Rookvrij Victorie Stadion - ja of nee?

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Rookvrij Victorie Stadion - ja of nee?

Ja
69
44%
Nee
87
56%
 
Totaal aantal stemmen: 156
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

dAZa schreef:Vind gewoon dat er niet gerookt moet worden op of in een sportaccommodatie. Sport en roken gaat wat mij betreft niet samen, bovendien hebben van 1 roker 5 mensen last. Ik ben overigens überhaupt tegen roken.
Ik snap niet wat er mis is met de keuze tussen roken en niet-roken vakken. 'Roken en sport gaan niet samen', zeg je. En sport en vet vreten? En sport en alcohol? Straks ook allemaal verboden in de businesslounge? Dacht het niet...

Het 'recht op een rookvrije werkplek' wordt misbruikt om de plicht af te dwingen om de hele horeca rookvrij te maken. Tot de coffeeshops en sigarenzaak aan toe. Het wachten is op het eerste proefproces van een postbode, vuilnisman of surveillant die een rookvrije werkplek afdwingt, zodat roken binnen de bebouwde kom verboden wordt.

Ik ben zelf niet-roker, maar heb inmiddels meer last van zeikende niet-rokers dan van rokers...
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

azmo3 schreef:Wij zijn juist in een rookvak gaan zitten in vak-S, gewoonweg omdat het veel gezelliger is.
Terwijl er van ons groepje 12 slechts twee roken.
Ik moet zeggen als het weleens recht je bakkes in komt waaien, is het gewoon smerig.
Vroeger toen ik nog bij me ouwe lui woonde, zat ik ook de godsganse dag in de rook van pa en ma.
Dus die 90 minuten met een wedstrijd moet kunnen, en nu zijn er toch verdeelde vakken niet roken en wel roken pima geregeld.
Wat zeg je nou eigenlijk ? De ene zin spreekt de volgende weer tegen. Je bent in een rookvak gaan zitten omdat het gezelliger zou zijn, maar er roken er maar 2. Je vindt het gewoon smerig , maar 90 minuten moet kunnen, maar dan is het toch goed dat er een scheiding van niet en wel rookvakken is.......... Ik snap er niks meer van. :?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
azmo3
Supporter
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 sep 2004, 13:50
Locatie: De Goorn

Lezen wat er staat moeilijk he, er staat als het recht je smoel in komt waaien dan is het niet het lekkerste.
Voor de rest geen probleem, de wietlucht ruikt ook lekker houden zo.
Randgroep De Goorn/Avenhorn Vak-S
Ga niet de stoere jongen uithangen achter het hek, als je met de combi mee bent.
Dan ben je een matennaaier voor het EV volk.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Barra schreef:[..]


Ik snap niet wat er mis is met de keuze tussen roken en niet-roken vakken. 'Roken en sport gaan niet samen', zeg je. En sport en vet vreten? En sport en alcohol? Straks ook allemaal verboden in de businesslounge? Dacht het niet...

Het 'recht op een rookvrije werkplek' wordt misbruikt om de plicht af te dwingen om de hele horeca rookvrij te maken. Tot de coffeeshops en sigarenzaak aan toe. Het wachten is op het eerste proefproces van een postbode, vuilnisman of surveillant die een rookvrije werkplek afdwingt, zodat roken binnen de bebouwde kom verboden wordt.

Ik ben zelf niet-roker, maar heb inmiddels meer last van zeikende niet-rokers dan van rokers...
:bow: =D> :bow:

En dat terwijl ik een hekel heb aan posten met alleen smileys
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
AZ_furb
Supporter
Berichten: 132
Lid geworden op: 23 jul 2005, 12:15
Locatie: ALKMAAR

azmo3 schreef:Lezen wat er staat moeilijk he, er staat als het recht je smoel in komt waaien dan is het niet het lekkerste.
Voor de rest geen probleem, de wietlucht ruikt ook lekker houden zo.
Het is niet moeilijk om het te lezen, maar die zinnen kloppen gewoon niet.
dAZa schreef:Vind gewoon dat er niet gerookt moet worden op of in een sportaccommodatie. Sport en roken gaat wat mij betreft niet samen, bovendien hebben van 1 roker 5 mensen last. Ik ben overigens überhaupt tegen roken.
En van 5 niet rokers hebben zeker 30 mensen last. Ik ben uberhaupt tegen zeikende mensen met een plaat voor hun kop.
dAZa
Seizoenkaarthouder
Berichten: 259
Lid geworden op: 20 dec 2005, 20:47
Locatie: Amsterdam

Barra schreef:[..]


Ik snap niet wat er mis is met de keuze tussen roken en niet-roken vakken. 'Roken en sport gaan niet samen', zeg je. En sport en vet vreten? En sport en alcohol? Straks ook allemaal verboden in de businesslounge? Dacht het niet...

Het 'recht op een rookvrije werkplek' wordt misbruikt om de plicht af te dwingen om de hele horeca rookvrij te maken. Tot de coffeeshops en sigarenzaak aan toe. Het wachten is op het eerste proefproces van een postbode, vuilnisman of surveillant die een rookvrije werkplek afdwingt, zodat roken binnen de bebouwde kom verboden wordt.

Ik ben zelf niet-roker, maar heb inmiddels meer last van zeikende niet-rokers dan van rokers...
Kijk, ik zeik er niet over, heb een mening erover, das iets heel anders. Vet eten en alcohol gaan inderdaad ook niet samen met sport, echter, ik heb er geen last van als iemand dat naast me zit te eten of te drinken. Als ze dat biertje over me heen gooien, of die kleffe worst in mijn nek gooien, dan krijgen ze gegarandeerd een klap op hun bek van me, dan heb ik er namelijk last van. Je argument is dus waardeloos.
AZ_furb schreef:[..]


En van 5 niet rokers hebben zeker 30 mensen last. Ik ben uberhaupt tegen zeikende mensen met een plaat voor hun kop.
#-o Zet dat eens nader uiteen...

Kijk, ik ben niet tegen rokers, mijn speerpunt is en blijft alleen dat andere mensen geen last van je mogen hebben. Er zijn nog steeds meer niet rokers dan rokers, de getallen van hierboven kloppen dus totaal niet. Roken is iets waar ontzettend veel mensen last van hebben, bovendien is het slecht voor je en krijg je er nagenoeg gegarandeerd ****** van. Dat je mensen om je heen daarmee tot last wilt zijn, snap ik echt niet, het is egoisme van de bovenste plank.
Gebruikersavatar
PANC-CITY
Seizoenkaarthouder
Berichten: 421
Lid geworden op: 27 jul 2007, 11:59

Ik ben net 6 dagen aan het afkicken!Maar als mensen lekker genieten van een rokertje heb ik er geen last van.
Dus nee.
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

dAZa schreef:[..]Kijk, ik zeik er niet over, heb een mening erover, das iets heel anders. Vet eten en alcohol gaan inderdaad ook niet samen met sport, echter, ik heb er geen last van als iemand dat naast me zit te eten of te drinken. Als ze dat biertje over me heen gooien, of die kleffe worst in mijn nek gooien, dan krijgen ze gegarandeerd een klap op hun bek van me, dan heb ik er namelijk last van. Je argument is dus waardeloos.
Niet mijn argument is waardeloos, maar jouw antwoord. Want je negeert de kernvraag: wat is er mis met de keuze tussen roken en niet-roken vakken?
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Barra schreef:[..]


Niet mijn argument is waardeloos, maar jouw antwoord. Want je negeert de kernvraag: wat is er mis met de keuze tussen roken en niet-roken vakken?
Ik zit liever ook in een niet-roken vak. Maar dan zit ik niet meer bij jou. Dilemma. :wink:
...-
dAZa
Seizoenkaarthouder
Berichten: 259
Lid geworden op: 20 dec 2005, 20:47
Locatie: Amsterdam

Barra schreef:[..]


Niet mijn argument is waardeloos, maar jouw antwoord. Want je negeert de kernvraag: wat is er mis met de keuze tussen roken en niet-roken vakken?
Hoe zie je dat voor je dan? Een compleet rokend vak dat geen overlast aan niet rokers veroorzaakt? Als er goede maatregelen worden getroffen zoals afzuiging enz. sta ik erachter.
Gebruikersavatar
repepe
Seizoenkaarthouder
Berichten: 392
Lid geworden op: 06 mar 2005, 18:21

Hoe moet Noppy nou de wedstrijd doorkomen????????????
Heeft al ettelijke matrassen verbrand tijdens AZ wedstrijden.
Krijg het apezuur.
Gebruikersavatar
Pickel
Supporter
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 nov 2005, 07:49
Locatie: Limmen
Contacteer:

De rokers worden gediscrimineerd. SCHANDE !!
Ik zit lekker in het sigarenvak R waar je gratis kan meeroken, en trouwens we zitten toch buiten en daar mag eigenlijk naar mijn mening overal gerookt worden. Als een niet-roker in zijn eentje nog in de kroeg zit, komt ie ook meestal even naar buiten, gezellig bij de rokers staan en daar hoor je niemand over.
retteketetteketet_____________________________AZ
Gebruikersavatar
morrizzz
Steward
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 apr 2008, 06:57

Ik heb er soms wel een beetje last van, maar het maakt me echt geen reet uit.
Het hoort gewoon bij het voetbal.
AZHHW
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 okt 2008, 09:25
Locatie: Heerhugowaard

Maakt me echt niks uit!
Als Vak P en de rest van de rook vrij vaken Maar rook vrij blijven!! [-o<
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

morrizzz schreef:Het hoort gewoon bij het voetbal.
Spreek voor jezelf. Wat bij voetbal hoort wordt per persoon verschillend ervaren.

Wat mij betreft is roken in de open lucht geen enkel probleem. Het hele stadion rookvrij is in dat opzicht onzinnig. Omdat er uiteraard mensen van mening verschillen ben ik wel voorstander van de rookvrije vakken.
_________________
"I don't know that!"
Underground

Kilkenny schreef:[..]

Spreek voor jezelf. Wat bij voetbal hoort wordt per persoon verschillend ervaren.

Wat mij betreft is roken in de open lucht geen enkel probleem. Het hele stadion rookvrij is in dat opzicht onzinnig. Omdat er uiteraard mensen van mening verschillen ben ik wel voorstander van de rookvrije vakken.
Ach ik rook niet, nooit gedaan ook. Maar mij intreseert het geen fluit of er wel of niet gerookt mag worden. Echter vindt ik dat roken er wel een beetje bij hoort.
Jacq
Seizoenkaarthouder
Berichten: 256
Lid geworden op: 24 nov 2006, 09:02
Locatie: Langedijk

Onzin! Roken in de openlucht zorgt niet voor problemen!
Gebruikersavatar
Alkmaar-Noord
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2005, 11:27
Locatie: Alkmaar-noord

Tegenwoordig bij het nederlands elftal mag er in het hele stadion niet meer gerookt worden. En het gekke is er werd niet gerookt. Zelfs op de trappen bij de kuip mocht niet gerookt worden. Daar werd dan wel in de rust gerookt. En werd geen probleem van gemaakt. Maar wel raar dat je zelfs achter het stadion niet meer mocht/mag roken.

Ben benieuwd of de spelers daar nog naar gevraagd wordt. Ik vraag me af of ze daardoor beter gaan spelen.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

vanaf volgend seizoen mag er in het hele dsb stadion niet meer gerookt worden
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Alkmaar-Noord
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2005, 11:27
Locatie: Alkmaar-noord

schoorl schreef:vanaf volgend seizoen mag er in het hele dsb stadion niet meer gerookt worden

Waar heb je die informatie vandaan want het wordt al een paar jaar gezegt.
Gesloten