Een nieuw forum

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vind jij ook dat het forum weer leuk moet worden?

Ja, en het liefst zo snel mogelijk.
72
64%
Nee, ik vind het wel prima zo.
41
36%
 
Totaal aantal stemmen: 113
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Kees Vooijs schreef:[..]
En waar ik benieuwd naar ben: GMT, over welke periode heb je het precies? <2004? Of korter terug?
De leukste periode op het forum was volgens mij tijdens het seizoen 2004/2005, dus tussen PAOK en Sporting in.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Geep.
Supporter
Berichten: 114
Lid geworden op: 05 nov 2006, 11:44

Als ik zo deze discussies en argumentjes lees,kan G.M.T. beter een nieuw forum voor zichzelf opzetten.
:wink:
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

GrandMaster T. schreef:[..]


De leukste periode op het forum was volgens mij tijdens het seizoen 2004/2005, dus tussen PAOK en Sporting in.
Vroeger was alles beter ... :wink:

Dat ook het forum meegroeit met de staus die de club nu krijgt an je niks aan doen ....en stilstaan is achteruit gaan.

Je moet mensen ook de kans geven om te forrummen ..en te laten zien wie of wat ze zijn.

Anders kan je net zo goed met een klein groepje in de kroeg zitten kletsen over AZ en alles eromheen!

Ik zal een select forum ook boycottten en op het huidige forum actief blijven.

Ik loop niet weg.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Geep. schreef:Als ik zo deze discussies en argumentjes lees,kan G.M.T. beter een nieuw forum voor zichzelf opzetten.
:wink:
Als jullie het allemaal leuk vinden zoals het nu gaat, prima. Als jullie van domme berichten in MSN-taal houden dan zit je hier tegenwoordig prima. Maar het valt me op dat als ik forummers tegenkom ze vrijwel allemaal vinden dat het niveau compleet ruk is tegenwoordig. Maar ik besef me ondertussen wel dat het dweilen is met de spreekwoordelijke kraan open.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

GrandMaster T. schreef:[..]


Als jullie het allemaal leuk vinden zoals het nu gaat, prima. Als jullie van domme berichten in MSN-taal houden dan zit je hier tegenwoordig prima. Maar het valt me op dat als ik forummers tegenkom ze vrijwel allemaal vinden dat het niveau compleet ruk is tegenwoordig. Maar ik besef me ondertussen wel dat het dweilen is met de spreekwoordelijke kraan open.
Waarom ga je geen discussie aan met de beheerders en mods.

zelf lees ik over onzinnige posts heen ....en lees wat ik wil lezen en waar wel inhoud in zit.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
Cruz Azul
Beheerder
Berichten: 1490
Lid geworden op: 14 jan 2005, 12:47

real ben side schreef:Waarom ga je geen discussie aan met de beheerders en mods.
Dat doet hij toch? Dit is het Feedback-forum.
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Cruz Azul schreef:[..]


Dat doet hij toch? Dit is het Feedback-forum.
Dan meng jij je lekker in deze discussie. Om deze stomme onnodige zin van jou hierboven als voorbeeld te nemen.
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Wil even aangeven dat het forum de laatste dagen weer achteruit holt. Het leek even beter te gaan, maar de onzinnigheid komt je in haast elk topic weer tegemoet. Mods, sterkte, maar ik vraag me af of er voor jullie op deze manier tegenaan te-edit'en is.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

MO7 schreef:Wil even aangeven dat het forum de laatste dagen weer achteruit holt. Het leek even beter te gaan, maar de onzinnigheid komt je in haast elk topic weer tegemoet. Mods, sterkte, maar ik vraag me af of er voor jullie op deze manier tegenaan te-edit'en is.
Inderdaad, het ging (net als de vorige keer dat deze discussie geweest is) een aantal weken beter, maar op dit moment daalt het niveau weer met de dag. :(
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
makneudol
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 20 mar 2005, 13:26
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:Wil even aangeven dat het forum de laatste dagen weer achteruit holt. Het leek even beter te gaan, maar de onzinnigheid komt je in haast elk topic weer tegemoet. Mods, sterkte, maar ik vraag me af of er voor jullie op deze manier tegenaan te-edit'en is.

Vind je het gek...

Wat valt er nu allemaal over AZ te vertellen in deze tijd, er is gewoon geen fuck te melden. Op het nieuws en transfergeruchten topic na krijg je alleen maar slap gelul
Gebruikersavatar
cAZtricum
Fanatic
Berichten: 670
Lid geworden op: 31 dec 2003, 15:40
Locatie: Castricum

makneudol schreef:[..]



Vind je het gek...

Wat valt er nu allemaal over AZ te vertellen in deze tijd, er is gewoon geen fuck te melden. Op het nieuws en transfergeruchten topic na krijg je alleen maar slap gelul
Er melden zich op dit moment alleen maar schoolvakantievierende, verveelde kutkoters aan. Na een paar sneren maken die zichzelf wel weer uit de voeten. We zitten er als moderators in ieder geval bovenop.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

GrandMaster T. schreef:[..]
De leukste periode op het forum was volgens mij tijdens het seizoen 2004/2005, dus tussen PAOK en Sporting in.
Dat vond ik persoonlijk één van de minste periodes. Er viel niets te zeiken op dat moment. Alleen de volledig overhypte PAOK-groep maakte de tongen nog los...
makneudol
Herry en/of Berry
Berichten: 66
Lid geworden op: 20 mar 2005, 13:26
Locatie: Alkmaar

cAZtricum schreef:[..]


Er melden zich op dit moment alleen maar schoolvakantievierende, verveelde kutkoters aan. Na een paar sneren maken die zichzelf wel weer uit de voeten. We zitten er als moderators in ieder geval bovenop.
Ik lees niet alle topics, vooral transfergeruchten maar ik kom niet zo heel veel slechte post's tegen hoor. of ik ben minder snel geirriteerd dan sommige mensen hier, of het word allemaal goed bijgehouden door de moderators
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

makneudol schreef:[..]



Vind je het gek...

Wat valt er nu allemaal over AZ te vertellen in deze tijd, er is gewoon geen fuck te melden. Op het nieuws en transfergeruchten topic na krijg je alleen maar slap gelul
Probleem is dat er juist veel in die serieuze topics slap geluld wordt, zodat deze ook onleesbaar worden door die onzin.
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

makneudol schreef:[..]


Ik lees niet alle topics, vooral transfergeruchten maar ik kom niet zo heel veel slechte post's tegen hoor. of ik ben minder snel geirriteerd dan sommige mensen hier, of het word allemaal goed bijgehouden door de moderators
Ik ben het met je eens. We moeten natuurlijk ook wel de kans krijgen om te moderaten. Nu ging het even fout met een wedstrijdtopic, daar zullen we even meer het oog op moeten houden met betrekking tot ten eerste woensdag. Maar er wordt verder zeker ook aardig wat gewist en achter de schermen worden er genoeg nieuwelingen op de vingers getikt.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
bierschuit
Steward
Berichten: 11
Lid geworden op: 21 apr 2007, 13:19
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef:[..]
Ik ben het met je eens. We moeten natuurlijk ook wel de kans krijgen om te moderaten. Nu ging het even fout met een wedstrijdtopic, daar zullen we even meer het oog op moeten houden met betrekking tot ten eerste woensdag. Maar er wordt verder zeker ook aardig wat gewist en achter de schermen worden er genoeg nieuwelingen op de vingers getikt.
Ik wil even hierop reageren. Ik ben zelf ergens op een internet spel admin en moderate daar ook. Uit eigen ervaringen weet ik dat vaak wordt gedacht dat moderators weinig doen. Dit is echter niet helemaal waar. Moderators doen hun uiterste best om een site zoals deze in goede banen te leiden. Vaak zie je hier niets van omdat het overgrote deel achter de schermen gebeurt. En als er even iets kleins verkeerd gaat wordt er meteen veel negativisme over geschreven, wat niet reëel is. Moderators ga vooral zo door, jullie doen goed werk en het wordt als maar beter, grote klasse.
Voor de rest hoeft er van mij geen nieuw forum te komen. De één zal wat minder schrijven dan de ander, maar maakt dat uit? Lijkt me niet. En alles maar onderbouwen lijkt me ook een beetje saai worden. Laten we er met zijn allen gewoon een leuk en gezellig forum maken, dit in combinatie met mooie feiten over onderwerpen.
Vak J: Rij 22 Stoel 29 --> die mensen achter me die mij gaan vertellen dat ik moet zitten moeten maar voor de TV gaan kijken. :lol:
alkmaarderhoutole
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 24 dec 2003, 21:00
Contacteer:

real ben side schreef:[..]


Waarom ga je geen discussie aan met de beheerders en mods.

zelf lees ik over onzinnige posts heen ....en lees wat ik wil lezen en waar wel inhoud in zit.
Mee eens. GMT, je hebt m'n telefoonnummer. Ik ga niet wéér de hele discussie opnieuw starten en hetzelfde verhaal ophangen.
Gebruikersavatar
Dropkick Murphy
Moderatort
Berichten: 1496
Lid geworden op: 26 dec 2003, 23:19

Niet om de bekende discussie weer eens aan te zwengelen, maar ik herken me in het ongenoegen van GMT. Ik denk echter dat hij de vinger op de verkeerde zere plek ligt.

Er is een lange periode, minstens het afgelopen seizoen, geweest dat het forum werd volgekwakt met allerlei onzinnige oneliners, uiteindelijk gepersifleerd en uitmondend in de ik-hoop-veel-hype.
Bekend is dat het niveau afnam en in een vicieuze cirkel belandde. Als je op een forum zit waar crap wordt geplaatst, pas je je als nieuwe gebruiker geruisloos aan.

Nu ben ik de afgelopen maanden wat stilletjes geweest en begeef me weer redelijk op het forum nu alle tijdverslindende perikelen rond verhuizing, klussen en nieuwe baan grotendeels achter de rug zijn. Onmiddellijk valt mij op dat het uitbreiden van het moderator-team en het strenger modereren haar vruchten afwerpt. En logischerwijs passen ook nu nieuwe gebruikers zich aan het op z'n minst aardige niveau aan. Vicueuze cirkel helemaal omgekeerd.

Tot zover het ongelijk van GMT en een veer voor de moderators.

Maar ongeveer tot en met 2004 had het forum voor mij, en ongetwijfeld ook voor GMT, een andere dimensie. Van minstens tachtig procent van de geplaatste berichten kende je de auteur. Niet omdat je tachtig procent van de gebruikers kende, bij lange na niet, maar wel de twintig meest actieve.

Je ginnegapte wat na over een treintripje en de ene helft snapte het en de andere helft kon zich er wat bij voorstellen. Je kende de gezichten achter het verhaal en zag het voor je hoe ze het in het echt zouden verhalen danwel discussieren. Je had de discussies tussen Barra en Bollie, de scherpe oneliners van Vennie, de oudedoosverhalen van Bill, af en toe een tikje op de vingers van Peter Andre en het oorstrelende gezeur van Antti.

Alleen laatstgenoemde blijft nog overeind en de rest mis ik enorm. Maar vandaag de dag zitten we met een moderatorteam van zo'n vijftien personen. Het ons-kent-onsgehalte is compleet verdwenen en het is hard zoeken naar de bekende gezichten/avatars binnen een alleraardigste discussie. Die uiteraard minder interessant is omdat je je discussiepartners doorgaans niet persoonlijk kent.

Zie daar de symbolisering van het huidige AZ en de groei die de club en haar supportersschare meemaakt.

Er valt niemand iets kwalijks te nemen en met zeiken op het niveau sla je de laatste maanden de plank mis. Maar ik herken wel het gevoel van GMT.
Aldus de papegaai van de media
Gebruikersavatar
real ben side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 430
Lid geworden op: 03 feb 2006, 11:40
Locatie: Alkmaar

Waarom start gmt met zijn vriendjes niet zelf een forum ....!! Maar laat dit aan de AZ fanpage over.

Ik zou zeggen wees een vent en ga zelf een forum beheren ....met alles rotzooi eromheen ...Dan kan je lekker je eigen regeltjes opstellen !!
Hoe meer mensen tegen mij aanschoppen... hoe leuker ik het vind.
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

real ben side schreef:Waarom start gmt met zijn vriendjes niet zelf een forum ....!! Maar laat dit aan de AZ fanpage over.

Ik zou zeggen wees een vent en ga zelf een forum beheren ....met alles rotzooi eromheen ...Dan kan je lekker je eigen regeltjes opstellen !!
'gmt met zijn vriendjes' hebben dít forum opgebouwd, pannekoek. Zonder die harde kern van oude reaguurders was het nooit zo'n succes geworden, dus lijkt me dat die recht van spreken hebben.
Gesloten