Voorspelling eindstand Eredivisie 2007-2008

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

AZ wordt...

1e
62
61%
2e
16
16%
3e
9
9%
4e
7
7%
5e
1
1%
6e
1
1%
7e
0
Geen stemmen
8e
0
Geen stemmen
9e
2
2%
10e of lager
3
3%
 
Totaal aantal stemmen: 101
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Op speciaal verzoek voor Martin Luther King:

1 072
2 010
3 020
4 040
5 050
6 0513
7 053
8 030
9 045
10 024
11 026
12 076
13 010 II
14 013
15 0314
16 010 III
17 0546
18 077
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dropkick Murphy schreef:Gadverdamme. Als dit zo doorgaat pleit ik, op persoonlijke titel, voor een slotje op dit topic. Iedereen die AZ een kampioenschap toedicht, loopt nog maar heel kort rond in Alkmaar. En dan nog, we hebben vier maanden terug toch gezien dat te vroeg juichen NEVER NOOIT NIET kan. En heel veel keren daarvoor...

'We gaan naar Lissabon...'

:cry:
Gadverdamme wat ben JIJ negatief. Iedereen die AZ op 1 zet krijgt de wind van voren. Wat jij moet leren is met teleurstellingen omgaan zodat je de toekomst wat positiever inziet in plaats van je lekker veilig indekken door maar te brullen dat we toch niks zullen winnen.
Dus je hebt liever dat we de hoofdstedelingen op 1 zetten ? Je vraagt je in een andere reactie af op basis waarvan mensen AZ op 1 zetten. Op basis waarvan zet iemand ajax op 1 ? Of Psv, of Feyenoord ? Als ik de selectie zo bekijk mogen we ECHT niet klagen en bovendien ben ik AZ-supporter en DUS zet ik AZ op 1. Nee, ik hoop dat niet alleen ik verwacht het ook !
Dus als we allemaal PSV op 1 zetten blijft dit topic open ? Rare manier van denken.

En dan nog even iets : maak jij ook eens een lijstje waar WIJ op kunnen reageren ( en voordat je zegt dat ik dat ook niet heb gedaan : 1. AZ 2. PSV 3. ajax en de rest interesseert me maar weinig ).

Jammer dat je niet op PB's reageert ; moeten we het toch hier "uitvechten". :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
gb
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 23 okt 2006, 11:40
Locatie: Heerhugowaard

Ga ik even reageren. Op basis van de voorbereiding had ik het idee dat PSV en Feyenoord om de titel gingen strrijden. Ik had niets van de voorbereiding kunnen zien dus ben ik afgegaan op berichten. Nu na AZ Inter en het vertrek van die irritante dwerg bij 020 is mijn mening toch iets veranderd. AZ is sterk in de aanval met name Ari en Dembele zijn een ijzersterk koppel. Wel twijfel ik aan de effectiviteit, maar daar hebben we Koef en Pelle voor. Koef gaat nog echt belangrijk worden voor AZ. Let op mijn woorden. Het middenveld van AZ is er een van topkwaliteit. Voorwaarde is dat Simon zijn vorm vasthoud en dat Martens weer gaat voetballen. Met de komst van Schaars hoeven we over deze linie ook niet in te zitten. De achterhoede is toch weer een zorgenkindje. Ik vond Kew tegen inter niet sterk en de voortzetting van Steinsson was weer niet best. Barry is daar op links een goede zet, maar te traag voor het belopen van de gehele linkerkant. Als Mendez weer terug is zou ik voor deze achterhoede kiezen. Poco Mendez Donk Jaliliens/Steinsson.
Hier mijn voorspelling..... 1. AZ 2. Feyenoord 3. PSV 4. Twente 5. Groningen 6. ajax 7. Heerenveen 8. Utrecht 9.Roda 10. NAC 11. NEC 12 Sparta 13. Vitesse (aadje afkoopsom gaat weg met de kerst) 14. Graafschap 15. Willen II 16. VVV 17. Heracles 18. Excelsior
Een supporter blijft staan, blijft klappen en blijft gaan voor zijn club. Na een vrouw komt zijn cluppie is er geen vrouw is er AZ.
gb
Supporter
Berichten: 120
Lid geworden op: 23 okt 2006, 11:40
Locatie: Heerhugowaard

Geep. schreef:1. AZ Alkmaar.
2. PSV.
3. Feyenoord.
4. #j#x.
5. SC Heerenveen.
6. FC Twente.
7. FC Groningen.
8. Vitesse.
9. FC Utrecht.
10.Roda JC.
11.NAC.
12.Willem II.
13.NEC.
14.Sparta.
15.Heracles.
16.Graafschap.
17.VVV.
18.En ik hoop Excelsior.
:roll: :roll:
Geep we gaan weer naar Rotterdam zelfde zetting, maar dan met veel meer lol terug KAMPIOENEN
Een supporter blijft staan, blijft klappen en blijft gaan voor zijn club. Na een vrouw komt zijn cluppie is er geen vrouw is er AZ.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

salmonyappi schreef:Gadverdamme wat ben JIJ negatief. Iedereen die AZ op 1 zet krijgt de wind van voren. Wat jij moet leren is met teleurstellingen omgaan zodat je de toekomst wat positiever inziet in plaats van je lekker veilig indekken door maar te brullen dat we toch niks zullen winnen.
Dus je hebt liever dat we de hoofdstedelingen op 1 zetten ? Je vraagt je in een andere reactie af op basis waarvan mensen AZ op 1 zetten. Op basis waarvan zet iemand ajax op 1 ? Of Psv, of Feyenoord ? Als ik de selectie zo bekijk mogen we ECHT niet klagen en bovendien ben ik AZ-supporter en DUS zet ik AZ op 1. Nee, ik hoop dat niet alleen ik verwacht het ook !
Dus als we allemaal PSV op 1 zetten blijft dit topic open ? Rare manier van denken.

En dan nog even iets : maak jij ook eens een lijstje waar WIJ op kunnen reageren ( en voordat je zegt dat ik dat ook niet heb gedaan : 1. AZ 2. PSV 3. ajax en de rest interesseert me maar weinig ).

Jammer dat je niet op PB's reageert ; moeten we het toch hier "uitvechten". :lol:
Reageren op PB's? Ik nam hem ter kennisgeving aan, of stond er een vraag in die ik moest beantwoorden?

Nogmaals, de ranglijsten hier zijn gebaseerd op Hoop, dat is wat mij steekt. Of denk je echt dat AZ 90% kans heeft op de titel, afgaande op de 'voorspellingen' hier? Kortom het is geen reële afspiegeling van de werkelijke krachtsverhoudingen.

Overigens weet je bijzonder goed wat ik moet leren én dat ik negatief ben. Dan maar negatief. Jij verwacht een kampioenschap en bent hevig teleurgesteld na zo'n zeperd als vorig jaar, voor mij is het seizoen alleen maar aangenaam als ik weinig verwacht en we aan het eind van de rit met de schaal in de hand staan.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Branie
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:12
Locatie: Alkmaar..

Dropkick Murphy schreef:[..]

Reageren op PB's? Ik nam hem ter kennisgeving aan, of stond er een vraag in die ik moest beantwoorden?

Nogmaals, de ranglijsten hier zijn gebaseerd op Hoop, dat is wat mij steekt. Of denk je echt dat AZ 90% kans heeft op de titel, afgaande op de 'voorspellingen' hier? Kortom het is geen reële afspiegeling van de werkelijke krachtsverhoudingen.

Overigens weet je bijzonder goed wat ik moet leren én dat ik negatief ben. Dan maar negatief. Jij verwacht een kampioenschap en bent hevig teleurgesteld na zo'n zeperd als vorig jaar, voor mij is het seizoen alleen maar aangenaam als ik weinig verwacht en we aan het eind van de rit met de schaal in de hand staan.
Volledig met je eens! Ik kan er niet met mijn pet bij dat iedereen AZ op nr.1 zet. Zijn wij soms die club 30 km. onder Alkmaar die zichzelf altijd op 1 zet? Lijkt me niet!! Ik ga ook altijd van het slechte uit zodat het altijd beter kan. Dat heeft overigens niets met positief of negatief denken te maken. Ik denk altijd positief als ik naar AZ ga. Ik HOOP dat ze gaan winnen, maar mij zal je dan ook nooit horen zeggen dat we gaan winnen! Hoop doet leven! Zie maar het verhaal a la excelsior.

Kan er zo slecht tegen als mensen zo lopen te schreeuwen dat we gaan winnen. Als we verliezen hoor je deze mensen zeggen dat het slecht was. Dit is ook het categorie supporter dat bij slechte resulataten ook weer snel niet meer in het stadion te vinden zal zijn.
Vak je W toch!
Die Hard
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 06 feb 2006, 19:52
Locatie: Limmen

1. AZ Alkmaar
2. Feyenoord
3. PSV
4. 020
5. FC Twente
6. SC Heerenveen
7. Vitesse
8. FC Utrecht
9. Roda JC
10. FC Groningn
11. NAC
12. NEC
13. Sparta
14. Willem II
15. Heracles
16. VVV
17. Graafschap
18. Excelsior
AZ-Supporter 4-Ever!!!
Gebruikersavatar
MR Mayistic
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 31 aug 2006, 15:54
Locatie: Het tover bos

1. AZ
2. Feyenoord
3. FC Twente
4. PSV
5. 020
6. SC Heerenveen
7.FC Groningen
8. FC Utrecht
9. Roda JC
10.Vitesse
11. NAC
12. NEC
13. Sparta
14. Willem II
15. Heracles
16.Excelsior
17. Graafschap
18. VVV
Laatst gewijzigd door MR Mayistic op 15 aug 2007, 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mister M.
Fanatic
Berichten: 588
Lid geworden op: 06 jan 2005, 10:50

Hier even mijn uitleg waarom ik AZ op 1 gezet heb en niet Feyenoord , Psv of 020.

Feyenoord: Heeft de selectie goed versterkt , Maar de oude rotten moeten het eerst nog maar eens waar maken en ze moeten een team kunnen vormen. De meeste spelen voor het eerste jaar met elkaar.

Psv: Heeft voor mijn gevoel het slechtst ingekocht en mist toch wat belangerijke spelers, alleen de voorhoede van Psv is er sterker opgeworden.

020: Heeft zeer veel kwalitijd in moeten leveren, en de mensen die deze spelers op moeten vangen zijn daar niet goed genoeg voor. Ze hebben ook nog een aantal spelers wat gebleseerd is of blesure gevoelig zijn.

AZ: Heeft hoegenaamd de zelfde selctie alleen de Cler en Arveladze zijn weg gegaan. Daarvoor zijn goede vervangers aangetrokken en is de selectie nog breder als vorig jaar. AZ heeft dus nu voor het 2de jaar de zelfde selectie dit plus de spelers die terug komen van een blesure, maakt dit de beste selectie van de Top 4.
Nessuno attaca noi senza essere punito. Capisce?
Victory VAK X
Supporter
Berichten: 217
Lid geworden op: 11 mar 2005, 18:09

1. Feyenoord
2. 020
3. PSV
4. AZ
5. SC Heerenveen
6. FC Groningen
7. FC Utrecht
8. FC Twente
9. NAC Breda
10. Roda JC
11. Willem II
12. Sparta Rotterdam
13. Vitesse
14. Heracles Almelo
15. Excelsior
16. De Graafschap
17. VVV Venlo
18. NEC

Edit> Ik zal ook nog even mijn keuze toelichten.

Feyenoord op 1-- Ik denk dat met deze aankopen een hecht en sterk elftal kunnen bouwen. Talenten als De Guzman zullen boven zich zelf gaan uitsteigen met klassbakken als Makaay van Bronckhorst.
020 op 2 --> Ondanks het vertrek van Sneijder verwacht ik veel van 020. Ten Cate is helaas echt wel in staat een goed elftal neer te zetten. En ze zullen dan ook gewoon tweede worden.
PSV op 3 --> Ik vind de aankopen van PSV niet uitblinkend maar slim. Ze zijn minder dan vorig seizoen maar een derde plaats moet er in zitten.
AZ op 4 --> Ach, ik hoop de landstitel maar vind dat niet realistisch. Mocht het wel zo zijn trek ik deze woorden direct terug. We missen routine.
NEC op 18 --> Sommigen denken die is gek, maar die spreek ik na het seizoen wel. Ik verwacht eigenlijk al jaren dat NEC een inktzwart jaar tegemoet gaat. Misschien dit jaar wel.
Laatst gewijzigd door Victory VAK X op 15 aug 2007, 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dropkick Murphy schreef:[..]
OK, maar dan ben ik toch benieuwd naar jou reële lijstje, wat is dan die werkelijke krachtsverhouding in jou ogen ? Ik denk niet dat AZ kans maakt op basis van de voorspellingen hier, maar op basis van een uitstekende grote selectie vol talent en toch een rugzak ervaring van vorig seizoen.
Dus dek je je in tegen teleurstelling. Niets mis mee. Uiteindelijk wil je hetzelfde als iedereen hier.
Ik verwacht geen kampioenschap, maar denk dat het mogelijk is ( OK, noem het hoop, maar zonder hoop geen toekomst ) Bovendien is de kans kampioen te worden zowiezo elk jaar klein ( ook voor gehaaide teams als Man.United, Barcelona, Bayern Munchen is het nooit een zekerheid ) en mocht het niet lukken dan volgend jaar weer een kans. Een zeperd kan ik wel verwerken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Branie schreef :
Volledig met je eens! Ik kan er niet met mijn pet bij dat iedereen AZ op nr.1 zet. Zijn wij soms die club 30 km. onder Alkmaar die zichzelf altijd op 1 zet? Lijkt me niet!!


Kan je er ECHT niet bij met je pet ? Kijk dan eens naar de selectie, de trainer, het stadion, de supporters ! Een uitstekende basis voor een mooi seizoen.
Ik ga ook altijd van het slechte uit zodat het altijd beter kan. Dat heeft overigens niets met positief of negatief denken te maken.


Je gaat altijd van het slechte uit, maar dat heeft niets met negatief te maken? Dat moet je toch nog eens uitleggen; een behoorlijke paradox, lijkt me.
Ik denk altijd positief als ik naar AZ ga. Ik HOOP dat ze gaan winnen, maar mij zal je dan ook nooit horen zeggen dat we gaan winnen! Hoop doet leven! Zie maar het verhaal a la excelsior.
Je zegt het zelf al : hoop doet leven, dus is hoop wel degelijk een goede basis om eventueel kampioen te worden. Je durft nooit te zeggen dat we gaan winnen, maar het mag best hoor ! Niemand neemt het je kwalijk als we evengoed verliezen. Jammer. Hopen op een volgende keer, toch ?
Kan er zo slecht tegen als mensen zo lopen te schreeuwen dat we gaan winnen. Als we verliezen hoor je deze mensen zeggen dat het slecht was. Dit is ook het categorie supporter dat bij slechte resulataten ook weer snel niet meer in het stadion te vinden zal zijn.
Ach, in de kelder van de 1e divisie verloren we ook, en toen riep ik dat er ooit wel weer een tijd zou komen dat we gaan promoveren ( ik werd toen voor gek verklaard op basis van dat lopende seizoen ) en zie waar we nu staan. Een stijging van zo'n 30 plaatsen omhoog, dan kan dat ene stapje naar de bovenste plek er ook nog wel eens van komen.
Trouwens : ik hoor iemand liever bij aanvang van AZ-ajax roepen dat we gaan winnen dan dat het hele stadion zingt: we gaan verliezen we gaan verliezen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Dat klinkt alweer iets beter en reëler. Alleen jammer dat je jezelf zo tegenspreekt.
salmonyappi schreef:Als ik de selectie zo bekijk mogen we ECHT niet klagen en bovendien ben ik AZ-supporter en DUS zet ik AZ op 1. Nee, ik hoop dat niet alleen ik verwacht het ook !
salmonyappi schreef:Ik verwacht geen kampioenschap
Je zal mij niet horen zeggen dat AZ géén kans maakt op een kampioenschap. Sterker nog, misschien zou ik in mijn denkbeeldige lijstje ook wel AZ bovenaan zetten. Maar dat meer dan 90% AZ als voornaamste titelkandidaat ziet, gaat er bij mij niet in. Dat betekent dat flink wat forumgebruikers de AZ-bril niet afzet. Of denk je dat op een algemeen, onpartijdig voetbalforum ook 90% op AZ inzet?

En nee, ik dek me niet in tegen teleurstellingen. Waarom heb ik dan meteen toen de voorverkoop begon een kaartje voor Excelsior-AZ aangeschaft? Ik word alleen giftig van onterechte, hooghartige uitspraken. Ik hoor ze nog zo zingen, 'Helemaal niets in Amsterdam', op vele, vele ongepaste momenten.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
graafie
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:50
Locatie: den helder

AZ
feyenoord
psv
ajax
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dropkick Murphy schreef:Dat klinkt alweer iets beter en reëler. Alleen jammer dat je jezelf zo tegenspreekt.

[..]


.
Je hebt helemaal gelijk. Het wordt wel een erg politiek antwoord van me, maar het heeft een beetje te maken met de context.............

Nog even over wat je opnoemde in een eerdere post over reële afspiegeling van de werkelijke krachtsverhoudingen: heb je ajax gezien vanavond ? Ik heb gekeken waar we nu eigenlijk bang voor moeten zijn . Welnu ( deze wedstrijd in ieder geval, maar ogenschijnlijk iets chronisch ) : stuurloos, doelloos , ziel(sneijder)loos elftal; een schande voor de CL. Dus die kant van de weegschaal zou onze kant uit kunnen gaan. Dus dan eigenlijk alleen PSV nog ? Of heeft Feyenoord alles in 1 klap weer op de rails ? ( Ik kan het me niet voorstellen..........)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
barrel
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 29 dec 2005, 16:45
Locatie: heerhugowaard
Contacteer:

1.AZ
2.psv
3.feyenoord
4.heerenveen
5.020
6.fcutrecht
7.vitesse
8.fctwente
9.rodajc
10.nac brdea
11.nec
12.fcgroningen
13.sparta
14.heracles
15.graafschap
16.excelsior
17.willem2doeiiiiii
18.vvv venloooodoeiiiiiiiiiiii
kotsen in 020
Gebruikersavatar
Branie
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:12
Locatie: Alkmaar..

salmonyappi schreef:
Kan je er ECHT niet bij met je pet ? Kijk dan eens naar de selectie, de trainer, het stadion, de supporters ! Een uitstekende basis voor een mooi seizoen.

Je gaat altijd van het slechte uit, maar dat heeft niets met negatief te maken? Dat moet je toch nog eens uitleggen; een behoorlijke paradox, lijkt me.


Je zegt het zelf al : hoop doet leven, dus is hoop wel degelijk een goede basis om eventueel kampioen te worden. Je durft nooit te zeggen dat we gaan winnen, maar het mag best hoor ! Niemand neemt het je kwalijk als we evengoed verliezen. Jammer. Hopen op een volgende keer, toch ?


Ach, in de kelder van de 1e divisie verloren we ook, en toen riep ik dat er ooit wel weer een tijd zou komen dat we gaan promoveren ( ik werd toen voor gek verklaard op basis van dat lopende seizoen ) en zie waar we nu staan. Een stijging van zo'n 30 plaatsen omhoog, dan kan dat ene stapje naar de bovenste plek er ook nog wel eens van komen.
Trouwens : ik hoor iemand liever bij aanvang van AZ-ajax roepen dat we gaan winnen dan dat het hele stadion zingt: we gaan verliezen we gaan verliezen.
1. Juist, ja voor een mooi seizoen! maar om nou te zeggen dat we kampioen worden gaat mij veels te ver. Al dat hosanna gedrag!

2. Ik ga van het slechte uit ja, maar om dat nou negatief denken te noemen? Ik hoop toch altijd dat we gaan winnen? Ik zit niet de hele tijd: we gaan verliezen, verliezen, verliezen....

3. Precies zoals je het zegt. Tuurlijk hoop ik dat we kampioen worden maar om nu gelijk te zeggen dat we dat worden is helemaal niks. Ook het zeggen dat we gaan winnen is niks voor mij. (onderschatting is aan de orde van de dag in de voetballerij.) Ga je gang, met het zeggen dat we gaan winnen. Maar betrek mij daar niet bij.

4. Ik zeg toch niet dat ik ga zingen dat we gaan verliezen? Al helemaal niet tegen de joden. Daarom moedig ik ook onze jongens aan. Beetje een goedkope vergelijking als je het mij vraagt.
Ook ik hoopte / droomde als 8 jarig jochie dat ik ooit mocht meemaken dat we kampioen van nederland zouden worden. Ik heb het echter nooit verteld omdat je dat voor je zelf moet houden en niet tegen jan en alle man moet gaan verkondigen!
Vak je W toch!
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

De poll op www.sportweek.nl , over de titelfavoriet voor 2007/2008:
ajax 32%
AZ 17%
Feyenoord 28%
PSV 24%

Dit lijkt me hét bewijs dat alle bovenstaande reacties subjectief of op z'n minst gekleurd zijn. De wens is inderdaad vader van de gedachte en dat is het failliet van dit topic. Maar goed, het gros van de AZ-toeschouwers weet de ploeg structureel te overschatten en krijgt daardoor regelmatig het deksel op de neus. Het wachten is op de eerste fluitconcerten als we op een verdienstelijke derde plek staan en gelijkspelen tegen Heerenveen.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dropkick Murphy schreef:De poll op www.sportweek.nl , over de titelfavoriet voor 2007/2008:
ajax 32%
AZ 17%
Feyenoord 28%
PSV 24%

Dit lijkt me hét bewijs dat alle bovenstaande reacties subjectief of op z'n minst gekleurd zijn. De wens is inderdaad vader van de gedachte en dat is het failliet van dit topic. Maar goed, het gros van de AZ-toeschouwers weet de ploeg structureel te overschatten en krijgt daardoor regelmatig het deksel op de neus. Het wachten is op de eerste fluitconcerten als we op een verdienstelijke derde plek staan en gelijkspelen tegen Heerenveen.
Dat deze topic gekleurd is, snapt iedereen wel. Ik vind de conclusie die je trekt dan ook wel erg makkelijk. Ik denk dat veruit de meeste forummers (en toeschouwers) behoorlijk goed aanvoelen wat de potentie en de mogelijkheden zijn maar het alleen niet over hun hart kunnen verkrijgen een andere club bovenaan te zetten. Helemaal die club uit 020 niet.

Persoonlijk verwacht ik niet dat wij bovenaan komen te staan, maar ik zou niet weten wie ik dan op 1 zou moeten zetten. Ik verwacht de 'top 4' in de top 4, verder is het koffiedik kijken.
_________________
"I don't know that!"
hjkuuhjkk

Dropkick Murphy schreef:De poll op www.sportweek.nl , over de titelfavoriet voor 2007/2008:
ajax 32%
AZ 17%
Feyenoord 28%
PSV 24%

Dit lijkt me hét bewijs dat alle bovenstaande reacties subjectief of op z'n minst gekleurd zijn. De wens is inderdaad vader van de gedachte en dat is het failliet van dit topic. Maar goed, het gros van de AZ-toeschouwers weet de ploeg structureel te overschatten en krijgt daardoor regelmatig het deksel op de neus. Het wachten is op de eerste fluitconcerten als we op een verdienstelijke derde plek staan en gelijkspelen tegen Heerenveen.
Het is het bewijs dat ajax, Feyenoord en PSV een grotere supporterschare hebben.
Het is op dit moment zeer realistisch om AZ als kampioen te tippen.
Als je nu met dit materiaal en speltechnisch nivo AZ nog niet als kanshebber ziet dan ben je gewoon negatief.

Uitfluiten als ze uiteindelijk derde worden is natuurlijk wel een teken van overschatten en gebrek aan realiteitsbesef, want de andere top 4 clubs zijn zeker ook kanshebbers en het wordt gewoon spannend, maar ik denk dat AZ de minste punten gaat laten liggen.

1. AZ
2. PSV
3. ajax
4. Feyenoord
5. fc Twente
6. fc Utrecht
7. Heereveen
8. Roda JC
9. Groningen
10. NEC
11. Willem II
12. Vitesse
13. NAC
14. Sparta
15. Heracles
16. de Graafschap
17. Excelsior
18. VVV Venlo
Laatst gewijzigd door hjkuuhjkk op 16 aug 2007, 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten