15:49
Locatie: alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef:[..]


Doe eens aan bronvermelding, a.u.b., op deze manier hebben we hier niets aan. Ik gok dat je dit van VI hebt, maar dat terzijde.
sorry http://www.vi.nl/NieuwsItem/VerbeekBaal ... dAlves.htm
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

'Alves vrijwel zeker in winterstop naar City'
Gepubliceerd op 09-11-07 om 10:49 door Johan Kroon
Als we het merendeel van de Engelse media moeten geloven zal Afonso Alves (foto) vrijwel zeker vanaf de winterstop het shirt van Manchester City dragen. Onder meer The Daily Mail meldt dat Alves voor elf miljoen euro :shock: naar de Engelse club gaat verkassen.

Eerder gaf de club van Alves, SC Heerenveen, aan dat de speler in ieder geval meer moet gaan kosten dan elf miljoen euro. De Braziliaanse topscorer stond eerder ook al in de belangstelling van onder meer AZ, maar het bestuur van Heerenveen houdt voet bij stuk bij de hoge transfersom.

Alves moet bij City het spitsenprobleem op gaan lossen. Zo falen Emile Mpenza en Rolando Bianchi openlijk en kan ook Georgios Samaras zijn belofte niet inlossen. De beoogde topscorer Valeri Bojinov kampt ook nog eens met een knieblessure.
mAgNaVoX oDySsEy
mAZije
Glory-hunter
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 feb 2005, 10:51

pAuluZ schreef:'Alves vrijwel zeker in winterstop naar City'
Gepubliceerd op 09-11-07 om 10:49 door Johan Kroon
Als we het merendeel van de Engelse media moeten geloven zal Afonso Alves (foto) vrijwel zeker vanaf de winterstop het shirt van Manchester City dragen. Onder meer The Daily Mail meldt dat Alves voor elf miljoen euro :shock: naar de Engelse club gaat verkassen.

Eerder gaf de club van Alves, SC Heerenveen, aan dat de speler in ieder geval meer moet gaan kosten dan elf miljoen euro. De Braziliaanse topscorer stond eerder ook al in de belangstelling van onder meer AZ, maar het bestuur van Heerenveen houdt voet bij stuk bij de hoge transfersom.

Alves moet bij City het spitsenprobleem op gaan lossen. Zo falen Emile Mpenza en Rolando Bianchi openlijk en kan ook Georgios Samaras zijn belofte niet inlossen. De beoogde topscorer Valeri Bojinov kampt ook nog eens met een knieblessure.
Nu krijgen ze gratis het slechte gedrag van Alves erbij :wink:.
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Alves: "Blijven? Ben je gek?"
Afonso Alves wil weg bij sc Heerenveen. En nog liever vandaag dan morgen. Dat verklaarde de Braziliaanse topschutter aan Sportweek tijdens een interview dat dinsdag verschijnt.

De Braziliaanse spits werd gevraagd of hij een verlengd verblijf in Friesland ziet zitten. Zijn antwoord was zeer kort, maar duidelijk: "Blijven? Haha, ben je gek?"

Alves wil zich elders verder ontwikkelen. "Iedere speler ter wereld, iedere speler bij Heerenveen, wil omhoog. We willen allemaal naar een grotere club, dus ik ook. Dat vind ik normaal."

Ook komt Alves in het interview terug op zijn mislukte transfer naar AZ. "Ik ben niet naar AZ gegaan en dat ligt aan hun voorzitter. Als ze me zo graag wilden hebben, moesten ze maar betalen wat Heerenveen vroeg."
www.voetbalprimeur.nl
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
Monfert De Mol
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 29 okt 2004, 12:04

Barrygoal schreef: www.voetbalprimeur.nl
Van mij part, rot ie lekker op uit dit land
Anders zitten wij elke half jaar met dat neger gedrag
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Monfert De Mol schreef: Van mij part, rot ie lekker op uit dit land
Anders zitten wij elke half jaar met dat neger gedrag
Juustem,had hem graag met een ander gedrag hier gezien maar ben ook wel klaar met deze man.
Vak S
dede
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 jun 2005, 09:13
Locatie: Leeuwarden

Monfert De Mol schreef:[..]


Van mij part, rot ie lekker op uit dit land
Anders zitten wij elke half jaar met dat neger gedrag
Wat is neger gedrag?? :?
fantaztisch
Gebruikersavatar
sjoerd100
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 02 nov 2005, 19:14
Locatie: noord-scharwoude
Contacteer:

Heeft iemand misschien een filmpje van die slag,klap of elleboog? Heb het niet gezien.
AZ ALKMAAR
Gesloten