Voorspelling eindstand Eredivisie 2007-2008

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.

AZ wordt...

1e
62
61%
2e
16
16%
3e
9
9%
4e
7
7%
5e
1
1%
6e
1
1%
7e
0
Geen stemmen
8e
0
Geen stemmen
9e
2
2%
10e of lager
3
3%
 
Totaal aantal stemmen: 101
Gebruikersavatar
Walo_az
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 mar 2007, 12:34

1 AZ
2 Feyenoord
3 020
4 PSV
5 SC Heerenveen
6 FC Groningen
7 FC Utrecht
8 Roda JC
9 Twente
10 NEC
11 Vitesse
12 NAC
13 Sparta
14 Willem II
15 de Graafschap
16 Excelsior
17 Heracles
18 VVV
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Gadverdamme. Als dit zo doorgaat pleit ik, op persoonlijke titel, voor een slotje op dit topic. Iedereen die AZ een kampioenschap toedicht, loopt nog maar heel kort rond in Alkmaar. En dan nog, we hebben vier maanden terug toch gezien dat te vroeg juichen NEVER NOOIT NIET kan. En heel veel keren daarvoor...

'We gaan naar Lissabon...'

:cry:
Aldus de papegaai van de media
Geep.
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 nov 2006, 11:44

1. AZ Alkmaar.
2. PSV.
3. Feyenoord.
4. #j#x.
5. SC Heerenveen.
6. FC Twente.
7. FC Groningen.
8. Vitesse.
9. FC Utrecht.
10.Roda JC.
11.NAC.
12.Willem II.
13.NEC.
14.Sparta.
15.Heracles.
16.Graafschap.
17.VVV.
18.En ik hoop Excelsior.
:roll: :roll:
Gebruikersavatar
Walo_az
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 mar 2007, 12:34

Dropkick Murphy schreef:Gadverdamme. Als dit zo doorgaat pleit ik, op persoonlijke titel, voor een slotje op dit topic. Iedereen die AZ een kampioenschap toedicht, loopt nog maar heel kort rond in Alkmaar. En dan nog, we hebben vier maanden terug toch gezien dat te vroeg juichen NEVER NOOIT NIET kan. En heel veel keren daarvoor...

'We gaan naar Lissabon...'

:cry:
Wat is dat nou weer voor redenatie. Mijn hoop wint het wellicht van mijn gezonde verstand. Maar omdat ik hoop/denk dat AZ kampioen wordt ben ik een Glory-Hunter?
En als de boel een keer meezit, waarom dan niet....
Gebruikersavatar
Bonjorno
Seizoenkaarthouder
Berichten: 263
Lid geworden op: 26 jan 2005, 12:17
Locatie: Oosterhout gem. Nijmegen

Walo_AZ schreef:[..]


Wat is dat nou weer voor redenatie. Mijn hoop wint het wellicht van mijn gezonde verstand. Maar omdat ik hoop/denk dat AZ kampioen wordt ben ik een Glory-Hunter?
En als de boel een keer meezit, waarom dan niet....
Inderdaad, mijn lijstje is voornamelijk op hoop geselecteerd. Daarnaast denk ik dat door het verlies van sneijdert 020 geen kampioen meer wordt. (wat ik daarvoor wel dacht)
Hoe langer het duurt voordat men het met mij eens is, des te verder ben ik mijn tijd vooruit geweest.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Walo_AZ schreef:Wat is dat nou weer voor redenatie. Mijn hoop wint het wellicht van mijn gezonde verstand. Maar omdat ik hoop/denk dat AZ kampioen wordt ben ik een Glory-Hunter?
En als de boel een keer meezit, waarom dan niet....
Nogal wiedes dat we hopen dat AZ kampioen wordt, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.
Dit is een voorspelling-topic. En een beetje AZ'er heeft de afgelopen jaren geleerd dat je nooit te vroeg victorie moet kraaien. Door schade en schande wijs geworden, zullen we maar zeggen. Nu al roepen dat AZ kampioen wordt, staat in mijn ogen gelijk aan het totaal misplaatst en veel te voorbarig zingen van 'We gaan naar Lissabon', 'We worden lachend kampioen' en nog erger 'Helemaal niets in Amsterdam'. Walgelijk.
Of heb jij je kampioenstattoo 2007-2008 al laten zetten?
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Walo_az
Dagjesmens
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 mar 2007, 12:34

Dropkick Murphy schreef:[..]

Nogal wiedes dat we hopen dat AZ kampioen wordt, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.
Dit is een voorspelling-topic. En een beetje AZ'er heeft de afgelopen jaren geleerd dat je nooit te vroeg victorie moet kraaien. Door schade en schande wijs geworden, zullen we maar zeggen. Nu al roepen dat AZ kampioen wordt, staat in mijn ogen gelijk aan het totaal misplaatst en veel te voorbarig zingen van 'We gaan naar Lissabon', 'We worden lachend kampioen' en nog erger 'Helemaal niets in Amsterdam'. Walgelijk.
Of heb jij je kampioenstattoo 2007-2008 al laten zetten?
Ik zal de laatste zijn die gaat roepen dat AZ kampioen wordt, dat vindt ik voordat een competitie begint alleen bij 020 passen en ook ik walg daar van. Maar ik vind wel dat er een verschil is tussen iets roepen of iets op een forum plaatsen als daar om gevraagd wordt.

En ik denk trouwens wel dat AZ een hele goede kans maakt. Dit tesamen met een beetje hoop plaatst AZ op 1.

En met zo'n Tattoo kan er altijd nog een tribal overheen :wink:
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Walo_AZ schreef:Ik zal de laatste zijn die gaat roepen dat AZ kampioen wordt, dat vindt ik voordat een competitie begint alleen bij 020 passen en ook ik walg daar van.
Sorry, dan was dit zeker een tikfout of heb ik het verkeerd geïnterpreteerd.
Walo_AZ schreef:1 AZ
Walo_AZ schreef:Maar ik vind wel dat er een verschil is tussen iets roepen of iets op een forum plaatsen als daar om gevraagd wordt.
Klopt, als je iets roept, horen hooguit twee of drie dat. Als je het op het forum schrijft, lezen honderden zoniet duizenden dat.
Walo_AZ schreef:En ik denk trouwens wel dat AZ een hele goede kans maakt. Dit tesamen met een beetje hoop plaatst AZ op 1.
Hoop telt dus niet mee, want het lijkt me nogal onzinnig om te polsen op een AZ Supportersforum wie iedereen hoopt dat er kampioen wordt.
Aldus de papegaai van de media
A.S. BARI
Steward
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jun 2004, 15:20
Locatie: Luxembourg
Contacteer:

Dropkick Murphy schreef:Gadverdamme. Als dit zo doorgaat pleit ik, op persoonlijke titel, voor een slotje op dit topic. Iedereen die AZ een kampioenschap toedicht, loopt nog maar heel kort rond in Alkmaar. En dan nog, we hebben vier maanden terug toch gezien dat te vroeg juichen NEVER NOOIT NIET kan. En heel veel keren daarvoor...

'We gaan naar Lissabon...'

:cry:
tja ik weet het niet hoor maar ik zet altijd AZ op nr 1 en ajaks op nr 18

al jaren lang, dit hoop ik al jaren (beide) en als 1 vd 2 een keer uitkomt zal ik juichen wat anderen er ook van vinden
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

A.S. BARI schreef:[..]


tja ik weet het niet hoor maar ik zet altijd AZ op nr 1 en ajaks op nr 18

al jaren lang, dit hoop ik al jaren (beide) en als 1 vd 2 een keer uitkomt zal ik juichen wat anderen er ook van vinden
Jahoor lekker realistisch. :roll: Net of wij niet zouden juichen als het zou gebeuren. Ik hoopte gewoon dat mensen een realistische einstand zouden voorspellen en niet wat ze hopen, want het lijkt me dat iedereen die hier lid is van het forum wel hoopt dat AZ kampioen wordt.
Of heb jij je kampioenstattoo 2007-2008 al laten zetten?
Het is dat ik de datum nog niet weet. :wink:
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
kaasgek
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 aug 2007, 16:29
Locatie: AZ

1 AZ
2 020
3 010
4 Psv
5 Heereveen
6 Groningen fc
7 Roda jc
8 Fc Utreg
9 Fc Twente
10 Nac
11 Nec
12 Sparta
13 Heracles
14 Willem 2
15 Vitesse
16 De Graafschap
17 vvv
18 Excelsior

vvv degradeerd via de gay offs en de eagels promoveeren via de gay offs
en den haag word kampioen
DYV
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 12 jul 2007, 19:46
Locatie: Papendrecht

Dropkick Murphy schreef:Iedereen die AZ een kampioenschap toedicht, loopt nog maar heel kort rond in Alkmaar. :cry:
En iedereen die te lang bij AZ rondloopt heeft zijn roze bril in de Hout laten liggen?
Het is AZ supporters wel eigen om erg negatief te zijn, of is dit gewoon een beetje Kop van Noord Holland eigen? Mee eens dat we niet direct hoog van de toren moeten blazen dat het kat in ´t bakkie is (zoals......), maar we maken een goede kans, dus als supporter zet je AZ dan toch bovenaan?
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

DYV schreef:[..]


En iedereen die te lang bij AZ rondloopt heeft zijn roze bril in de Hout laten liggen?
Het is AZ supporters wel eigen om erg negatief te zijn, of is dit gewoon een beetje Kop van Noord Holland eigen? Mee eens dat we niet direct hoog van de toren moeten blazen dat het kat in ´t bakkie is (zoals......), maar we maken een goede kans, dus als supporter zet je AZ dan toch bovenaan?
Misschien eens tijd voor veel supporters om lering te trekken uit het verleden? Ik zal een paar dingen noemen waarvan een aantal ook al eerder gevallen zijn vandaag:

- "We gaan naar Lissabon"
- "We pakken de joden in de kuip"
- "Helemaal niets in 020"
- Alle reacties voor 29-04-2007 alsof we al kampioen waren

Ik neem aan dat de meeste mensen weten hoe het afgelopen is. Heb je dan nog niet genoeg geleerd?
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Barrygoal schreef:[..]


Misschien eens tijd voor veel supporters om lering te trekken uit het verleden? Ik zal een paar dingen noemen waarvan een aantal ook al eerder gevallen zijn vandaag:

- "We gaan naar Lissabon"
- "We pakken de joden in de kuip"
- "Helemaal niets in 020"
- Alle reacties voor 29-04-2007 alsof we al kampioen waren

Ik neem aan dat de meeste mensen weten hoe het afgelopen is. Heb je dan nog niet genoeg geleerd?
Je moet toch een keer hopen dat het beter gaat!
Ook ik had niet verwacht dat we tegen Excelsior punten zouden laten liggen!
Ik had gedacht dat deze ploeg mentaal sterker zou zijn.
Helaas waren de kampioenschaps wedstrijden in de eerste divisie ook heel erg slecht.
Alleen toen waren gelijkspelen genoeg om kampioen te worden.
Nu schat ik het team van dit jaar hoger in dan het team van vorig jaar!!
Hopelijk hebben de spelers van vorig jaar geleerd, en gaan we dit jaar minimaal 1 prijs pakken!!!!
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

johan schreef:[..]


Je moet toch een keer hopen dat het beter gaat!
Dus omdat ik realistisch kijk wil het zeggen dat ik niet HOOP dat AZ kampioen wordt? :?
Ook ik had niet verwacht dat we tegen Excelsior punten zouden laten liggen!
Deze beantwoord je zelf al, je kon de geschiedenis over belangrijke wedstrijden dus al:
Helaas waren de kampioenschaps wedstrijden in de eerste divisie ook heel erg slecht.
Ik had gedacht dat deze ploeg mentaal sterker zou zijn.

Nu schat ik het team van dit jaar hoger in dan het team van vorig jaar!!
Waar baseer je het op dat we nu (mentaal) sterker zijn dan vorig jaar? Inter? :roll:
Hopelijk hebben de spelers van vorig jaar geleerd, en gaan we dit jaar minimaal 1 prijs pakken!!!!
Zoals ik al zei: Net of ik dat niet hoop, maar of het realistisch is?
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

DYV schreef:En iedereen die te lang bij AZ rondloopt heeft zijn roze bril in de Hout laten liggen?
Wat is in jouw optiek 'te lang'?
DYV schreef:Het is AZ supporters wel eigen om erg negatief te zijn, of is dit gewoon een beetje Kop van Noord Holland eigen? Mee eens dat we niet direct hoog van de toren moeten blazen dat het kat in ´t bakkie is (zoals......), maar we maken een goede kans, dus als supporter zet je AZ dan toch bovenaan?
Dan kunnen we dit topic wel opdoeken. Zoals Barrygoal ook aangeeft, ligt het nogal voor de hand wat we 'hopen'. Ik ga toch ook niet in elk wedstrijdtopic neerzetten dat ik hoop dat AZ wint?
Aldus de papegaai van de media
DYV
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 12 jul 2007, 19:46
Locatie: Papendrecht

DYV schreef:
En iedereen die te lang bij AZ rondloopt heeft zijn roze bril in de Hout laten liggen?

Wat is in jouw optiek 'te lang'?

DYV schreef:
Het is AZ supporters wel eigen om erg negatief te zijn, of is dit gewoon een beetje Kop van Noord Holland eigen? Mee eens dat we niet direct hoog van de toren moeten blazen dat het kat in ´t bakkie is (zoals......), maar we maken een goede kans, dus als supporter zet je AZ dan toch bovenaan?

Dan kunnen we dit topic wel opdoeken. Zoals Barrygoal ook aangeeft, ligt het nogal voor de hand wat we 'hopen'. Ik ga toch ook niet in elk wedstrijdtopic neerzetten dat ik hoop dat AZ wint?
Te lang is de tegenhanger voor iedereen die zogenaamd kort rondloopt. Maar degenen die nog langer rondlopen, kunnen zich wellicht ook nog herinneren dat het wel mogelijk is.......

En uiteraard hopen we allemaal dat AZ kampioen wordt. Maar het is in dit geval ook niet onrealistisch. Waar het mij omgaat, is dat we de eventuele minpuntjes bij onszelf altijd wel erg goed weten te benadrukken en uitvergroten.

Zoals bekend krijgt de pessimist uiteindelijk misschien wel gelijk, maar heeft de optimist een veel prettiger seizoen. :wink:
Gebruikersavatar
TubAZe
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 nov 2006, 16:36
Locatie: Tubize

DYV schreef:
Mooi gesproken. Elke supporter heeft zijn eigen houding. Ik maak me nerveus voor elke wedstrijd, schreeuw mijn longen leeg en spring als een kind zo blij bij elke goede actie. Mijn maatje scheld alle spelers de huid vol, vloekt bij elk balverlies en zag het tegendoelpunt allang aankomen.

Zo genieten we allebei al zo'n twintig jaar van hetzelfde cluppie.
250 km heen, 250 km terug, da's pas glory hunten
Gebruikersavatar
TubAZe
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 nov 2006, 16:36
Locatie: Tubize

Sorry, on-topic: ik denk dus opnieuw dat we het dit jaar gaan halen. PSV 2 Ajakkes 3 Heerenveen 4 en Feyenoord 5.
250 km heen, 250 km terug, da's pas glory hunten
Gebruikersavatar
AZ_furb
Supporter
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2005, 12:15
Locatie: ALKMAAR

1> AZ
2> feyenoord
3> heerenveen/twente
4> psv
5> 020
Gesloten