Rookvrij Victorie Stadion - ja of nee?

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Rookvrij Victorie Stadion - ja of nee?

Ja
69
44%
Nee
87
56%
 
Totaal aantal stemmen: 156
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

thomasvaren schreef:Ik denk dat het beter is dat er een algeheel rookverbod komt in het Dirk Scheringa Beheer stadion.
Voor het Kampioenschap. :roll:
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
HuP-AZ
Steward
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2005, 08:11
Locatie: Schagen

Vandaag op het station ook weer. Staat er zo'n "wiggar" naast me te roken. Vraag ik of hij misschien bij de rookpaal wilt gaan staan. Gevolg: grote bek. Die NS-gasten zeggen er ook niks van. Ik vind het gewoon asociaal.

In het stadion vind ik het ook irritant, dus is het voor mij een goede ontwikkeling dat het verboden wordt.
AZ live forever
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

HuP-AZ schreef:Vandaag op het station ook weer. Staat er zo'n "wiggar" naast me te roken. Vraag ik of hij misschien bij de rookpaal wilt gaan staan. Gevolg: grote bek. Die NS-gasten zeggen er ook niks van. Ik vind het gewoon asociaal.

In het stadion vind ik het ook irritant, dus is het voor mij een goede ontwikkeling dat het verboden wordt.
Dus jij ga ook niet naar de kroeg?
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Roken .... de goede moeten onder de slechte lijden zoals altijd ...!!

En het is behoorlijk irritant en smerig als er voor jou 1 zit te paffen met zijn stinklucht ... en dan commentaar geeft op de klappers, voor mij een reden om nog harder achter zijn oor te klapperen.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
brett
Seizoenkaarthouder
Berichten: 498
Lid geworden op: 22 dec 2004, 20:07
Locatie: Rekerbuurt

HuP-AZ schreef:.
Vak-m en rokers om je heen,dat je dan nog naar het stadion gaat :roll:
Heb je ook een hekel aan die Stewards van AZ.


WEST-SIDE
Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

Snap niet dat mensen zich nu ineens druk maken over een rookvrij stadion. Al die jaren daarvoor heb je er ook altijd tussen gezeten, ze doen net alsof ze nu ineens spontaan er dood aan gaan. En dan heb je een rookvrije stadion, en wat doen ze daarna na een mooie overwinning? Juist de kroeg in!
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
Gebruikersavatar
vakkie W
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 feb 2005, 10:16
Locatie: Hoedspruit (South Africa) & Alkmaar
Contacteer:

Hoekie schreef:B Waarom ga je dan de kroeg in? Dat lijkt me dan echt een hel.
Was dus ook zwaar K in die tijd. Je bedoelt dat ik niet uit had moeten gaan omdat anderen graag roken...helaas was (en is het nog heel even) het de omgekeerde wereld, maar het verstand komt eraan![/quote]

Het verstand dat jij voortaan lekker thuis blijft om tegen je vrouw te zeiken? man man man... Jij hebt zeker ook zo'n visje achter op je auto?
Vak W
Gebruikersavatar
HuP-AZ
Steward
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 jan 2005, 08:11
Locatie: Schagen

brett schreef:[..]
Vak-m en rokers om je heen,dat je dan nog naar het stadion gaat :roll:
Ik vind het irritant, ik ga er niet dood van. Er zijn wel meer dingen die ik irritant vind in het stadion, zoals de "eerder-weg-gaanders", of als Jan Smit wordt gedraaid.

Ik zou het prettiger vinden als dat niet meer gebeurd. Idem dito met roken. Maar dat weerhoud mij niet om van AZ te genieten.

Natuurlijk ga ik ook uit, veel en graag zelfs. Het wordt voor mij, en velen anderen, een stuk prettiger om naar de kroeg te gaan.

Daarom is het voor mij een positieve ontwikkeling.
AZ live forever
Gebruikersavatar
Padre
Fanatic
Berichten: 545
Lid geworden op: 12 jan 2004, 18:43
Locatie: Alkmaar

Dirk wil een rookvrij stadion hebben, maar dan wel datzelfde stadion bouwen tussen een snelweg en een industrieterrein?

:?
Tsjoe1981
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:42
Locatie: Alkmaar

Dress code, rook verbod, verplichte buscombi voor thuiswedstrijden, ik ben benieuwd wanneer ik mijn sportschoenen ook niet meer aan mag.

Ik dacht dat juist Dirk zo gek werd van alle regeltjes in dit land :roll:
Alkmaar Victorie X
spazekaas
Seizoenkaarthouder
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 jul 2006, 17:58
Locatie: Alkmaar N.

Vrij roken ja ! Wat een ongelovelijke neukmaatschappij begint dit te worden.
Ma wel lekker de spelers het veld op laten komen met die rook kanonnen wat een hypocriet zooitje. Bah bah bah
D1RK BEDANKt ~ F072A, F075A, F072A (,AZ´) 1 ~ Assimileren of wederkeren ~
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

spazekaas schreef:Ma wel lekker de spelers het veld op laten komen met die rook kanonnen
Ja, ik hoorde de spelers na afloop ook klagen over de teer en nicotine in die tabaksdampen die uit die kanonnen kwamen. :?
...-
AZ the BEST
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 28 sep 2007, 12:34

Kees Vooijs schreef:[..]
Ja, ik hoorde de spelers na afloop ook klagen over de teer en nicotine in die tabaksdampen die uit die kanonnen kwamen. :?
'T zijn anders CO2 jets.

Roken moet mogen.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe prijzen.
Kcm
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 03 jan 2008, 14:36
Locatie: Heerhugowaard

Voor zover ik heb gehoord zijn er plannen om met ingang van 1 januari 2010 het stadion geheel rookvrij te maken.
moi78
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 dec 2005, 16:22
Locatie: Heiloo, X1

Kcm schreef:Voor zover ik heb gehoord zijn er plannen om met ingang van 1 januari 2010 het stadion geheel rookvrij te maken.
Het begint steeds meer een hetze te worden, het anti rook beleid.
Nu zijn de paddo’s hot.
Wat wordt het volgende? Alcohol…

De overheid is zich steeds meer aan het bemoeien met de levensstijl van de nederlanders, waar stopt 't?
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

Kcm schreef:Voor zover ik heb gehoord zijn er plannen om met ingang van 1 januari 2010 het stadion geheel rookvrij te maken.
Als je dat nu al heb gehoord,heb je ruim de tijd om er alvast aan te wennen.
Vak S
Bada Bing
Dagjesmens
Berichten: 48
Lid geworden op: 30 aug 2008, 10:21

Mini-Padre schreef:Snap niet dat mensen zich nu ineens druk maken over een rookvrij stadion. Al die jaren daarvoor heb je er ook altijd tussen gezeten, ze doen net alsof ze nu ineens spontaan er dood aan gaan. En dan heb je een rookvrije stadion, en wat doen ze daarna na een mooie overwinning? Juist de kroeg in!
Omdat die eikels zich massaal laten hersenspoelen door een regering die van Nederlanders Amerikanen wilt maken.
Geloof me,straks lopen we nog met fietshelmen op (ja ga jij er mee fietsen?)
Toeschouwers zat,waar zijn de supporters gebleven?
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Ik ben dan ook bang dat we eerder 0 % bocht krijgen dan dat het percentage omhoog gaat naar normaal bier.
Aldus de papegaai van de media
azmo3
Supporter
Berichten: 204
Lid geworden op: 19 sep 2004, 13:50
Locatie: De Goorn

Wij zijn juist in een rookvak gaan zitten in vak-S, gewoonweg omdat het veel gezelliger is.
Terwijl er van ons groepje 12 slechts twee roken.
Ik moet zeggen als het weleens recht je bakkes in komt waaien, is het gewoon smerig.
Vroeger toen ik nog bij me ouwe lui woonde, zat ik ook de godsganse dag in de rook van pa en ma.
Dus die 90 minuten met een wedstrijd moet kunnen, en nu zijn er toch verdeelde vakken niet roken en wel roken pima geregeld.
Randgroep De Goorn/Avenhorn Vak-S
Ga niet de stoere jongen uithangen achter het hek, als je met de combi mee bent.
Dan ben je een matennaaier voor het EV volk.
dAZa
Seizoenkaarthouder
Berichten: 259
Lid geworden op: 20 dec 2005, 20:47
Locatie: Amsterdam

Vind gewoon dat er niet gerookt moet worden op of in een sportaccommodatie. Sport en roken gaat wat mij betreft niet samen, bovendien hebben van 1 roker 5 mensen last. Ik ben overigens überhaupt tegen roken.
Gesloten