De Gouden Kooi

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wie wint de Gouden Kooi?

1) Brian
11
13%
2) Natasia
0
Geen stemmen
3) Eric
2
2%
4) Lieke
1
1%
5) Amanda
3
4%
6) Jaap
40
49%
7) Huub
25
30%
 
Totaal aantal stemmen: 82
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

AZ ole schreef:Hoe zit het nou met Jaap ze chicka? Ze is betrokken bij een schandaal maar wat heeft ze dan gedaan?
Ze wilde een mooi geldbedrag zien voor het huwelijk. Wat Talpa, volgens Jaap terecht, niet wilde betalen. Hierdoor is het hele huwelijk van de baan en zat Jaap in een dip. Wordt tijd dat hij weer gaat Terroriseren.
Gebruikersavatar
TOM SHARPE
Supporter
Berichten: 153
Lid geworden op: 14 feb 2006, 10:26
Locatie: Camping "De Zondebok"

Het wordt tijd dat ze die fokking vette loser er fokking uit sode-fokking-mieteren. We mogen er gerust fokking van spreken dat er bij vriend fokking Jaap een zielig fokking ongezond fokking steekje fokking los zit. Fokking vetzak.
Lead me, follow me, or get out of my way.
haroldinho
Herry en/of Berry
Berichten: 60
Lid geworden op: 31 aug 2005, 14:21
Locatie: Sydney

eddie666 schreef:Het wordt tijd dat ze die fokking vette loser er fokking uit sode-fokking-mieteren. We mogen er gerust fokking van spreken dat er bij vriend fokking Jaap een zielig fokking ongezond fokking steekje fokking los zit. Fokking vetzak.
"Dit is toch fokking niet normaal???" :wink:
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Jim Beam schreef:[..]


Ze wilde een mooi geldbedrag zien voor het huwelijk. Wat Talpa, volgens Jaap terecht, niet wilde betalen. Hierdoor is het hele huwelijk van de baan en zat Jaap in een dip. Wordt tijd dat hij weer gaat Terroriseren.
Pfffffff wat een deceptie. Ik dacht eigenlijk dat juist zíj gechanteerd werd met iets dat ze had gedaan. Jaap had het toch ook over 'bewijsmateriaal'? Waar slaat dat dan op? :?

Nog 7 uurtjes 8)
Jim Beam
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:05
Locatie: Niedorp

AZ ole schreef:[..]


Pfffffff wat een deceptie. Ik dacht eigenlijk dat juist zíj gechanteerd werd met iets dat ze had gedaan. Jaap had het toch ook over 'bewijsmateriaal'? Waar slaat dat dan op? :?

Nog 7 uurtjes 8)
Ja volgens Jaap kwam het niet van ze chicka persoonlijk af, maar van enkele mensen om haar heen. Ze hebben gister met elkaar gesproken en Jaap heeft besloten dat de trouwerij in ieder geval niet meer doorgaat en twijfelt verder ook over ze relatie met Cora.
Gebruikersavatar
Sjonnie van de Ben-side
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 11 nov 2004, 15:49
Locatie: Alkmaar

Jim Beam schreef:[..]


Ja volgens Jaap kwam het niet van ze chicka persoonlijk af, maar van enkele mensen om haar heen. Ze hebben gister met elkaar gesproken en Jaap heeft besloten dat de trouwerij in ieder geval niet meer doorgaat en twijfelt verder ook over ze relatie met Cora.
Sinds Jaap niet meer terror is begin ik steeds meer te twijfelen aan de echtheid van DGK. Sinds bekend is dat talpa stopt wordt het allemaal rustiger en beschaafder. Echt jammer. :cry:
BSY & Vak-K
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Jim Beam schreef:[..]


Ja volgens Jaap kwam het niet van ze chicka persoonlijk af, maar van enkele mensen om haar heen. Ze hebben gister met elkaar gesproken en Jaap heeft besloten dat de trouwerij in ieder geval niet meer doorgaat en twijfelt verder ook over ze relatie met Cora.
Ik nu begrijp
Gebruikersavatar
Siertjenn
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 apr 2007, 08:44
Locatie: Haarlem

http://frontpage.fok.nl/nieuws/79235

Dit loopt heeelemaal uit de hand...
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

Siertjenn schreef:http://frontpage.fok.nl/nieuws/79235

Dit loopt heeelemaal uit de hand...
Zelfs in Irak onder saddam werden mensen nog beter behandeld als in die kooi, "only in the netherlands".
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Elmar_az
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 dec 2005, 11:41
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik moet zeggen dat ik DGK wel erg vermakelijk vind, en ik zit dan ook elke avond om 8 uur voor de buis. Maar het is wel ronduit beschamend wat die mensen zichzelf aandoen, die hebben echt geen normaal leven meer als ze die Gouden Kooi ooit uitkomen. Kortom, hopelijk blijft dit nog jaren op de buis!
George Best: Ik ben 1 keer gestopt met vrouwen & drank. Dat waren de zwaarste 20 minuten van mijn leven!



VICTORIE STADION: Vak: X3 Rij: 13 Stoel: 54.
Gebruikersavatar
Brian McBride
Dagjesmens
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 dec 2003, 09:45
Locatie: Heiloo

***Breaking News!*** Jaap Uit De Gouden Kooi Is Een Acteur! Terror Jaap Is Een Creatie Van De Redactie!
Submitted by Mr. Pink on 16 July, 2007 - 20:43.

He John! Neem Die Telefoon Nou Eens Op!!

John? John? Nee die werkt hier niet meer. Natuurlijk neemt John de telefoon niet meer op. Want hoe moet je in godsnaam uitleggen dat je bijna 1 miljoen mensen dagelijks voor de gek hebt gehouden? En dat allemaal om maar extra reclamegeld binnen te halen. Waar hebben we het over? De grootste dwaas van de Gouden Kooi AKA King Jaap is een acteur. De terror kwam niet vanuit zijn zieke geest maar rechtstreeks uit de koker van John de Mol. Nu Jaap naar aanleiding van dit filmpje 1000 euro boete heeft gekregen slaat hij emotioneel door. Hij vertelt dat alles in opdracht van Talpa was. Ineens schiet het beeld op zwart! Helaas voor de makers net iets te laat! Klik hierrrrr om Jaap zijn bekentenis te horen.

Posted in Whitelinefirm Exclusief | 2 comments | read more | 623 reads
Bron; http://www.whitelinefirm.nl/

Voor wat het waard is...
makneudol
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 20 mar 2005, 13:26
Locatie: Alkmaar

Je kan zeggen wat je wil maar dit is wel goed voor de kijkcijfers :wink: Misschien is het knappen van Jaap ook wel in scene gezet :wink:
Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

Ook al zullen het acteurs zijn, toch beleef ik altijd veel lol aan de grappen van Jaap en de anderen! Maar al zal het uitkomen dat het 1 grote toneelspel is..Dan zet Tien zichtzelf goed voorschud.
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
Gebruikersavatar
Kermit
Ben-Sider
Berichten: 844
Lid geworden op: 22 nov 2005, 14:49
Locatie: Alkmaar

Jaap? Iedereen die het een beetje volgt weet dat JAAP nu onderdeel van DSB is. :roll:
Zou de UEFA Europa League óns al missen? :roll: Ben d'r bar bloid mee!
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

Actie voor stopzetting Gouden Kooi

HILVERSUM - Via het internet is een actie begonnen om het programma de Gouden Kooi van Tien te stoppen. De handtekeningen die de initiatiefnemers daarop verzamelen willen ze aanbieden aan programmamaker John de Mol, zo verklaren ze op de website stopgoudenkooi.nl.

"In het begin was er al veel ophef vanwege deelneemster Natasia die geld verkiest boven haar kinderen. Daarna leek de rust te zijn teruggekeerd in het huis, maar er zijn nu weer enkele vechtpartijen geweest en erger nog: een aanranding", geven de initiatiefnemers als reden aan voor hun actie.

Afkeuren

Een Tien-woordvoerder zegt in een reactie dat het iedereen vrij staat om actie te voeren, "maar ik wil benadrukken dat ook wij geweld afkeuren. De deelnemers zijn er ook voor gestraft en we hebben ze gezegd dat geweld niet meer wordt getolereerd en die boodschap is goed aangekomen."

In de laatste strijd onder de villabewoners was er volgens de zegsman geen sprake van aanranding. "De mensen wilden haar in het water gooien en haar daarom ontdoen van haar kleding."

Discussie

Al sinds het programma vorig jaar werd aangekondigd is er discussie over wat ook wel het treiterprogramma werd genoemd. Zowel maatschappelijke organisaties als politieke partijen bemoeiden zich met het programma. Nog voordat de eerste uitzending een feit was riep Stichting De Kinderconsument kijkers en producenten op De Gouden Kooi te boycotten.

De stichting toonde zich geschokt dat pesten als amusement werd gebracht. "Pesten is een groot probleem voor kinderen. Het moet worden ontmoedigd, in plaats van gestimuleerd of beloond", adus de onafhankelijke stichting, die de media controleert op schadelijke zaken voor kinderen.

Spotjes

Regeringspartijen CDA en ChristenUnie riepen bedrijven op om geen spotjes meer te plaatsen rond de reality-soap. De PvdA pleitte voor een gedragscode voor programmamakers. Aanleiding was het meedoen van Natasia aan het Tien-programma. Zij liet haar twee kinderen achter voor een mogelijk jarenlang verblijf in een villa in de hoop die uiteindelijk te winnen.

Kijkers

In de strijd om de kijker verschuift de morele grens steeds een beetje, meent de PvdA. "Wie niet shockeert, verliest kijkers. En wie kijkers verliest, verliest inkomsten", aldus Tweede Kamerleden Jeroen Dijsselbloem en Martijn van Dam.

De zender moest zelf ook al verscheidene keren ingrijpen. Zo moesten twee mannelijke deelnemers het televisieprogramma verlaten, omdat zij met elkaar op de vuist waren gegaan. Ook een dame moest de villa verlaten omdat ze een andere kandidaat had geschopt.

Burgers

De initiatiefnemers die het programma van de buis willen hebben, zeggen dat de programmamakers de touwtjes niet meer in handen hebben: "De politiek grijpt niet in en dus moeten de burgers opstaan." Inmiddels zijn rond de duizend handtekeningen opgehaald.
...-
Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

HILVERSUM - Gouden Kooi-bewoonster Natasia is door haar medebewoners unaniem weggestemd. Door haar vertrek strijden nog zeven potentiële miljonairs om de zege.
Doei :D !
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Mini-Padre schreef: Doei :D !
Tja ze wilde eruitgestemd worden. Dan had ik als ik Huub ofzo was haar lekker laten zitten dan was ze die 10 rugge ook nog kwijt geweest!
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

Barrygoal schreef:[..]


Tja ze wilde eruitgestemd worden. Dan had ik als ik Huub ofzo was haar lekker laten zitten dan was ze die 10 rugge ook nog kwijt geweest!
Als Huub tegen had gestemd was ze over twee maanden de deur uitgelopen. Dan had ze er een jaar gezeten en had ze ook gewoon haar borg terug gehad, bijkomend nadeel voor de overige bewoners; er was dan weer een nieuwe bewoner voor Miss-Bokitto in de plaats gekomen.

Ps. schandalig dat ik dit weet, maar ik las het net toevallig op een of andere vage site!
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
Gebruikersavatar
AZ ole
Supporter
Berichten: 143
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:44
Locatie: Alkmaar

Natasia had gehoopt dat de tien maanden in de Gouden Kooi haar roem en rijkdom zouden brengen. Niets blijkt minder waar. Inmiddels is ze weer thuis waar haar een bijzonder onaangename verrassing wachtte. Haar vriend Wilgo bleek hem namelijk gesmeerd te zijn en al haar geld meegenomen te hebben.

Wilgo was degene die - de tijd dat zij in de Kooi zat - voor haar twee kinderen, Yairo en Cheyenne zorgde. Natasia vertrouwde hem volledig en liet zonder problemen haar bankpassen bij hem achter. In Prive zegt ze het volgende:

"Alle bankafschriften waren weg, maar inmiddels heb ik kopieën gekregen en kan ik precies zien wat hij heeft gedaan: het geld van de kinderbijslag, het persoonsgebonden budget voor Yairo, de ouderkorting, de vergoeding van Tien voor mijn deelname aan het programma". "Alles heeft hij ingepikt. Bij elkaar veertigduizend euro!"

En als klap op de vuurpijl blijkt hij ook nog eens een vriendin en een kind te hebben in Suriname.

Natasia geeft toe dat zij en Wilgo al een tijdje problemen hadden: "Hij hield niet van de publiciteit rondom De Gouden Kooi en daarom bleef hij ook steeds meer weg. Maar terwijl ik me in de Gouden Kooi keurig gedroeg, liep hij te 'klootviolen' met andere vrouwen."

Dat 'keurig gedragen' valt te betwisten en ze mag dan wel een schreewlelijk zijn maar.....dit gun je niemand.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

AZ ole schreef:
Dat 'keurig gedragen' valt te betwisten en ze mag dan wel een schreewlelijk zijn maar.....dit gun je niemand.
Ik haar wel.
...-
Gesloten