De zaak Alves

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Alves: een verstandige aankoop?

Ja, hij legt er 25 in en kan met winst verkocht worden
39
54%
Nee, iemand met zijn mentaliteit past niet bij ons
33
46%
 
Totaal aantal stemmen: 72
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Heeft dan niemand het NHD gelezen van gisteren. Dirk koopt liever een Willink dan Alves! Duidelijk. Jammer.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

AZ 4 Life schreef:[..]


Van de zomer was hij niet onhaalbaar, na al dat gelul en zijn prestatie van vandaag (mocht hij deze lijn doortrekken), zeker wel.
Precies .
Gebruikersavatar
Guidow_072
Supporter
Berichten: 111
Lid geworden op: 02 aug 2006, 14:30
Locatie: Alkmaar

'Liverpool wil Alves in winterstop vastleggen'
10 oktober 2007

Zijn zeven treffers tegen Heracles Almelo hebben de transfergeruchten rond Afonso Alves nieuw leven ingeblazen. Volgens berichten in de Engelse media wil Liverpool de aanvaller van SC Heerenveen in de winterstop aantrekken.

De 26-jarige Alves is één van de potentiële versterkingen op het lijstje van Liverpool-manager Rafael Benitez. Ook de Braziliaan Alessandro Mancini van AS Roma wordt in verband gebracht met een overstap naar Anfield Road.

Mochten de Reds zich daadwerkelijk aanvallend gaan versterken, dan lijkt de weg vrij voor een vertrek van Peter Crouch. De Engels international wil meer speeltijd en heeft verschillende aanbiedingen op zak.

FCupdate.nl

Was te verwachtten, wel jammer voor Liverpool dat hij dit seizoen niet meer uit mag komen in Europees voetbal.
Gebruikersavatar
TOM SHARPE
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 14 feb 2006, 10:26
Locatie: Camping "De Zondebok"

DIRK privé schreef:Heeft dan niemand het NHD gelezen van gisteren. Dirk koopt liever een Willink dan Alves! Duidelijk. Jammer.
Ja een Willink wordt al meer waard hoe ouder het ding wordt he, het blijft een bank he die Dirk. Jammer dat ze het publiek en het voetbal beginnen te vergeten.
Lead me, follow me, or get out of my way.
AZalkmaarforlife
Seizoenkaarthouder
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:30
Locatie: Alkmaar

Nu zijn we kansloos, Liverpool valt niet mee te concurreren, misschien dat Dirk Alves zijn beinvloedende zaakwaarnemers kan omkopen om Alves naar Alkmaar te praten :lol:
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

checkmate schreef:Inmiddels al 7x Alves.....
waarom speelt die nou niet bij AZ?
Alleen bij AZ had ie er tegen Heracles geen 7 gemaakt omdat ze het tegen ons wel kunnen opbrengen om hun stinkende best te doen.
Gebruikersavatar
DIRK privé
Supporter
Berichten: 222
Lid geworden op: 01 sep 2006, 18:26
Locatie: Castricum

Metalingus schreef:[..]


Alleen bij AZ had ie er tegen Heracles geen 7 gemaakt omdat ze het tegen ons wel kunnen opbrengen om hun stinkende best te doen.
Dat was thuis en dat is toch anders. Krijgen ze net als wij broodjes en koffie en worden ze afgeslacht als het niet goed gaat.
Gebruikersavatar
fedcbar
Teletext-supporter
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 okt 2007, 07:53
Locatie: alkmaar

:!: Als ik werkgever van Heerenveen was geweest
dan had ik meneer Alves met zijn hooghartige
houding op een grasmaaier gezet en kon ie van mij
de velden van de Fjes maaien.
Ik vind het schandalig wat hij gedaan heeft.
Overigens vind ik het heerenveen publiek hypocriet
door eerst haar ongenoegen te uiten over deze man
en vervolgens hard te applaudiseren en juichen als
hij er 7 scoort. ik hoop dat hij niet naar AZ gaat.
Gebruikersavatar
Castricum
Herry en/of Berry
Berichten: 61
Lid geworden op: 22 okt 2004, 12:42

fedcbar schreef: ik hoop dat hij niet naar AZ gaat.
Als hij bij AZ aan de lopende band gaat scoren is iedereen dat weer snel vergeten hoor.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Castricum schreef:[..]


Als hij bij AZ aan de lopende band gaat scoren is iedereen dat weer snel vergeten hoor.
Kijk maar bij Heerenveen. Hij speelde daar alleen al mee met Jong Heerenveen en het was één en al hosanna.
_________________
"I don't know that!"
dede
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 jun 2005, 09:13
Locatie: Leeuwarden

Tja, eerst werd hij massaal uitgemaakt voor hoerenjong en vervolgens was hij weer de held van heerenveen. Hoezo hypocryt. Het viel me bovendien op dat hij geen een keer juichte bij zijn goals. Volgens mij heeft hij heerenveen allang uitgekotst en doet hij alleen zijn best om zo snel mogelijk weg te komen. Ik verwacht dat hij komende winter naar Engeland of Spanje verkast.
fantaztisch
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Wel mooi, die supporters juichen na die 7 goals(staande ovatie). Weken ervoor uitkafferen. Hypocriet?
je weet het
Gebruikersavatar
Sjonnie van de Ben-side
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 11 nov 2004, 15:49
Locatie: Alkmaar

Gillus schreef:Wel mooi, die supporters juichen na die 7 goals(staande ovatie). Weken ervoor uitkafferen. Hypocriet?
Jantje huilt.
Jantje lacht.
BSY & Vak-K
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Sjonnie van de Ben-side schreef:[..]


Jantje huilt.
Jantje lacht.
Mooi gesproken 8)
je weet het
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

Gillus schreef:Wel mooi, die supporters juichen na die 7 goals(staande ovatie). Weken ervoor uitkafferen. Hypocriet?
Dat je je daar nog over verbaast. Zo zitten al die passanten toch in mekaar.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

cAZtricum schreef:[..]


Dat je je daar nog over verbaast. Zo zitten al die passanten toch in mekaar.
Dat is bij 98% van de voetbalsupporters zo, ik noem even de gevalletje Davids en Seedorf bij Oranje. Allebei uitgkotst en de eerste kreeg een jaar geleden een staande ovatie tijdens zijn rentree en de tweede (landelijk uitgekotst) is nu ineens ook weer de held. Zo zit het nu eenmaal in elkaar. Hier is het trouwens precies hetzelfde met Van Gaal.
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

AZ 4 Life schreef:[..]


Dat is bij 98% van de voetbalsupporters zo, ik noem even de gevalletje Davids en Seedorf bij Oranje. Allebei uitgkotst en de eerste kreeg een jaar geleden een staande ovatie tijdens zijn rentree en de tweede (landelijk uitgekotst) is nu ineens ook weer de held. Zo zit het nu eenmaal in elkaar. Hier is het trouwens precies hetzelfde met Van Gaal.
Clarence :bow:
'Not in the face, ok?'
Huiswaard
Oude garde
Berichten: 1107
Lid geworden op: 31 dec 2003, 08:40
Locatie: Sint Pancras
Contacteer:

bonenplukker schreef:Clarence :bow:
Komt 'ie nu mee. AZ 4 Life en linksbovengetekende weten dit al jaren. Ik wacht op het moment dat Antti het eindelijk toegeeft.

\:D/
jantje-AZ
Supporter
Berichten: 191
Lid geworden op: 19 feb 2004, 12:21
Locatie: alkmaar

Sjonnie van de Ben-side schreef:[..]


Jantje huilt.
Jantje lacht.
????????????????

Ga een aan het werk joh !!!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Huiswaard schreef:[..]


Komt 'ie nu mee. AZ 4 Life en linksbovengetekende weten dit al jaren. Ik wacht op het moment dat Antti het eindelijk toegeeft.

\:D/
Kan je lang wachten. Antti gaat dat nooit toegeven tenzij statistisch is bewezen dat Clarence een meerwaarde heeft voor Oranje. :wink:
Gesloten