Een nieuw forum

Op zoek naar interessant leesvoer? Hier zijn nostalgische topics van niveau terug te vinden.
Gesloten

Vind jij ook dat het forum weer leuk moet worden?

Ja, en het liefst zo snel mogelijk.
72
64%
Nee, ik vind het wel prima zo.
41
36%
 
Totaal aantal stemmen: 113
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

De fucking limit is nu toch wel bereikt. Zelf twijfel ik heel erg of ik wel op dit forum actief zal blijven. Die twijfel wordt elke dag een beetje minder. De roep om een besloten forum wordt steeds groter bij de meeste forumgebruikers van het eerste uur. Werkelijk iedereen die ik spreek over het forum is het daarmee eens. Wat mij betreft wordt het tijd voor actie. Het is absoluut niet meer leuk om je door berichten te worstelen van mensen die geen ene moer te melden hebben en denken dat het hier een gastenboek is. Ik heb het er al met andere forumgebruikers over gehad en iedereen is het er over eens dat het hier maar eens een besloten vriendenclubje moet gaan worden. Buitenstaanders kunnen dan wel lezen (ik ken namelijk zat mensen die elke dag met veel plezier het forum lezen zonder dat dat ze ooit maar één post hebben gepost), maar als ze lid willen worden zullen ze toch eerst toestemming moeten hebben van de moderators. In dat geval luidt mijn advies: 99% van de mensen die zich op dat moment willen aanmelden niet toelaten! Of er gewoon voor zorgen dat niemand zich kan aanmelden, dat scheelt een hoop werk.

Ik heb gemakshalve maar even een lijst gemaakt met forumgebruikers die wat mij betreft meer dan welkom zijn op een eventueel nieuw en besloten forum. Daarbij ben ik afgegaan op het aantal posts en of mensen daadwerkelijk iets toevoegen. Ook is er links en rechts ook gekeken naar vriendjespolitiek, dat geef ik eerlijk toe. Ik hoop niet dat ik mensen vergeten ben:

- Forza AZ
- GrandMaster T.
- Kees Vooijs
- Dropkick Murphy
- Peter Andre
- Gillus
- AZ 4 Life
- Kilkenny
- Boudewijn
- Huiswaard
- Louisiana Stemboat Co. (die zal onmiddelijk terugkeren als blijkt dat het forum er op vooruit zal gaan)
- Antti Opdam
- Bolmi
- Le Chef
- Bob Ross
- Cruz Azul
- Barra
- Kuifje
- Padre
- P. Funk
- Johannes
- AZ Twello
- El Magico
- Opa Vakkie W
- West-side
- Bonjorno
- MO7
- Assendelft
- RULEAZ
- Mr. Ramzi
- Gijs
- Dick
- Maarten-of-Martin
- Meteor
- AZ ole
- Onderhond
- Ko Rood
- cAZtricum
- real ben side
- AZRulezz
- Barrygoal
- Vennie
- Mouse
- High Low
- Falcx
- 1.hertha appollo bollo
- fanatico
- Jim Beam
- Okki
- Figo MO8
- Treinkaper
- KAAS
- Thomaz
- ThaFlexible
- Alkmaar-Noord
- AKA MO8
- Jantje Peters
- SuperED
- Mini-Padre
- Old Style
- bk wcm
- Oepie Mike
- KUSTSTREEK/M.O.8/ Vak S
- MAZTER VAK-W
- Blondyne
- RWA
- KALE
- Mister M.
- Jacq

Nogmaals, ik hoop niet dat ik mensen vergeten ben. Ik zou het prettig vinden als er in deze topic alleen mensen zouden reageren die in bovenstaande lijst staan (of die van zichzelf vinden dat ze er absoluut tussen horen).
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Oepie Hugo
Supporter
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 aug 2005, 15:58
Locatie: Alkmaar

GrandMaster T. schreef:De fucking limit is nu toch wel bereikt. Zelf twijfel ik heel erg of ik wel op dit forum actief zal blijven. Die twijfel wordt elke dag een beetje minder. De roep om een besloten forum wordt steeds groter bij de meeste forumgebruikers van het eerste uur. Werkelijk iedereen die ik spreek over het forum is het daarmee eens. Wat mij betreft wordt het tijd voor actie. Het is absoluut niet meer leuk om je door berichten te worstelen van mensen die geen ene moer te melden hebben en denken dat het hier een gastenboek is. Ik heb het er al met andere forumgebruikers over gehad en iedereen is het er over eens dat het hier maar eens een besloten vriendenclubje moet gaan worden. Buitenstaanders kunnen dan wel lezen (ik ken namelijk zat mensen die elke dag met veel plezier het forum lezen zonder dat dat ze ooit maar één post hebben gepost), maar als ze lid willen worden zullen ze toch eerst toestemming moeten hebben van de moderators. In dat geval luidt mijn advies: 99% van de mensen die zich op dat moment willen aanmelden niet toelaten! Of er gewoon voor zorgen dat niemand zich kan aanmelden, dat scheelt een hoop werk.

Ik heb gemakshalve maar even een lijst gemaakt met forumgebruikers die wat mij betreft meer dan welkom zijn op een eventueel nieuw en besloten forum. Daarbij ben ik afgegaan op het aantal posts en of mensen daadwerkelijk iets toevoegen. Ook is er links en rechts ook gekeken naar vriendjespolitiek, dat geef ik eerlijk toe. Ik hoop niet dat ik mensen vergeten ben:

- Forza AZ
- GrandMaster T.
- Kees Vooijs
- Dropkick Murphy
- Peter Andre
- Gillus
- AZ 4 Life
- Kilkenny
- Boudewijn
- Huiswaard
- Louisiana Stemboat Co. (die zal onmiddelijk terugkeren als blijkt dat het forum er op vooruit zal gaan)
- Antti Opdam
- Bolmi
- Le Chef
- Bob Ross
- Cruz Azul
- Barra
- Kuifje
- Padre
- P. Funk
- Johannes
- AZ Twello
- El Magico
- Opa Vakkie W
- West-side
- Bonjorno
- MO7
- Assendelft
- RULEAZ
- Mr. Ramzi
- Gijs
- Dick
- Maarten-of-Martin
- Meteor
- AZ ole
- Onderhond
- Ko Rood
- cAZtricum
- real ben side
- AZRulezz
- Barrygoal
- Vennie
- Mouse
- High Low
- Falcx
- 1.hertha appollo bollo
- fanatico
- Jim Beam
- Okki
- Figo MO8
- Treinkaper
- KAAS
- Thomaz
- ThaFlexible
- Alkmaar-Noord
- AKA MO8
- Jantje Peters
- SuperED
- Mini-Padre
- Old Style
- bk wcm
- Oepie Mike
- KUSTSTREEK/M.O.8/ Vak S
- MAZTER VAK-W
- Blondyne
- RWA
- KALE
- Mister M.
- Jacq

Nogmaals, ik hoop niet dat ik mensen vergeten ben. Ik zou het prettig vinden als er in deze topic alleen mensen zouden reageren die in bovenstaande lijst staan (of die van zichzelf vinden dat ze er absoluut tussen horen).
Ik sta er geen eens tussen! :cry:
Gebruikersavatar
AZ_MALUKU
Supporter
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:17
Locatie: De Punt.
Contacteer:

GrandMaster T. schreef:De fucking limit is nu toch wel bereikt. Zelf twijfel ik heel erg of ik wel op dit forum actief zal blijven. Die twijfel wordt elke dag een beetje minder. De roep om een besloten forum wordt steeds groter bij de meeste forumgebruikers van het eerste uur. Werkelijk iedereen die ik spreek over het forum is het daarmee eens. Wat mij betreft wordt het tijd voor actie. Het is absoluut niet meer leuk om je door berichten te worstelen van mensen die geen ene moer te melden hebben en denken dat het hier een gastenboek is. Ik heb het er al met andere forumgebruikers over gehad en iedereen is het er over eens dat het hier maar eens een besloten vriendenclubje moet gaan worden. Buitenstaanders kunnen dan wel lezen (ik ken namelijk zat mensen die elke dag met veel plezier het forum lezen zonder dat dat ze ooit maar één post hebben gepost), maar als ze lid willen worden zullen ze toch eerst toestemming moeten hebben van de moderators. In dat geval luidt mijn advies: 99% van de mensen die zich op dat moment willen aanmelden niet toelaten! Of er gewoon voor zorgen dat niemand zich kan aanmelden, dat scheelt een hoop werk.

Ik heb gemakshalve maar even een lijst gemaakt met forumgebruikers die wat mij betreft meer dan welkom zijn op een eventueel nieuw en besloten forum. Daarbij ben ik afgegaan op het aantal posts en of mensen daadwerkelijk iets toevoegen. Ook is er links en rechts ook gekeken naar vriendjespolitiek, dat geef ik eerlijk toe. Ik hoop niet dat ik mensen vergeten ben:

- Forza AZ
- GrandMaster T.
- Kees Vooijs
- Dropkick Murphy
- Peter Andre
- Gillus
- AZ 4 Life
- Kilkenny
- Boudewijn
- Huiswaard
- Louisiana Stemboat Co. (die zal onmiddelijk terugkeren als blijkt dat het forum er op vooruit zal gaan)
- Antti Opdam
- Bolmi
- Le Chef
- Bob Ross
- Cruz Azul
- Barra
- Kuifje
- Padre
- P. Funk
- Johannes
- AZ Twello
- El Magico
- Opa Vakkie W
- West-side
- Bonjorno
- MO7
- Assendelft
- RULEAZ
- Mr. Ramzi
- Gijs
- Dick
- Maarten-of-Martin
- Meteor
- AZ ole
- Onderhond
- Ko Rood
- cAZtricum
- real ben side
- AZRulezz
- Barrygoal
- Vennie
- Mouse
- High Low
- Falcx
- 1.hertha appollo bollo
- fanatico
- Jim Beam
- Okki
- Figo MO8
- Treinkaper
- KAAS
- Thomaz
- ThaFlexible
- Alkmaar-Noord
- AKA MO8
- Jantje Peters
- SuperED
- Mini-Padre
- Old Style
- bk wcm
- Oepie Mike
- KUSTSTREEK/M.O.8/ Vak S
- MAZTER VAK-W
- Blondyne
- RWA
- KALE
- Mister M.
- Jacq

Nogmaals, ik hoop niet dat ik mensen vergeten ben. Ik zou het prettig vinden als er in deze topic alleen mensen zouden reageren die in bovenstaande lijst staan (of die van zichzelf vinden dat ze er absoluut tussen horen).

A(fucking)MEN
Terug van weggeweest.....
Gebruikersavatar
BACO
Dagjesmens
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:54
Locatie: Palm Beach, Aruba

Zet mij maar bij die lijst GMT, ik vergeef het je me dat je me dr niet op hebt gezet. 18 maanden niet bij AZ gewees zijn is veel he :wink:
Oh Louis, wat staat je neusje raar!
Gebruikersavatar
Barrygoal
Fanatic
Berichten: 713
Lid geworden op: 08 jan 2004, 17:37
Locatie: Limmen

Ja uiteraard volkomen mee eens. Vorig jaar hebben we ook een dergelijk topic gehad, maar nu is de situatie nog velen malen erger. Ik post bijna niet meer op het forum, en lezen doe ik ook nog nauwelijks, alleen bepaalde topics nog. Het forum is echt met sprongen achteruit gegaan de laatste tijd, en dit lijkt me dan ook een prima idee om het dit te verbeteren. Hopen dat dit nu ook werkelijk gaat gebeuren, want er gaan er heel veel afhaken als we op deze voet doorgaan!
1954 - 2006 Alkmaarderhout!! :hart:
Gebruikersavatar
Alkmaar-Noord
Supporter
Berichten: 107
Lid geworden op: 14 jun 2005, 11:27
Locatie: Alkmaar-noord

Ik denk dat je er nog twee kan toevoegen, de heren van forza-AZ.nl. Roadster en Flame. Deze twee hebben ook nuttige post en ik denk dat een samenwerking tussen de grootste fan site en de tweede grootste nooit verkeerd kan zijn.

Ik merk aan mezelf dat ik er ook geen zin meer in heb. Deze week ook maar een post gedaan. En nog wel in de kantine.
Laat maar snel komen en ons weer het plezier terug vinden in het forummen.
Barra
Fanatic
Berichten: 711
Lid geworden op: 03 jan 2004, 14:05
Locatie: Vak S

GrandMaster T. schreef:De fucking limit is nu toch wel bereikt. Zelf twijfel ik heel erg of ik wel op dit forum actief zal blijven. Die twijfel wordt elke dag een beetje minder. De roep om een besloten forum wordt steeds groter bij de meeste forumgebruikers van het eerste uur. Werkelijk iedereen die ik spreek over het forum is het daarmee eens. Wat mij betreft wordt het tijd voor actie. Het is absoluut niet meer leuk om je door berichten te worstelen van mensen die geen ene moer te melden hebben en denken dat het hier een gastenboek is. Ik heb het er al met andere forumgebruikers over gehad en iedereen is het er over eens dat het hier maar eens een besloten vriendenclubje moet gaan worden. Buitenstaanders kunnen dan wel lezen (ik ken namelijk zat mensen die elke dag met veel plezier het forum lezen zonder dat dat ze ooit maar één post hebben gepost), maar als ze lid willen worden zullen ze toch eerst toestemming moeten hebben van de moderators. In dat geval luidt mijn advies: 99% van de mensen die zich op dat moment willen aanmelden niet toelaten! Of er gewoon voor zorgen dat niemand zich kan aanmelden, dat scheelt een hoop werk.

Ik heb gemakshalve maar even een lijst gemaakt met forumgebruikers die wat mij betreft meer dan welkom zijn op een eventueel nieuw en besloten forum. Daarbij ben ik afgegaan op het aantal posts en of mensen daadwerkelijk iets toevoegen. Ook is er links en rechts ook gekeken naar vriendjespolitiek, dat geef ik eerlijk toe. Ik hoop niet dat ik mensen vergeten ben:

Nogmaals, ik hoop niet dat ik mensen vergeten ben. Ik zou het prettig vinden als er in deze topic alleen mensen zouden reageren die in bovenstaande lijst staan (of die van zichzelf vinden dat ze er absoluut tussen horen).
Ik deel je frustratie. Maar waarom een nieuw forum beginnen als we er al 1 hebben? Ik zou zeggen: gewoon dit forum opschonen en mensen pas lid laten worden als ze 5 aanbevelingen hebben van 5 bestaande leden. En als er dan ook een wegstem-functie zou kunnen komen, zou dat helemaal mooi zijn.
hijsz
Supporter
Berichten: 109
Lid geworden op: 31 dec 2003, 17:48
Locatie: Hhw

Oepie Hugo schreef:[..]

Ik sta er geen eens tussen! :cry:
Dan beginnen wij toch samen een nieuwforum :wink:

Geintje GMT!
Hijsz zo geil als boter ....

`t ijzer!!
Gebruikersavatar
Ap4AZ
Supporter
Berichten: 112
Lid geworden op: 12 jan 2004, 20:24
Locatie: MO04

Ik vind het prima dat "jullie" een nieuw forum opzetten. Maar dan hoop ik dat deze wel toegangelijk is voor iedereen om te lezen.

Van sommige in bovenstaande lijst zou ik het namelijk wel jammer vinden om hun mening niet meer te kunnen lezen op de Fanpage.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Gebruikersavatar
Robinho
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 feb 2005, 21:04
Locatie: Alkmaar

Barra schreef:[..]


Ik deel je frustratie. Maar waarom een nieuw forum beginnen als we er al 1 hebben? Ik zou zeggen: gewoon dit forum opschonen en mensen pas lid laten worden als ze 5 aanbevelingen hebben van 5 bestaande leden. En als er dan ook een wegstem-functie zou kunnen komen, zou dat helemaal mooi zijn.
Dan kan de vriendjespolitiek tot grotere hoogtes stijgen? Begrijp me niet verkeerd want ik heb er geen problemen mee, maar veel andere wel gok ik zo.
lennart_
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 nov 2005, 21:44

Ik ben het met je eens dat het niveau met de dag lager wordt. Er worden inderdaad veel te veel topics op niks af geopend, bijna onleesbare berichten gepost en ga zo maar door. Maar om een nieuw forum te openen?
Gewoon opschonen en mensen die zich niet aan de regels houden gewoon gelijk een ban geven.
Laatst gewijzigd door lennart_ op 28 mei 2007, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Vak X!
Gebruikersavatar
GrandMaster T.
Oude garde
Berichten: 1442
Lid geworden op: 30 dec 2003, 13:11
Locatie: Long Dike

Barra schreef:Ik deel je frustratie. Maar waarom een nieuw forum beginnen als we er al 1 hebben? Ik zou zeggen: gewoon dit forum opschonen en mensen pas lid laten worden als ze 5 aanbevelingen hebben van 5 bestaande leden. En als er dan ook een wegstem-functie zou kunnen komen, zou dat helemaal mooi zijn.
Met nieuw forum bedoel ik ook eigenlijk dat we dit forum nieuw leven inblazen. We hoeven niet per se onder een andere naam een ander forum op te zetten. Als we door dit forum eens de bezem halen zou het al prima zijn. Zo bedoel ik het eigenlijk.
Kort samengevat: besloten maken om te posten, alle buitenstaanders kunnen lezen en de moderators moeten intern maar overleggen hoe te werk te gaan met nieuwe leden.
Ap4AZ schreef:Ik vind het prima dat "jullie" een nieuw forum opzetten. Maar dan hoop ik dat deze wel toegangelijk is voor iedereen om te lezen.
Als jij daadwerkelijk goed had gelezen had je gezien dat ik dat al gezegd had in m'n eerste post hier.
Robinho schreef:Dan kan de vriendjespolitiek tot grotere hoogtes stijgen? Begrijp me niet verkeerd want ik heb er geen problemen mee, maar veel andere wel gok ik zo.
Dat is dan jammer. Het is de schuld van 'anderen' dat dit mooie forum zo naar de klote gaat.
NIL SATIS NISI OPTIMUM
Gebruikersavatar
Pennywhizdom
Herry en/of Berry
Berichten: 65
Lid geworden op: 27 apr 2004, 19:07
Locatie: Maassluis (bij Rotterdam)

Ik vind van mezelf dat ik hier absoluut bij hoor. Ben forumgebruiker vanaf het begin, reageer alleen niet zoveel mee omdat ik ook moe word van het bedroevende niveau van het forum de laatste maand(en).
Everyone's an animal somewhere within.. Some are parasites..
flitspaal
Teletext-supporter
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 jun 2005, 09:32
Locatie: terneuzen
Contacteer:

Ik zou wel graag willen weten waarom ik dan geen lid mag blijven.Ik kwam al by fc zaanstreek.Ben verhuist naar ZEELAND ,dus komt het er bijna niet van om en thuiswedstrijd te bezoeken.Plus de gezondheid laat dit niet altijd toe.MAAR ik draag AZ al jaren een goed en groot hart toe. Dat wou ik even kwijt
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

GvD ik zit hier ook elke dag :wink:
Nee ff serieus, het wordt inderdaad minder met het forum maar ik denk dat dat maar een fase is, straks is voor een hele hoop het nieuwtje er weer af en wordt het vanzelf weer rustiger.
Laatst gewijzigd door pAuluZ op 28 mei 2007, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
mAgNaVoX oDySsEy
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

Grandmaster T schreef:Met nieuw forum bedoel ik ook eigenlijk dat we dit forum nieuw leven inblazen. We hoeven niet per se onder een andere naam een ander forum op te zetten. Als we door dit forum eens de bezem halen zou het al prima zijn. Zo bedoel ik het eigenlijk.
Ik ben het op zich wel met je eens. Alleen de manier waarop jij het hier boven voorstelt zal nooit gaan gebeuren, Boudewijn heeft al meerdere malen aangegeven niets te voelen voor een besloten forum(omdat ie denk ik bang is als ie mensen van het forum weert ze ook de Fanpage zelf niet meer zullen bezoeken). Dus dan zal iemand toch een ander forum moeten beginnen... En ik mis ook nog wel wat namen in je lijst, alleen weet ik niet zo snel wie, ben nog niet zo scherp op dit moment.
Vedette
Glory-hunter
Berichten: 84
Lid geworden op: 03 aug 2004, 20:04
Locatie: Alkmaar

Helemaal mee eens, al sta ik niet in de GMT top 50 deel ik zeker de mening dat er veel te veel rotzooi op het forum komt. Woordjes of halve zinnen of uitlokkende joden vervuilen het forum. Zelf kom ik nagenoeg niet meer op het forum, mede door de weinig interessante berichten dus ik ben voor een besloten forum maar dat iedereen mee kan lezen en ook iedereen erbij kan komen als diegene nuttige, leuke berichten post.
Gebruikersavatar
kobuz
Supporter
Berichten: 247
Lid geworden op: 06 sep 2006, 08:44
Locatie: Heiloo

GrandMaster T. schreef:[..]
Met nieuw forum bedoel ik ook eigenlijk dat we dit forum nieuw leven inblazen. We hoeven niet per se onder een andere naam een ander forum op te zetten. Als we door dit forum eens de bezem halen zou het al prima zijn. Zo bedoel ik het eigenlijk.
Kort samengevat: besloten maken om te posten, alle buitenstaanders kunnen lezen en de moderators moeten intern maar overleggen hoe te werk te gaan met nieuwe leden.
Dus dat zou betekenen dat alleen de mensen uit jouw lijst zouden kunnen posten en andere niet meer totdat een moderator ze toelaat? Hoe moeten de andere dan hun eigen bewijzen? Ik zou zeggen een subforum voor degene in jouw lijst.

Maarja als dat zo is moet het dan maar want dit forum gaat inderdaad snel naar de klote.
Wat een kut keeper,
Wat een kut keeper hebben we toch.
Gebruikersavatar
AZ_MALUKU
Supporter
Berichten: 130
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:17
Locatie: De Punt.
Contacteer:

kobuz schreef:[..]


Dus dat zou betekenen dat alleen de mensen uit jouw lijst zouden kunnen posten en andere niet meer totdat een moderator ze toelaat? Hoe moeten de andere dan hun eigen bewijzen? Ik zou zeggen een subforum voor degene in jouw lijst.

Maarja als dat zo is moet het dan maar want dit forum gaat inderdaad snel naar de klote.

als ik jou was zou ik het allereerste bericht nog maar een keer lezen...
Terug van weggeweest.....
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik vind dat niet het hele forum besloten moet worden, maar alleen de 'AZ topics'. Toegang tot deze topics en nieuwe topics moeten worden aangevraagd bij de moderators en de beheerders. Zo houden 'nieuwkomers' op het forum een kans om hun intenties kwa posten aan te geven.
Gesloten