De Gouden Kooi

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Wie wint de Gouden Kooi?

1) Brian
11
13%
2) Natasia
0
Geen stemmen
3) Eric
2
2%
4) Lieke
1
1%
5) Amanda
3
4%
6) Jaap
40
49%
7) Huub
25
30%
 
Totaal aantal stemmen: 82
Gebruikersavatar
Mini-Padre
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 23 jul 2006, 16:53
Locatie: alkmaar

Haha ik vind het wel grappig om te horen..altijd grote bek dat niemand haar wat kan maken enzo, en onder tussen dat ze dat schreeuwt word ze helemaal leeg getrokken door haar eigen 'liefje' :lol: ! Geniaal.



[Oke, het is wel een beetje sneu.]
alkmaarderhout. 't ijzer !

Pellè Loverboy!
Gebruikersavatar
mootje
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 mei 2007, 19:08

Mini-Padre schreef:

[Oke, het is wel een beetje sneu.]
Nee
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

ik zat vanmiddag jensen te kijken maar wat zette die natasia zich enorm voor lul zeg
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

schoorl schreef:ik zat vanmiddag jensen te kijken maar wat zette die natasia zich enorm voor lul zeg
Paar weken terug was ze er ook, toen zat ik met drie maten in het publiek. Wat een arrogante kutnegerin is dat.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

schoorl schreef:ik zat vanmiddag jensen te kijken maar wat zette die natasia zich enorm voor lul zeg
Mensen die naar Jensen kijken en daar nog voor uitkomen zetten zichzelf misschien nog wel meer voor lul! :?
NIL SATIS NISI OPTIMUM
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Mensen die naar Jensen kijken en daar nog voor uitkomen zetten zichzelf misschien nog wel meer voor lul!
toevallig kwam ik het tegen tijdens het zappen dus ik ben ff blijven hangen
PurrA-Z
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 20 aug 2007, 14:26

GrandMaster T. schreef:[..]


Mensen die naar Jensen kijken en daar nog voor uitkomen zetten zichzelf misschien nog wel meer voor lul! :?
kijkcijfers liegen niet, jensen word goed bekeken.
Je zal wel oud zijn! :P
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

GrandMaster T. schreef: Mensen die naar Jensen kijken en daar nog voor uitkomen zetten zichzelf misschien nog wel meer voor lul! :?
There's only oneeeee, Robert Jensen \:D/

Zeg maar waar moeten we naar kijken volgens de perfecte GMT,om een goed burger te zijn? :cry:
Vak S
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bolmi schreef:[..]


There's only oneeeee, Robert Jensen \:D/

Zeg maar waar moeten we naar kijken volgens de perfecte GMT,om een goed burger te zijn? :cry:
Er zijn gewoon bepaalde dingen waar een normaal mens niet naar kijkt. De Gouden Kooi is er 1, Jensen is de ander.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

salmonyappi schreef: Er zijn gewoon bepaalde dingen waar een normaal mens niet naar kijkt. De Gouden Kooi is er 1, Jensen is de ander.
Oke.

Jammer he dat je geen discussie antwoord krijgt.
Vak S
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

salmonyappi schreef:[..]


Er zijn gewoon bepaalde dingen waar een normaal mens niet naar kijkt. De Gouden Kooi is er 1, Jensen is de ander.
:bow:

Om maar eens twee nutteloze programma's te noemen.
Bolmi schreef:[..]Zeg maar waar moeten we naar kijken volgens de perfecte GMT,om een goed burger te zijn?
Zoveel tv kijk ik niet. Ik kijk liever geen tv dan dat ik naar een paar debielen in een veel te groot huis ga kijken of naar één of andere idioot die zijn grappen te opzichtig van een autocue afleest. Ongelooflijk dat dat soort lui in dit land op handen worden gedragen.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Bolmi
Reservespeler
Berichten: 1627
Lid geworden op: 11 sep 2004, 19:57
Locatie: In een koolvlet

GrandMaster T. schreef: Ongelooflijk dat dat soort lui in dit land op handen worden gedragen.
En er nog bakken met geld mee verdienen ook :lol:

Jensen draag ik echt niet op handen,maar vind het onderuit hangend op de bank goed te bekijken,net als de gouden kooi wat wel achteruit gaat in tegen stelling tot Jensen.
Vak S
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Het niveau van Jensen is inderdaad dubieus geworden, vond het vroeger leuker. Kijk er nu nog maar zelden naar. Vond sommige stukjes echter wel hilarisch, vooral de reportage van Big Brother voor mensen met cameravrees. Kan dat stukje helaas niet meer terugvinden op youtube... :(
Gebruikersavatar
Sjonnie van de Ben-side
Supporter
Berichten: 106
Lid geworden op: 11 nov 2004, 15:49
Locatie: Alkmaar

Jensen is gewoon lekker om naar te kijken want rond dat tijdstip zijn er toch alleen maar suffe politieke programma`s waar helemaal altijd hetzelfde is.
Alles herhaald zich net als bij jensen. Dus dan kijk ik liever naar jensen kan je af en toe nog ff (glim)lachen.
Je moet je alleen niet irriteren aan het neplachen van het zogenaamde publiek en steeds terug kerende ``grappen``.
BSY & Vak-K
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

Gevonden! Veel filmpjes die in Jensen Breaking News worden getoont, zijn gemaakt door Groen Brothers. Hun website vind je op http://www.groenbrothers.com/ ... klik op filmpjes en voila. Zitten echt hilarische filmpjes tussen...WK Paaseieren zoeken etc.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Bolmi schreef:Jensen draag ik echt niet op handen,maar vind het onderuit hangend op de bank goed te bekijken,net als de gouden kooi wat wel achteruit gaat in tegen stelling tot Jensen.
Tot zover ben ik het gewoon met je eens. Jensen is gewoon grappig en 90% van zijn grappen zijn spontaan in het gesprek.

Overigens kan hij bij mij niet meer stuk toen hij (en dat was wel van de autocue) tijdens zijn opkomst met luid gejuich en geklap werden ontvangen en opmerkte 'jullie lijken Frits Barend op een begrafenis wel'.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
Don Dano
Dagjesmens
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:14
Locatie: Alkmaar

Als Jensen zijn gasten voor lul zet is het leuk om naar te kijken. Maar zodra hij serieus wordt en gaat slijmen is er weinig meer aan. Laatste tijd vind ik het minder geworden.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16205
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bolmi schreef:[..]


Oke.

Jammer he dat je geen discussie antwoord krijgt.
Nee hoor vriend : je past je met zo'n antwoord moeiteloos aan aan het niveau Jensen : het gaat nergens over.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

www.goudenkooi.tv

Het lijkt erop dat Dennis er morgen uit vliegt 8)
je weet het
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Gillus schreef:www.goudenkooi.tv

Het lijkt erop dat Dennis er morgen uit vliegt 8)
Luc. \:D/
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gesloten